Wedden van wel? Alle uitsteeksel bij mij zijn huge. M.u.v. mn nase gelukkig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Had liever minder buik en meer kont. Maar ja, ik ben dan weer gezegend met een goeie voorgevel, dat is ook wat waard. Je kunt niet overal vooraan staan
.
Jaquote:
quote:
Plastic envelop en dan een stevig blaadje / dun kartonnetje erin doen zodat het wat steviger is?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef Aventura het volgende:
Hi ladies...ik heb wat kleding verkocht via Marktplaats. Ik wil graag zo weinig mogelijk verzendkosten kwijt zijn...hoe versturen jullie zoiets meestal? Ik heb van die plastic evenloppen gezien al, maar dan moet de postbode wel frotten om het door de brievenbus te krijgen
Ik had het net zo mooi verklaard voor mezelf en nu heb jij alles verpestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wedden van wel? Alle uitsteeksel bij mij zijn huge. M.u.v. mn nase gelukkig..
Ik heb een negerreet, dikke tieten en grote voeten.
Zo'n kont heb ik ook ongeveer, heb alleen wat meer voorgevel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel kont, weinig voorgevel..
[ afbeelding ]
Geen nood, vertegenwoordig ik de Neuzenpartij. Mijn meneer pest mij altijd met mijn neusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wedden van wel? Alle uitsteeksel bij mij zijn huge. M.u.v. mn nase gelukkig..
Ik heb een negerreet, dikke tieten en grote voeten.
Ik heb gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Ik stond hijgend vooraan bij de grote voeten afdeling en met die dingen was ik reuzesnel bij de kont- en tietfabriek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had het net zo mooi verklaard voor mezelf en nu heb jij alles verpest. Nu voel ik me lelijk en minderwaardig
.
Zo ben ik ook een beetje. Maar dan dikkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel kont, weinig voorgevel..
[ afbeelding ]
Hij is echt énorm!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:35 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een betere foto van de toef. Hij zit er dus nog wel degelijk!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je naar de meet komt, want ik ben zo nieuwsgierig naar jou.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo ben ik ook een beetje. Maar dan dikker
Jij hebt inderdaad hele mooie grote ogen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een wipneusjeik plak er altijd -je achter, dat klinkt schattiger
En een grote mond (letterlijk, niet figuurlijk
)
Mijn ogen vind ik wel mooi, maarja, iedereen vindt z'n eigen ogen mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |