Dankjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Muizie, prachtige schoentjes en gewelllllllllllldige tas! Goed geshopt!
nee, ik ga weer zen zijnquote:
Dat zegt al wel wat hequote:
Muis, darrrrrrling, ik vind jou mooi, maar die tas?quote:
Ja waarschijnlijk toch te lang te weinig gegetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
miss s!das niet te hoog!! je moet nooit onder je bmr eten, dan verpest je je stofwisseling.. (even kort door de bocht gezegd, het kán wel, zoals in dat cambridge dieet) maar als jij 2400 op onderhoud hebt zou je nog en pond per week moeten kunnen afvallen op 1900 kcal! as dat niet gebeurt dan is ofwel je stowisseling dus wat langzamer dan normaal, bijvoorbeeld van te lang te streng dieten, of beweeg je misschien minder dan je denkt...
[..]
Nog gefelicidingest met het halen van wat je gehaald hadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
Zo jullie hebben wel flink doorgekletstga dus ook niet meer proberen terug te lezen.
Ik heb eindelijk weekend
Wow wat heb jij een mooie lichaam.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat mijn kont niet op de gevoelige plaat vastgelegd isdit is het duidelijkste dat ik heb:
[ afbeelding ]
En ohja let niet op mijn haar want het zat in een in-between-stage!
Mijn dikke heupen zitten goed verborgen onder die jurkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wow wat heb jij een mooie lichaam.
Ik ga dus echt een foto's plaatsen van mijn kont
Ben ook nog steeds het dikkertje van het topic
mooie dame, leuke dame, leuke jurk, mooie kontquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat mijn kont niet op de gevoelige plaat vastgelegd isdit is het duidelijkste dat ik heb:
[ afbeelding ]
Alles met dik erin is stomquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn dikke heupen zitten goed verborgen onder die jurkEn ik vind 'het dikkerdje van het topic' maar een stomme bijnaam!
De jackpot winnen dinsdag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mooie dame, leuke dame, leuke jurk, mooie kont
wat wil je nog meer?![]()
Ahh dankjewelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog gefelicidingest met het halen van wat je gehaald had.
Hoezee! Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen vanavondquote:
Je hebt ook ooit bikinifoto's geplaatst hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wow wat heb jij een mooie lichaam.
Ik ga dus echt een foto's plaatsen van mijn kont
Ben ook nog steeds het dikkertje van het topic
Dealquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan wel een rondje geven de 4e eyz?
Wow, ik word lesbisch, zo'n lekker wijf in zo'n mooie keukenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Mwehe, dat vindt mijn vriend vast niet goed!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow, ik word lesbisch, zo'n lekker wijf in zo'n mooie keuken
Trouw met me Muis
Smakelijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
en nu ga ik die reet er zo maar weer aanvreten
René wilde graag wokken vanavond
dus ja.. ik kan moeilijk nee zeggenmaar ga wel voor vis en groente met wat witte rijst, vooral
![]()
Ja en genoeg commentaar op gehadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je hebt ook ooit bikinifoto's geplaatst hoor![]()
Delen we jou vriend??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehe, dat vindt mijn vriend vast niet goed!
Maar dankjede cucina is van mijn ouders overigens.
dank! dank!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Mo! Ik heb jou helemaal nog niet gefeliciteerd met je meneer!
Gefeliciteerd!
Als de man leuker was dan de keuken, dan zou ik het wel wetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Delen we jou vriend??
Prachtige keuken gewoon, eigenlijk had ik bijna dezelfde keuken maar ik heb mijn keuken verlaten voor een andere man![]()
*kuch*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja en genoeg commentaar op gehad(niet door jullie hoor)
Ja maar, jamaar er zijn hier ook zoveel mooie vrouwen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen die maar lesbisch wordt hier. Mijn trademark, wat doe je!
.
Dat is heel makkelijk hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk toch te lang te weinig gegeten
Dus het enige wat ik nu kan doen is gewoon onder die 1400kcal blijven eten, ik zou ook echt niet weten hoe ik aan elke dag bijvoorbeeld 2000kcal zou kunnen komen
Mijn mams en ik liepen door Eindhoven en er liep een meisje voor ons met een niet zo flatteuze, roze glimmende legging aan. Dus mijn moeder zo: mijn ogen wat doe je?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Behalve van MoBlo dan.....sorry dat ik je vergeten was
Elke dag? volgens mij is dat nog best moeilijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk hoor
ik vergat je nog te feliciteren met de eerste helft van je P! goed hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk toch te lang te weinig gegeten
Dus het enige wat ik nu kan doen is gewoon onder die 1400kcal blijven eten, ik zou ook echt niet weten hoe ik aan elke dag bijvoorbeeld 2000kcal zou kunnen komen
Ik vind het rampzalig weinig!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:58 schreef Muis006 het volgende:
Ohja mijn lijst is toch niet zo heel rampzalig! Dus no worries
O/L: yoghurt met perzik
T: ijs
D: geroerbakte sperziebonen, paprika en ui met gehakt en satésaus und rijst
Dankjewel Kwak, voel me stiekem een beetje trots (ookal is het met een paar 6jes)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vergat je nog te feliciteren met de eerste helft van je P! goed hoor!
je kunt langzaam opbouwen, als je meer gaat eten, beetje bij beetje, zou het wel oeten kunnen lukken om af te vallen bij 1600 kcal...
en muis, wat een prachtfiguur!
als je bereidingsvet meerekent, e flink boterhammen met beleg neemt, en een tussendoortje, dan zit je er al boven zomaar! zeker met pasta o.i.d.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Elke dag? volgens mij is dat nog best moeilijk
Oh liefje, je móet niets van mij hoor, maar het ziet er heel karig uit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar het was veel ijs!
Sorryik zal er vanavond nog iets achteraan gooien okee?
Op plaatjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |