quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef k_man het volgende:[..]
Hoe vaak gaat die discussie nog gevoerd worden?

Iedereen die logisch nadenkt snapt dat een finale met Anniek erin alle spanning zou missen, als het waar is wat jij zegt. Dus óf Anniek haalt de finale niet, óf de Mol kan wel een rood scherm krijgen. Anders hadden ze het nooit op deze manier in beeld gebracht.
Op een reactie van iemand anders geef ik gewoon aan wat door de producers en de presentator is gezegd. Het zou imo van de zotte zijn om daar van af te wijken, omdat ze zich dan gewoon niet aan de regels houden. Hoe het Anniek verloopt zien we vanzelf.
Ik heb nog steeds niet een vaste mol. Rick zorgde bij de opdracht met het reuzenrad ervoor dat hij na de 1e keer weer een keer naar buiten zou moeten en zorgde ervoor dat Sebastiaan een goed koppel uit elkaar moest halen. Daarnaast had hij nog wel wat verdachte punten. Maar in de eerste aflevering gaat hij niet mee met het mollen van Sebastiaan en verbeterd hem en hetzelfde als ze samen de weg moeten vinden en hij de fouten van sebastiaan goedmaakt. Jon blijft ook verdacht. Het blijft me alleen dwarszitten dat ze in de tweede groep zaten bij het geld ophalen in die kantoorgebouwen in aflevering twee. Zou de mol het risico nemen dat groep 1 heel veel geld op zou halen?
Daar is sebas weer verdacht, want volgens mijn stuurt hij iedereen een beetje een kant op en toevallig vindt hij dan de vrijstelling.
Nee, ik weet het nog niet/.