Ja! eentje aan de buitenkant met een magnetische drukknoop. en 1 diepe met rits aan de binnenkant, en 2 voor je telefoon (1 smalle en 1 brede)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oehw dat is wel een gave tas zegheeft ie ook fijne vakjes enzo?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh please wil jij mijn kleine zusje/grote zus ik weet niet of je ouder of jonger bent dan ikzijn zodat ik ze kan 'lenen'
Nee, van één ernstig slechthorend oor naar twee ernstig slechthorende oren (ipv één ernstig slechthorend oor en één doof oorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dus je gaat dan straks eigenlijk van 1 best wel goed horend oor naar 2 best wel goed horende oren?
Dan hoef je niet bang te zijn. Met de correctie van die sterkte, krijg je dat je bijv. blaadjes van een boom in de verte beter kan zien, en nummerplaten van verderop geparkeerde auto's, en de ondertiteling in de bios. Voor je spiegelbeeld en mensen waar je mee praat verandert er niets.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:
-1.75 ofzoiets (ik heb cilinder afwijking aan beide ogen, maar hoe dat zat qua sterktes weet ik niet meer precies)
Naais Muisquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:34 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen, in het echt zijn ze felrood!
[ afbeelding ]
De tas.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
nee!
Maar voor de Eindhovenaren onder ons (Suug!): ik heb ze bij de schoenenwinkel naast Xenos gekocht.
Oh, ik dacht omdat je zei dat je er wel wat aan had met praten dat het wel beter was dan met mn ex. Maar misschien werkte het bij hem alleen voor heel lage tonen, en bij jou ook voor andere maar nog steeds niet heel goed? Oren kunnen het wel op heel veel manieren niet goed doen zegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Nee, van één ernstig slechthorend oor naar twee ernstig slechthorende oren (ipv één ernstig slechthorend oor en één doof oor).
Ik doe de schoenen wel aan naar de meet, dan mag je ernaar kijkenquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan hoef je niet bang te zijn. Met de correctie van die sterkte, krijg je dat je bijv. blaadjes van een boom in de verte beter kan zien, en nummerplaten van verderop geparkeerde auto's, en de ondertiteling in de bios. Voor je spiegelbeeld en mensen waar je mee praat verandert er niets.
Trust me, ik heb -12 en heb al heel vaak 2 punten extra gecorrigeerd gekregen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe de schoenen wel aan naar de meet, dan mag je ernaar kijken![]()
Vik: ja dusen de flits is verneukeratief!
Ohja, daar ben ik ook al eens van beschuldigdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:41 schreef Laureline het volgende:
@Goodbye, ik zag de wereld ook heel lang impressionistisch met min twee! Alles is dan best mooi, maar iedereen denkt wel dat je heel arrogant bent omdat je ze niet gedag zegt op straat
Zal ik doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Holy cow, dat is een tas om te bewaken met je leven muis. Mijn schoenen zijn vaker nog goedkoper dan die tas
Je hebt slechthorendheid in verschillende gradaties hè (van licht naar zwaar). En het maakt ook nog wat uit idd of je vooral verlies hebt in de hoge tonen of in de lage tonen. Ik heb evenveel verlies in de hoge en in de lage tonen, dat is mijn geluk geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je zei dat je er wel wat aan had met praten dat het wel beter was dan met mn ex. Maar misschien werkte het bij hem alleen voor heel lage tonen, en bij jou ook voor andere maar nog steeds niet heel goed? Oren kunnen het wel op heel veel manieren niet goed doen zeg
De precieze logica er achter weet ik niet, ik moet eens naar een oogarts denk ik. Het is laatst geconstateert door de opticien, die zoekt steeds naar de optimale correctie door dingen weg te halen of toe te voegen. Maar met het optimale testte hij me nog een keer en dat was wel schrikken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
Hoe kan het dat jouw zicht zo slecht is, of is dat onverklaarbaar?
miss s!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Was wel niet voor mij bedoelt maar thanks, was pas opzoek naar de link
BMR:1560 en onderhoud: 2418
De laatste dagen zat ik rond de 1600kcal dus te hoog, waar is de goede oude tijd toen ik altijd onder de 1200kcal zat
lieve mensen, ík ben het dikkerdje hier. ik ben namelijk nog gewoon obees. (ok, ik kom van boven de 40...en ik schaam me er ook niet (meer) voor) ik wou dat ik naar de meet kon, maar ik heb concertquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik durf sowieso niet; ik ben echt een dikkerdje hier
klopt, ik ben bijvoorbeeld wel afgevallen qua rugvet, maar nauwelijks qua borsten zelf: ik had 90D, toen 85e, nu 80DD (dus nu wel iets kleiner dan daaroor ik vul net geen E meer en ben wel een omvangsmaat achteruit gegaan, gelijkblijven zu 80F betekenen, maar dat wil ik ook echt niet!!)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet helemaal. 2 D-cups op 2 verschillende lichamen zijn dus niet dezelfde borsten.
De letter gaat idd over de verhouding tussen onderwijdte en bovenwijdte maar de cup van een 70D is een stuk kleiner dan de cup van een 90D. Iemand met 70D heeft dus ook een stuk kleinere borsten dan iemand met 90D. Ok, misschien vallen ze bij een dun lichaampje wat meer op (ligt ook aan de rest van je bouw) maar op zich is de verhouding borsten/rest van lichaam dan ongeveer hetzelfde.
Ja joh, het stelt niet zo veel voor. Rijbewijs is het eerste waarbij ik denk van, oh fuck. In college en bij presentaties ga ik gewoon vooraan zitten, mn engels is goed genoeg om films te volgen zonder de ondertitels... Eigenlijk merk ik er weinig van. Maar scherp was wel veel fijner.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt mooi kut Dipkip, het zal je maar overkomen! Gelukkig kan je nog 'aardig goed' zien om gewoon mee te kunnen draaien![]()
vandaag is wel ok. ik ben totaal niet productief, maar dat kan me vandaag bar weinig schelen. ik vermaak me welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:04 schreef conleche het volgende:
Kwakkesteintje!! Wat een verschil al!! Echt hartstikke goed man!! Is vandaag een goede dag in het verre amerika??
Jij hebt heul geen kleine borsten!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Precies. Ik heb best kleine borsten en heb laatst ook 70D gekocht. Het klinkt huge, maar dat is het niet.
Thanksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ewelina heeft dan ook jaloersmakend mooie borsten.
Ik ben niet slankquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:19 schreef kwakveense het volgende:
niet pittig kort toch?
Vik ís ook gewoon slank.. en mariaaaa ik vergat je cuteness!!!
nu ga ik lunchen, ik heb honger...xxx
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:
Het is dat ik niet herkend wil worden, anders had ik toch een huge ass gepost
Wulps hmm? Ik ben er best tevree mee, maar ik was dus 3kg zwaarder geworden dan ik altijd was. Ik hoor 66/67 te zijn en het liep op naar 70/71, en nu streef ik naar lage 60'ers.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
Progje wat ben je leuk!
En Sigme, kijk dan wat een figuur!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |