Dat was vast iemand andersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht me een foto van jou te herinneren waarop je best wel heul slank was?Of haal ik je nou door de war met iemand anders?
Grapje? Of serieus? Ik kan je pi niet inschatten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, toen dacht ik ook een beetje: Wat moet zij eigs op de meet? Ik ken d'r heul niet.
Ik welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was vast iemand anders
Ik geloof niet dat jij ooit foto's van mij hebt gezien. Niet dat ik weet, iig
En: fipo!
Laat er dan is één zien?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was vast iemand anders
Ik geloof niet dat jij ooit foto's van mij hebt gezien. Niet dat ik weet, iig
En: fipo!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, toen dacht ik ook een beetje: Wat moet zij eigs op de meet? Ik ken d'r heul niet.
Suug. Please.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik wilde net zeggen: jullie zeggen iets over mij, maar ik:
a.) ben nog lang niet dun
b.) weeg me nooit
c.) pas echt never nooit in spijkerbroek 26, ook niet in 27 en in 28
Ik vind jou wulpsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Suug. Please.
Je vond mij toch zo slank? Ik heb jeans maat 31, soms zelfs 32
Nah, beetje wel. Meeting was al opgezet toen ik binnen kwam wandelen (ergens in augustus of september ofzo?) Maar iedereen zei dat ik best mocht komen, hmpfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grapje? Of serieus? Ik kan je pi niet inschatten.
Overigens was goodbye toch niet zo newbie toen?
Nee serieus. Maar dat was al snel voorbij, want het bleek een heel leuk meiske te zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grapje? Of serieus? Ik kan je pi niet inschatten.
Overigens was goodbye toch niet zo newbie toen?
wulpsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind jou wulpsSlank met vormen op de goede plaatsen. Zo mooi
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind jou wulpsSlank met vormen op de goede plaatsen. Zo mooi
Ik krijg 32 soms niet dichtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Suug. Please.
Je vond mij toch zo slank? Ik heb jeans maat 31, soms zelfs 32
Ik gooi mijn achterkant er gewoon nog even in.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
jullie hebben vast van die hele moooooooie ronde billen ....
Schijterdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen meetingsangst want ik kom niet![]()
Om een aai over m'n bolletje te krijgen van Greysquote:En vik waarom plaats jij McArmy in de OP?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Ik gooi mijn achterkant er gewoon nog even in.
Jeans maat 32, alleen op dit moment komen er wél wat spekkies over de rand en dat was op de foto nog niet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi mijn achterkant er gewoon nog even in.
Jeans maat 32, alleen op dit moment komen er wél wat spekkies over de rand en dat was op de foto nog niet
[ afbeelding ]
Een ronde kont met een toefje? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:05 schreef Sugar het volgende:
Mijn kont zit laag zag ik op die jurkfoto's.En ik heb een ronde met toefje.
Zie foto! Jij ook! Hup!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik een goeie kont heb. Volgens Mark heb ik geen kont, maar ik heb geen grote spiegel waarin ik het zelf kan beoordelen
.
doe jij eens ff lief....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Maar da's dus maat 32.
Dus (jeans)maten zeggen echt niet alles, zo bedoel ik.
Ik moet met mijn 1.82 echt niet in een maat 28 willen passen. Da's ongezond.
Jij wordt uiteraard wel gekeurdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik verwacht ook niet anders dan gekeurd te worden, op de meet..
En daarna een vernietigend rapport schrijven, zeker?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij wordt uiteraard wel gekeurd.
Wie zei ook alweer dat vrouwen meer tijd nodig hebben dan mannen? Ik wacht al sinds half 2 tot we naar de Plus kunnen.
Björn Borg-ondergoed. Sorry, maarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
zijkant
[ afbeelding ]
en zal zo eens ff douchen en normale kleren aandoen
hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Björn Borg-ondergoed. Sorry, maar![]()
.
Volgens mij ziet mijn kont er ook ongeveer zo uit. Heb nog een foto op de pc staan met m'n nieuwe jas, daar zie je het ook wel een beetje (in een goeie spijkerbroek)
[ afbeelding ]
Jij ook al niet! Met wie moet ik dan over schaatsen en verongelukken op de A12 praten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen meetingsangst want ik kom niet![]()
En vik waarom plaats jij McArmy in de OP?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Vik volgens mij heb jij idd ook weinig kont
Ik heb ronde billen en schaats!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jij ook al niet! Met wie moet ik dan over schaatsen en verongelukken op de A12 praten.![]()
Ga ik wel alleen in een hoek op mijn ronde billen taart zitten eten.
Ik heb kont én voorgevelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Had liever minder buik en meer kont. Maar ja, ik ben dan weer gezegend met een goeie voorgevel, dat is ook wat waard. Je kunt niet overal vooraan staan
.
Wedden van wel? Alle uitsteeksel bij mij zijn huge. M.u.v. mn nase gelukkig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Had liever minder buik en meer kont. Maar ja, ik ben dan weer gezegend met een goeie voorgevel, dat is ook wat waard. Je kunt niet overal vooraan staan
.
Jaquote:
quote:
Plastic envelop en dan een stevig blaadje / dun kartonnetje erin doen zodat het wat steviger is?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef Aventura het volgende:
Hi ladies...ik heb wat kleding verkocht via Marktplaats. Ik wil graag zo weinig mogelijk verzendkosten kwijt zijn...hoe versturen jullie zoiets meestal? Ik heb van die plastic evenloppen gezien al, maar dan moet de postbode wel frotten om het door de brievenbus te krijgen
Ik had het net zo mooi verklaard voor mezelf en nu heb jij alles verpestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wedden van wel? Alle uitsteeksel bij mij zijn huge. M.u.v. mn nase gelukkig..
Ik heb een negerreet, dikke tieten en grote voeten.
Zo'n kont heb ik ook ongeveer, heb alleen wat meer voorgevel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel kont, weinig voorgevel..
[ afbeelding ]
Geen nood, vertegenwoordig ik de Neuzenpartij. Mijn meneer pest mij altijd met mijn neusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wedden van wel? Alle uitsteeksel bij mij zijn huge. M.u.v. mn nase gelukkig..
Ik heb een negerreet, dikke tieten en grote voeten.
Ik heb gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Ik stond hijgend vooraan bij de grote voeten afdeling en met die dingen was ik reuzesnel bij de kont- en tietfabriek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had het net zo mooi verklaard voor mezelf en nu heb jij alles verpest. Nu voel ik me lelijk en minderwaardig
.
Zo ben ik ook een beetje. Maar dan dikkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel kont, weinig voorgevel..
[ afbeelding ]
Hij is echt énorm!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:35 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een betere foto van de toef. Hij zit er dus nog wel degelijk!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je naar de meet komt, want ik ben zo nieuwsgierig naar jou.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo ben ik ook een beetje. Maar dan dikker
Jij hebt inderdaad hele mooie grote ogen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een wipneusjeik plak er altijd -je achter, dat klinkt schattiger
En een grote mond (letterlijk, niet figuurlijk
)
Mijn ogen vind ik wel mooi, maarja, iedereen vindt z'n eigen ogen mooi
me 2.. en ik heb behoorlijke heupen en boven benenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo'n kont heb ik ook ongeveer, heb alleen wat meer voorgevel.
Okee, note to self: volgende keer foto durven posten waarop chubbiness beter te zien is!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef Laureline het volgende:
En Maria, ik zie echt niks diks op die fotoMaar draag je altijd van die verhullende ruime kleding? Bij jouw gezicht zie ik direct een fluwelen/satijnen dieprood jurkje voor me
Agree: je moet echt getailleerde dingen dragen, je hebt zo'n mooie duidelijke taille!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef Laureline het volgende:
En Maria, ik zie echt niks diks op die fotoMaar draag je altijd van die verhullende ruime kleding? Bij jouw gezicht zie ik direct een fluwelen/satijnen dieprood jurkje voor me
Nee, maar er zit wel een toefje op! Ik snap wat Sugar bedoelt. Ik vind het een schattig toefjequote:
70D heet tegenwoordig "weinig voorgevel"? Wat is de standaard? Lolo Ferrari?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had trouwens niet per se een grotere voorgevel gewild hoor! Heb nu 70D en dat past eigenlijk precies bij me.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad hele mooie grote ogen.
+1 herkenbaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee, note to self: volgende keer foto durven posten waarop chubbiness beter te zien is!
Ik draag vaak ruime kleren want dat zit lekker, al heb ik meestal wel een wat strakker topje aan![]()
Ik heb één keer een jurk aangehad met m'n slagen, dat was een zwarte getailleerde en daarin voelde ik me zichtbaar erg op m'n gemak!
[ afbeelding ]
Hierop kun je mn brede airbags (lees: bips) iig wel beter zienen armpjes voor de buik he
![]()
Nu hou ik op met fotospam
Enorm schattig jurkje!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee, note to self: volgende keer foto durven posten waarop chubbiness beter te zien is!
Ik draag vaak ruime kleren want dat zit lekker, al heb ik meestal wel een wat strakker topje aan![]()
Ik heb één keer een jurk aangehad met m'n slagen, dat was een zwarte getailleerde en daarin voelde ik me zichtbaar erg op m'n gemak!
[ afbeelding ]
Hierop kun je mn brede airbags (lees: bips) iig wel beter zienen armpjes voor de buik he
![]()
Nu hou ik op met fotospam
Oh!quote:
Maar je bent verder niet slank ofzo neequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:26 schreef Sugar het volgende:
Ik heb geprobeerd dat toefje erop te krijgen, maar het lukt nauwelijks. Zou ik het opgegeten hebben?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 @ 15:47 schreef sigme het volgende:
[..]
70D heet tegenwoordig "weinig voorgevel"? Wat is de standaard? Lolo Ferrari?
Volgens mij zijn de meeste nederlandse vrouwen juist peervormig! Ik heb er tenminste honderden opgemeten, en een heupwijdte onder de 100 is echt zeldzaamquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
+1 herkenbaar
Afijn, figuren verschillen nou eenmaal (sprak zij diplomatiek), veel NL vrouwen hebben weinig kont en veel buik, en jij niet, en ik ook niet. Nou ja. Op zich is de uitvoering met vet op de kont gezonder, geloof ik
Ik ik vind juist bij de heupen/kont-uitvoering jurkjes en rokjes mooi staan! Very feminine!
Nu zelf nog durven
Maar stiekem BJ, vind je het niet heel jammer dat je nu met je kilo's ook je kont en borsten kwijt bent? Ik vind je wel mooi hoor, zo slank, maar op de foto's dat je 10 kg zwaarder was vond ik je eigenlijk sexierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Nou ja, zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoel: kan je nágaan hoe enorm slank/dun jij bent!
Je snapte toch wel wat ik eigenlijk bedoel? Het verschilt zó per persoon en per bouw.
Als ik mezelf in maat 27 of 28 broek zou willen lijnen, dan ben ik al ondervoed nog voordat ik op de helft ben
Ik vind dit niet zo'n aardige post, Dipkipquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar je bent verder niet slank ofzo neesorry, ik heb half begrepen dat je wat meer moeite hebt met voldoende eten enzo dan de meesten van ons, maar je bent niet eens slank, je bent dun. Objectieve waarheid. En was jij niet de mama van die enorm leuke krullenbol en zn eigenwijze zusje? Srsly ik ken geen moeder met zo'n fantastisch figuur en ik vind het doodzonde dat je niet wat blijer met jezelf bent. Ik zou een moord doen voor jouw lijf, en bij mij moeten er nog twee koters uit t.z.t
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Nou ja, zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoel: kan je nágaan hoe enorm slank/dun jij bent!
Je snapte toch wel wat ik eigenlijk bedoel? Het verschilt zó per persoon en per bouw.
Als ik mezelf in maat 27 of 28 broek zou willen lijnen, dan ben ik al ondervoed nog voordat ik op de helft ben
Volgens mij ook idd, de meeste nederlandse vrouwen hebben onder een groter confectiemaatje dan boven. Ik wel iig, ik heb volgens mij voor nederland een vrij gemiddeld figuur (wellicht een bovengemiddelde reet). Dikke billen, brede heupen, wel taille en een C-cup. Das peer volgens mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij zijn de meeste nederlandse vrouwen juist peervormig! Ik heb er tenminste honderden opgemeten, en een heupwijdte onder de 100 is echt zeldzaamBehalve bij modellen of acrobates. (of kleine dames)
Jij hebt er allicht meer verstand vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste nederlandse vrouwen juist peervormig! Ik heb er tenminste honderden opgemeten, en een heupwijdte onder de 100 is echt zeldzaamBehalve bij modellen of acrobates. (of kleine dames)
Omdat ik tegen iemand die baalt dat ze niet slank is zeg dat ze juist superslank is? Of omdat ik zeg dat ik jaloers ben op haar figuur? Of gaat het er om dat ik zeg dat ze zulke leuke kindjes heeft?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind dit niet zo'n aardige post, Dipkip
neej ik vind het niet jammer...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar stiekem BJ, vind je het niet heel jammer dat je nu met je kilo's ook je kont en borsten kwijt bent? Ik vind je wel mooi hoor, zo slank, maar op de foto's dat je 10 kg zwaarder was vond ik je eigenlijk sexier![]()
Bij mezelf speelt dit ook wel een beetje trouwens. Volgens de normen ben ik nu "mooi slank", maar ik vind toch dat mijn gezicht wat teveel tekent en ik vind mijn figuur tóch net wat minder sexy dan eerst.
Het was eerst "romig", nu is het "halfvolle melk". Niet dor en zonder tieten enzo, maar het zachte is er van af.
Blij dat jij hem wel fijn opvat want hij was echt lief bedoelt, was al geschrokken. Ik vind je gewoon echt een prachtige vrouw en volgens mij ben je ook een superleuke mama. Zeg maar alles wat ik wil zijn over een paar jaar. Ik hoop dat het je ooit lukt een beetje te ontkronkelen, want je bent echt geweldig hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:56 schreef Sugar het volgende:
Dipkip, ik heb gewoon een kronkel in mijn hoofd én de lat wat hoog én een goede foto gemaakt.
Lief wat je zegt.
Nee, meer om de wat lompe toon. Maar allez, misschien ben ik wel overgevoeligquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Omdat ik tegen iemand die baalt dat ze niet slank is zeg dat ze juist superslank is? Of omdat ik zeg dat ik jaloers ben op haar figuur? Of gaat het er om dat ik zeg dat ze zulke leuke kindjes heeft?
Sorry maar als je dáár al niet tegen kan, post dan geen foto?
Nee. Ik heb 'm 3x gelezen en vond het wel een aardige post. Maar misschien viel CF over het woordje dun? Of over de heftige toon.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Sugar het volgende:
Oh, ColdFeet, ik las 'm best lief.Verkeerd gezien van mij?
noteert heupwijdte 96 cm....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ga je er dan meteen aan twijfelen? Doe nou eens niet! Potver!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Sugar het volgende:
Oh, ColdFeet, ik las 'm best lief.Verkeerd gezien van mij?
Ja, 't klinkt heel wat hè. Maar het is in één hand te vatten, dus groot? Nee. Ik ben er wél blij mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:47 schreef sigme het volgende:
[..]
70D heet tegenwoordig "weinig voorgevel"? Wat is de standaard? Lolo Ferrari?
Oh. Mja ik heb zelf altijd meer geloofd in opmerkingen die wat lomper werden gesteld dan als vrouwen beginnen van ach néé schatje je hebt een bééldig lijntje. Dat geloof ik nooit. Dus ik hou meestal mn mond of het komt er uit in de trant van 'niet zeiken, je hebt supertieten' oid. Dus het ligt dan aan mn manier van spreken misschien, maar het was echt aardig bedoelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, meer om de wat lompe toon. Maar allez, misschien ben ik wel overgevoelig
OK, ik ben een pieperd, maar ik vind het ook gewoon irritant/lelijk als jij jezelf zo omlaag haalt. En ik vind het woord dun onaardigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh. Mja ik heb zelf altijd meer geloofd in opmerkingen die wat lomper werden gesteld dan als vrouwen beginnen van ach néé schatje je hebt een bééldig lijntje. Dat geloof ik nooit. Dus ik hou meestal mn mond of het komt er uit in de trant van 'niet zeiken, je hebt supertieten' oid. Dus het ligt dan aan mn manier van spreken misschien, maar het was echt aardig bedoelt.
Ook dat nog. Snotvergemequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Laureline het volgende:
Met dat buikvet was het toch zo, dat het wel ongezonder was dan bilvet (onee, "toefjes" ), maar uiteindelijk makkelijker eraf ging?
quote:Toch ben ik wel gehecht aan mijn vetverdeling. Boven tafel ben ik prachtig.
Dat eerste is zeker waar, het tweede ben ik minder zeker van. 95 cm, veel meer kan ik er niet van makenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Laureline het volgende:
Met dat buikvet was het toch zo, dat het wel ongezonder was dan bilvet (onee, "toefjes" ), maar uiteindelijk makkelijker eraf ging?
Toch ben ik wel gehecht aan mijn vetverdeling. Boven tafel ben ik prachtig.
Buikvet is wel ongezonder ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Laureline het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:06 schreef Dipkip het volgende:
Maar nog steeds een beetje biukvetzelfs met fucking 45 kilo heb ik nog een vetje daar
Ik gebruikte dun alleen om aan te geven dat ik juist vind dat ze slanker dan slank is. Niet dat ze niet mooi is ofzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
OK, ik ben een pieperd, maar ik vind het ook gewoon irritant/lelijk als jij jezelf zo omlaag haalt. En ik vind het woord dun onaardig
Nou ja, never mind, hoor
(fuck, nu ben ik helemaal overgevoelig, als het om smileys gaatMaar ik bedoel: lig er maar niet wakker van).
Helemaal no offense, zo leg ik het ook altijd uit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook heupwijdte onder de 100, maar ik ben ook maar 1m60 dus dan is het nog best breed.
Over 70D: zo'n letter klinkt altijd groot maar door die 70 is het uiteindelijk nog best klein, te vergelijken met 75C en 80B dus eigenlijk best gemiddeld (no offense DaD).
Ja! Op het laatste beetje buikvet na heb ik dat ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Buikvet is wel ongezonder ja.
Maar ik heb idd ook het idee dat ik dat up to a point makkelijker kwijtraak dan bijv. dijen. Maar het laatste beetje hou ik altijd!! Bij mij gaan als ik ga afvallen eerst mn buik en bovenarmen wat slanker worden, daarna gaan ook heupen en bovenbenen en billen meedoen en word ik slankig, en als ik dan verder ga afvallen val ik op allemaal van die vervelende plekken af.... Zie je uitstekende ribben en sleutelbeenderen, mn polsen worden eng, mn wangen vallen in. Maar nog steeds een beetje biukvetzelfs met fucking 45 kilo heb ik nog een vetje daar
Ik heet dan wel geen CF, maar ik heb toch gekekenquote:
Ja, zo ver ben ik inmiddels ook. Ik kleed me nu meer op mn figuur, maar ik vond het destijds enorm kut. Was ik dunner dan veel klasgenootjes die wél met zo'n blote onderbuik weg konden komen, maar bij mij stond het dan flabby.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ja! Op het laatste beetje buikvet na heb ik dat ook!
Althans, in mijn 55-kiloperiode. Maar dat is zoooo niet mooi, dan krijg ik zo'n friebelnek en knokige elleboogjesDus ik koester mijn ronde heupen en bips maar. Wat moet je anders?
Vroeg ik me ook al af iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Had ik gezien, mooooooooi! Wat zit erin?
Dat is sowieso verschrikkelijk essentieel: met mooie modellen en kleuren oog je zo 10 kilo lichterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, zo ver ben ik inmiddels ook. Ik kleed me nu meer op mn figuur, maar ik vond het destijds enorm kut. Was ik dunner dan veel klasgenootjes die wél met zo'n blote onderbuik weg konden komen, maar bij mij stond het dan flabby.
Ja klopt! Al het eten morgen gaat bruin en groen zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een mooie taart!
Is dat die waar je het over had, voor je vega-dineetje? Ziet er lekker uit!
Ben benieuwd wie er 4 april in het wit durft te komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is sowieso verschrikkelijk essentieel: met mooie modellen en kleuren oog je zo 10 kilo lichter
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er 4 april in het wit durft te komen.
Ik draag vaak jurkjes en rokjes met het accent op de taille! Lijk ik veel slanker dan in broek met shirtjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is sowieso verschrikkelijk essentieel: met mooie modellen en kleuren oog je zo 10 kilo lichter
Die ziet er professioneel uit!quote:
Da's waar ja! Zonder strakke broekband heb je ook geen muffintop, in mijn geval ook wel fijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik draag vaak jurkjes en rokjes met het accent op de taille! Lijk ik veel slanker dan in broek met shirtje
Mijn bovenste helft durft best in het witquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er 4 april in het wit durft te komen.
Dan zal ik witte sokken aan doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn bovenste helft durft best in het wit
Wit durf ik gewoon niet omdat ik bleek ben en snel dingen vies maakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan zal ik witte sokken aan doen.
Hier begrijp ik niks van. De cupmaat is toch de maat van de cup?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Over 70D: zo'n letter klinkt altijd groot maar door die 70 is het uiteindelijk nog best klein, te vergelijken met 75C en 80B dus eigenlijk best gemiddeld (no offense DaD).
Dat laatste klopt niet helemaal. 2 D-cups op 2 verschillende lichamen zijn dus niet dezelfde borsten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier begrijp ik niks van. De cupmaat is toch de maat van de cup?
Verschil onderwijdte - bovenwijdte.
D = verschil 18 tot 20 cm
Dus onderwijdte 70 bovenwijdte 90
Of onderwijdte 100 bovenwijdte 120 (ten opzichte van de persoon hierboven zijn de tieten gelijk gebleven, er is een hoop rugvet aangebracht).
Zet een D op een lijf met een grote inhoudsmaat en dan lijken het tietjes. Zet diezelfde borsten op een klein ding en het zijn enorme joekels. Toch?
omdat veel mensen broeken met te korte pijpen hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:44 schreef MevrouwPuff het volgende:Wat is eigenlijk precies hetgeen dat maakt dat mensen witte (sport)sokken fout vinden? In de meeste gevallen zijn de sokken niet eens zichtbaar.... Wat boeit het dan zolang je ze toch niet ziet?
Zwarte kousen heb ik ergere associatie bij!
Dat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat veel mensen broeken met te korte pijpen hebben
en mannen onder een pantalon ook nog wel eens witte sportsokken dragen
verder vind ik 't gewoon lelijk om (witte) sportsokken te dragen als je NIET sport.
Gelukkig reed ik vandaag motor en zaten de sokken verstopt in mn laarzen
Heel misschien, als ik dan en tijd, en geld hebquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
Sigme, kom jij ook naar De Meet, eigenlijk?
Maar dan zie je ze tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat veel mensen broeken met te korte pijpen hebben
en mannen onder een pantalon ook nog wel eens witte sportsokken dragen
verder vind ik 't gewoon lelijk om (witte) sportsokken te dragen als je NIET sport.
Gelukkig reed ik vandaag motor en zaten de sokken verstopt in mn laarzen
ergens een mening over hebben betekent niet dat je je ergens druk om maaktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar dan zie je ze toch![]()
Nou ja, dat reken ik gewoon tot de minder boeiende dingen in het leven
Bij jou wel, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ergens een mening over hebben betekent niet dat je je ergens druk om maakt
Ik zag je sms moppie, maar het was even druk met telefoontjes hier op het werk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:09 schreef Muis006 het volgende:
MCARMY IN DE OP![]()
Ik heb behalve een nieuwe tas ook nieuwe schoenen gekocht
Will do!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag je sms moppie, maar het was even druk met telefoontjes hier op het werk!
En nu zie ik je hier alweer voordat ik terug heb gesmst
Fotooooooooooooo van de tas en schoentjes!!!
En je verdient het!
Is dat ook McArmy? Want hij is stilstaand niks maar als je m ziet acterenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:09 schreef Muis006 het volgende:
MCARMY IN DE OP![]()
Ik heb behalve een nieuwe tas ook nieuwe schoenen gekocht
Waarom sorry?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is dat ook McArmy? Want hij is stilstaand niks maar als je m ziet acterendie stem!! oh sorry... naja hoor je snel genoeg!
En good for youlaat zien!!!
Zoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Will do!![]()
En ik heb een giegantiesje ijscoupekoep op
Sorryquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo. Wel consequent zijn hè, Muis
.
Ik was even confused met de andere Cyborgquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef Muis006 het volgende:
Waarom sorry?
Heb je het McArmy Adoreer Topic al bezocht?!
Ik maak even foto'sbrb
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik was even confused met de andere Cyborgjij hoort m natuurlijk al goed.
Ik draag ook áltijd hakken, maar deze vond ik zo stoer! Doe ze vanavond aan onder een jurkjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
Erg leuk, je laarsjes!
De witte vind ik het allerleukst! Ondanks dat ze geen hak hebben, en dat zegt voor mij heel wat dat ik ze dan alsnog leuk vind!
Hoor je daar ook echt goed mee? Ik had het idee dat je nog niet goed hoorde en die operatie was zodat het beter zou gaan. Ik heb een slechthorend vriendje gehad die een gehoorapparaat had, maar hij hoorde nog net toeterende vrachtwagens, voor praten deed het weinig. Ik dacht misschien heb jij ook zoiets en is je inplantding om beter te horenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Zoiets vermoedde ik al.
Om het nog ingewikkelder te maken: ik hoor McArmy ook hoor, want ik draag een hoorapparaat op links.
Mijn implantaat zit op rechts en daar hoor ik al 16 jaar niks mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoor je daar ook echt goed mee? Ik had het idee dat je nog niet goed hoorde en die operatie was zodat het beter zou gaan. Ik heb een slechthorend vriendje gehad die een gehoorapparaat had, maar hij hoorde nog net toeterende vrachtwagens, voor praten deed het weinig. Ik dacht misschien heb jij ook zoiets en is je inplantding om beter te horen
Je moet gewoon helemaal geen friet nemenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. De patatmeneer heeft een iets ander idee bij 'een kleine friet' dan ik.
Dus je gaat dan straks eigenlijk van 1 best wel goed horend oor naar 2 best wel goed horende oren?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:25 schreef Viking84 het volgende:
Mijn implantaat zit op rechts en daar hoor ik al 16 jaar niks mee.
Op links heb ik altijd een hoorapparaat gehad en ik heb er behoorlijk veel aan, ook in de communicatie.
Eén keer in de twee weken op vrijdag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je moet gewoon helemaal geen friet nemen
Wij eten eens in de week frietjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén keer in de twee weken op vrijdag.. Mag best.
Precies. Ik heb best kleine borsten en heb laatst ook 70D gekocht. Het klinkt huge, maar dat is het niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook heupwijdte onder de 100, maar ik ben ook maar 1m60 dus dan is het nog best breed.
Heb je + of - qua sterkte?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga dus aan de lenzen he, en weet je waar ik nou zo bang voor ben? Dat ik mezelf, en de rest van de wereld for that matter, in één keer een stuk lelijker ga vinden. Nu zie ik mezelf altijd in een soort van zachte waas waarschijnlijk.
-1.75 ofzoiets (ik heb cilinder afwijking aan beide ogen, maar hoe dat zat qua sterktes weet ik niet meer precies)quote:
Oh please wil jij mijn kleine zusje/grote zus ik weet niet of je ouder of jonger bent dan ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:34 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen, in het echt zijn ze felrood!
[ afbeelding ]
De tas.
Ja! eentje aan de buitenkant met een magnetische drukknoop. en 1 diepe met rits aan de binnenkant, en 2 voor je telefoon (1 smalle en 1 brede)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oehw dat is wel een gave tas zegheeft ie ook fijne vakjes enzo?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh please wil jij mijn kleine zusje/grote zus ik weet niet of je ouder of jonger bent dan ikzijn zodat ik ze kan 'lenen'
Nee, van één ernstig slechthorend oor naar twee ernstig slechthorende oren (ipv één ernstig slechthorend oor en één doof oorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dus je gaat dan straks eigenlijk van 1 best wel goed horend oor naar 2 best wel goed horende oren?
Dan hoef je niet bang te zijn. Met de correctie van die sterkte, krijg je dat je bijv. blaadjes van een boom in de verte beter kan zien, en nummerplaten van verderop geparkeerde auto's, en de ondertiteling in de bios. Voor je spiegelbeeld en mensen waar je mee praat verandert er niets.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:
-1.75 ofzoiets (ik heb cilinder afwijking aan beide ogen, maar hoe dat zat qua sterktes weet ik niet meer precies)
Naais Muisquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:34 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen, in het echt zijn ze felrood!
[ afbeelding ]
De tas.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
nee!
Maar voor de Eindhovenaren onder ons (Suug!): ik heb ze bij de schoenenwinkel naast Xenos gekocht.
Oh, ik dacht omdat je zei dat je er wel wat aan had met praten dat het wel beter was dan met mn ex. Maar misschien werkte het bij hem alleen voor heel lage tonen, en bij jou ook voor andere maar nog steeds niet heel goed? Oren kunnen het wel op heel veel manieren niet goed doen zegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Nee, van één ernstig slechthorend oor naar twee ernstig slechthorende oren (ipv één ernstig slechthorend oor en één doof oor).
Ik doe de schoenen wel aan naar de meet, dan mag je ernaar kijkenquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan hoef je niet bang te zijn. Met de correctie van die sterkte, krijg je dat je bijv. blaadjes van een boom in de verte beter kan zien, en nummerplaten van verderop geparkeerde auto's, en de ondertiteling in de bios. Voor je spiegelbeeld en mensen waar je mee praat verandert er niets.
Trust me, ik heb -12 en heb al heel vaak 2 punten extra gecorrigeerd gekregen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe de schoenen wel aan naar de meet, dan mag je ernaar kijken![]()
Vik: ja dusen de flits is verneukeratief!
Ohja, daar ben ik ook al eens van beschuldigdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:41 schreef Laureline het volgende:
@Goodbye, ik zag de wereld ook heel lang impressionistisch met min twee! Alles is dan best mooi, maar iedereen denkt wel dat je heel arrogant bent omdat je ze niet gedag zegt op straat
Zal ik doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Holy cow, dat is een tas om te bewaken met je leven muis. Mijn schoenen zijn vaker nog goedkoper dan die tas
Je hebt slechthorendheid in verschillende gradaties hè (van licht naar zwaar). En het maakt ook nog wat uit idd of je vooral verlies hebt in de hoge tonen of in de lage tonen. Ik heb evenveel verlies in de hoge en in de lage tonen, dat is mijn geluk geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je zei dat je er wel wat aan had met praten dat het wel beter was dan met mn ex. Maar misschien werkte het bij hem alleen voor heel lage tonen, en bij jou ook voor andere maar nog steeds niet heel goed? Oren kunnen het wel op heel veel manieren niet goed doen zeg
De precieze logica er achter weet ik niet, ik moet eens naar een oogarts denk ik. Het is laatst geconstateert door de opticien, die zoekt steeds naar de optimale correctie door dingen weg te halen of toe te voegen. Maar met het optimale testte hij me nog een keer en dat was wel schrikken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
Hoe kan het dat jouw zicht zo slecht is, of is dat onverklaarbaar?
miss s!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Was wel niet voor mij bedoelt maar thanks, was pas opzoek naar de link
BMR:1560 en onderhoud: 2418
De laatste dagen zat ik rond de 1600kcal dus te hoog, waar is de goede oude tijd toen ik altijd onder de 1200kcal zat
lieve mensen, ík ben het dikkerdje hier. ik ben namelijk nog gewoon obees. (ok, ik kom van boven de 40...en ik schaam me er ook niet (meer) voor) ik wou dat ik naar de meet kon, maar ik heb concertquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik durf sowieso niet; ik ben echt een dikkerdje hier
klopt, ik ben bijvoorbeeld wel afgevallen qua rugvet, maar nauwelijks qua borsten zelf: ik had 90D, toen 85e, nu 80DD (dus nu wel iets kleiner dan daaroor ik vul net geen E meer en ben wel een omvangsmaat achteruit gegaan, gelijkblijven zu 80F betekenen, maar dat wil ik ook echt niet!!)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet helemaal. 2 D-cups op 2 verschillende lichamen zijn dus niet dezelfde borsten.
De letter gaat idd over de verhouding tussen onderwijdte en bovenwijdte maar de cup van een 70D is een stuk kleiner dan de cup van een 90D. Iemand met 70D heeft dus ook een stuk kleinere borsten dan iemand met 90D. Ok, misschien vallen ze bij een dun lichaampje wat meer op (ligt ook aan de rest van je bouw) maar op zich is de verhouding borsten/rest van lichaam dan ongeveer hetzelfde.
Ja joh, het stelt niet zo veel voor. Rijbewijs is het eerste waarbij ik denk van, oh fuck. In college en bij presentaties ga ik gewoon vooraan zitten, mn engels is goed genoeg om films te volgen zonder de ondertitels... Eigenlijk merk ik er weinig van. Maar scherp was wel veel fijner.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt mooi kut Dipkip, het zal je maar overkomen! Gelukkig kan je nog 'aardig goed' zien om gewoon mee te kunnen draaien![]()
vandaag is wel ok. ik ben totaal niet productief, maar dat kan me vandaag bar weinig schelen. ik vermaak me welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:04 schreef conleche het volgende:
Kwakkesteintje!! Wat een verschil al!! Echt hartstikke goed man!! Is vandaag een goede dag in het verre amerika??
Jij hebt heul geen kleine borsten!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Precies. Ik heb best kleine borsten en heb laatst ook 70D gekocht. Het klinkt huge, maar dat is het niet.
Thanksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ewelina heeft dan ook jaloersmakend mooie borsten.
Ik ben niet slankquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:19 schreef kwakveense het volgende:
niet pittig kort toch?
Vik ís ook gewoon slank.. en mariaaaa ik vergat je cuteness!!!
nu ga ik lunchen, ik heb honger...xxx
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:
Het is dat ik niet herkend wil worden, anders had ik toch een huge ass gepost
Wulps hmm? Ik ben er best tevree mee, maar ik was dus 3kg zwaarder geworden dan ik altijd was. Ik hoor 66/67 te zijn en het liep op naar 70/71, en nu streef ik naar lage 60'ers.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
Progje wat ben je leuk!
En Sigme, kijk dan wat een figuur!![]()
Dankjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Muizie, prachtige schoentjes en gewelllllllllllldige tas! Goed geshopt!
nee, ik ga weer zen zijnquote:
Dat zegt al wel wat hequote:
Muis, darrrrrrling, ik vind jou mooi, maar die tas?quote:
Ja waarschijnlijk toch te lang te weinig gegetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
miss s!das niet te hoog!! je moet nooit onder je bmr eten, dan verpest je je stofwisseling.. (even kort door de bocht gezegd, het kán wel, zoals in dat cambridge dieet) maar als jij 2400 op onderhoud hebt zou je nog en pond per week moeten kunnen afvallen op 1900 kcal! as dat niet gebeurt dan is ofwel je stowisseling dus wat langzamer dan normaal, bijvoorbeeld van te lang te streng dieten, of beweeg je misschien minder dan je denkt...
[..]
Nog gefelicidingest met het halen van wat je gehaald hadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
Zo jullie hebben wel flink doorgekletstga dus ook niet meer proberen terug te lezen.
Ik heb eindelijk weekend
Wow wat heb jij een mooie lichaam.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat mijn kont niet op de gevoelige plaat vastgelegd isdit is het duidelijkste dat ik heb:
[ afbeelding ]
En ohja let niet op mijn haar want het zat in een in-between-stage!
Mijn dikke heupen zitten goed verborgen onder die jurkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wow wat heb jij een mooie lichaam.
Ik ga dus echt een foto's plaatsen van mijn kont
Ben ook nog steeds het dikkertje van het topic
mooie dame, leuke dame, leuke jurk, mooie kontquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat mijn kont niet op de gevoelige plaat vastgelegd isdit is het duidelijkste dat ik heb:
[ afbeelding ]
Alles met dik erin is stomquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn dikke heupen zitten goed verborgen onder die jurkEn ik vind 'het dikkerdje van het topic' maar een stomme bijnaam!
De jackpot winnen dinsdag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mooie dame, leuke dame, leuke jurk, mooie kont
wat wil je nog meer?![]()
Ahh dankjewelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog gefelicidingest met het halen van wat je gehaald had.
Hoezee! Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen vanavondquote:
Je hebt ook ooit bikinifoto's geplaatst hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wow wat heb jij een mooie lichaam.
Ik ga dus echt een foto's plaatsen van mijn kont
Ben ook nog steeds het dikkertje van het topic
Dealquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan wel een rondje geven de 4e eyz?
Wow, ik word lesbisch, zo'n lekker wijf in zo'n mooie keukenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Mwehe, dat vindt mijn vriend vast niet goed!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow, ik word lesbisch, zo'n lekker wijf in zo'n mooie keuken
Trouw met me Muis
Smakelijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
en nu ga ik die reet er zo maar weer aanvreten
René wilde graag wokken vanavond
dus ja.. ik kan moeilijk nee zeggenmaar ga wel voor vis en groente met wat witte rijst, vooral
![]()
Ja en genoeg commentaar op gehadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je hebt ook ooit bikinifoto's geplaatst hoor![]()
Delen we jou vriend??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehe, dat vindt mijn vriend vast niet goed!
Maar dankjede cucina is van mijn ouders overigens.
dank! dank!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Mo! Ik heb jou helemaal nog niet gefeliciteerd met je meneer!
Gefeliciteerd!
Als de man leuker was dan de keuken, dan zou ik het wel wetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Delen we jou vriend??
Prachtige keuken gewoon, eigenlijk had ik bijna dezelfde keuken maar ik heb mijn keuken verlaten voor een andere man![]()
*kuch*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja en genoeg commentaar op gehad(niet door jullie hoor)
Ja maar, jamaar er zijn hier ook zoveel mooie vrouwen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen die maar lesbisch wordt hier. Mijn trademark, wat doe je!
.
Dat is heel makkelijk hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk toch te lang te weinig gegeten
Dus het enige wat ik nu kan doen is gewoon onder die 1400kcal blijven eten, ik zou ook echt niet weten hoe ik aan elke dag bijvoorbeeld 2000kcal zou kunnen komen
Mijn mams en ik liepen door Eindhoven en er liep een meisje voor ons met een niet zo flatteuze, roze glimmende legging aan. Dus mijn moeder zo: mijn ogen wat doe je?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Behalve van MoBlo dan.....sorry dat ik je vergeten was
Elke dag? volgens mij is dat nog best moeilijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk hoor
ik vergat je nog te feliciteren met de eerste helft van je P! goed hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk toch te lang te weinig gegeten
Dus het enige wat ik nu kan doen is gewoon onder die 1400kcal blijven eten, ik zou ook echt niet weten hoe ik aan elke dag bijvoorbeeld 2000kcal zou kunnen komen
Ik vind het rampzalig weinig!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:58 schreef Muis006 het volgende:
Ohja mijn lijst is toch niet zo heel rampzalig! Dus no worries
O/L: yoghurt met perzik
T: ijs
D: geroerbakte sperziebonen, paprika en ui met gehakt en satésaus und rijst
Dankjewel Kwak, voel me stiekem een beetje trots (ookal is het met een paar 6jes)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vergat je nog te feliciteren met de eerste helft van je P! goed hoor!
je kunt langzaam opbouwen, als je meer gaat eten, beetje bij beetje, zou het wel oeten kunnen lukken om af te vallen bij 1600 kcal...
en muis, wat een prachtfiguur!
als je bereidingsvet meerekent, e flink boterhammen met beleg neemt, en een tussendoortje, dan zit je er al boven zomaar! zeker met pasta o.i.d.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Elke dag? volgens mij is dat nog best moeilijk
Oh liefje, je móet niets van mij hoor, maar het ziet er heel karig uit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar het was veel ijs!
Sorryik zal er vanavond nog iets achteraan gooien okee?
Op plaatjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |