Zou op anniek kunnen slaan, die mocht de pot niet beheren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:45 schreef Jane het volgende:
Muzikale aanwijzing was dus You Never Give Me Your Money van The Beatles
One sweet dream
Pick up the bags and get in the limousine.
Soon we’ll be away from here.
Step on the gas and wipe that tear away,
One sweet dream came true today, came true today.
Ja, of op Sebas dus, omdat hij de pot niet meer mag beheren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zou op anniek kunnen slaan, die mocht de pot niet beheren.
Kan ook op Sebastiaan slaan, die de pot niet meer mag beheren, en de titel zelfs nog op Rick. Dat het niet verstandig is om de mol de pot te laten beheren...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zou op anniek kunnen slaan, die mocht de pot niet beheren.
Hoe kan hij op Rick slaan als je hem als mol ziet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ook op Sebastiaan slaan, die de pot niet meer mag beheren, en de titel zelfs nog op Rick. Dat het niet verstandig is om de mol de pot te laten beheren...
Ik dacht altijd dat die muzikale hints op de mol sloegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:52 schreef banananasi het volgende:
[..]
Hoe kan hij op Rick slaan als je hem als mol ziet?
Het sloeg iig deels op het feit dat ze bij het ganzenborden in de gevangenis zat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is de vorige muzikale hint met Froukje te linken dan?
die van Jon lijkt er dan meer op inderdaad, alleen er staat dan toch alleen maar volgens die zin dat het geld bij Jon is? 'wie' heeft toch niks te maken met de mol?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:58 schreef Steven184 het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, welke kleuren komen overeen met de kleur van wie? Er werd Rick geopperd, die van Jon lijkt er ook erg op.
Jawel, want Wie = De Mol.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
'wie' heeft toch niks te maken met de mol?
Niet kunnen luisteren, waar ging dat over?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
HAHAHA, dat mollenboekje
dat wist ik niet
Als ik het goed heb is die theorie vrij simpel. Rick had in afl. 1 een shirt aan met daarop 'Your ticket to paradise', wat je uit zou kunnen leggen als 'als op mij stemt als mol, beland je in het paradijs'. Wat dat paradijs dan inhoudt kun je over discussieren. Kan net zo goed als 'de finale' of 'de winst' uitgelegd worden, natuurlijk. Hoeft niet eens per se op Jordanie te slaan. Alhoewel 'Het Beloofde Land' wel weer in die buurt is...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan die ticket to paradise theorie mbt tot Rick n og een keer uitgelegd worden? Best vreemd dat er nu toch naar een andere locatie vertrokken wordt.
Hans ging net voorlezen uit het mollenboekje van Froukje, die wist nog niet dat Hans die hadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Niet kunnen luisteren, waar ging dat over?
Nou, Hans vroeg aan Froukje wat er met haar boekje gebeurd is. Ze zei dat ze daar wel nooit achter zal komen. Waarop Hans begon te citeren uit haar boekje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Niet kunnen luisteren, waar ging dat over?
Jon de Molquote:
hij zei zelf nog dat het gewoon een beetje bluf wasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef MevrouwLili het volgende:
Waarom was Sebastiaan zo zelfverzekerd bij de vragen? Misschien heeft hij iets ontdekt bij de mol, heeft ie 100% op diegene gestemd, en weet hij dus dat hij gaat winnen... het lijkt mij in elk geval geen mollenactie om zo zelfverzekerd te zijn dat je doorgaat...
Een erg voor de hand liggend antwoord natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zei zelf nog dat het gewoon een beetje bluf was
Gokje: Sebastiaan gaat eruit en geeft op het laatste moment het 'gestolen' geld terug. (Als dat geen droom is die uitkomt...)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:45 schreef Jane het volgende:
One sweet dream came true today, came true today.
Zijn hele houding is gebaseerd op bluf en zelfvertrouwen. Past wel in het plaatje en vind hem dus zeker niet verdacht. Veel te opvallend wat hij allemaal uitvreet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een erg voor de hand liggend antwoord natuurlijk
Voorheen sloegen de muzikale aanwijzingen op de mol, dit jaar slaan ze elke keer op de eerstvolgende afvaller.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die muzikale hints op de mol sloegen.
En Rick staat bij mij op de derde plaats qua molverdachte, Dennis blijft mijn mol, gevolgd door Sebastiaan.
idd, lastige aflevering wat dat betreftquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef N.i.c.k het volgende:
mooie uitzending.
Ik heb weinig hints kunnen bespeuren deze aflevering, en ook de opdrachten leende zich niet erg voor mollenacties. Nu froukje weg is alles op Viv. Bij haar kan ik ook geen naturele opwinding bespeuren over het spel.
Juh...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd, lastige aflevering wat dat betreft
Toch heb ik bij de eliminaties niet gemerkt dat veel kandidaten Sebastiaan als Mol zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:47 schreef Jane het volgende:
Zoals ook al door anderen gezegd, heeft Sebastiaan gewoon de taktiek gekozen om zoveel mogelijk 'molacties' uit te voeren. Daarmee hoopt hij waarschijnlijk 2 dingen te bereiken:
1) anderen gaan hem verdenken
2) op het moment dat hij iets stoms doet of zegt, zullen anderen hem wellicht proberen te verbeteren om de opdracht te laten slagen. Iedereen behalve de Mol dan. Zo kan hij mensen wegstrepen.
Wellicht geen slechte taktiek, maar wel een irritante. Vind ik dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Reese op 06-02-2009 22:34:57 ]Eeuwig vijfentwintig
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef Reese het volgende:
Ik weet zeker wie de mol is!BronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt trouwens best plausibel, maar ik word een beetje dol van al die theorieën. Ieder jaar doen er wel een stuk of wat de ronde en de meeste blijken uiteindelijk helemaal nérgens op te slaan
Edit: Ik geloof niet dat de opmerking over spoilertags over jouw post gingen, Reese, maar als jij nu tagjes gebruikt, zal ik dat maar overnemen, hè? Anders staat het nog allemaal open en bloot in mijn quote.
[ Bericht 13% gewijzigd door Wickedangel op 06-02-2009 22:42:06 ]Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2009 22:28:28 ]
Volgens verschillende vertalingssites betekent het bijvoorbeeld klein, mall (winkelcentrum) of mol.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef banananasi het volgende:
Khuld kan je inderdaad vrij vertalen naar paradijs, maar of het mol betekend weet ik niet
En Sebastiaan doet toch een reisprogramma? Misschien was 'ie daarom wel in Jordanië.
Weet ik ook niet zeker, maar thanksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bron![]()
Dit klinkt trouwens best plausibel, maar ik word een beetje dol van al die theorieën. Ieder jaar doen er wel een stuk of wat de ronde en de meeste blijken uiteindelijk helemaal nérgens op te slaan
Edit: Ik geloof niet dat de opmerking over spoilertags over jouw post gingen, Reese, maar als jij nu tagjes gebruikt, zal ik dat maar overnemen, hè? Anders staat het nog allemaal open en bloot in mijn quote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de volgende spoiler is voor mensen die meer van plaatjes houden, wel van rechts naar links lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Reese op 06-02-2009 23:47:00 ]Eeuwig vijfentwintig![]()
Mij iets té toevalligquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef banananasi het volgende:
Khuld kan je inderdaad vrij vertalen naar paradijs, maar of het mol betekend weet ik niet
En Sebastiaan doet toch een reisprogramma? Misschien was 'ie daarom wel in Jordanië.
![]()
Het ging niet om jou hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:37 schreef Reese het volgende:
sorry, k-man.
Ik post op m'n mobiel, dus tags vergeten. Daarnaast, het is maar een theorie. Dit topic staat vol theorietjes.
Theorietjes bedenken is prima, maar als mensen feitelijkheden over het programma al zeler weten - zoals wie er nog afvalt - is het wel fijn om dat even voor je te houden.![]()
Ik vind die mol <--> Paradise theorie best aannemelijk.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
De vertaling of het vliegtuig?quote:
Het programma is toch al maanden geleden opgenomen, dus het lijkt me dat als Sebastiaan onlangs in een vliegtuig heeft gezeten, dat dat voor zijn werk is geweest.
Dat vraag ik me al wel jaren af: wat gebeurt er als een deelnemer afvalt? Gaat die dan linea recta naar huis? Zijn of haar omgeving weet toch dat diegene voor een week of 2,3 weg is voor de opnamen. Als je dan opeens na een paar dagen of een week al thuis bent weten heeeel veel mensen dat je het einde van de opnamen niet gehaald hebt.![]()
Die informatie moet dan op de een of andere manier uitlekken. Volgens mij gaan alle afvallers naar een lekker resort en vliegen ze aan het einde van de opnames gezamenlijk terug naar Nederland.Eeuwig vijfentwintig![]()
In mijn optiek juist wel, omdat iedereen dat zou denken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef MevrouwLili het volgende:
het lijkt mij in elk geval geen mollenactie om zo zelfverzekerd te zijn dat je doorgaat...![]()
Damn zeg, ik zeg toch dat ik het niet zeker weet?!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Het ging niet om jou hoor.
Theorietjes bedenken is prima, maar als mensen feitelijkheden over het programma al zeler weten - zoals wie er nog afvalt - is het wel fijn om dat even voor je te houden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Nu ook de laatste aflevering gezien.. ik switch denk ik maar van Anniek naar Dennis..
Anniek is 't na de meloen-actie echt niet, Dennis doet echt áltijd raar, en zit altijd een beetje met een ingehouden lach in de biecht (erg slecht overigens dat ie 't niet wat beter kan verbergen)..
en die "maar bij wie?"-hint zal idd wel echt een aanwijzing wezen.. wel eentje die vervelend obvious en vroeg in de serie voorbij kwam![]()
![]()
Da's voor mij echt degene die ik 't minste verdenk, maar zou 't daarom wel leuk vinden als ze het zou zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:08 schreef Haunter het volgende:
Weet het ook allemaal niet meer, maar mijn gevoel gaat uit naar Vivienne.
(en omdat ik 'r gewoon erg
vind)
![]()
TerugVindPost
MolMolMolBeter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!![]()
Hier vanaf 2:40 o.i.d. hoor je hoe het ongeveer in elkaar zit, gesproken door Hans: http://download.omroep.nl(...)%20is%20de%20mol.mp3quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:25 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al wel jaren af: wat gebeurt er als een deelnemer afvalt? Gaat die dan linea recta naar huis? Zijn of haar omgeving weet toch dat diegene voor een week of 2,3 weg is voor de opnamen. Als je dan opeens na een paar dagen of een week al thuis bent weten heeeel veel mensen dat je het einde van de opnamen niet gehaald hebt.![]()
![]()
Uit het vliegtuigverhaal kan je toch sowieso weinig opmaken? Iedere moldeelnemer blijft toch tot het eind van de opnames in het land waar gespeeld wordt?
ff naar de podcast luisteren![]()
Ik weet wel uit voorgaande series, dat die kandidaten idd altijd in een hotel nog een tijdje kwamen te zitten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:15 schreef Toad het volgende:
Uit het vliegtuigverhaal kan je toch sowieso weinig opmaken? Iedere moldeelnemer blijft toch tot het eind van de opnames in het land waar gespeeld wordt?![]()
Raar. Hans heeft een tijdje thuis 'ondergedoken' gezeten.
Lol, Viv is wel sterk in populariteit gestegen sinds WIDM.![]()
Bij Expeditie Robinson laten ze mensen ook nog op een resort zitten nadat ze waren afgevallen, zou me niets verbazen als ze dat hier ook doen![]()
toch nog even over 'paradise'. het paradijs lag tussen de eufraat en de tigris, en dat is niet jordanie....wat moet ik hier nu neerzetten?![]()
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:20 schreef evert het volgende:
toch nog even over 'paradise'. het paradijs lag tussen de eufraat en de tigris, en dat is niet jordanie....
![]()
Dennis is cool, ik hoop dat hij wint.![]()
En tja, nu mijn mol eruit is, switch ik maar naar Rick. Als Anniek de mol is dan is ze echt de tweede Yvon Jaspers met haar domme reacties.![]()
Ja ik vond het ook vreemd dat ze naar Jordanië vertrokken! Ik blijf Rick als mol zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Echt belachelijk dat ze ineens naar Jordanië gaan. Doe dat dan het volgende seizoen.![]()
mijne ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:08 schreef Haunter het volgende:
mijn gevoel gaat uit naar Vivienne.![]()
maar Rick is de mol!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Afgelopen donderdag was een van de beste afleveringen, wel gek dat ze Noord-Ierland verlaten voor Jordanië. Daar is de sfeer misschien ook goed maar het landschap vele male minder.
Had mijn afvaller weeral fout, dit jaar gaat het niet goed. Ik had zelf een lijstje gemaakt maar er niet meer naar gekeken alleen maar gekeken naar wat het gros invult de afgelopen 2 weken dan.
De muzikale aanwijziging was niet te begrijpen voor mij. Ook de nieuwe is moeilijk. Ik denk aan Sebastiaan als volgende afvaller.
Mijn mol blijft Viviënne zeker na afgelopen donderdag. Bij de eerste opdracht samen met Jon was ze aan het mollen. Jammer dat Froukje eruit moest.![]()
ik heb vanaf afgelopen donderdag de topics niet meer gevolgd en ik heb net de aflevering bekeken...
Wie van de dames wou ook al weer een zomerjurkje bewaren tijdens de dubbeldekopdracht?![]()
Anders. Niet minder.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:09 schreef kenwel het volgende:
Afgelopen donderdag was een van de beste afleveringen, wel gek dat ze Noord-Ierland verlaten voor Jordanië. Daar is de sfeer misschien ook goed maar het landschap vele male minder.
![]()
![]()
qua beelden kun je in Jordanië prachtig filmen... Het is een mooi land om de mol voort te zetten.. Ben benieuwd waar ze allemaal terecht komen.
Ik gok Petra, Jerash, Wadi Rum...![]()
Froukje... vind dat paradijs / mol / khuld ofzo best wel iets eigelijk. en wat heeft Rick al toegevoegd aan het spel? Waar heeft ie geld binnengehaalt?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:26 schreef cptmarco het volgende:
ik heb vanaf afgelopen donderdag de topics niet meer gevolgd en ik heb net de aflevering bekeken...
Wie van de dames wou ook al weer een zomerjurkje bewaren tijdens de dubbeldekopdracht?
![]()
![]()
Vanmorgen de aflevering bekeken, ik had froukje als mol zijnde op mjin lijstje staan... nu verdenk ik nog steeds sebastiaan & Anniek, maar anniek is zo'n goede actrice, die kan iedereen zo anders doen laten denken.
en dat fruittabak spel vond ik wel grappig, vooral hoe Jon er op reageerde, het is erg lekker maar naar vele hijsjes wordt je idd lichtelijk licht in je hoofd en kan je overigens de smaken ook niet meer goed onderscheiden.![]()
Mijn mol is al vanaf dag 1 Rick. Heb even getwijfeld over Sebastiaan en Anniek, maar die doen allebei iets te opvallend voor mijn smaak. Zijn veel kleine hints die naar Rick verwijzen en ik vind hem gewoon geknipt voor de rol!![]()
Iedereen van de BN's is geknipt om de Mol te zien. Vaak zijn het acteurs die meedoen en die groep heeft een grote voorsprong. Ze acteren gewoon alles.![]()
Het is in ieder geval geen aanwezige speler waar heel erg op gelet wordt, a la Dennis of Sebastiaan. Is een goede uitgangspositie in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:39 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Froukje... vind dat paradijs / mol / khuld ofzo best wel iets eigelijk. en wat heeft Rick al toegevoegd aan het spel? Waar heeft ie geld binnengehaalt?
![]()
Ik zit nog even de eerste afdeling te downloaden. Ik ben ze aan het verzamelen omdat ik dacht dat ze de hele editie in Noord Ierland zouden blijven (jammer, maar het verhuizen veranderd het spel ook weer).
Bij iedereen laten ze het antwoord op: "wil je de mol zijn?" zien. Maar bij Anniek niet. (als ik het goed zag). Daarna geeft ze als enige een aparte bevestigende reactie op de schermen bij het kiezen van de mol. Het rare is dan dat ze "raar" kijkt als Rick voor de laptop zat.
Maar Rick maakt ook nog wel een goede kans in mijn ogen...
btw: Viviënne![]()
![]()
Wat is trouwens de muzikale hint en waar lijkt deze naar te verwijzen. Ik zie dat Jon en Sebastiaan het meest genoemd worden als afvaller en ik heb op dit moment Sebastiaan als afvaller, maar een echte reden heb ik niet. Waarom wordt er niet over gediscussieerd?
En dat vliegtuigverhaal.. De kandidaten doen altijd alsof ze direct naar huis gaan (ze vinden het jammer dat ze het gebied moeten verlaten), maar aan de andere kant vraag ik me af of het wel zo gemakkelijk is om binnen een dag ofzo een vliegticket te regelen voor een afgevallen kandidaat. Ze kunnen natuurlijk wel al vantevoren één reserveren, maar kunnen ze ook een dag vantevoren pas de naam etc. doorgeven... tja..17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)![]()
You Never Give Me Your Money van The Beatles. Zie ook het begin van dit topic, direkt na de OP.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:56 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Wat is trouwens de muzikale hint en waar lijkt deze naar te verwijzen. Ik zie dat Jon en Sebastiaan het meest genoemd worden als afvaller en ik heb op dit moment Sebastiaan als afvaller, maar een echte reden heb ik niet. Waarom wordt er niet over gediscussieerd?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
TVP, mol is Jon, afvaller deze keer moet toch echt wel Sebastiaan zijn, opgetieft met die overduidelijke molacties van em...
Froukje bij Schiffers.fm: "Heb jij mijn Molboekje?!!!"
![]()
![]()
http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/286582How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Op MSN vertelde iemand net nog een interessante theorie die naar Jon verwijst.
In de aflevering heeft hij het na aankomst in Jordanië over een cultuurshock. En welk woord gebruikt de mol in zijn dagboek:Op zich best een interessante gedachte. Het is niet een woord dat je echt vaak gebruikt of zo, en hier komt het al twee keer voorbij.quote:Zelfs als je je erop hebt kunnen voorbereiden is het een beetje een cultuurshock.![]()
lijkt me juist het eerste woord dat je gebruikt als je in een land als jordanië aankomt. zeker als iemand anders het woord al gebruikt heeft, dan neem je het sneller over.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
Op MSN vertelde iemand net nog een interessante theorie die naar Jon verwijst.
In de aflevering heeft hij het na aankomst in Jordanië over een cultuurshock. En welk woord gebruikt de mol in zijn dagboek:
[..]
Op zich best een interessante gedachte. Het is niet een woord dat je echt vaak gebruikt of zo, en hier komt het al twee keer voorbij.
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.![]()
Daarnaast wordt het dagboek niet door de Mol zelf geschreven, maar door iemand van de redactie. Eerder waren er al worden opgevallen die naar Sebastiaan zouden wijzen.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
cultuurschok of cultureshock lijkt me dan logischer eerlijk gezegdquote:Op zondag 8 februari 2009 17:25 schreef qxp het volgende:
[..]
lijkt me juist het eerste woord dat je gebruikt als je in een land als jordanië aankomt. zeker als iemand anders het woord al gebruikt heeft, dan neem je het sneller over.
óf helemaal Engels, óf helemaal NederlandsIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Tja zeker in afgelopen aflevering is wel duidelijk geworden dat niet alle kandidaten even snugger zijn wat woordkeuze betreft.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
ach ja, je kunt het taalverloedering noemen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
cultuurschok of cultureshock lijkt me dan logischer eerlijk gezegd
óf helemaal Engels, óf helemaal Nederlands
cultuurshock - 24.100 hits in google
cultuurschok - 30.900 hits in google
een geaccepteerde contaminatie wat mij betreft.- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.![]()
ik denk dat de meeste mensen gokken. Ik wel tenminste, het enige argument dat ik kan aanvoeren is dat ze minder kien lijken.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:56 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Wat is trouwens de muzikale hint en waar lijkt deze naar te verwijzen. Ik zie dat Jon en Sebastiaan het meest genoemd worden als afvaller en ik heb op dit moment Sebastiaan als afvaller, maar een echte reden heb ik niet. Waarom wordt er niet over gediscussieerd?noord ierland wel hoor.quote:En dat vliegtuigverhaal.. De kandidaten doen altijd alsof ze direct naar huis gaan (ze vinden het jammer dat ze het gebied moeten verlaten), maar aan de andere kant vraag ik me af of het wel zo gemakkelijk is om binnen een dag ofzo een vliegticket te regelen voor een afgevallen kandidaat. Ze kunnen natuurlijk wel al vantevoren één reserveren, maar kunnen ze ook een dag vantevoren pas de naam etc. doorgeven... tja..
Aer Lingus (112,99 + 29,00tax) 141,99 EUR 09/02/2009![]()
Mooi !quote:Op zondag 8 februari 2009 16:49 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de Wiki even aangepast, dus de plaatjes van Froukje en Paula doen het in het volgende topic ook weer"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
met een beetje googlen kom je wel een woordenboek tegen
link
Trouwens, een "lark" is een leeuweRIK
[ Bericht 39% gewijzigd door avonne op 09-02-2009 12:12:15 ]![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:49 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de Wiki even aangepast, dus de plaatjes van Froukje en Paula doen het in het volgende topic ook weer![]()
![]()
Mag ik even kwijt wat ik dacht bij Jordanië?
![]()
![]()
Ben er ook nog nooit geweest, maar het lijkt me nu al een feestje. Die markt![]()
![]()
Het is natuurlijk sowieso wel erg tof dat ze nu weer in een land zijn waar de taal ook een mooie rol kan spelen in de opdrachten (zoals meteen al op de markt), dat vind ik zelf altijd gave opdrachten in ieder geval
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
ik kan mij niet voorstellen dat de WIDM redactie eerst uitzoekt wat "Mol" in het arabisch is en op basis daarvan op zoek gaat naar kandidaten...quote:Op maandag 9 februari 2009 12:03 schreef avonne het volgende:
[ afbeelding ]
link
Trouwens, een "lark" is een leeuweRIK![]()
hoezo niet? Een t-shirt met "paradise" kan iedereen toch aantrekken?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik kan mij niet voorstellen dat de WIDM redactie eerst uitzoekt wat "Mol" in het arabisch is en op basis daarvan op zoek gaat naar kandidaten...![]()
Ik vind het een prachtige aanvulling op "mijn" theorie, Avonnequote:Op maandag 9 februari 2009 12:03 schreef avonne het volgende:
[ afbeelding ]
link
Trouwens, een "lark" is een leeuweRIK
Eeuwig vijfentwintig![]()
ware het niet dat er met "mole" misschien moedervlek wordt bedoeldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:32 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige aanvulling op "mijn" theorie, Avonne
(grapje)
Waar ik alleen mee zit is dat de foto van een Perzisch woordenboek is. Googlen op arabisch geeft wel hits, maar niet zo overtuigend.
In elk geval wordt waarschijnlijk niet de soort Talpa bedoeld maar de Spalax typhlus (mole-rat in het engels, blindmuis in het nederlands)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blindmuizen
kijk, daar heb je er net één !
[ Bericht 4% gewijzigd door avonne op 10-02-2009 02:56:12 ]![]()
Ook bij Rick en Hans laten ze het antwoord niet zien. Dennis is de enige die nee antwoordt, maar er wordt in de eerste aflevering gezegd dat er 2 mensen nee hebben geantwoord op de vraag. De 2e is dus niet bekend.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zit nog even de eerste afdeling te downloaden. Ik ben ze aan het verzamelen omdat ik dacht dat ze de hele editie in Noord Ierland zouden blijven (jammer, maar het verhuizen veranderd het spel ook weer).
Bij iedereen laten ze het antwoord op: "wil je de mol zijn?" zien. Maar bij Anniek niet. (als ik het goed zag). Daarna geeft ze als enige een aparte bevestigende reactie op de schermen bij het kiezen van de mol. Het rare is dan dat ze "raar" kijkt als Rick voor de laptop zat.
Maar Rick maakt ook nog wel een goede kans in mijn ogen...
btw: Viviënne
Ik zit volledig op Sebastiaan als mol. De doorslag kwam toen hij de plattegrond weg gooide in aflevering 3 én toen het geld uit de pot was verdwenen.
Anniek is mijn reservemol.![]()
Nou, volgens mij kun je wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Anniek dat was hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef massy het volgende:
De 2e is dus niet bekend.
De afvallers even buiten beschouwing latend, zie je verder alleen Rick niet bij de oud-mollen op solicitatie gaan. Rick en Anniek blijven dus over als potentiele nee-zeggers. Afgaand op de conclusie die Dennis vervolgens trekt als ze in die huiskamer zitten, moet het wel Anniek zijn die 'nee' heeft geantwoord.
Bij Rick zegt Dennis iets van:
"Ik heb nee gezegd en mocht gelijk door. Jij hebt dus ja gezegd!"' (Blijkbaar kon je, als je in de kamer zat, dus merken of iemand gelijk doorliep)
Rick ontkent vervolgens dat hij 'ja' gezegd heeft en begint een lulverhaal over dat hem een andere vraag gesteld zou zijn. Dit is een leugen.
Bij Anniek, die vertelt dat ze 500 euro verdiend heeft:
"Dus dan heb jij 'nee' gezegd op een bepaalde vraag!"
Anniek ontkent dit niet.
Ik ben er wel uit hoor. Maar dat gezegd hebbende, bewijst dat op zich voor bij absoluut niet dat Dennis en Anniek de Mol niet kunnen zijn. Ik geloof namelijk ook totaal niet dat de Mol daar ter plekke gekozen is. Dus tja...
Dat Rick nu nog de enige is (buiten de nee-zeggers) waarvan je geen beelden van het gesprek met de oud-mollen hebt gezien vind ik veel interessanter. Misschien omdat uit die beelden blijkt dat hij de Mol is?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Het zou best eens kunnen dat Anniek er de komende aflevering uitgaat (zie muzikale hint + de extra filmpjes in de 'Molmail').
We zullen zien. Wel gelijk een mega-molkandidaat minder wat mij betreft, dan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Er was maar één deur, waardoor alle kandidaten die kamer binnenkwamen. Je kon dus niet weten wie bij de SMS geweest was. Dennis kon dat alleen horen van Rick, en Rick kan daarover gelogen hebben. Net zoals Anniek geleogen kan hebben. De vragen die haar gesteld werden waren namelijk geen open vragen, zodat je met een beetje logisch nadenken daar best een geloofwaardige leugen op zou kunnen verzinnen.![]()
mij staat bij dat Dennis aan Anniek vroeg "hoeveel kreeg je dan" en dat ze antwoordt "heu... honderd euro"
Ik kon dat heu.. niet verstaan, en dacht eerst dat ze 600 zei. (zou het dus eens terug moeten kijken)
Maar zelfs als ze 500 zegt, dan kan het een gok zijn omdat de Ja-zeggers hetzelfde bedrag verliezen.![]()
Ik weet het ondertussen echt niet meer, lastig seizoen hoor... ik twijfel tussen Anniek en Rik nu... vooralsnog ga ik maar voor Anniek maar het is eigenlijk nergens op gebaseerd... ze kunnen het allemaal zijn op Vivienne en Dennis na die veel geld binnenharken...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja volgens mij ook. Anniek zei dus dat ze 500 euro had verdiend, en de mensen die "ja" hadden gezegd konden dat niet weten, want tegen de ja-zeggers is alleen verteld dat ze 500 uit de pot hadden gehaald.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kun je wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Anniek dat was hoor.
Bovendien, toen Rick naar de laptop ging om te zien of hij de Mol was, zei hij iets in de trant van: "Dat is dan natuurlijk heel spannend. Ja, dan gaat je hart wel wat sneller kloppen", en als je een nee-zegger bent dan zeg je dit niet want dan weet je dat je het toch niet bent.![]()
Gaat sebastiaan er niet gewoon uit? Never gime me your money lijkt me op zijn lijf geschreven al penningmeester/geldverliezer.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Rick heeft de pot nuquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat sebastiaan er niet gewoon uit? Never gime me your money lijkt me op zijn lijf geschreven al penningmeester/geldverliezer.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als je weet dat de ja-zeggers ¤ 500 verdienen, is het niet zo moeilijk te beredeneren (of gokken) dat de nee-zeggers juist ¤ 500 verliezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Irving het volgende:
Ja volgens mij ook. Anniek zei dus dat ze 500 euro had verdiend, en de mensen die "ja" hadden gezegd konden dat niet weten, want tegen de ja-zeggers is alleen verteld dat ze 500 uit de pot hadden gehaald.
![]()
Of hij heeft het in de tas van Froukje gestopt "om te zien wat de reacties zijn"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:15 schreef broer het volgende:
[..]
Maar Sebastiaan heeft het 'gestolen' geld nog ergens in een holle kies.![]()
![]()
Wilde Viv niet graag de pot hebben?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat sebastiaan er niet gewoon uit? Never gime me your money lijkt me op zijn lijf geschreven al penningmeester/geldverliezer.![]()
Volgens mij bedoel je Anniekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wilde Viv niet graag de pot hebben?![]()
Wss al vaker genoemd,maar de producers hebben gezegd dat de Mol nooit een rood scherm zal krijgen.Het zou vreemd/nasty zijn als ze van deze regel af zouden gaan...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet het ondertussen echt niet meer, lastig seizoen hoor... ik twijfel tussen Anniek en Rik nu... vooralsnog ga ik maar voor Anniek maar het is eigenlijk nergens op gebaseerd... ze kunnen het allemaal zijn op Vivienne en Dennis na die veel geld binnenharken...Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Ik blijf het een fantastische urban myth vinden, dat 'de Mol krijgt nooit een rood scherm'.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:31 schreef MrManiak het volgende:
Wss al vaker genoemd,maar de producers hebben gezegd dat de Mol nooit een rood scherm zal krijgen.Het zou vreemd/nasty zijn als ze van deze regel af zouden gaan...
Tegen wie hebben ze dat gezegd en waarom zouden ze niet gewoon de vrijheid nemen om het nu eens anders te doen, volgens jou?![]()
Grappig, net de eerste aflevering ooit van dit programma zitten kijken! Leuk dat ze in Jordanië zijn, ga het vanaf nu zeker volgen..
Is het leuk/de moeite om de vorige afleveringen allemaal nog terug te kijken?la taqta il-amal![]()
Ja, want het is allemaal zo verwarrend dat je het ook wel door elkaar kan kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:30 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Is het leuk/de moeite om de vorige afleveringen allemaal nog terug te kijken?
Het is niet zo dat de eerdere afleveringen op de afgevallen kandidaten focust, en daarom "oud nieuws" is. Integendeel, er zijn veel puzzelstukjes, qua verdacht gedrag.![]()
In (volgens mij) afl. 3 maakt Paula toch een opmerking in de trand van dat de mol wel een rood scherm kan krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:31 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Wss al vaker genoemd,maar de producers hebben gezegd dat de Mol nooit een rood scherm zal krijgen.Het zou vreemd/nasty zijn als ze van deze regel af zouden gaan...
Enfin, deze discussie is al eerder gevoerd en ik volg het programma niet lang genoeg om te weten of er ooit bevestigd of ontkracht is dat de mol een rood scherm kan krijgen.
Twijfel zelf nu erg aan Rick en nog steeds wel Anniek, hoewel zij wel heel opvallend heeft zitten mollen met o.a. het David en Goliath antwoord, alhoewel ik dat wel een typisch mol antwoord vind, dat van te voren bedacht is om gelijk uit te kramen zodra die vraag je voorgeleid is.Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.![]()
http://community.avro.nl/forums/t/16657.aspxquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ik blijf het een fantastische urban myth vinden, dat 'de Mol krijgt nooit een rood scherm'.
Tegen wie hebben ze dat gezegd en waarom zouden ze niet gewoon de vrijheid nemen om het nu eens anders te doen, volgens jou?Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Nouja, het klopt wat er in die openingspost daar gezegd wordt. Er is ooit een Mol in 1 van de Australische series die een rood scherm heeft gekregen, dus het kan wel. Maar aan de andere kant, door Pieter Jan Hagens is bevestigd op een fandag dat dit niet kan, in hele duidelijke taal: "De Mol krijgt nooit! een rood scherm". Mocht Anniek de Mol zijn, dan is het geen wonder dat velen het fout hebben en is het heel flauw dat dit dan gezegd is, dus daarom ga ik ervan uit dat Anniek het niet is -.-quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef MrManiak het volgende:
[..]
http://community.avro.nl/forums/t/16657.aspx![]()
De mol gaat nooit uit het spel. Als Anniek de mol is dan klopt dat want toen zij een rood scherm kreeg had ze de vrijstelling.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:31 schreef MrManiak het volgende:
[..]
![]()
Door de producers plus PJH is dus gezegd dat de mol nooit een rood scherm krijgt en nooit het spel verlaat toen dat werd gevraagdquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:30 schreef massy het volgende:
[..]
De mol gaat nooit uit het spel. Als Anniek de mol is dan klopt dat want toen zij een rood scherm kreeg had ze de vrijstelling.
Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Heb dr weer zin in!
Zit toch op Sebas, alhoewel sommige dingen er TE dik bovenop liggen (bijv. het geld verliezen uit de pot!)....A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^![]()
Hoewel ik van mening ben dat Rick de mol is snap ik helemaal dat je je niets aantrekt van het er 'te dik boven op liggen'. Sowieso was alleen Froukje iemand die heel onopvallend deed, niets fout deed, maar ook niets binnen haalde, maar voor de rest ligt het bij allemaal er wel redelijk dicht bovenop. Behalve bij Viv, die doet het redelijk netjes, maar iets te netjes voor een mol (een mol gaat zelf nooit zoveel geld binnenhalen). En als de mol altijd heel onopvallend is in zijn gedrag is dat ook weer opvallend (volg je hem nog?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Heb dr weer zin in!
Zit toch op Sebas, alhoewel sommige dingen er TE dik bovenop liggen (bijv. het geld verliezen uit de pot!)....
)
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)![]()
Hoe vaak gaat die discussie nog gevoerd worden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Door de producers plus PJH is dus gezegd dat de mol nooit een rood scherm krijgt en nooit het spel verlaat toen dat werd gevraagd
Iedereen die logisch nadenkt snapt dat een finale met Anniek erin alle spanning zou missen, als het waar is wat jij zegt. Dus óf Anniek haalt de finale niet, óf de Mol kan wel een rood scherm krijgen. Anders hadden ze het nooit op deze manier in beeld gebracht.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 22:13:50 ]![]()
voor de Viv fans en vooral van haar in het theater
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Toen Paul Rabbering een rood scherm had en toch terug kwam, haalde hij het ook tot de finale. Hoe werd dat opgelost? Ze gingen met z'n vieren.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
Op een reactie van iemand anders geef ik gewoon aan wat door de producers en de presentator is gezegd. Het zou imo van de zotte zijn om daar van af te wijken, omdat ze zich dan gewoon niet aan de regels houden. Hoe het Anniek verloopt zien we vanzelf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat die discussie nog gevoerd worden?
Iedereen die logisch nadenkt snapt dat een finale met Anniek erin alle spanning zou missen, als het waar is wat jij zegt. Dus óf Anniek haalt de finale niet, óf de Mol kan wel een rood scherm krijgen. Anders hadden ze het nooit op deze manier in beeld gebracht.
Ik heb nog steeds niet een vaste mol. Rick zorgde bij de opdracht met het reuzenrad ervoor dat hij na de 1e keer weer een keer naar buiten zou moeten en zorgde ervoor dat Sebastiaan een goed koppel uit elkaar moest halen. Daarnaast had hij nog wel wat verdachte punten. Maar in de eerste aflevering gaat hij niet mee met het mollen van Sebastiaan en verbeterd hem en hetzelfde als ze samen de weg moeten vinden en hij de fouten van sebastiaan goedmaakt. Jon blijft ook verdacht. Het blijft me alleen dwarszitten dat ze in de tweede groep zaten bij het geld ophalen in die kantoorgebouwen in aflevering twee. Zou de mol het risico nemen dat groep 1 heel veel geld op zou halen?
Daar is sebas weer verdacht, want volgens mijn stuurt hij iedereen een beetje een kant op en toevallig vindt hij dan de vrijstelling.
Nee, ik weet het nog niet/.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
quote:
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Ik hoop dat ze volgend jaar weer eens met onbekende Nederlanders doen, kan ik mezelf ook opgeven...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vanavonnnnnnd![]()
Vet dat je kan meereizen in 2010![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Waarom moeten we eigenlijk in de PRONO al de mol aangegeven, kan je toch nooit punten op scoren tot de laatste uitzending![]()
![]()
WaatO_o, hier had ik het laatst nog met iemand over , dat er een soort excursie kon worden gehouden met andere molfannen die het spel mochten volgen, maar we waren tot de conclusie gekomen dat dat veels te link zou zijn en er eventueel dingen zouden kunenn worden ontrafeld die gevolgen zouden hebben voor het komende seizoenen. Maar nu doen ze het toch, weliswaar met 1 persoon, maar toch, hoe gaaf is dat! Leuke creatieve manier van leden wervenquote:![]()
Ik had vanmorgen nog half gedroomd dat Anniek dr uit zou gaan. Hoop niet dat het zo is, want haar verdenk ik totaal niet.![]()
OMG.... hij heeft het zelf gejat...He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell![]()
Sebastiaan heeft het toch in de tas van Rik gestopt???
Rik beheerd toch ook de andere totale pot????
Ben benieuwd hoe het gaat lopen.I'm not lost, i'm just geocaching![]()
Jon zei dat hij bij allebei de keren niet op alle vragen de waarheid heeft beantwoord.
Bij Vivienne zei ie dat ie niet had gemold bij die kasteel opdracht en dat ie niet de mol is, dan zou één van die 2 antwoorden dus niet waar zijn en zou ie dus wel de mol zijn?
Maar misschien heeft ze een derde vraag gesteld, die we niet hebben gezien. Toch verdacht
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews![]()
Sebastiaan is dus niet de Mol... waarom zou je anders dat geld teruggeven
Was dat de tas van Rik?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:55 schreef Flurrie het volgende:
Sebastiaan heeft het toch in de tas van Rik gestopt???
Rik beheerd toch ook de andere totale pot????
Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
![]()
Of hij probeert iemand anders verdacht te maken. Want niemand weet dat hij het heeft gestolenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Sebastiaan is dus niet de Mol... waarom zou je anders dat geld teruggeven
I'm not lost, i'm just geocaching![]()
Volgens mij niet, hij zit met Dennis op de kamer.quote:"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews![]()
Mijn mollenlijstje bestaat nu nog uit Rick, Jon en Anniek... die andere 3 hebben al veel te veel geld opgeleverdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Misschien heeft Jon wel met de taxi chauffeur afgesproken dat ie ging tanken!
Mijn reviews![]()
Hij zei wel gelijk daarna, iets tegen Dennis onder de douche, maar ik heb niet gekeken naar de hotel-indeling...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hij zit met Dennis op de kamer.
![]()
Onzin, het geld is al uit de pot.... iemand anders verdacht maken is voor de Mol echt geen 6000 EUR waard... al helemaal niet omdat niemand hem uberhaupt verdachtquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:57 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Of hij probeert iemand anders verdacht te maken. Want niemand weet dat hij het heeft gestolenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar volgens mij zitten ze met z'n 2en op een kamer. Als Sebastiaan bij Dennis zit, zit Rick dus bij Jon.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij zei wel gelijk daarna, iets tegen Dennis onder de douche, maar ik heb niet gekeken naar de hotel-indeling...
Mijn reviews![]()
Doet Anniek nou expres zo sloom?"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews![]()
Anniek en Jon in 1 teamquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:05 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Doet Anniek nou expres zo sloom?
![]()
![]()
Ik denk dat het Jon is
Ik dacht eerst heel erg dat het Rick was, maar ik neig nu ook meer naar Jon
Mijn reviews![]()
Inderdaad, en nog even doen alsof ze pijn hadquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:11 schreef Urquhart het volgende:
Anniek: "Nee joh loopt niet zo snel, we hebben nog tijd"
Mijn reviews![]()
Ik ben een vrouw, maar vind haar niet bepaald de lekkerste vrouw die erin zat
Mijn reviews![]()
Ik onthou die namen nooit maar die lelijke acteur is hem
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik vond Froukje ook leukerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik ben een vrouw, maar vind haar niet bepaald de lekkerste vrouw die erin zat![]()
![]()
Viv niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik ben een vrouw, maar vind haar niet bepaald de lekkerste vrouw die erin zat
![]()
![]()
Jon!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ik onthou die namen nooit maar die lelijke acteur is hem
Mijn reviews![]()
Neequote:
Froukje inderdaad
Mijn reviews![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dokter Rick blijft er in.
De pubermeisjes kunnen blijven vingeren.
Whehehe, toch Sebastiaan.
En hij was dus degene waar PJH steeds van dacht dat hij de Mol was.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Eerste keer dat ik kijk en gelijk de irritantste gast eruit!![]()
Hup Anniek.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.![]()
Ik zit nu ook wel heel erg op Jon. Sinds een paar afleveringen vond ik hem verwacht, maar nu wel extreem.quote:![]()
Zal ie lekker vindenquote:
Ok sorry, flauw
Ben het wel met je eens
Mijn reviews![]()
Jon is het inderdaad... De mol zou zich nooit zo verspreken als Anniek deed en de rest brengt geld in het laatjeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Heerlijk, Sebastiaan eruit! Was toch een kutspeler, met zn overdreven molacties...
Ik neig nu toch naar Anniek als Mol. Ze doet het dan op de Miljouska-manier: net doen of ze dom is (of ze is misschien echt een beetje dommig...)
Rick doet ook nog mee voor mij."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hij is niet irritant, hij was leuk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Eerste keer dat ik kijk en gelijk de irritantste gast eruit!![]()
Hup Anniek.
Mijn reviews![]()
Wat vreemd... bij een van die vragen, volgens mij bij Jon, over Ben Hur werd gevraagd in welk bakje de mol zat en had als opties:
de eerste
de tweede
de derde
nooit
Waarom niet als optie de vierde (dat was Dennis toch?)![]()
M'n Mol zit er nog in. Rick.
Hoewel Anniek me vandaag wel aan het twijfelen heeft gebracht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ik ga ook vol op jon!~hij is zeker weten de mol. Jon de mol.
En sebas met het geld haha
hihi haha :D![]()
Ik heb Rick Engelkes altijd maar een kwal gevonden ('k ben ook geen pubermeisjequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef tong80 het volgende:
Dokter Rick blijft er in.
De pubermeisjes kunnen blijven vingeren.), maar ik vind hem zowaar tof in deze serie. Moet wel lachen om zijn commentaar op de opdrachten.
Mij viel ook nog iets op. Bij de test was er een vraag in beeld als hoeveelste de mol reed in de Ben Hur opdracht.
a) als eerste
b) als tweede
c) als derde
d) nooit.
Er waren 4 mensen die in die bakjes gingen rijden, die keuze was er niet bij. En dennis was als 4e.![]()
Stond er nou bij 1 van die testvragen:
wanneer reed de mol in het bakje:
als 1ste
als 2de
als 3de
nooit
dit zou dus betekenen dat de 4de die in het bakje zat de mol niet is?Jawel, je keek.![]()
Viel mij ook al op ja. Zou een aanwijzing kunnen zijn, maar kan ook betekenen dat je gewoon niet op jezelf kan stemmen (en als je Jon weghaalt, is Dennis gewoon de derde die ging).quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:25 schreef Smeich het volgende:
Wat vreemd... bij een van die vragen, volgens mij bij Jon, over Ben Hur werd gevraagd in welk bakje de mol zat en had als opties:
de eerste
de tweede
de derde
nooit
Waarom niet als optie de vierde (dat was Dennis toch?)
't Leek er verder wel op alsof de uitzending van vandaag alleen maar gericht was op het verdacht maken van Anniek als Mol.![]()
Ik blijf op Rick, maar alle twijfel gaat nu uit naar Anniek. Die is toch een stuk slimmer dan dat ze nu doet namelijk, dus óf het is tactiek óf het is gewoon echt de mol..![]()
Wat een afleveringGeweldig met Sebas met dat geld
en dat ie eruit moest is erg jammer inderdaad.
Ik zat eerst op Rick maar ik vind Anniek wel errrrg dom doen zeg.. Met die antwoorden achter die spiegel, het idee nog tijd te hebben.. Ik vind het verdacht. Misschien is het gewoon echt dom, dat weet ik ook niet, maar het klopt voor mn gevoel niet.
Maar Dennis daarentegen
♥![]()
Sebastiaan zat idd met Dennis op 1 kamer. Dus t geld is nu bij Dennis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij zei wel gelijk daarna, iets tegen Dennis onder de douche, maar ik heb niet gekeken naar de hotel-indeling...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Mijn eerste 50 punten!!! Maarja, tegelijkertijd twijfel ik aan mijn mol, Rick. Niet omdat hij minder verdacht was (met de puzzel juist heel erg), maar omdat Sebastiaan vooral op hem stemde en Dennis ervan overtuigd was.
Anniek die het hele spel al in de top 3 staat (en maar nooit eerste wordt) ga ik nu misschien wel kiezen.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)![]()
Dat komt doordat degene die het invulde zelf ook in het bakje reed
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Oh, en hij is de mol natuurlijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb Rick Engelkes altijd maar een kwal gevonden ('k ben ook geen pubermeisje), maar ik vind hem zowaar tof in deze serie. Moet wel lachen om zijn commentaar op de opdrachten.
Nou, m'n belangrijkste molkandidaat sinds Froukje is eruit. Ik zat er behoorlijk naast dit jaar.I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.![]()
Ik blijf bij Dennis als mol. Hij was wel heel hard bezig met Anniek verdacht maken aan die tafel. Erg handig om de aandacht naar een ander te verleggen, natuurlijk.
Anniek is het niet, want die was te gespannen tijdens de test.
Viviënne is nu mijn tweede mol. Te afwezig, maar af en toe toch vertragende acties.![]()
Fijn dat Sebas er uit is en dat Viv er nog in zit
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Nee Sebastiaan gaf het geld aan PJ die ie in een zakje had. Maar mijn afvaller is eruit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Sebastiaan zat idd met Dennis op 1 kamer. Dus t geld is nu bij Dennis.![]()
nee want viv en rick zaten niet in het bakje... Dennis is hiermee overduidelijk NIET de mol (maar dat wist ik al)quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef Flem het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja. Zou een aanwijzing kunnen zijn, maar kan ook betekenen dat je gewoon niet op jezelf kan stemmen (en als je Jon weghaalt, is Dennis gewoon de derde die ging).
Ik zie nu iedereen op Jon gaan, maar kan iemand me ook zeggen waarom? Ok, hij heeft niet veel geld binnengebracht, maar echt overdreven molacties heb ik hem niet zien maken. Zeker vandaag niet.
Het is Anniek of Rick..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mijn mol zit nog in het spel (Rick), maar mijn reserve-mol (Viv) begint toch ook verdachter te worden!
I love music |Ajax forever
Oh, en wat vonden jullie van die vraag van Rick aan Anniek over dat "Hello" magazine wat ze kocht op de luchthaven met een artikel over de koningin van Jordanie??
♥![]()
Waarom zei Vivienne in de slaapkamer tegen Anniek dat ze beter Dennis over konden halen om ook op Anniek te gaan in plaats van op Vivienne.?? Ze zei: we kunnen beter zorgendat Dennis op jou gaat in plaats van op mij, dan hebben we er allebei nog wat aan.."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Jon wordt het weer voor mij.. Zat op Rick, maar daar zat Sebas ook op, die is er nu uit. Dennis zat eerst ook op Rick, maar die was er van overtuigd dat Rick het niet meer was. Viv en Dennis zijn het gewoon niet volgens mijn gevoel, blijven Anniek en Jon over. Anniek ligt me er te dik boven op.![]()
Kan een verspreking zijn...van de mol dan dus... vond ik ook erg verdacht!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waarom zei Vivienne in de slaapkamer tegen Anniek dat ze beter Dennis over konden halen om ook op Anniek te gaan in plaats van op Vivienne.?? Ze zei: we kunnen beter zorgendat Dennis op jou gaat in plaats van op mij, dan hebben we er allebei nog wat aan..I love music |Ajax forever
Ja leuk, maar dan moet ze wel even weten dat het daar in staatquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef Enfermera het volgende:
Oh, en wat vonden jullie van die vraag van Rick aan Anniek over dat "Hello" magazine wat ze kocht op de luchthaven met een artikel over de koningin van Jordanie??
. Terwijl het misschien maar een paar dagen daar ligt.
A little knowledge is a dangerous thing.![]()
Huh, wat? Ten eerste snap ik niet wat je zegt, en ten tweede zaten Viv en Sebastiaan niet in het bakje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
nee want viv en rick zaten niet in het bakje... Dennis is hiermee overduidelijk NIET de mol (maar dat wist ik al)![]()
Ik vraag me echt af wat Rick als antwoord op de derde vraag van Dennis heeft gegeven, er moet een reden zijn om het niet te laten zien.
Daarnaast denk ik nog steeds dat Vivienne de mol is, bij het omhoog trekken van dat bord bij de Ben Hur opdracht was ze telkens degene van de twee die het bord het verste omhoog trok, zodat het scheef kwam te hangen. Dan is het voor Sebastiaan onmogelijk om hem nog verder omhoog te krijgen. Verder zie je haar ook nooit iets opvallends doen, ze is bijna altijd onzichtbaar in de groep.
Dus ik denk dat Dennis inderdaad flink genaaid is.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.![]()
ik zit al vanaf het begin op Jonquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nu iedereen op Jon gaan, maar kan iemand me ook zeggen waarom? Ok, hij heeft niet veel geld binnengebracht, maar echt overdreven molacties heb ik hem niet zien maken. Zeker vandaag niet.
Het is Anniek of Rick...
hij zal wel plat zijn ondertussen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Vergeet niet dat je niet altijd moet geloven wat ze voor de camera zeggen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef ElYefe het volgende:
Jon wordt het weer voor mij.. Zat op Rick, maar daar zat Sebas ook op, die is er nu uit. Dennis zat eerst ook op Rick, maar die was er van overtuigd dat Rick het niet meer was. Viv en Dennis zijn het gewoon niet volgens mijn gevoel, blijven Anniek en Jon over. Anniek ligt me er te dik boven op.I love music |Ajax forever
Anniek is de mol. Helaas, ze deed het mij deze aflevering te opvallend. Terwijl ze nog maar 1 minuut hebben tegen Jon zeggen we hebben nog genoeg tijd.
Over en sluiten met dat raadsel
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dat kan je zowel zien als een hint naar Anniek, maar RIck maakt zich ook verdacht want hem viel op dat de koningin van jordanie er in stond wat wijst in de richting van hem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef Enfermera het volgende:
maargoed, ik twijfel tussen die twee, dus ik ga me van die mogelijk hint niets aantrekken...17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)![]()
Sebas had ik wel de winst gegund.
Anniek was wel erg deze aflevering. Ai, ai, ai...Maar dat kan ook iets Anniekerigs zijn volgens mij. Maar je weet het maar niet bij haar.
![]()
![]()
quote:Dagboek mol
Aflevering 6
Haha! En weer een mooie aflevering zit erop. Bleek dus dat we een nep-mol hadden! Wist ik natuurlijk al lang, maar voor de rest was het geloof ik wel een verrassing.
Haalt die Sebastiaan zomaar 5000 euris uit z'n boxer. Dat is natuurlijk wel balen voor mij, want de pot is ineens weer danig gespekt. Maar ja, ik had er wel enigszins rekening mee gehouden dat dat geld wel weer een keer boven water zou komen.
En verder was er natuurlijk die spannende ontmoeting met de Mol. Ik heb die van mij gezien, maar of iemand mij gezien heeft? Dat zien jullie later wel...
Misschien kocht in een Hello. Misschien slaap ik met de Mol op een kamer. Misschien heb ik gemold in het kasteel met sluipschutters.
En misschien heb ik wel nooit naar mezelf in een spiegel hoeven kijken... Nog een paar weken en jullie zullen het weten.![]()
Onder andere om wat ik net al zei:quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef marcodej het volgende:
Het is Anniek of Rick...
Jon zei dat hij bij allebei de keren niet op alle vragen de waarheid heeft beantwoord.
Bij Vivienne zei ie dat ie niet had gemold bij die kasteel opdracht en dat ie niet de mol is, dan zou één van die 2 antwoorden dus niet waar zijn en zou ie dus wel de mol zijn?
Maar misschien heeft ze een derde vraag gesteld, die we niet hebben gezien. Toch verdacht
Maar toch denk ik al vanaf aflevering 1 dat het Rick is, dus daar blijf ik eigenlijk ook nog wel bij
Mijn reviews![]()
Normaal zijn deze stukjes altijd nutteloos, maar dit zou eventueel op Viv (quote:) of Rick kunnen duiden...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
True.. Maar je moet wat, echte mollenstreken zie je niet op tv. Dat knippen ze er wel uit. Dan moet je zoals dat heet je gevoel laten sprekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je niet altijd moet geloven wat ze voor de camera zeggen!
![]()
![]()
Tsja, Marc-Marie Huijbregts leek me ook te sullig om tot de finale te blijven, maar die was het ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:37 schreef marky het volgende:
Jon lijkt me te sullig om anders zo lang in het programma te blijven dus ik denk dat hij de mol is
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Lees wat posts terug, dan zal je zien dat het Dennis 100% zeker niet is. Hij was geen optie bij die quiz en daarnaast haalt hij veels te veel geld binnen, weet je hoe goed hij bezig is?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:35 schreef kratovsk het volgende:
Blijf bij Dennis, alhoewel er vandaag weinig gemold hoefde/kon worden.
Of op Dennis, want niemand heeft hem 'gezien', omdat niemand hem blijkbaar verdacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Normaal zijn deze stukjes altijd nutteloos, maar dit zou eventueel op Viv () of Rick kunnen duiden...
Mijn reviews![]()
Overigens denk ik ook niet dat Dennis het is, die is veels te fanatiek
Mijn reviews![]()
Inderdaad, Dennis is te veel met de opdrachten bezig. Ik zit nog steeds op Rick, hoewel ik Viv nu ook verdachter begin te vinden![]()
![]()
Zo'n vraag is natuurlijk prima om de kijkers en deelnemers op het verkeerd been te zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Lees wat posts terug, dan zal je zien dat het Dennis 100% zeker niet is. Hij was geen optie bij die quiz en daarnaast haalt hij veels te veel geld binnen, weet je hoe goed hij bezig is?
Dennis is zeer fanatiek, maar erg effectief is het allemaal niet.![]()
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Toch heb ik wel steeds het idee dat Jon aan het acteren is. Er zit iets neppigs over 'm ofzo. Maar Anniek is wel verdacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, Marc-Marie Huijbregts leek me ook te sullig om tot de finale te blijven, maar die was het ook niet.
Waarom zou Jon zo hard rennen om die opdracht te halen met die foto's. Hij had gewoon bij Anniek kunnen blijven om te laat te komen.![]()
Dat zegt niks natuurlijk. Voor hetzelfde geld kreeg Anniek dezelfde vraag minus de optie als eerste, maar plus als vierde, etc. En zo duidelijk een kandidaat uitsluiten, dat doen ze echt niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Lees wat posts terug, dan zal je zien dat het Dennis 100% zeker niet is. Hij was geen optie bij die quiz en daarnaast haalt hij veels te veel geld binnen, weet je hoe goed hij bezig is?Voor mij maakt dat hem juist verdacht. Hij is zo fanatiek en probeert zoveel opdrachten te sturen met zijn enthousiasme... als iedereen maar denkt dat je dat doet omdat je de mol niet bent, dan kun je de groep dus met je meetrekken om geld te verspelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Overigens denk ik ook niet dat Dennis het is, die is veels te fanatiek![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef banananasi het volgende:
Inderdaad, Dennis is te veel met de opdrachten bezig. Ik zit nog steeds op Rick, hoewel ik Viv nu ook verdachter begin te vindenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef peaceman het volgende:
Mijn mol zit nog in het spel (Rick), maar mijn reserve-mol (Viv) begint toch ook verdachter te worden!
I love music |Ajax forever
Dacht ik ook jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef happyme28 het volgende:
Waarom zou Jon zo hard rennen om die opdracht te halen met die foto's. Hij had gewoon bij Anniek kunnen blijven om te laat te komen.![]()
Maar Jon was als derde op die kar en hij kreeg als optie toch als derde? Dennis was als vierde... slaat kant noch wal ditquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zegt niks natuurlijk. Voor hetzelfde geld kreeg Anniek dezelfde vraag minus de optie als eerste, maar plus als vierde, etc. En zo duidelijk een kandidaat uitsluiten, dat doen ze echt niet.![]()
Ja, maar waarom zou ie dan zoveel geld binnen halen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zegt niks natuurlijk. Voor hetzelfde geld kreeg Anniek dezelfde vraag minus de optie als eerste, maar plus als vierde, etc. En zo duidelijk een kandidaat uitsluiten, dat doen ze echt niet.
[..]
Voor mij maakt dat hem juist verdacht. Hij is zo fanatiek en probeert zoveel opdrachten te sturen met zijn enthousiasme... als iedereen maar denkt dat je dat doet omdat je de mol niet bent, dan kun je de groep dus met je meetrekken om geld te verspelen.
Bovendien heeft hij niet echt (ok, misschien een beetje, maar niet alle) invloed op wat de anderen doen, hij kan er niet echt voor zorgen dat ze géén geld binnenhalen (uizonderingen daargelaten)..."You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews![]()
Dat dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef Smeich het volgende:
[..]
Maar Jon was als derde op die kar en hij kreeg als optie toch als derde? Dennis was als vierde... slaat kant noch wal dit
Jawel, je keek.![]()
Ik snap echt niet hoe mensen Dennis kunnen verdenken, heb hem werkelijk waar nog nooit iets zien doen wat ook maar op een Molactie zou kunnen lijken.![]()
zeer leuke aflevering, wel waren de acties van Jon en Anniek een beetje TE TE Te verdacht als die de mol zouden zijn.![]()
Net als de theorie dat Dennis de mol wel niet zal zijn dan. Dat geven ze echt niet zo makkelijk weg, tenzij hij de mol wel is. Dan maakt het toch niet uit wat hij invult!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef Smeich het volgende:
[..]
Maar Jon was als derde op die kar en hij kreeg als optie toch als derde? Dennis was als vierde... slaat kant noch wal dit![]()
Ik vond Sebastiaan al de hele aflevering wat afwezig, tenminste zo kwam het op mij over.. erg jammer dat hij er uit is. Wie de Mol is? ik denk dat ik persoonlijk alleen Dennis af kan schrijven, de andere 4 kunnen het allemaal nog zijn met Rick en Anniek als meest verdachte. Vandaag eigenlijk weinig opvallende dingen gezien, alleen dat Anniek dan wat Mollerig deed met de foto opdracht én in de grotten. Verder speelde Jon zijn rol achter de spiegel natuurlijk ook goed door Ja te antwoorden op Anniek's vraag of hij de Mol is. Heerlijke aflevering in ieder geval, Jordanië is echt een mooi land!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Juist die personen die weinig verdacht zijn , zijn vaak de mol.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Flem het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Dennis kunnen verdenken, heb hem werkelijk waar nog nooit iets zien doen wat ook maar op een Molactie zou kunnen lijken.
![]()
Ik hoop maar dat Dennis wint. De rest is te veel aan het mollen. Volgens mij is Dennis de beste speler dit seizoen.
Het einde was wel spanned hoor. Ik denk al een tijdje dat Rick het is, maar mijn broer verdenkt al tijden Sebastiaan. Gelukkig is mijn mol er in gebleven![]()
![]()
Omdat ie zo fanatiek is lijkt het alsof ie veel geld heeft binnengehaald, maar volgens mij valt dat flink tegen als je het optelt....quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou ie dan zoveel geld binnen halen?
Bovendien heeft hij niet echt (ok, misschien een beetje, maar niet alle) invloed op wat de anderen doen, hij kan er niet echt voor zorgen dat ze géén geld binnenhalen (uizonderingen daargelaten)...
![]()
Daar heb je dan ook weer gelijk in. Ik heb het eerlijk gezegd niet zo bijgehouden hoeveel iedereen op heeft gehaald, maar het leek in elk geval wel zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Omdat ie zo fanatiek is lijkt het alsof ie veel geld heeft binnengehaald, maar volgens mij valt dat flink tegen als je het optelt....
Mijn reviews![]()
Heeft hij echt zoveel binnengehaald dan? Ja, vorige week, maar dat kan ook onbedoeld zijn geweest. Net gemist worden door zo'n schutter, terwijl je toch echt geraakt wilde worden als mol.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou ie dan zoveel geld binnen halen?
Bovendien heeft hij niet echt (ok, misschien een beetje, maar niet alle) invloed op wat de anderen doen, hij kan er niet echt voor zorgen dat ze géén geld binnenhalen (uizonderingen daargelaten)...
Nee, maar als je heel fanatiek doet, dan kan een chaotische groep je nog wel eens volgen. Zeker als het lijkt alsof jij de enige bent die geconcentreerd met het spel bezig is en wat overzicht hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Flem het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Dennis kunnen verdenken, heb hem werkelijk waar nog nooit iets zien doen wat ook maar op een Molactie zou kunnen lijken.In het Ierse gebouw meerdere enveloppen met geld laten hangen terwijl ze toch echt in zijn gezichtsveld lagen of hingen. Bij het flipperen de hooibalen zo tactisch verplaatsen, dat de bal juist in een verkeerd gat rolde. De aandacht verleggen naar Anniek bij discussie over die spiegels. Hij was de eerste die geld wilde bieden toen er bagage kon worden teruggekocht.
Om maar een aantal verdachte acties te noemen.![]()
Precies, hij heeft volgens mij echt niet meer of minder binnengehaald dan anderen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Omdat ie zo fanatiek is lijkt het alsof ie veel geld heeft binnengehaald, maar volgens mij valt dat flink tegen als je het optelt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |