Hier begrijp ik niks van. De cupmaat is toch de maat van de cup?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Over 70D: zo'n letter klinkt altijd groot maar door die 70 is het uiteindelijk nog best klein, te vergelijken met 75C en 80B dus eigenlijk best gemiddeld (no offense DaD).
Dat laatste klopt niet helemaal. 2 D-cups op 2 verschillende lichamen zijn dus niet dezelfde borsten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier begrijp ik niks van. De cupmaat is toch de maat van de cup?
Verschil onderwijdte - bovenwijdte.
D = verschil 18 tot 20 cm
Dus onderwijdte 70 bovenwijdte 90
Of onderwijdte 100 bovenwijdte 120 (ten opzichte van de persoon hierboven zijn de tieten gelijk gebleven, er is een hoop rugvet aangebracht).
Zet een D op een lijf met een grote inhoudsmaat en dan lijken het tietjes. Zet diezelfde borsten op een klein ding en het zijn enorme joekels. Toch?
omdat veel mensen broeken met te korte pijpen hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:44 schreef MevrouwPuff het volgende:Wat is eigenlijk precies hetgeen dat maakt dat mensen witte (sport)sokken fout vinden? In de meeste gevallen zijn de sokken niet eens zichtbaar.... Wat boeit het dan zolang je ze toch niet ziet?
Zwarte kousen heb ik ergere associatie bij!
Dat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat veel mensen broeken met te korte pijpen hebben
en mannen onder een pantalon ook nog wel eens witte sportsokken dragen
verder vind ik 't gewoon lelijk om (witte) sportsokken te dragen als je NIET sport.
Gelukkig reed ik vandaag motor en zaten de sokken verstopt in mn laarzen
Heel misschien, als ik dan en tijd, en geld hebquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
Sigme, kom jij ook naar De Meet, eigenlijk?
Maar dan zie je ze tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat veel mensen broeken met te korte pijpen hebben
en mannen onder een pantalon ook nog wel eens witte sportsokken dragen
verder vind ik 't gewoon lelijk om (witte) sportsokken te dragen als je NIET sport.
Gelukkig reed ik vandaag motor en zaten de sokken verstopt in mn laarzen
ergens een mening over hebben betekent niet dat je je ergens druk om maaktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar dan zie je ze toch![]()
Nou ja, dat reken ik gewoon tot de minder boeiende dingen in het leven
Bij jou wel, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ergens een mening over hebben betekent niet dat je je ergens druk om maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |