abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:08:01 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65803650
Ik heb het supermarktavontuur overleefd En ik kon gewoon los lopen . Ik word vooral draaierig als ik m'n hoofd te snel draai. Ik las vanochtend een artikel van een professor die zei dat het essentieel is om in beweging te blijven bij evenwichtsklachten na een CI-operatie. Omdat je het andere evenwichtsorgaan anders niet de kans geeft de gebreken van het ene te compenseren. Dus ik probeer nu de gulden middenweg te vinden: wel blijven bewegen, maar niet intensief (als in huishoudelijke klusjes ( ) en sporten).

Ik heb nu drie boterhammen met pindakaas en een fles 'verse' jus. Hoezee! .

En ik zie echt niet wat Sugar met toefje bedoelt . Zie gewoon een prima ass .

En ik las de opmerking van Dipkip ook als lief . Zo, dat waren mijn 2 centjes. Ik ga vanavond Benjamin Button zien. En voor jullie allemaal gaan steigeren: thuis, niet in de bios .
Niet meer actief op Fok!
pi_65803659
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
OK, ik ben een pieperd, maar ik vind het ook gewoon irritant/lelijk als jij jezelf zo omlaag haalt. En ik vind het woord dun onaardig

Nou ja, never mind, hoor
(fuck, nu ben ik helemaal overgevoelig, als het om smileys gaat Maar ik bedoel: lig er maar niet wakker van).
Ik gebruikte dun alleen om aan te geven dat ik juist vind dat ze slanker dan slank is. Niet dat ze niet mooi is ofzo.

En hoezo haal ik mezelf zo omlaag dan? Omdat ik haar lijf veel mooier vind dan het mijne?
pi_65803681
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook heupwijdte onder de 100, maar ik ben ook maar 1m60 dus dan is het nog best breed.
Over 70D: zo'n letter klinkt altijd groot maar door die 70 is het uiteindelijk nog best klein, te vergelijken met 75C en 80B dus eigenlijk best gemiddeld (no offense DaD).
Helemaal no offense, zo leg ik het ook altijd uit! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65803710
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Buikvet is wel ongezonder ja.

Maar ik heb idd ook het idee dat ik dat up to a point makkelijker kwijtraak dan bijv. dijen. Maar het laatste beetje hou ik altijd!! Bij mij gaan als ik ga afvallen eerst mn buik en bovenarmen wat slanker worden, daarna gaan ook heupen en bovenbenen en billen meedoen en word ik slankig, en als ik dan verder ga afvallen val ik op allemaal van die vervelende plekken af.... Zie je uitstekende ribben en sleutelbeenderen, mn polsen worden eng, mn wangen vallen in. Maar nog steeds een beetje biukvet zelfs met fucking 45 kilo heb ik nog een vetje daar
Ja! Op het laatste beetje buikvet na heb ik dat ook!
Althans, in mijn 55-kiloperiode. Maar dat is zoooo niet mooi, dan krijg ik zo'n friebelnek en knokige elleboogjes Dus ik koester mijn ronde heupen en bips maar. Wat moet je anders?
pi_65803786
CF, foto's van taart in topic.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:13:02 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65803818
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heet dan wel geen CF, maar ik heb toch gekeken .
En wat goed gelukt! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65803876
quote:
Had ik gezien, mooooooooi! Wat zit erin?
pi_65803884
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ja! Op het laatste beetje buikvet na heb ik dat ook!
Althans, in mijn 55-kiloperiode. Maar dat is zoooo niet mooi, dan krijg ik zo'n friebelnek en knokige elleboogjes Dus ik koester mijn ronde heupen en bips maar. Wat moet je anders?
Ja, zo ver ben ik inmiddels ook. Ik kleed me nu meer op mn figuur, maar ik vond het destijds enorm kut. Was ik dunner dan veel klasgenootjes die wél met zo'n blote onderbuik weg konden komen, maar bij mij stond het dan flabby.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:15:19 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65803900
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Had ik gezien, mooooooooi! Wat zit erin?
Vroeg ik me ook al af idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_65803946
Wat een mooie taart!
Is dat die waar je het over had, voor je vega-dineetje? Ziet er lekker uit!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65803968
Slagroom gemend met een paar flinke lepels chocopasta. Lekker! . M'n vriend heeft de beslagkom tot het laatste druppeltje uit zitten likken.
pi_65803982
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, zo ver ben ik inmiddels ook. Ik kleed me nu meer op mn figuur, maar ik vond het destijds enorm kut. Was ik dunner dan veel klasgenootjes die wél met zo'n blote onderbuik weg konden komen, maar bij mij stond het dan flabby.
Dat is sowieso verschrikkelijk essentieel: met mooie modellen en kleuren oog je zo 10 kilo lichter
pi_65803994
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een mooie taart!
Is dat die waar je het over had, voor je vega-dineetje? Ziet er lekker uit!
Ja klopt! Al het eten morgen gaat bruin en groen zijn. . Haha. En dank jullie wel!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:18:43 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65804031
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is sowieso verschrikkelijk essentieel: met mooie modellen en kleuren oog je zo 10 kilo lichter
Ben benieuwd wie er 4 april in het wit durft te komen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65804112
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb in ZA een jurkje gekocht, I'm telling you, ik trok 'm aan en keek in de spiegel en dacht ' ' en dat heb ik niet vaak als ik mezelf zie in passpiegels
pi_65804122
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik draag vaak jurkjes en rokjes met het accent op de taille! Lijk ik veel slanker dan in broek met shirtje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:21:57 #142
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65804156
Mooie taart DaD!

Succes met je date Poessie!

Ik ga even wat dingen doen. Zo op de valreep. Nu ik toch nog op kantoor zit.

Fijn weekend poppetjes!
Fok!bejaarde
pi_65804202
quote:
Die ziet er professioneel uit!

Wat ik ook erg mooi vind, zijn die hersenpanachtige taarten. Kent iemand die? Bij Hans & Frans (bekend bij de Hagenezen) zagen de aardbei- en kiwibavarois er altijd zo uit: een halve bol bedekt met doorgesneden ronde plakken opgerolde cake, met rode of groene jam in die opgerolde plakjes.
Ik heb ze zelfs nog ooit in schuimrubber nagemaakt voor een voorstelling
pi_65804223
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik draag vaak jurkjes en rokjes met het accent op de taille! Lijk ik veel slanker dan in broek met shirtje
Da's waar ja! Zonder strakke broekband heb je ook geen muffintop, in mijn geval ook wel fijn.
Op zich had ik altijd wel een zandlopermodel maar als ik aankom gaat het toch wel op mijn buik zitten. Dat kan ik me van vroeger toen ik nog veel zwaarder was helemaal niet herinneren.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65804240
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn bovenste helft durft best in het wit
pi_65804249

net even naar de Ikea op en neer gereden in Duiven en ben terug lekker over de dijk gaan rijden
het was zó heerlijk! De dijk was nagenoeg leeg, het zonnetje scheen, het was zelfs een beetje 'warm' en en en

dit had ik écht even nodig écht! Heb in dat half uurtje dijk mn hele huidge leven zo ongeveer op een rijtje gezet en besloten dat ik het helemaal goed ga doen komend semester zowel studie als afvallen als plannen voor bestuur...

ja

dit was even fijn!

nu even relaxen (lees: Fok!ken), dan boodschapjes doen, douchen en dan eens gaan kijken wat René voor restaurant bedacht heeft voor vanavond...
Ja doei.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:25:19 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65804274
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef Laureline het volgende:

[..]

Mijn bovenste helft durft best in het wit
Dan zal ik witte sokken aan doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65804276
Succes met je date Mispoez!

Ik heb gister in de sportschool geconcludeerd dat ik ineens een Antiliaanse kont heb! En ik had van de week al een blubberbuik ontdekt.
Als die groepslessen voor de spiegelijk zijn niet zo goed voor mn ego.
Maar mijn spieren lijken wel weer terug te komen.
pi_65804471
oh, en ik pas in 29, maar heb nog steeds een vetbuik dus of je daar nu blij mee moet zijn... neuh
Ja doei.
pi_65804526
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan zal ik witte sokken aan doen .
Wit durf ik gewoon niet omdat ik bleek ben en snel dingen vies maak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')