Ik vond Froukje ook leukerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik ben een vrouw, maar vind haar niet bepaald de lekkerste vrouw die erin zat
Viv niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik ben een vrouw, maar vind haar niet bepaald de lekkerste vrouw die erin zat
Jon!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ik onthou die namen nooit maar die lelijke acteur is hem
Neequote:
Ik zit nu ook wel heel erg op Jon. Sinds een paar afleveringen vond ik hem verwacht, maar nu wel extreem.quote:
Zal ie lekker vindenquote:
Hij is niet irritant, hij was leuk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Eerste keer dat ik kijk en gelijk de irritantste gast eruit!![]()
Hup Anniek.
Ik heb Rick Engelkes altijd maar een kwal gevonden ('k ben ook geen pubermeisjequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef tong80 het volgende:
Dokter Rick blijft er in.
De pubermeisjes kunnen blijven vingeren.
Viel mij ook al op ja. Zou een aanwijzing kunnen zijn, maar kan ook betekenen dat je gewoon niet op jezelf kan stemmen (en als je Jon weghaalt, is Dennis gewoon de derde die ging).quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:25 schreef Smeich het volgende:
Wat vreemd... bij een van die vragen, volgens mij bij Jon, over Ben Hur werd gevraagd in welk bakje de mol zat en had als opties:
de eerste
de tweede
de derde
nooit
Waarom niet als optie de vierde (dat was Dennis toch?)
Sebastiaan zat idd met Dennis op 1 kamer. Dus t geld is nu bij Dennis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij zei wel gelijk daarna, iets tegen Dennis onder de douche, maar ik heb niet gekeken naar de hotel-indeling...
Oh, en hij is de mol natuurlijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb Rick Engelkes altijd maar een kwal gevonden ('k ben ook geen pubermeisje), maar ik vind hem zowaar tof in deze serie. Moet wel lachen om zijn commentaar op de opdrachten.
Nee Sebastiaan gaf het geld aan PJ die ie in een zakje had. Maar mijn afvaller is eruit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Sebastiaan zat idd met Dennis op 1 kamer. Dus t geld is nu bij Dennis.
nee want viv en rick zaten niet in het bakje... Dennis is hiermee overduidelijk NIET de mol (maar dat wist ik al)quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef Flem het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja. Zou een aanwijzing kunnen zijn, maar kan ook betekenen dat je gewoon niet op jezelf kan stemmen (en als je Jon weghaalt, is Dennis gewoon de derde die ging).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |