Wedden van wel? Alle uitsteeksel bij mij zijn huge. M.u.v. mn nase gelukkig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Had liever minder buik en meer kont. Maar ja, ik ben dan weer gezegend met een goeie voorgevel, dat is ook wat waard. Je kunt niet overal vooraan staan
.
Jaquote:
quote:
Plastic envelop en dan een stevig blaadje / dun kartonnetje erin doen zodat het wat steviger is?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef Aventura het volgende:
Hi ladies...ik heb wat kleding verkocht via Marktplaats. Ik wil graag zo weinig mogelijk verzendkosten kwijt zijn...hoe versturen jullie zoiets meestal? Ik heb van die plastic evenloppen gezien al, maar dan moet de postbode wel frotten om het door de brievenbus te krijgen
Ik had het net zo mooi verklaard voor mezelf en nu heb jij alles verpestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wedden van wel? Alle uitsteeksel bij mij zijn huge. M.u.v. mn nase gelukkig..
Ik heb een negerreet, dikke tieten en grote voeten.
Zo'n kont heb ik ook ongeveer, heb alleen wat meer voorgevel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel kont, weinig voorgevel..
[ afbeelding ]
Geen nood, vertegenwoordig ik de Neuzenpartij. Mijn meneer pest mij altijd met mijn neusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wedden van wel? Alle uitsteeksel bij mij zijn huge. M.u.v. mn nase gelukkig..
Ik heb een negerreet, dikke tieten en grote voeten.
Ik heb gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Ik stond hijgend vooraan bij de grote voeten afdeling en met die dingen was ik reuzesnel bij de kont- en tietfabriek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had het net zo mooi verklaard voor mezelf en nu heb jij alles verpest. Nu voel ik me lelijk en minderwaardig
.
Zo ben ik ook een beetje. Maar dan dikkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel kont, weinig voorgevel..
[ afbeelding ]
Hij is echt énorm!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:35 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een betere foto van de toef. Hij zit er dus nog wel degelijk!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je naar de meet komt, want ik ben zo nieuwsgierig naar jou.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo ben ik ook een beetje. Maar dan dikker
Jij hebt inderdaad hele mooie grote ogen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een wipneusjeik plak er altijd -je achter, dat klinkt schattiger
En een grote mond (letterlijk, niet figuurlijk
)
Mijn ogen vind ik wel mooi, maarja, iedereen vindt z'n eigen ogen mooi
me 2.. en ik heb behoorlijke heupen en boven benenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo'n kont heb ik ook ongeveer, heb alleen wat meer voorgevel.
Okee, note to self: volgende keer foto durven posten waarop chubbiness beter te zien is!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef Laureline het volgende:
En Maria, ik zie echt niks diks op die fotoMaar draag je altijd van die verhullende ruime kleding? Bij jouw gezicht zie ik direct een fluwelen/satijnen dieprood jurkje voor me
Agree: je moet echt getailleerde dingen dragen, je hebt zo'n mooie duidelijke taille!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef Laureline het volgende:
En Maria, ik zie echt niks diks op die fotoMaar draag je altijd van die verhullende ruime kleding? Bij jouw gezicht zie ik direct een fluwelen/satijnen dieprood jurkje voor me
Nee, maar er zit wel een toefje op! Ik snap wat Sugar bedoelt. Ik vind het een schattig toefjequote:
70D heet tegenwoordig "weinig voorgevel"? Wat is de standaard? Lolo Ferrari?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had trouwens niet per se een grotere voorgevel gewild hoor! Heb nu 70D en dat past eigenlijk precies bij me.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad hele mooie grote ogen.
+1 herkenbaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee, note to self: volgende keer foto durven posten waarop chubbiness beter te zien is!
Ik draag vaak ruime kleren want dat zit lekker, al heb ik meestal wel een wat strakker topje aan![]()
Ik heb één keer een jurk aangehad met m'n slagen, dat was een zwarte getailleerde en daarin voelde ik me zichtbaar erg op m'n gemak!
[ afbeelding ]
Hierop kun je mn brede airbags (lees: bips) iig wel beter zienen armpjes voor de buik he
![]()
Nu hou ik op met fotospam
Enorm schattig jurkje!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee, note to self: volgende keer foto durven posten waarop chubbiness beter te zien is!
Ik draag vaak ruime kleren want dat zit lekker, al heb ik meestal wel een wat strakker topje aan![]()
Ik heb één keer een jurk aangehad met m'n slagen, dat was een zwarte getailleerde en daarin voelde ik me zichtbaar erg op m'n gemak!
[ afbeelding ]
Hierop kun je mn brede airbags (lees: bips) iig wel beter zienen armpjes voor de buik he
![]()
Nu hou ik op met fotospam
Oh!quote:
Maar je bent verder niet slank ofzo neequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:26 schreef Sugar het volgende:
Ik heb geprobeerd dat toefje erop te krijgen, maar het lukt nauwelijks. Zou ik het opgegeten hebben?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 @ 15:47 schreef sigme het volgende:
[..]
70D heet tegenwoordig "weinig voorgevel"? Wat is de standaard? Lolo Ferrari?
Volgens mij zijn de meeste nederlandse vrouwen juist peervormig! Ik heb er tenminste honderden opgemeten, en een heupwijdte onder de 100 is echt zeldzaamquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
+1 herkenbaar
Afijn, figuren verschillen nou eenmaal (sprak zij diplomatiek), veel NL vrouwen hebben weinig kont en veel buik, en jij niet, en ik ook niet. Nou ja. Op zich is de uitvoering met vet op de kont gezonder, geloof ik
Ik ik vind juist bij de heupen/kont-uitvoering jurkjes en rokjes mooi staan! Very feminine!
Nu zelf nog durven
Maar stiekem BJ, vind je het niet heel jammer dat je nu met je kilo's ook je kont en borsten kwijt bent? Ik vind je wel mooi hoor, zo slank, maar op de foto's dat je 10 kg zwaarder was vond ik je eigenlijk sexierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Nou ja, zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoel: kan je nágaan hoe enorm slank/dun jij bent!
Je snapte toch wel wat ik eigenlijk bedoel? Het verschilt zó per persoon en per bouw.
Als ik mezelf in maat 27 of 28 broek zou willen lijnen, dan ben ik al ondervoed nog voordat ik op de helft ben
Ik vind dit niet zo'n aardige post, Dipkipquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar je bent verder niet slank ofzo neesorry, ik heb half begrepen dat je wat meer moeite hebt met voldoende eten enzo dan de meesten van ons, maar je bent niet eens slank, je bent dun. Objectieve waarheid. En was jij niet de mama van die enorm leuke krullenbol en zn eigenwijze zusje? Srsly ik ken geen moeder met zo'n fantastisch figuur en ik vind het doodzonde dat je niet wat blijer met jezelf bent. Ik zou een moord doen voor jouw lijf, en bij mij moeten er nog twee koters uit t.z.t
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Nou ja, zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoel: kan je nágaan hoe enorm slank/dun jij bent!
Je snapte toch wel wat ik eigenlijk bedoel? Het verschilt zó per persoon en per bouw.
Als ik mezelf in maat 27 of 28 broek zou willen lijnen, dan ben ik al ondervoed nog voordat ik op de helft ben
Volgens mij ook idd, de meeste nederlandse vrouwen hebben onder een groter confectiemaatje dan boven. Ik wel iig, ik heb volgens mij voor nederland een vrij gemiddeld figuur (wellicht een bovengemiddelde reet). Dikke billen, brede heupen, wel taille en een C-cup. Das peer volgens mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij zijn de meeste nederlandse vrouwen juist peervormig! Ik heb er tenminste honderden opgemeten, en een heupwijdte onder de 100 is echt zeldzaamBehalve bij modellen of acrobates. (of kleine dames)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |