Ik had even de titel van 't vorige topic gekopieerd, maar ik ging over dat icoontje ervoor heen. Daar zal 't vast door komen. Noob als ik ben.quote:
Ja en zoals ik al zei, vorig jaar hadden ook veel mensen 't gevoel dat ze gingen etc, maar waren ze laat voor een kaartje..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:48 schreef Hpzone het volgende:
@Die ene waarvan ik de naam niet meer weet uit het vorige deel:
Met een kaartje in je bezit voelt 't toch anders.![]()
Ja, maar dat zal niet de eerste dag geweest zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja en zoals ik al zei, vorig jaar hadden ook veel mensen 't gevoel dat ze gingen etc, maar waren ze laat voor een kaartje..![]()
quote:Prijzen inclusief BTW en servicekosten per ticket en exclusief >verzend- en transactiekosten.
Hou dus ook rekening met extra 'transactiekosten'. En dus ¤ 2,00 verzendkosten als je niet zelf je kaartje print.quote:Als u kiest voor een Ticketdirect ticket, het ticket dat u direct kunt uitprinten, berekenen wij geen aanvullende bezorgkosten. Wij bevelen u deze bezorgmethode van harte aan.
• Als u kiest voor Postbezorging, dan berekenen wij u ¤ 2,00 extra per bestelling.
Ik denk dat een door hun geprint kaartje niet veel mooier wordt dan een zelf geprint kaartje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:55 schreef Tourniquet het volgende:
Gevonden op eventim.nl
[..]
[..]
Hou dus ook rekening met extra 'transactiekosten'. En dus ¤ 2,00 verzendkosten als je niet zelf je kaartje print.
De kaartjes voor Coldplay eind dit jaar heb ik ook bij Inventim besteld, en dat zijn ook lelijke kaartjes. Niet waarvan je zegt oke daar ga ik nog extra voor betalen in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:58 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik denk dat een door hun geprint kaartje niet veel mooier wordt dan een zelf geprint kaartje.
Transactie kosten zijn alleen als je met credit card betaald.
iDeal kost niks extra.
Sorry hoor, maar wat de fack maakt het uit hoe een ticket eruit ziet? Wou je 'em nog ingelijst aan de muur hangen ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De kaartjes voor Coldplay eind dit jaar heb ik ook bij Inventim besteld, en dat zijn ook lelijke kaartjes. Niet waarvan je zegt oke daar ga ik nog extra voor betalen in ieder geval.
Ik zeg alleen maar dat Inventimkaartjes lelijk zijn. Voor de mensen die overwegen ze ingelijst aan de muur te hangen ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat de fack maakt het uit hoe een ticket eruit ziet? Wou je 'em nog ingelijst aan de muur hangen ofzo?
Niet ingelijst, maar ik heb wel een prikbord (op de wcquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat de fack maakt het uit hoe een ticket eruit ziet? Wou je 'em nog ingelijst aan de muur hangen ofzo?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:41 schreef PastoorPeter het volgende:
π tvp.
Toevallig wel ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet lowlands aan dagkaarten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef caffeinjunk het volgende:
gaan de dagkaarten ook aankomende zaterdag in de verkoop of gaan deze pas later in de verkoop? Ik wil namelijk alleen maar naar de Arctic Monkeys maar er is nog niet bekend op welke dag deze spelen.
handig dat RSSquote:Er zijn geen dagkaarten voor Lowlands
2 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:11 schreef RedGuy het volgende:
Hoe lang duur het gemiddeld voordat de eerste 10000 kaarten verkocht zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die gaan ook zaterdag in de verkoop en kosten ook ¤ 140quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef caffeinjunk het volgende:
gaan de dagkaarten ook aankomende zaterdag in de verkoop of gaan deze pas later in de verkoop? Ik wil namelijk alleen maar naar de Arctic Monkeys maar er is nog niet bekend op welke dag deze spelen.
Ik denk wel dat het hard gaat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:11 schreef RedGuy het volgende:
Haha, grapjassen.
Maar zullen de eerste 10.000 kaarten al binnen twee weken verkocht zijn?.
Geen dagkaarten voor Lowlands. Arctic Monkeys spelen op zondag, en ik neem aan dat er in de komende maanden nog genoeg mooie namen bijkomen om je het hele weekend te vermakenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef caffeinjunk het volgende:
NIEUWE SITE!!!!quote:Sorry, we zijn er even niet...
... en met een heel goede reden: over een paar uurtjes vind je hier namelijk een fonkelnieuwe Lowlands site!
Kom dus zo zeker even terug....
DAMNIT spuit 11....quote:Sorry, we zijn er even niet...
... en met een heel goede reden: over een paar uurtjes vind je hier namelijk een fonkelnieuwe Lowlands site!
Kom dus zo zeker even terug....
quote:
Het was ook wel een feestje hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]elk jaar zijn er artiesten op herhaling. Weinig problemen mee, als ze maar niet 2 jaar achter elkaar er zijn.
Vorig jaar was trouwens qua grote acts wel heel veel op herhaling
Op gebied van dance/techno ed zeker wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef Hpzone het volgende:
Zou eigenlijk niet eens weten wat er voor nieuwe headliners getrokken kunnen worden dat bij Lowlands past (Zowel publiekelijk als budgetgericht).
jup. jaar daarvoor ook. staat loeigroot op m'n 2007 t-shirtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand wat de eerdere Lowlands kreten waren?
Vorig jaar volgens mij Make LLov Not War.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef rubbereend het volgende:
Mooie advertenties onderaan de pagina hier
*
Lowland 2009 Kaarten
Bestel uw kaarten nu online. Order your tickets here.
Tickets4U.nl/Lowlands_Tickets
*
Low lands 2009 ¤185,-
Bestel hier je kaarten voor Low lands 2009 in biddinghuizen
www.4alltickets.nl/Lowlands
Ja. En dan gewoon alle drie de dagen afsluiten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Daft Punk dient Lowlands af te sluiten! Daar wachten we al jaren op!
Dat zou inderdaad een heel mooi einde van het weekend zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb gehoord dat dit de reden is voor de prijsverhoging.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoorde dat U2, Genesis en Bruce Springsteen een duet gingen doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:31 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit de reden is voor de prijsverhoging.
Ah kut, niet eens bij nagedacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Duet met z'n drieën?
Ja inderdaad wat een chaosquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
www.lowlands.nl is online.
Heerlijke chaos weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is idd chaos, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden... Vind m iig niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
www.lowlands.nl is online.
Heerlijke chaos weer
Zoals ieder jaar weer. Dit jaar kan je zelf nog slepen met de kaders, scheelt al iets.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hij is idd chaos, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden... Vind m iig niet heel duidelijk
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:10 schreef ondeugend het volgende:
Hij is leuk, je kan hem zelf indelen door kadertjes te slepen.
En chaos hoort bij de LL site....
Als je er niet van houdt, ga je hem netter maken toch?
Een drama?!?!? Anders dan normaal, zul je bedoelen... That's the Lowlands spirit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Die lowlands websites zijn elk jaar echt een drama.
Ja! Ja! graagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Bij Ticketservice was het bijna 9 euro vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef xenobinol het volgende:
waarom moet je 10 eurie servicekosten betalen![]()
Bij ticketservice was het 4,50 en dat vond ik al vrij veel.
¤4,50 bij het postkantoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:04 schreef snowgoon het volgende:
Bij Ticketservice was het bijna 9 euro vorig jaar.
En jij weet de betekenis wel?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
¤4,50 bij het postkantoor.
10 eurie het is toch fucking niet normaal meer![]()
Dat die kaartjes duurder worden, prima kan ik mee leven, maar die zogenaamde 'service'kosten. Ze weten niet eens de betekenis van het woord.
Volgens 'van Dale'quote:
Het is een beetje raar om van een bedrijf te zeggen dat ze niet weten wat hun product betekend.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens 'van Dale'
ser·vice [su:rves] de; m -s 1 de zorg waarmee een bedrijf haar klanten van dienst is 2 (sp, o.a. tennis, volleybal) het opslaan vd bal
Maar wat bedoel je daar eigenlijk mee
Lijkt me wel degelijk een noodzakelijke service.quote:De servicekosten betaal je voor de achterliggende techniek, handling, scanapparatuur en bemanning bij de ingang en het zwarthandel-proof maken.
Ik beweer dat hun 'service' een zeer ongunstige prijs/prestatie verhouding heeft voor hun klanten. Dat wekt irritatie op bij mensen. Je mag veel betalen en krijgt er weinig voor terug, dat noem ik slechte servicequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef snowgoon het volgende:
Het is een beetje raar om van een bedrijf te zeggen dat ze niet weten wat hun product betekend.
Dat er kosten gemaakt worden snap ik, maar de kosten die zij hiervoor in rekening brengen zijn buiten proportioneel. Dit alles omdat ze een monopoly hebben voor dit evenement. Het is doodzonde dat de NMA geen verder onderzoek doet naar deze gang van zaken. Ik denk dat ik het eens onder hun aandacht ga brengen. Als meer mensen dit zouden doen, zou dat mogelijk voldoende momentum kunnen geven.quote:Lijkt me wel degelijk een noodzakelijke service.
En daar hebben ze voor één evenement ¤ 550.000 voor nodig? Ik zou wel eens een financieel overzicht willen zien hoe die kosten dan precies tot stand komen, wedden dat dat effectiever kan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het is een beetje raar om van een bedrijf te zeggen dat ze niet weten wat hun product betekend.
[..]
Lijkt me wel degelijk een noodzakelijke service.
Dan zet ik ter compensatie jouw tent wel op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef RedGuy het volgende:
Wanneer Daft Punk komt, zet ik iedereens tent hier op.
Ik heb geen idee hoeveel er precies nodig is. Maar 3 dagen (niet bepaald 1 evenement) 55.0000 man beveiligen en zorgen dat het allemaal netjes verloopt is niet gratis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En daar hebben ze voor één evenement ¤ 550.000 voor nodig? Ik zou wel eens een financieel overzicht willen zien hoe die kosten dan precies tot stand komen, wedden dat dat effectiever kan?
Ik ben het met je eens dat die servicekosten redelijk prijzig zijn en dat niet duidelijk is wat je daar voor krijgt. Maar na zoveel jaar ineens gaan klagen dat het zoveel is, is wel een beetje apart.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik beweer dat hun 'service' een zeer ongunstige prijs/prestatie verhouding heeft voor hun klanten. Dat wekt irritatie op bij mensen. Je mag veel betalen en krijgt er weinig voor terug, dat noem ik slechte service![]()
[..]
Dat er kosten gemaakt worden snap ik, maar de kosten die zij hiervoor in rekening brengen zijn buiten proportioneel. Dit alles omdat ze een monopoly hebben voor dit evenement. Het is doodzonde dat de NMA geen verder onderzoek doet naar deze gang van zaken. Ik denk dat ik het eens onder hun aandacht ga brengen. Als meer mensen dit zouden doen, zou dat mogelijk voldoende momentum kunnen geven.
de service kosten zijn voor de kosten die gemaakt worden voor de kaartverkoop. De kosten van het kaartje zijn om de kosten van het evenement te dekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:48 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel er precies nodig is. Maar 3 dagen (niet bepaald 1 evenement) 55.0000 man beveiligen en zorgen dat het allemaal netjes verloopt is niet gratis.
voor de kaartverkoop en toegangscontrole.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de service kosten zijn voor de kosten die gemaakt worden voor de kaartverkoop. De kosten van het kaartje zijn om de kosten van het evenement te dekken.
De ticketverkoper rekend de servicekosten, de 'beveiliging' van het evenement is op conto van de organisator van het evenement. Die huurt een particulier beveiligingsbedrijf in om toe te zien op de naleving van de huisregels. De wetshandhaving is op conto van de politie. De gemaakte kosten hiervoor dienen dus in de ticketprijs verwerkt te zitten. Mijn vermoeden is dat Mojo een lekker slaatje probeert te slaan uit de hoge servicekosten, nu ze de verkoop onder eigen beheer doen kunnen ze helemaal de hoofdprijs vragen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:48 schreef snowgoon het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel er precies nodig is. Maar 3 dagen (niet bepaald 1 evenement) 55.0000 man beveiligen en zorgen dat het allemaal netjes verloopt is niet gratis.
Ach.... er word inderdaad al jaren over geklaagd, maar ik vind de prijsstijging dit jaar wel helemaal absurd. Zoals ik al reeds aangaf, vorig jaar betaalde ik nog ¤4,50 op het postkantoor. Vond ik al vrij fors, maar nu 10 eurie, dat is buitengewoon absurd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:51 schreef snowgoon het volgende:
Ik ben het met je eens dat die servicekosten redelijk prijzig zijn en dat niet duidelijk is wat je daar voor krijgt. Maar na zoveel jaar ineens gaan klagen dat het zoveel is, is wel een beetje apart.
De afgelopen jaren was het ook al veel wat je moest betalen.
De situatie nu is niet anders dan de jaren hiervoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De ticketverkoper rekend de servicekosten, de 'beveiliging' van het evenement is op conto van de organisator van het evenement. Die huurt een particulier beveiligingsbedrijf in om toe te zien op de naleving van de huisregels. De wetshandhaving is op conto van de politie. De gemaakte kosten hiervoor dienen dus in de ticketprijs verwerkt te zitten. Mijn vermoeden is dat Mojo een lekker slaatje probeert te slaan uit de hoge servicekosten, nu ze de verkoop onder eigen beheer doen kunnen ze helemaal de hoofdprijs vragen.
Het gaat mij niet om de hoogte van ticketprijs, het gaat mij om het principe wat niet deugd.
Ik betwijfel of het vorig jaar maar 4,50 was. Volgens de Lowlands organisatie was het vorig jaar bijna 9 euro en andere mensen hier zeggen ook dat het meer dan 4,50 was.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ach.... er word inderdaad al jaren over geklaagd, maar ik vind de prijsstijging dit jaar wel helemaal absurd. Zoals ik al reeds aangaf, vorig jaar betaalde ik nog ¤4,50 op het postkantoor. Vond ik al vrij fors, maar nu 10 eurie, dat is buitengewoon absurd.
Overigens ben ik zo'n penny pincher die iedere jaar wel even de vroege vogel korting meepik, is toch mooi meegenomen
Op camping 2 of 3 graagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef RedGuy het volgende:
Wanneer Daft Punk komt, zet ik iedereens tent hier op.
Vorig jaar was het ¤ 4,15. Ik heb het net nagekeken op m'n kaartje van 2008. Een stijging van 141% dus, "iets" meer dan de inflatie, de laatste tijd gemiddeld zo'n 1,5%.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:06 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het vorig jaar maar 4,50 was. Volgens de Lowlands organisatie was het vorig jaar bijna 9 euro en andere mensen hier zeggen ook dat het meer dan 4,50 was.
Hmmm.. Vreemd. Hoe komen ze dan aan die 8.90 op de Lowlands site.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ¤ 4,15. Ik heb het net nagekeken op m'n kaartje van 2008. Een stijging van 141% dus, "iets" meer dan de inflatie, de laatste tijd gemiddeld zo'n 1,5%.
Een vroege vogelkaartje is dit jaar ¤ 140, vorig jaar ¤ 126,65. Een stijging van 10,5%
Ik zat zelfs te hoog met mijn 4,50, het zijn echt bloedzuigers daar bij Livenation/Eventimquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:06 schreef snowgoon het volgende:
Ik betwijfel of het vorig jaar maar 4,50 was. Volgens de Lowlands organisatie was het vorig jaar bijna 9 euro en andere mensen hier zeggen ook dat het meer dan 4,50 was.
Simpel, ze liegen je gewoon maar wat voor, Mojo stylequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:21 schreef snowgoon het volgende:
Hmmm.. Vreemd. Hoe komen ze dan aan die 8.90 op de Lowlands site.
Check, die zocht ik dus alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef snowgoon het volgende:
Dan maar massaal contact opnemen met Eventim en om uitleg vragen zou ik zeggen!
http://www.eventim.nl/cgi-bin/tservice.dll?fun=tdoc&doc=../forall/kontakt/kontakt&id=ENL_NO_SESSION&plattform=
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:59 schreef snowgoon het volgende:
[..]
voor de kaartverkoop en toegangscontrole.
Tenminste, volgens het antwoord dat ik van Eventim heb gekregen toen ik vroeg wat de servicekosten inhield.
In het rekenvoorbeeld op de Lowlands site hebben ze het over het geval dat je je ticket online koopt (2008). Jij hebt je tickets niet online gekocht, maar bij postkantoor /GWK; daar zit het verschil in servicekosten in... Bij een online transactie bedroegen de servicekosten in 2008 idd e8,90.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zat zelfs te hoog met mijn 4,50, het zijn echt bloedzuigers daar bij Livenation/Eventim
Ik heb nog kaartjes vanaf 2004, en het staat er op.
Servicekosten LL tickets via ticketservice:
- 2004 ¤4,00
- 2005 ¤4,05
- 2006 ¤4,05
- 2007 ¤4,15
- 2008 ¤4,15
[ afbeelding ]
En die staan daar voor nop?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar staan altijd mensen van de Lowlandsbeveiliging en van die mensen in zo'n Lowlands service shirt
Maar niet betaald van de servicekosten. Die worden betaald van de rest van de 130 euro. Die 10 euro zijn exclusief voor het systeem(website) en het printen van je kaartje en dergelijke. Beveiliging betaalt Lowlands uit een andere pot.quote:
Tja, mij hebben ze verteld dat toegangs controle ook onder de servicekosten valt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar niet betaald van de servicekosten. Die worden betaald van de rest van de 130 euro. Die 10 euro zijn exclusief voor het systeem(website) en het printen van je kaartje en dergelijke. Beveiliging betaalt Lowlands uit een andere pot.
Fuck yeahquote:Bevestiging
Hartelijk dank voor uw aankoop. Wij hebben uw order met ordernummer xxxxxxx(7-2-09 10:01) als volgt ontvangen en zullen uw order zo snel mogelijk verwerken. U ontvangt van onze ticketingpartner Eventim een overzicht van uw boeking per e-mail. Bovendien kunt u uw order bekijken in mijn eventim
Ik ken de mensen persoonlijk die werken bij de toegangscontrole. En ik weet 100% zeker dat ze niet zijn ingehuurd door Eventim. Ze worden van dezelfde hoop gehaald als bijvoorbeeld de mensen bij de podiums. Ze proberen je een oor aan te naaien om de hoge kosten te verklaren. Logisch.10 euro is veel maar wat ik heb gehoord van LiveNation is dat de kosten zo hoog omdat er een nieuw systeem moest worden aangelegd om dit te verwerkstelligen. Al heb ik van mensen gehoord dat ze gewoon de kosten wilden verhogen maar een reden nodig hadden. En nu dat de servicekosten dadelijk niet meer genoemd worden (er komt 1 prijs met alles er op en er aan), staan ze nog sterker omdat dan niet is na te gaan hoeveel we ervoor betalen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:01 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Tja, mij hebben ze verteld dat toegangs controle ook onder de servicekosten valt.
En ik kan nergens anders vinden wat er precies van wordt betaald. Het blijft gokken.
quote:Bevestiging
Hartelijk dank voor uw aankoop. Wij hebben uw order met ordernummer ******** (7-2-09 10:04) als volgt ontvangen en zullen uw order zo snel mogelijk verwerken.
Tja, nu is het ook niet na te gaan hoeveel je voor het podium betaald, de beveiliging, de artiesten etc.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ken de mensen persoonlijk die werken bij de toegangscontrole. En ik weet 100% zeker dat ze niet zijn ingehuurd door Eventim. Ze worden van dezelfde hoop gehaald als bijvoorbeeld de mensen bij de podiums. Ze proberen je een oor aan te naaien om de hoge kosten te verklaren. Logisch.10 euro is veel maar wat ik heb gehoord van LiveNation is dat de kosten zo hoog omdat er een nieuw systeem moest worden aangelegd om dit te verwerkstelligen. Al heb ik van mensen gehoord dat ze gewoon de kosten wilden verhogen maar een reden nodig hadden. En nu dat de servicekosten dadelijk niet meer genoemd worden (er komt 1 prijs met alles er op en er aan), staan ze nog sterker omdat dan niet is na te gaan hoeveel we ervoor betalen.
Werk jij toevallig voor Eventim?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Tja, nu is het ook niet na te gaan hoeveel je voor het podium betaald, de beveiliging, de artiesten etc.
Wat dat betreft is het alleen maar overzichtelijker als er straks maar 1 prijs en je alleen maar extra hoeft te betalen voor verzending.
Ik ben er weer bij!quote:Hartelijk dank voor uw aankoop. Wij hebben uw order met ordernummer*piep* (7-2-09 10:11) als volgt ontvangen en zullen uw order zo snel mogelijk verwerken. U ontvangt van onze ticketingpartner Eventim een overzicht van uw boeking per e-mail. Bovendien kunt u uw order bekijken in mijn eventim.
Ik dit geval is het inderdaad duurder geworden, maar bij andere concerten niet. Daar zijn de servicekosten juist goedkoper geworden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Werk jij toevallig voor Eventim?
Het is juist NIET overzichtelijker. Natuurlijk 1 prijs is makkelijk maar ik wil zelf graag weten voor hoeveel die mensen van Eventim me oplichten. Je kunt me niet wijs maken dat ze niet voor 5 euro precies hetzelfde kunnen doen. Ik hoorde wel een gerucht dat Ticketservice gaat fuseren met dit bedrijf. Laat dan aub de FRS en postkantoor verkooppunten terug komen. Ze maken het zichzelf steeds goedkoper (ik weet hoe die systemen werken en hoeveel de kosten zijn) maar de prijs word steeds duurder. En het mooiste is nog wel, wij blijven betalen. Dat is echt iets Nederlands. Klagen klagen klagen. Maar actie ondernemen doen we niet. En ik moet eerlijkerheids zelve ook bekennen. Ik betaal gewoon en ga verder met mijn leven...
Omdat ze met dezelfde moeite hem in de prullenbak verwijzen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:24 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarom stuur je niet een mail naar Eventim? Zoveel moeite kost dat niet!
iDeal.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:39 schreef WeezerButler het volgende:
Telefonisch besteld bij Eventim. 2 kaartjes totaal 298 euro. Bovenop de 280 kwam nog creditcardtransactiekosten en verzendkosten. Fuckerssssssssssss !!!
Maar ben r weer bij !!!
Dat idee kreeg ik ookquote:
Schakel de NMA dan in of de consumenten autoriteit.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook![]()
Eventim is samen met MOJO gewoon zijn klanten aan het naaien, principieel deugd dit namelijk niet. Het idee achter de online verkoop is namelijk dat de kosten lager zijn dan bij verkoop via een lokaal filiaal. Als gevolg van een gecentraliseerde locatie, en minder personele kosten als gevolg van proces optimalisatie. Er zijn vermoedens dat MOJO een "kickback fee" krijgt van Eventim in ruil voor de exclusieve verkoop van concert tickets (=monopoly dus voer voor de NMA). Het bedrijf is al eens geconfronteerd met deze beschuldiging maar wou geen commentaar hierover doen. Het is dus zeer waarschijnlijk dat dit op waarheid berust.
Het gegeven dat ze op de lowlands site de hoge service kosten proberen te verdedigen geeft al aan dat ze weten dat het niet deugd
gisteren al gemaildquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:32 schreef snowgoon het volgende:
Schakel de NMA dan in of de consumenten autoriteit.
http://www.consumentenautoriteit.nl/
Het idee achter de online verkoop is winstmaximalisatie, Mojo kan wel roepen dat het is om de zwarthandel tegen te gaan maar dat is gewoon een PR argument. zwarthandelaren zijn inventieve mensen die mogelijkheden zat vinden om toch veel kaartjes te bemachtigen. Een kaartjesverkoop systeem is namelijk niet zo te maken dat mensen geen grote hoeveelheid kaarten kunnen kopen, Het is een doodeenvoudig om meerdere kaarten over meerdere adressen te bestellen. Een beetje programmeur kan het zelfs automatiserenquote:Zal mij echt een worst wezen of Eventim wordt aangepakt. Graag zelfs als dat lagere servicekosten betekend.
Het idee achter de online verkoop is toch vooral zwarthandel aan kunnen pakken door bestellingen op hetzelfde adres te kunnen blokkeren als er vermoeden is van zwarthandel. Mojo doet al heel lang veel moeite om zwarthandel tegen te gaan. Ze plaatsen zelfs speciale advertenties om mensen naar de officiele verkoop site lokken.
Als het Mojo en Eventim alleen maar om het geld te doen is, waarom gaan ze dan zoveel geld besteden om zwarthandel aan te pakken?
Overigens, Nederland is nog steeds 1 van de goedkoopste landen wat betreft ticketprijzen én servicekosten. Ga maar eens een kaartje halen in Engeland of Duitsland. Dan ben je over het algemeen veel meer kwijt.
Als je zwervers of studenten vooraan de rij zet hoef je niet voor te dringen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
gisteren al gemaild
[..]
Het idee achter de online verkoop is winstmaximalisatie, Mojo kan wel roepen dat het is om de zwarthandel tegen te gaan maar dat is gewoon een PR argument. zwarthandelaren zijn inventieve mensen die mogelijkheden zat vinden om toch veel kaartjes te bemachtigen. Een kaartjesverkoop systeem is namelijk niet zo te maken dat mensen geen grote hoeveelheid kaarten kunnen kopen, Het is een doodeenvoudig om meerdere kaarten over meerdere adressen te bestellen. Een beetje programmeur kan het zelfs automatiserenZwarthandelaren kunnen daardoor zelfs in het voordeel zijn bij online verkoop, die hebben meer bronnen tot hun beschikking, daarintegen voordringen in een echte wachtrij resulteert meestal in een blauw oog
Precies, je kan elk systeem manipuleren, dat weet Mojo, dat weet jij , dat weet ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:57 schreef snowgoon het volgende:
Als je zwervers of studenten vooraan de rij zet hoef je niet voor te dringen.
Als Mojo zo graag winst maximalisatie wil, waarom zorgen ze er dan voor dat hun site vrijwel altijd bovenaan staat bij google als je op concertkaarten zoekt? Dat kost ook geld om die reclame te maken. Gaat de winst.
Er is geen 100% waterdicht systeem om zwarthandel te voorkomen. Maar het kan wel zo moeilijk mogelijk worden gemaakt. En dat gebeurd nu volgens mij. En hopelijk komen er binnenkort ook wetten tegen woekerprijzen.
Ik moet nog even wachten totdat de postbode ze langsbrengt, heb geen printerquote:
Nog erger is dat er waarschijnlijk mensen zijn die dit er voor gaan betalen omdat ze niet op tijd hun tickets kopen. Aan de andere kant, als iedereen dat zou doen zouden we misschien achter het net vissenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.ticketunlimite(...)stival%20--/8536.htm
¤ 290![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
193quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:17 schreef Silenoz het volgende:
Jeuj, betaald
Hoeveel nachtjes slapen nog?
Ik lees net de openingspost, maar klopt dat eigenlijk wel? 2003 was toch die rustige editie??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:40 schreef Smart_ass het volgende:
entreeprijzen en bezoekersaantallen uit het verleden (met dank aan Da hopman's administratie)
2003 - ¤ 105,00 - 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
Ja inderdaad. Volgens Wikipedia waren er 48.000quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:25 schreef clowntje het volgende:
[..]
Ik lees net de openingspost, maar klopt dat eigenlijk wel? 2003 was toch die rustige editie??
GIYF.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En wat is een kliko?
Heeft iemand een foto ofzo?
Waarom denk je dat ze ermee zijn gestopt?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je kreeg toch niet zo'n ding mee?
[ afbeelding ]
Hehe, geweldig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:54 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wel hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is toch zo'n wetsvoorstel ingediend dat kaartjes voor niet meer dan 110% van de aankoopprijs verkocht mogen worden? Maargoed, dat duurt natuurlijk nog even.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.ticketunlimite(...)stival%20--/8536.htm
¤ 290![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zucht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:26 schreef Zwommes het volgende:
Kaartjes binnen!Vriend van mij had ze besteld met een creditcard, alleen had ik voor 4 kaartjes 20 euro creditcardkosten!! (naast de 10 euro servicekosten).. Hierdoor moet ik dus 5 euro extra betalen...
Kansloos jijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:55 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ach, als het duur is komen er minder paupers op af.
Ja het lijkt verdacht veel op een soort festivaltax...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:53 schreef icebliss het volgende:
[..]
Zucht.
Kom op, je krijgt bij je concert/festival tickets tegenwoordig meer extra kosten dan bij je vliegticket
Jij?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:57 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zet deze afbeelding ff in de OP?
Waarom 15 augustus?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:57 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zet deze afbeelding ff in de OP?
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:51 schreef Irien het volgende:
Kaartjes gekocht met vroege vogekortingIk heb ze nog nooooit zo vroeg gekocht, maar ik weet toch dat ik hoe dan ook weer ga, na een aantal jaren vaste prik
![]()
Relaxed dat je nu, als je via de site en via Ideal en zelf printen nog minder geld voor een kaartje uitgeeft dat vorig jaar!
Vorig jaar 136.95 euro +servicekosten (geen vroege vogel korting had ik toen) . En per post verzonden dus al gauw 148 euro. Ik weet het niet meer exact wat ik betaald heb, maar meer dan dit jaarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Das wel goed ja. Al is het natuurlijk een kromme vergelijking (vroege vogel met niet vroege vogel).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:07 schreef Irien het volgende:
[..]
Vorig jaar 136.95 euro +servicekosten (geen vroege vogel korting had ik toen) . En per post verzonden dus al gauw 148 euro. Ik weet het niet meer exact wat ik betaald heb, maar meer dan dit jaar
Voor verzenden moet je 2 euro betalen, voor uitprinten weet ik niet. Gratis lijkt me, maar je weet nooit.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:11 schreef pinquit het volgende:
is per post verzenden duurder dan uitprinten?
ik ga m vanavond bestellen
Dus? Er is toch niet geclaimd dat er nix komt dat er niet eerder al geweest is... Zou wat zijn zeg, als elk festival er om gaat draaien dat er alleen maar nieuwe dingen komen, en dus ook nooit iets dat een succes was, opnieuw..quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ach.... er word inderdaad al jaren over geklaagd, maar ik vind de prijsstijging dit jaar wel helemaal absurd. Zoals ik al reeds aangaf, vorig jaar betaalde ik nog ¤4,50 op het postkantoor. Vond ik al vrij fors, maar nu 10 eurie, dat is buitengewoon absurd.(...)
quote:nog een heleboel mensen over de prijsstijging van met name de servicekosten
Wat ik niet snap is dat iedereen valt over de prijsstijging van de servicekosten, terwijl het toch gaat om de hele prijs die je betaalt?! Natuurlijk is het raar als ze voor hetzelfde 'ineens' veel meer vragen, maar als je kijkt naar de prijsstijging van het geheel, is het toch gewoon ongeveer dezelfde trend?? Wat dus inhoudt dat de prijsstijging van het kaartje zelf waarschijnlijk iets minder heftig is dan de voorgaande jaren... Natuurlijk is het afzetterij en blablabla, maar wat maakt het nou uit of ze een paar euro extra voegen bij het kaartje zelf of de servicekostenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:10 schreef chansadres het volgende:
(...) En nu dat de servicekosten dadelijk niet meer genoemd worden (er komt 1 prijs met alles er op en er aan), (...)
Freaky: terwijl ik deze post las, zei de DJ op de radio 'het is tien voor tien'....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:04 schreef Hpzone het volgende:
(...) maar werd tien voor tien wakker.
Ik zou zeggen, reken het eens uit met het aantal printjes dat je kan trekken van een cartridge die je voor een bepaald bedrag koopt...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor verzenden moet je 2 euro betalen, voor uitprinten weet ik niet. Gratis lijkt me, maar je weet nooit.
Ik meen me toch echt te herinneren dat ik eens moest kiezen tussen opsturen en uitprinten (pdf file) en het kostte beide geld. Dus zo stom was mijn opmerking niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik zou zeggen, reken het eens uit met het aantal printjes dat je kan trekken van een cartridge die je voor een bepaald bedrag koopt...![]()
Als je kunt kiezen voor 'uitprinten, pdf file' is dat toch iets dat je zelf moet printen! En ja alle kaartjes kosten geld... maar de optie 'zelf printen' kost verder niets extra, aangezien het ook heel raar zou zijn als ze geld zouden vragen voor het openen van een pdf file?!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik meen me toch echt te herinneren dat ik eens moest kiezen tussen opsturen en uitprinten (pdf file) en het kostte beide geld. Dus zo stom was mijn opmerking niet.
Vorig jaar:quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat ik niet snap is dat iedereen valt over de prijsstijging van de servicekosten, terwijl het toch gaat om de hele prijs die je betaalt?! Natuurlijk is het raar als ze voor hetzelfde 'ineens' veel meer vragen, maar als je kijkt naar de prijsstijging van het geheel, is het toch gewoon ongeveer dezelfde trend?? Wat dus inhoudt dat de prijsstijging van het kaartje zelf waarschijnlijk iets minder heftig is dan de voorgaande jaren... Natuurlijk is het afzetterij en blablabla, maar wat maakt het nou uit of ze een paar euro extra voegen bij het kaartje zelf of de servicekosten
Transactiekosten had je niet bij het postkantoor, alleen bij online bestellen.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee service kosten waren 4,15 + transactiekosten a 3,5% = 8,89.
Je kunt wel weer die 141% vet maken, maar dat heeft weer betrekking op alleen de servicekosten. Die zijn wel meer gestegen, maar ik was in de veronderstelling dat de prijs van het kaartje zelf minder gestegen was.. Blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar:
kaartje ¤122,50
servicekosten ¤4,15
Dit jaar
kaartje ¤130,00 (stijging van 6,1%, net als afgelopen 2 jaar met ¤7,50 verhoogd)
servicekosten ¤10 (stijging van 141%)
De gemiddelde inflatie in Nederland is 1,5%, dus dit is disproportioneel te noemen, en dan met name de servicekosten. Nogal wiedes dat er dan ophef over is.
Pinkpop zaterdag. De officieële Lowlands poster hangt daar aan de muren. Voor die tijd worden wel steeds namen bevestigd maar niet in grote hoeveelheden. Een naam of 20 a 30 worden 1 voor 1 bevestigd. De rest word op Pinkpop bevestigd. Naast de poster, zegt Jan ook de laatste grote namen op het hoofdpodium en doet 3FM de rest van de lijst uitzenden.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:31 schreef Hpzone het volgende:
Wanneer zal het trouwens een beetje gaan regenen met namen?Is daar een bepaald moment voor, zoals PP?
En je kunt er de halve Zeeman voor leegkopen. En misschien 1 mouw van een bloesje van de H&M. En voor een kaartje uberhaupt kun je ook een heleboel andere dingen kopen, ook zonder die enorme prijsstijgingen... Wat heb je nou aan dat soort vergelijkingenquote:Op zondag 8 februari 2009 05:17 schreef vogelkooi het volgende:
Voor 10 euro kan je vier bier halen in de randstad, en in het oosten wel 5. Enorme afzetterij dus van MOJO, maar ik ga toch dus wat scheelt het?
De bedoeling is binnen 4 werkdagen.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:24 schreef pinquit het volgende:
ik weet niet of het echt gaat regenen, meer druppelen denk ik.
hoelang duurt het eigenlijk, dat verzenden? ik heb er geloof ik overheen gelezen.
Merciquote:Op zondag 8 februari 2009 10:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pinkpop zaterdag. De officieële Lowlands poster hangt daar aan de muren. Voor die tijd worden wel steeds namen bevestigd maar niet in grote hoeveelheden. Een naam of 20 a 30 worden 1 voor 1 bevestigd. De rest word op Pinkpop bevestigd. Naast de poster, zegt Jan ook de laatste grote namen op het hoofdpodium en doet 3FM de rest van de lijst uitzenden.
Hopelijk houd dat in dat Mojo 55.000 x 4 = 220.000 biertjes gaat weggeven in de Magneetbarquote:Op zondag 8 februari 2009 10:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
En je kunt er de halve Zeeman voor leegkopen. En misschien 1 mouw van een bloesje van de H&M. En voor een kaartje uberhaupt kun je ook een heleboel andere dingen kopen, ook zonder die enorme prijsstijgingen... Wat heb je nou aan dat soort vergelijkingen
Ja, dat is ook mega vreemd. Maar ik weet bijna zeker dat ik dat bij een concert eens heb gehad. Dat zowel pdf als opsturen geld kostte.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:47 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als je kunt kiezen voor 'uitprinten, pdf file' is dat toch iets dat je zelf moet printen! En ja alle kaartjes kosten geld... maar de optie 'zelf printen' kost verder niets extra, aangezien het ook heel raar zou zijn als ze geld zouden vragen voor het openen van een pdf file?!
Want je denkt dat ze je ergens voor gaan laten betalen en dan achteraf: nee joh, was maar een geintje, wij willen helemaal niet zo veel winst maken! Hier, heb je het terug in de vorm van bier...!quote:Op zondag 8 februari 2009 11:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hopelijk houd dat in dat Mojo 55.000 x 4 = 220.000 biertjes gaat weggeven in de Magneetbar
daar gaat een hoop gezeik van komen![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 12:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Want je denkt dat ze je ergens voor gaan laten betalen en dan achteraf: nee joh, was maar een geintje, wij willen helemaal niet zo veel winst maken! Hier, heb je het terug in de vorm van bier...!
Ik denk dat je geen medelijden hoeft te hebben met de mensen die geld verdienen aan Mojo hoor. Maar aan de andere kant denk ik dat veel mensen zich de pleuris schrikken als ze zouden weten want voor 'n debiel hoge gages sommige artiesten vangen voor festivaloptredensquote:Op zondag 8 februari 2009 13:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik wil overigens best wel eens de winstcijfers van mojo zien en dan kijken of ze cht zo exhorbitant hoog zijn. Ik denk van niet namelijk. dus veel gezeur om niets. Iedereen denkt altijd maar dat alles gratis is...
Winstcijfers zijn er niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik wil overigens best wel eens de winstcijfers van mojo zien en dan kijken of ze cht zo exhorbitant hoog zijn. Ik denk van niet namelijk. dus veel gezeur om niets. Iedereen denkt altijd maar dat alles gratis is...
Als je de VroegeVogelKorting wil halen dan gaat je dat, denk ik, niet lukken.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:14 schreef lienelien het volgende:
kan ik het risico lopen om nog een week of 2 te wachten met het halen van een kaartje?
Voorbeelden?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen medelijden hoeft te hebben met de mensen die geld verdienen aan Mojo hoor. Maar aan de andere kant denk ik dat veel mensen zich de pleuris schrikken als ze zouden weten want voor 'n debiel hoge gages sommige artiesten vangen voor festivaloptredens
zag net bij het postkantoor dat alles al op oranje staat...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:14 schreef lienelien het volgende:
kan ik het risico lopen om nog een week of 2 te wachten met het halen van een kaartje?
Vorig jaar hebben ze de vroege vogel korting nog eens verlengt met ik meen 5000 kaartjes.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als je de VroegeVogelKorting wil halen dan gaat je dat, denk ik, niet lukken.
Maar als je het niet erg vindt 10 euro meer te betalen, dan wil dat makkelijk.
INGquote:Op zondag 8 februari 2009 15:16 schreef maxor het volgende:
zag net bij het postkantoor dat alles al op oranje staat...
oh wacht
Radiohead, die krijgen zeker meer dan ze verdienen.quote:
SL2quote:Op zondag 8 februari 2009 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die moeten op Lowlands. Kunnen we niet met z'n alle de Lowlands myspace en twitter enzo gaan spammen?
Ga spammen danquote:
Blijkbaar ben ik de enige die niet denkt dat vroegevogel kaartjes zo enorm snel uitverkocht zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als je de VroegeVogelKorting wil halen dan gaat je dat, denk ik, niet lukken.
Maar als je het niet erg vindt 10 euro meer te betalen, dan wil dat makkelijk.
quote:
Ook krijgt iedereen een koffie apparaat mee die op zonne-energie werkt.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat we met de extra service kosten dit jaar de brug wordt opgeruimd en wij gewoon gelijkvloers naar de camping mogen. Van het extra geld wordt de weg gewoon over een brug gelegd
Dat dus. Heb ook maar gewoon die 2 euro extra betaald voor een normaal kaartje.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn kaartje is zojuist naar mij verstuurd vertelt Eventim mij in een mailtje.
Ik hoop dat het design een beetje á la Lowlands is.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gok dat het zo'n kaartje wordt:
[ afbeelding ]
Dan zal hij er wel net zo uit zien als de PDF:quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gok dat het zo'n kaartje wordt:
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zal hij er wel net zo uit zien als de PDF:
[ afbeelding ]
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Je kunt er gewoon meerdere kopien van maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik heb toch echt nu al het vermoeden dat heel wat meer mensen hun kaartje vroeg kopen dan vorig jaar. Zowel hier, als in mijn directe omgeving, waar men nogal eens wat slomer is, en dus ook vaak te laat, hebben een heleboel mensen afgelopen weekend al een kaartje aangeschaft. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de eerste 10.000 verkocht zijn.
Mijn kaartje staat in elk geval op de computer. Nu moet ik alleen het PDFje de komende maanden niet kwijt raken.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Primeur:
http://www.myspace.com/cocobongothebonfireranchoflove
2 many DJs zou vet zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef WeezerButler het volgende:
Voorspel ook 10 acts die op LL 2009 staan ;
Bloc Party
Johan
2 many DJs
the Rifles
White Lies
Fat Freddy's Drop
Lily Allen
the Prodigy
Face Tomorrow
De Staat
Reken dat ik zeker voor 60% goed zit.
Van jou lijstje ken ik alleen Kings of Leon.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef RedGuy het volgende:
Lily Allen, De Staat, Prodigy zijn goede kanshebbers.
Tevens denk ik dat de volgende artiesten wel eens zouden kunnen komen:
Vampire Weekend, The Whitest Boy Alive, The Streets, Kings of Leon, Foals, Fleet Foxes, Empire Of The Sun, Deerhunter, Five O'Clock Heroes, Friendly Fires, Cansea der Ser Sexy, The Presets, Das Pop, Jamie T, Iglu & Hartly, Klaxons, Portishead, zZz, Gotye, Peter, Bjorn and John, Typhoon, Johnny Foreigner, Ladyhawke, The Von Bondies, Metrostation, Calvin Harris, TV On The Radio, Death Cab For Cutie, The Walkmen.
Wat kom jij op Lowlands doen man?? Luister je uberhaupt wel naar muziek? Ik vind je het hele topic al vrij uhm, onnozel overkomen, maar dat geeft verder niet...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:00 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Van jou lijstje ken ik alleen Kings of Leon.
Is ook zo, iedereen kan een leuke tijd hebben op Lowlands, bedoelde het ook niet afkeurend ofzo. Maar ik vind het nogal opmerkelijk dat ie gewoon helemaal niks kent...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef RedGuy het volgende:
Maar dat is toch ideaal aan Lowlands, nieuwe bands ontdekken!.
Die gasten met die ananas die op camping 3 stonden zijn hele weekend niet op het terrein geweest..
Vond het verder wel aardige kerels..
MAGNEEEEETBARRquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Primeur:
http://www.myspace.com/cocobongothebonfireranchoflove
Royksopp is ook een dikke kanshebber met een nieuw album in aantochtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef RedGuy het volgende:
Lily Allen, De Staat, Prodigy zijn goede kanshebbers.
Tevens denk ik dat de volgende artiesten wel eens zouden kunnen komen:
Vampire Weekend, The Whitest Boy Alive, The Streets, Kings of Leon, Foals, Fleet Foxes, Empire Of The Sun, Deerhunter, Five O'Clock Heroes, Friendly Fires, Cansea der Ser Sexy, The Presets, Das Pop, Jamie T, Iglu & Hartly, Klaxons, Portishead, zZz, Gotye, Peter, Bjorn and John, Typhoon, Johnny Foreigner, Ladyhawke, The Von Bondies, Metrostation, Calvin Harris, TV On The Radio, Death Cab For Cutie, The Walkmen.
Muziek leren kennen beste meneer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Wat kom jij op Lowlands doen man?? Luister je uberhaupt wel naar muziek? Ik vind je het hele topic al vrij uhm, onnozel overkomen, maar dat geeft verder niet...
Iedereen beleeft Lowlands toch op zijn eigen manier? Dat hoort er juist bij dat eigenlijk voor iedereen wel wat is. Niet iedereen is zoals jijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:24 schreef WeezerButler het volgende:
Dat valt me zowiezo op, als je in de nacht voor in de Bravo komt zie je van die gasten (meestal met van grote puPILLEN op) die je overdag niet tegenkomt. Best verder hoor...
Mwoa, zo kwam het toch wel enigszins over.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:20 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Is ook zo, iedereen kan een leuke tijd hebben op Lowlands, bedoelde het ook niet afkeurend ofzo. Maar ik vind het nogal opmerkelijk dat ie gewoon helemaal niks kent...
Emo's beuken in de pitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:49 schreef RedGuy het volgende:
En voor de emo's weet ik bijna zeker dat Enter Shikari komt..
Waren dat die gasten die de hele dag aan de kant van het pad zaten?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef RedGuy het volgende:
Maar dat is toch ideaal aan Lowlands, nieuwe bands ontdekken!.
Die gasten met die ananas die op camping 3 stonden zijn hele weekend niet op het terrein geweest..
Vond het verder wel aardige kerels..
Allemaal best, maar die lijst hierboven zijn toch niet bepaald obscure bandjes. De meesten hebben ook de afgelopen jaren wel hitjes gehad, of hebben die op die op dit moment. Verder zitten er redelijk wat namen tussen die al eerder op Lowlands hebben gestaan. Je zou toch van de meeste lowlandsgangers wel verwachten dat ze zich enigszins met muziek bezighouden, en dus veel van die namen wel kennen (al was het alleen maar van naam). Aangezien het niet je eerste keer Lowlands is, verbaas ik me er gewoon over dat je op het gebied van muziek en het festival zelf zo slecht op de hoogte bent. that's all.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:43 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Mwoa, zo kwam het toch wel enigszins over.En ik voel er altijd weinig voor om meteen een lijst met muziek binnen te halen. Vind het juist leuk om over het terrein te wandelen, en gewoon her en der te gaan luisteren. En weet lang niet alles van Lowlands, dus daarom vraag ik vrij veel. that's all.
Onthoud jij ieder gezicht dan? Ik loop ook 's nachts met grote pupillen door de Bravo, maar overdag zit ik ergens bij een bandje in het gras te chillen, of sta te springen vooraan in de tent. Hoe houd je al die mensen uit elkaar dan??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:24 schreef WeezerButler het volgende:
Dat valt me zowiezo op, als je in de nacht voor in de Bravo komt zie je van die gasten (meestal met van grote puPILLEN op) die je overdag niet tegenkomt. Best verder hoor...
Ja maar dan aan de andere kant van de camping, en weer aan de andere kant zat een of andere gast die 1 dag voor security had gespeeld en de rest van de dagen ging hij een beetje iedereen aanspreken op de campingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:29 schreef RedGuy het volgende:
Zaten die kerels langs het pad ook op camping 3?.
Want dan heb ik die gemist..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:38 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoorde bij de achterlijke groep die op de 1e avond ging badmintonnen midden op het pad, achteraan Camping 3..
Vast wel en anders neem je zelf een pan mee, komt goed van pas op maandagmorgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:02 schreef stroke het volgende:
komt er elk jaar een metal act? bv vorig jaar: textures en killswitch engage.
Zo'n eentjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:32 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb me kaartjes, Nu nog en tent.
Prodigy heeft zo een goed album en mogen dus komen, andere bands ook maar dat zie ik wel aan.
Zo'n ding ga ik volgens mij ook maar kopen dit jaar. Lijkt me erg handig, aankomen, neer pleuren en een biertje erbij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zo'n eentje![]()
[ afbeelding ]
En als ie dan eindelijk staat neem je een lekker biertje
Oh zo moeilijk is dat opvouwen niet hoor, op pinkpop was het donker en daar was het ook na 2 pogingen geluktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:03 schreef viagraap het volgende:
Ik denk dat ik ook maar zo'n uitklap tentje ga kopen. En dan wel een die goedkoop genoeg is om te laten staan, denk ik,want vorig jaar zat een vriend van me er vreselijk mee te kutten bij het invouwen.
Maar dat is PP.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef conobram het volgende:
[..]
Oh zo moeilijk is dat opvouwen niet hoor, op pinkpop was het donker en daar was het ook na 2 pogingen gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |