Nope, sorry. Maar mocht je toch willen gaan, dan ben je hier welkom voor een kopje thee hoor met koekjessssquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
En jij woont vast niet in Zuid-Holland.
Dan moet ik toch ergens anders goedkoop laarzen zien te scoren.
Waar is hier dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nope, sorry. Maar mocht je toch willen gaan, dan ben je hier welkom voor een kopje thee hoor met koekjessss
Provincie Utrecht, maar niet ver van Zuid Holland volgensmijquote:
BJ, jemoet niet vergeten dat je een gezond en fatsoenlijk eetritme ontwikkeld. Je weet wat goed voor je is en wat slecht voor je is. Je weet ook dat af en toe iets lekkers geen kwaad kan. En je weet ook dat af en toe niet op dezelfde dag valt en dat af en toe ook niet betekend dat je maandag een taartje mag bij de thee en dinsdag een taartje bij de koffie en woensdag een taartje bij je bord brinta is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar dat kan ik echt nog ff niet aan....
maar ik ga wel echt proberen iets minder er mee bezig te zijn... gewoon wat meer genieten
Zorg dan vooral dat je niet zwanger wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:29 schreef Anosmie het volgende:
Maar zoals je zelf al zei: ga 1 keer per week wegen (en dan het liefst op een vaste dag en een vast moment). Blijf bewegen en zolang je bewust met je eten omgaat zal je echt nooooooit dik worden.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
Zeer herkenbaar wat jullie schrijven. Net zo goed dat ik "boos" ben op mezelf omdat ik deze week snoep. Mijn god, ik ben op gewicht, pas in een spijkerbroek maat 26 (nog steeds ja) en er is echt geen man over boord als ik een weekje "los" ga met koekjes en snoep.
dat zeg je nu wel, maar dat lijkt me serieus best eng, want dan MOET je aankomen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zorg dan vooral dat je niet zwanger wordt.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]Maat 26 ?!
*slingert nog een zak toffees richting Tink*
Miniscuul piepkuiken dat je er bent.
Op mn 15e paste ik in mt 27. Als ik daar nu te dicht bij in de buurt komt gaat ie al onheilspelelnd kraken..
12 kilo, waarvan driekwart water en baby. In een week paste ik mijn oude spijkerbroeken (maat 30) weer. hoef je je echt niet druk om te maken!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat zeg je nu wel, maar dat lijkt me serieus best eng, want dan MOET je aankomen...
maar ook gezond blijven eten....
Ja, maar ik heb nog wel een buikje hoor (gek genoegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]Maat 26 ?!
*slingert nog een zak toffees richting Tink*
Miniscuul piepkuiken dat je er bent.
Op mn 15e paste ik in mt 27. Als ik daar nu te dicht bij in de buurt komt gaat ie al onheilspelelnd kraken..
Weer een goede reden om er niet aan te beginnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat zeg je nu wel, maar dat lijkt me serieus best eng, want dan MOET je aankomen...
Oneens met a!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik wilde net zeggen: jullie zeggen iets over mij, maar ik:
a.) ben nog lang niet dun
b.) weeg me nooit
c.) pas echt never nooit in spijkerbroek 26, ook niet in 27 en in 28
bedanktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef mspoez het volgende:
[..]
12 kilo, waarvan driekwart water en baby. In een week paste ik mijn oude spijkerbroeken (maat 30) weer. hoef je je echt niet druk om te maken!
Nee, maar ik pas weer niet in truitjes maat 36. Wij hebben gewoon een totaal ander lijfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik wilde net zeggen: jullie zeggen iets over mij, maar ik:
a.) ben nog lang niet dun
b.) weeg me nooit
c.) pas echt never nooit in spijkerbroek 26, ook niet in 27 en in 28
Maar normaal gesproken gaat het niet zoals bij mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat adviseer jij voor smiley dan??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En: Tsss BJ, dat Skinny Bitch is niet echt geloofwaardig met een smiley erachter![]()
Dat gaat helemaal vanzelf hoor, hoef je niets voor te doen! Ik was 25 kilo zwaarder geworden, maar dat bleek later bijna allemaal door het inwendige 25-meterbad voor de mini te komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vrees dat je het met die avatar erbij sowieso kunt schuddenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat adviseer jij voor smiley dan??
Leukquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal vanzelf hoor, hoef je niets voor te doen! Ik was 25 kilo zwaarder geworden, maar dat bleek later bijna allemaal door het inwendige 25-meterbad voor de mini te komen.
Oh, ik durf sowieso niet; ik ben echt een dikkerdje hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef Sugar het volgende:
Ik durf allang niet meer naar de meet.![]()
Maar wie weet zit ik dan in een heldhaftige periode!
Maar ik ben o.a. het benieuwdst naar jou!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik durf sowieso niet; ik ben echt een dikkerdje hier
* Viking84 pinkt een traantje weg van ontroering.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:44 schreef ElisaB het volgende:
Heaven7 zal trots op jullie zijn met al die ontopic posts
Ho hum! *verwijst naar bovenstaande post mbt maten Maria die qua chubby chubster best wel wint zeg maar!*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik durf sowieso niet; ik ben echt een dikkerdje hier
Nah, ik ga ook wel kijken of ik kom, hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maar ik ben o.a. het benieuwdst naar jou!
Wacht maar tot je mij zietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ho hum! *verwijst naar bovenstaande post mbt maten Maria die qua chubby chubster best wel wint zeg maar!*
Ik heb niemand een ander keurend zien opnemen tijdens de vorige meetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik ga ook wel kijken of ik kom, hoor.
Maar ik vrees wel voor een redelijke vleeskeuring; ik durf dan een week vantevoren niet te eten en trek mijn allerslankste jurkje aan
Mijn BMI is nog ruim een punt hoger dan de jouwequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ho hum! *verwijst naar bovenstaande post mbt maten Maria die qua chubby chubster best wel wint zeg maar!*
Weet je, dat viel de laatste keer ook heel erg mee!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik ga ook wel kijken of ik kom, hoor.
Maar ik vrees wel voor een redelijke vleeskeuring; ik durf dan een week vantevoren niet te eten en trek mijn allerslankste jurkje aan
Wat ik zei dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je, dat viel de laatste keer ook heel erg mee!
Ewelina heeft dan ook jaloersmakend mooie borsten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niemand een ander keurend zien opnemen tijdens de vorige meet.
Al vielen de ogen wel regelmatig op Ewelina's voorgevel.
Ja, toen dacht ik ook een beetje: Wat moet zij eigs op de meet? Ik ken d'r heul nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Op de meet gaan we toch allemaal lekker dingetje etenIk kom wel hoor, heb er zin in! Vorige keer was ik nog wel echt een beetje nieuwelingetje volgensmij
Ik dacht me een foto van jou te herinneren waarop je best wel heul slank was?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn BMI is nog ruim een punt hoger dan de jouwe
Maar ik ben boven de 30 begonnen
And look at you now! Heuse incrowdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Op de meet gaan we toch allemaal lekker dingetje etenIk kom wel hoor, heb er zin in! Vorige keer was ik nog wel echt een beetje nieuwelingetje volgensmij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |