Dat was vast iemand andersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht me een foto van jou te herinneren waarop je best wel heul slank was?Of haal ik je nou door de war met iemand anders?
Grapje? Of serieus? Ik kan je pi niet inschatten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, toen dacht ik ook een beetje: Wat moet zij eigs op de meet? Ik ken d'r heul niet.
Ik welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was vast iemand anders
Ik geloof niet dat jij ooit foto's van mij hebt gezien. Niet dat ik weet, iig
En: fipo!
Laat er dan is één zien?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was vast iemand anders
Ik geloof niet dat jij ooit foto's van mij hebt gezien. Niet dat ik weet, iig
En: fipo!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, toen dacht ik ook een beetje: Wat moet zij eigs op de meet? Ik ken d'r heul niet.
Suug. Please.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik wilde net zeggen: jullie zeggen iets over mij, maar ik:
a.) ben nog lang niet dun
b.) weeg me nooit
c.) pas echt never nooit in spijkerbroek 26, ook niet in 27 en in 28
Ik vind jou wulpsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Suug. Please.
Je vond mij toch zo slank? Ik heb jeans maat 31, soms zelfs 32
Nah, beetje wel. Meeting was al opgezet toen ik binnen kwam wandelen (ergens in augustus of september ofzo?) Maar iedereen zei dat ik best mocht komen, hmpfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grapje? Of serieus? Ik kan je pi niet inschatten.
Overigens was goodbye toch niet zo newbie toen?
Nee serieus. Maar dat was al snel voorbij, want het bleek een heel leuk meiske te zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grapje? Of serieus? Ik kan je pi niet inschatten.
Overigens was goodbye toch niet zo newbie toen?
wulpsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind jou wulpsSlank met vormen op de goede plaatsen. Zo mooi
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind jou wulpsSlank met vormen op de goede plaatsen. Zo mooi
Ik krijg 32 soms niet dichtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Suug. Please.
Je vond mij toch zo slank? Ik heb jeans maat 31, soms zelfs 32
Ik gooi mijn achterkant er gewoon nog even in.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
jullie hebben vast van die hele moooooooie ronde billen ....
Schijterdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen meetingsangst want ik kom niet![]()
Om een aai over m'n bolletje te krijgen van Greysquote:En vik waarom plaats jij McArmy in de OP?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Ik gooi mijn achterkant er gewoon nog even in.
Jeans maat 32, alleen op dit moment komen er wél wat spekkies over de rand en dat was op de foto nog niet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi mijn achterkant er gewoon nog even in.
Jeans maat 32, alleen op dit moment komen er wél wat spekkies over de rand en dat was op de foto nog niet
[ afbeelding ]
Een ronde kont met een toefje? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:05 schreef Sugar het volgende:
Mijn kont zit laag zag ik op die jurkfoto's.En ik heb een ronde met toefje.
Zie foto! Jij ook! Hup!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik een goeie kont heb. Volgens Mark heb ik geen kont, maar ik heb geen grote spiegel waarin ik het zelf kan beoordelen
.
doe jij eens ff lief....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Maar da's dus maat 32.
Dus (jeans)maten zeggen echt niet alles, zo bedoel ik.
Ik moet met mijn 1.82 echt niet in een maat 28 willen passen. Da's ongezond.
Jij wordt uiteraard wel gekeurdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik verwacht ook niet anders dan gekeurd te worden, op de meet..
En daarna een vernietigend rapport schrijven, zeker?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij wordt uiteraard wel gekeurd.
Wie zei ook alweer dat vrouwen meer tijd nodig hebben dan mannen? Ik wacht al sinds half 2 tot we naar de Plus kunnen.
Björn Borg-ondergoed. Sorry, maarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
zijkant
[ afbeelding ]
en zal zo eens ff douchen en normale kleren aandoen
hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Björn Borg-ondergoed. Sorry, maar![]()
.
Volgens mij ziet mijn kont er ook ongeveer zo uit. Heb nog een foto op de pc staan met m'n nieuwe jas, daar zie je het ook wel een beetje (in een goeie spijkerbroek)
[ afbeelding ]
Jij ook al niet! Met wie moet ik dan over schaatsen en verongelukken op de A12 praten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen meetingsangst want ik kom niet![]()
En vik waarom plaats jij McArmy in de OP?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Vik volgens mij heb jij idd ook weinig kont
Ik heb ronde billen en schaats!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jij ook al niet! Met wie moet ik dan over schaatsen en verongelukken op de A12 praten.![]()
Ga ik wel alleen in een hoek op mijn ronde billen taart zitten eten.
Ik heb kont én voorgevelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Had liever minder buik en meer kont. Maar ja, ik ben dan weer gezegend met een goeie voorgevel, dat is ook wat waard. Je kunt niet overal vooraan staan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |