Zou op anniek kunnen slaan, die mocht de pot niet beheren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:45 schreef Jane het volgende:
Muzikale aanwijzing was dus You Never Give Me Your Money van The Beatles
One sweet dream
Pick up the bags and get in the limousine.
Soon we’ll be away from here.
Step on the gas and wipe that tear away,
One sweet dream came true today, came true today.
Ja, of op Sebas dus, omdat hij de pot niet meer mag beheren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zou op anniek kunnen slaan, die mocht de pot niet beheren.
Kan ook op Sebastiaan slaan, die de pot niet meer mag beheren, en de titel zelfs nog op Rick. Dat het niet verstandig is om de mol de pot te laten beheren...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zou op anniek kunnen slaan, die mocht de pot niet beheren.
Hoe kan hij op Rick slaan als je hem als mol ziet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ook op Sebastiaan slaan, die de pot niet meer mag beheren, en de titel zelfs nog op Rick. Dat het niet verstandig is om de mol de pot te laten beheren...
Ik dacht altijd dat die muzikale hints op de mol sloegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:52 schreef banananasi het volgende:
[..]
Hoe kan hij op Rick slaan als je hem als mol ziet?
Het sloeg iig deels op het feit dat ze bij het ganzenborden in de gevangenis zat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is de vorige muzikale hint met Froukje te linken dan?
die van Jon lijkt er dan meer op inderdaad, alleen er staat dan toch alleen maar volgens die zin dat het geld bij Jon is? 'wie' heeft toch niks te maken met de mol?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:58 schreef Steven184 het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, welke kleuren komen overeen met de kleur van wie? Er werd Rick geopperd, die van Jon lijkt er ook erg op.
Jawel, want Wie = De Mol.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
'wie' heeft toch niks te maken met de mol?
Niet kunnen luisteren, waar ging dat over?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
HAHAHA, dat mollenboekje
dat wist ik niet
Als ik het goed heb is die theorie vrij simpel. Rick had in afl. 1 een shirt aan met daarop 'Your ticket to paradise', wat je uit zou kunnen leggen als 'als op mij stemt als mol, beland je in het paradijs'. Wat dat paradijs dan inhoudt kun je over discussieren. Kan net zo goed als 'de finale' of 'de winst' uitgelegd worden, natuurlijk. Hoeft niet eens per se op Jordanie te slaan. Alhoewel 'Het Beloofde Land' wel weer in die buurt is...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan die ticket to paradise theorie mbt tot Rick n og een keer uitgelegd worden? Best vreemd dat er nu toch naar een andere locatie vertrokken wordt.
Hans ging net voorlezen uit het mollenboekje van Froukje, die wist nog niet dat Hans die hadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Niet kunnen luisteren, waar ging dat over?
Nou, Hans vroeg aan Froukje wat er met haar boekje gebeurd is. Ze zei dat ze daar wel nooit achter zal komen. Waarop Hans begon te citeren uit haar boekje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Niet kunnen luisteren, waar ging dat over?
Jon de Molquote:
hij zei zelf nog dat het gewoon een beetje bluf wasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef MevrouwLili het volgende:
Waarom was Sebastiaan zo zelfverzekerd bij de vragen? Misschien heeft hij iets ontdekt bij de mol, heeft ie 100% op diegene gestemd, en weet hij dus dat hij gaat winnen... het lijkt mij in elk geval geen mollenactie om zo zelfverzekerd te zijn dat je doorgaat...
Een erg voor de hand liggend antwoord natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zei zelf nog dat het gewoon een beetje bluf was
Gokje: Sebastiaan gaat eruit en geeft op het laatste moment het 'gestolen' geld terug. (Als dat geen droom is die uitkomt...)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:45 schreef Jane het volgende:
One sweet dream came true today, came true today.
Zijn hele houding is gebaseerd op bluf en zelfvertrouwen. Past wel in het plaatje en vind hem dus zeker niet verdacht. Veel te opvallend wat hij allemaal uitvreet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een erg voor de hand liggend antwoord natuurlijk
Voorheen sloegen de muzikale aanwijzingen op de mol, dit jaar slaan ze elke keer op de eerstvolgende afvaller.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die muzikale hints op de mol sloegen.
En Rick staat bij mij op de derde plaats qua molverdachte, Dennis blijft mijn mol, gevolgd door Sebastiaan.
idd, lastige aflevering wat dat betreftquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef N.i.c.k het volgende:
mooie uitzending.
Ik heb weinig hints kunnen bespeuren deze aflevering, en ook de opdrachten leende zich niet erg voor mollenacties. Nu froukje weg is alles op Viv. Bij haar kan ik ook geen naturele opwinding bespeuren over het spel.
Juh...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd, lastige aflevering wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |