SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 18-02-2009 10:08:47 ]
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:34 schreef Ticootje het volgende:
ik twijfel. Ik wil een vrolijke zomerdoek erbij.
1. Girasol 23
2. Satin roze
3. Chimparoo ( de rode)
4. Didymos sonnengelb ( maar die vind ik wel een beetje prijzig)
Welke doek is vanaf het begin zacht of wordt snel zacht? Welke doek is lekker dun, of geschikt voor de warmere dagen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef cattie het volgende:
Tearsong, bedankt voor je antwoord, dat wordt hem dus niet.
Wat zijn hier de ervaringen met de indio linnen? Is die fijn in gebruik? En die met zijde of hemp?
Ik ben volgende maand jarig en zit eraan te denken om een draagdoek te vragen. De seide vogel zal wel boven budget gaan, maar een indio kan misschien wel. Wel grappig, eerst vond ik indio's niets, maar sinds mijn zinnober vind ik ze geweldig, zeker als er ook nog een andere stof bij gebruikt is. Al vind ik het wel jammer dat didymos nu alleen natuurkleuren te koop heeft van de linnen en de zijde. Bij birdiesroom zag ik dat er in het verleden wel limited editions indio linnen uit zijn gekomen met mooie kleuren (lampone, manderin en rosenholz bijv). Misschien dat met de zomer in zicht er dit jaar ook nog een gekleurde indio linnen special uitkomt.
Ja, nu heeft hij nog 24uurs sv. Hopelijk mag het "in porties". Nouja, even afwachten dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:19 schreef p_iglet het volgende:
met 24uurs sv wordt dat lastig denk ik,
maar met alleen de sonde in tylers neus,dus niet aan de pomp vast zal dat geen probleem moeten zijn.
Ja eigenlijk kan ik alleen maar hetzelfde advies geven. Zelfs tussen katoenen indio's zit enorm veel verschil. Mijn gold is superzacht en knuffelig en mijn purple haze (oorspronkelijk een almond) was iets stugger maar had daardoor ook meer grip. Op een babybeurs kwam ik weer iemand anders tegen die ook een katoenen indio had en die zat juist te voelen aan purple haze en vond hem zo lekker zacht, heel anders dan haar indio. Als je de doek mooi vind dan zou ik hem dus gewoon proberen zoals Macka zegt. Je raakt hem altijd wel weer kwijt.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Fuente, de ene indio is de andere niet. Tearsong weet daar het meest over hier.
Maar neem 'm over en probeer 'm gewoon een tijdje uit, als je het niks vindt is 'ie zo weer te verkopen voor dezelfde prijs als je er voor betaald hebt (of meer).
Oeh jaaaa: foto's!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb vanavond een Mei Tai gemaakt, leuk! Met boerinnetjes, tulpjes en molens... Had al weken stof in huis.
Zal morgen een foto maken
Ga over een week of 2 op vakantie naar Schotland en lijkt me heerlijk dan te wandelen met Floortje op mn rug...
Nu kan ik vast gaan oefenen!
Het is net zo zomerdoek als een Storchenwiegequote:Op maandag 9 februari 2009 09:11 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, ik weet niet of een chimparoo lekker is voor als het echt warmer is... ik vind mn Juliet vrij dik, maar macka weet vast beter te vertellen of het een zomerdoek is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |