Ik gebruikte dun alleen om aan te geven dat ik juist vind dat ze slanker dan slank is. Niet dat ze niet mooi is ofzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
OK, ik ben een pieperd, maar ik vind het ook gewoon irritant/lelijk als jij jezelf zo omlaag haalt. En ik vind het woord dun onaardig
Nou ja, never mind, hoor
(fuck, nu ben ik helemaal overgevoelig, als het om smileys gaatMaar ik bedoel: lig er maar niet wakker van).
Helemaal no offense, zo leg ik het ook altijd uit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook heupwijdte onder de 100, maar ik ben ook maar 1m60 dus dan is het nog best breed.
Over 70D: zo'n letter klinkt altijd groot maar door die 70 is het uiteindelijk nog best klein, te vergelijken met 75C en 80B dus eigenlijk best gemiddeld (no offense DaD).
Ja! Op het laatste beetje buikvet na heb ik dat ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Buikvet is wel ongezonder ja.
Maar ik heb idd ook het idee dat ik dat up to a point makkelijker kwijtraak dan bijv. dijen. Maar het laatste beetje hou ik altijd!! Bij mij gaan als ik ga afvallen eerst mn buik en bovenarmen wat slanker worden, daarna gaan ook heupen en bovenbenen en billen meedoen en word ik slankig, en als ik dan verder ga afvallen val ik op allemaal van die vervelende plekken af.... Zie je uitstekende ribben en sleutelbeenderen, mn polsen worden eng, mn wangen vallen in. Maar nog steeds een beetje biukvetzelfs met fucking 45 kilo heb ik nog een vetje daar
Ik heet dan wel geen CF, maar ik heb toch gekekenquote:
Ja, zo ver ben ik inmiddels ook. Ik kleed me nu meer op mn figuur, maar ik vond het destijds enorm kut. Was ik dunner dan veel klasgenootjes die wél met zo'n blote onderbuik weg konden komen, maar bij mij stond het dan flabby.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ja! Op het laatste beetje buikvet na heb ik dat ook!
Althans, in mijn 55-kiloperiode. Maar dat is zoooo niet mooi, dan krijg ik zo'n friebelnek en knokige elleboogjesDus ik koester mijn ronde heupen en bips maar. Wat moet je anders?
Vroeg ik me ook al af iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Had ik gezien, mooooooooi! Wat zit erin?
Dat is sowieso verschrikkelijk essentieel: met mooie modellen en kleuren oog je zo 10 kilo lichterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, zo ver ben ik inmiddels ook. Ik kleed me nu meer op mn figuur, maar ik vond het destijds enorm kut. Was ik dunner dan veel klasgenootjes die wél met zo'n blote onderbuik weg konden komen, maar bij mij stond het dan flabby.
Ja klopt! Al het eten morgen gaat bruin en groen zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een mooie taart!
Is dat die waar je het over had, voor je vega-dineetje? Ziet er lekker uit!
Ben benieuwd wie er 4 april in het wit durft te komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is sowieso verschrikkelijk essentieel: met mooie modellen en kleuren oog je zo 10 kilo lichter
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er 4 april in het wit durft te komen.
Ik draag vaak jurkjes en rokjes met het accent op de taille! Lijk ik veel slanker dan in broek met shirtjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is sowieso verschrikkelijk essentieel: met mooie modellen en kleuren oog je zo 10 kilo lichter
Die ziet er professioneel uit!quote:
Da's waar ja! Zonder strakke broekband heb je ook geen muffintop, in mijn geval ook wel fijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik draag vaak jurkjes en rokjes met het accent op de taille! Lijk ik veel slanker dan in broek met shirtje
Mijn bovenste helft durft best in het witquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er 4 april in het wit durft te komen.
Dan zal ik witte sokken aan doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn bovenste helft durft best in het wit
Wit durf ik gewoon niet omdat ik bleek ben en snel dingen vies maakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan zal ik witte sokken aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |