Was dat de tas van Rik?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:55 schreef Flurrie het volgende:
Sebastiaan heeft het toch in de tas van Rik gestopt???
Rik beheerd toch ook de andere totale pot????
Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Of hij probeert iemand anders verdacht te maken. Want niemand weet dat hij het heeft gestolenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Sebastiaan is dus niet de Mol... waarom zou je anders dat geld teruggeven
Volgens mij niet, hij zit met Dennis op de kamer.quote:
Hij zei wel gelijk daarna, iets tegen Dennis onder de douche, maar ik heb niet gekeken naar de hotel-indeling...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hij zit met Dennis op de kamer.
Onzin, het geld is al uit de pot.... iemand anders verdacht maken is voor de Mol echt geen 6000 EUR waard... al helemaal niet omdat niemand hem uberhaupt verdachtquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:57 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Of hij probeert iemand anders verdacht te maken. Want niemand weet dat hij het heeft gestolen
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar volgens mij zitten ze met z'n 2en op een kamer. Als Sebastiaan bij Dennis zit, zit Rick dus bij Jon.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij zei wel gelijk daarna, iets tegen Dennis onder de douche, maar ik heb niet gekeken naar de hotel-indeling...
Anniek en Jon in 1 teamquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:05 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Doet Anniek nou expres zo sloom?
Inderdaad, en nog even doen alsof ze pijn hadquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:11 schreef Urquhart het volgende:
Anniek: "Nee joh loopt niet zo snel, we hebben nog tijd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |