abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:03:03 #126
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_65917043
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zit nog even de eerste afdeling te downloaden. Ik ben ze aan het verzamelen omdat ik dacht dat ze de hele editie in Noord Ierland zouden blijven (jammer, maar het verhuizen veranderd het spel ook weer).

Bij iedereen laten ze het antwoord op: "wil je de mol zijn?" zien. Maar bij Anniek niet. (als ik het goed zag). Daarna geeft ze als enige een aparte bevestigende reactie op de schermen bij het kiezen van de mol. Het rare is dan dat ze "raar" kijkt als Rick voor de laptop zat.
Maar Rick maakt ook nog wel een goede kans in mijn ogen...

btw: Viviënne
Ook bij Rick en Hans laten ze het antwoord niet zien. Dennis is de enige die nee antwoordt, maar er wordt in de eerste aflevering gezegd dat er 2 mensen nee hebben geantwoord op de vraag. De 2e is dus niet bekend.

Ik zit volledig op Sebastiaan als mol. De doorslag kwam toen hij de plattegrond weg gooide in aflevering 3 én toen het geld uit de pot was verdwenen.

Anniek is mijn reservemol.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:57:13 #128
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65920691
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef massy het volgende:
De 2e is dus niet bekend.
Nou, volgens mij kun je wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Anniek dat was hoor.
De afvallers even buiten beschouwing latend, zie je verder alleen Rick niet bij de oud-mollen op solicitatie gaan. Rick en Anniek blijven dus over als potentiele nee-zeggers. Afgaand op de conclusie die Dennis vervolgens trekt als ze in die huiskamer zitten, moet het wel Anniek zijn die 'nee' heeft geantwoord.

Bij Rick zegt Dennis iets van:
"Ik heb nee gezegd en mocht gelijk door. Jij hebt dus ja gezegd!"' (Blijkbaar kon je, als je in de kamer zat, dus merken of iemand gelijk doorliep)
Rick ontkent vervolgens dat hij 'ja' gezegd heeft en begint een lulverhaal over dat hem een andere vraag gesteld zou zijn. Dit is een leugen.

Bij Anniek, die vertelt dat ze 500 euro verdiend heeft:
"Dus dan heb jij 'nee' gezegd op een bepaalde vraag!"
Anniek ontkent dit niet.

Ik ben er wel uit hoor. Maar dat gezegd hebbende, bewijst dat op zich voor bij absoluut niet dat Dennis en Anniek de Mol niet kunnen zijn. Ik geloof namelijk ook totaal niet dat de Mol daar ter plekke gekozen is. Dus tja...

Dat Rick nu nog de enige is (buiten de nee-zeggers) waarvan je geen beelden van het gesprek met de oud-mollen hebt gezien vind ik veel interessanter. Misschien omdat uit die beelden blijkt dat hij de Mol is?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_65921099
Het blijft lastig
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:00:28 #130
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65922648
Het zou best eens kunnen dat Anniek er de komende aflevering uitgaat (zie muzikale hint + de extra filmpjes in de 'Molmail').
We zullen zien. Wel gelijk een mega-molkandidaat minder wat mij betreft, dan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_65922817
Er was maar één deur, waardoor alle kandidaten die kamer binnenkwamen. Je kon dus niet weten wie bij de SMS geweest was. Dennis kon dat alleen horen van Rick, en Rick kan daarover gelogen hebben. Net zoals Anniek geleogen kan hebben. De vragen die haar gesteld werden waren namelijk geen open vragen, zodat je met een beetje logisch nadenken daar best een geloofwaardige leugen op zou kunnen verzinnen.
pi_65924260
mij staat bij dat Dennis aan Anniek vroeg "hoeveel kreeg je dan" en dat ze antwoordt "heu... honderd euro"

Ik kon dat heu.. niet verstaan, en dacht eerst dat ze 600 zei. (zou het dus eens terug moeten kijken)
Maar zelfs als ze 500 zegt, dan kan het een gok zijn omdat de Ja-zeggers hetzelfde bedrag verliezen.
pi_65925029
Ik weet het ondertussen echt niet meer, lastig seizoen hoor... ik twijfel tussen Anniek en Rik nu... vooralsnog ga ik maar voor Anniek maar het is eigenlijk nergens op gebaseerd... ze kunnen het allemaal zijn op Vivienne en Dennis na die veel geld binnenharken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_65925154
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou, volgens mij kun je wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Anniek dat was hoor.
Ja volgens mij ook. Anniek zei dus dat ze 500 euro had verdiend, en de mensen die "ja" hadden gezegd konden dat niet weten, want tegen de ja-zeggers is alleen verteld dat ze 500 uit de pot hadden gehaald.

Bovendien, toen Rick naar de laptop ging om te zien of hij de Mol was, zei hij iets in de trant van: "Dat is dan natuurlijk heel spannend. Ja, dan gaat je hart wel wat sneller kloppen", en als je een nee-zegger bent dan zeg je dit niet want dan weet je dat je het toch niet bent.
pi_65926799
Gaat sebastiaan er niet gewoon uit? Never gime me your money lijkt me op zijn lijf geschreven al penningmeester/geldverliezer.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_65927768
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat sebastiaan er niet gewoon uit? Never gime me your money lijkt me op zijn lijf geschreven al penningmeester/geldverliezer.
Rick heeft de pot nu
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_65927820
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Irving het volgende:
Ja volgens mij ook. Anniek zei dus dat ze 500 euro had verdiend, en de mensen die "ja" hadden gezegd konden dat niet weten, want tegen de ja-zeggers is alleen verteld dat ze 500 uit de pot hadden gehaald.
Als je weet dat de ja-zeggers ¤ 500 verdienen, is het niet zo moeilijk te beredeneren (of gokken) dat de nee-zeggers juist ¤ 500 verliezen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:15:34 #138
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_65927842
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Rick heeft de pot nu
Maar Sebastiaan heeft het 'gestolen' geld nog ergens in een holle kies.
pi_65930002
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:15 schreef broer het volgende:

[..]

Maar Sebastiaan heeft het 'gestolen' geld nog ergens in een holle kies.
Of hij heeft het in de tas van Froukje gestopt "om te zien wat de reacties zijn"
pi_65932709
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wilde Viv niet graag de pot hebben?
pi_65935169
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wilde Viv niet graag de pot hebben?
Volgens mij bedoel je Anniek
  woensdag 11 februari 2009 @ 01:31:13 #142
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_65936464
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet het ondertussen echt niet meer, lastig seizoen hoor... ik twijfel tussen Anniek en Rik nu... vooralsnog ga ik maar voor Anniek maar het is eigenlijk nergens op gebaseerd... ze kunnen het allemaal zijn op Vivienne en Dennis na die veel geld binnenharken...
Wss al vaker genoemd,maar de producers hebben gezegd dat de Mol nooit een rood scherm zal krijgen.Het zou vreemd/nasty zijn als ze van deze regel af zouden gaan...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  woensdag 11 februari 2009 @ 01:53:24 #143
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_65936718
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 01:31 schreef MrManiak het volgende:
Wss al vaker genoemd,maar de producers hebben gezegd dat de Mol nooit een rood scherm zal krijgen.Het zou vreemd/nasty zijn als ze van deze regel af zouden gaan...
Ik blijf het een fantastische urban myth vinden, dat 'de Mol krijgt nooit een rood scherm'.

Tegen wie hebben ze dat gezegd en waarom zouden ze niet gewoon de vrijheid nemen om het nu eens anders te doen, volgens jou?
  woensdag 11 februari 2009 @ 02:30:48 #144
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_65937101
Grappig, net de eerste aflevering ooit van dit programma zitten kijken! Leuk dat ze in Jordanië zijn, ga het vanaf nu zeker volgen..

Is het leuk/de moeite om de vorige afleveringen allemaal nog terug te kijken?
la taqta il-amal
pi_65937337
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 02:30 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Is het leuk/de moeite om de vorige afleveringen allemaal nog terug te kijken?
Ja, want het is allemaal zo verwarrend dat je het ook wel door elkaar kan kijken.
Het is niet zo dat de eerdere afleveringen op de afgevallen kandidaten focust, en daarom "oud nieuws" is. Integendeel, er zijn veel puzzelstukjes, qua verdacht gedrag.
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:10:33 #146
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_65938898
quote:

[..]

In (volgens mij) afl. 3 maakt Paula toch een opmerking in de trand van dat de mol wel een rood scherm kan krijgen.
Enfin, deze discussie is al eerder gevoerd en ik volg het programma niet lang genoeg om te weten of er ooit bevestigd of ontkracht is dat de mol een rood scherm kan krijgen.

Twijfel zelf nu erg aan Rick en nog steeds wel Anniek, hoewel zij wel heel opvallend heeft zitten mollen met o.a. het David en Goliath antwoord, alhoewel ik dat wel een typisch mol antwoord vind, dat van te voren bedacht is om gelijk uit te kramen zodra die vraag je voorgeleid is.
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:40:55 #147
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_65939608
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 01:53 schreef broer het volgende:

[..]

Ik blijf het een fantastische urban myth vinden, dat 'de Mol krijgt nooit een rood scherm'.

Tegen wie hebben ze dat gezegd en waarom zouden ze niet gewoon de vrijheid nemen om het nu eens anders te doen, volgens jou?
http://community.avro.nl/forums/t/16657.aspx
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_65944085
quote:
Nouja, het klopt wat er in die openingspost daar gezegd wordt. Er is ooit een Mol in 1 van de Australische series die een rood scherm heeft gekregen, dus het kan wel. Maar aan de andere kant, door Pieter Jan Hagens is bevestigd op een fandag dat dit niet kan, in hele duidelijke taal: "De Mol krijgt nooit! een rood scherm". Mocht Anniek de Mol zijn, dan is het geen wonder dat velen het fout hebben en is het heel flauw dat dit dan gezegd is, dus daarom ga ik ervan uit dat Anniek het niet is -.-
pi_65944993
quote:

[..]

De mol gaat nooit uit het spel. Als Anniek de mol is dan klopt dat want toen zij een rood scherm kreeg had ze de vrijstelling.
pi_65945003
Nog 32 uur!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')