Blijkbaar ben ik de enige die niet denkt dat vroegevogel kaartjes zo enorm snel uitverkocht zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als je de VroegeVogelKorting wil halen dan gaat je dat, denk ik, niet lukken.
Maar als je het niet erg vindt 10 euro meer te betalen, dan wil dat makkelijk.
quote:
Ook krijgt iedereen een koffie apparaat mee die op zonne-energie werkt.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat we met de extra service kosten dit jaar de brug wordt opgeruimd en wij gewoon gelijkvloers naar de camping mogen. Van het extra geld wordt de weg gewoon over een brug gelegd
Dat dus. Heb ook maar gewoon die 2 euro extra betaald voor een normaal kaartje.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn kaartje is zojuist naar mij verstuurd vertelt Eventim mij in een mailtje.
Ik hoop dat het design een beetje á la Lowlands is.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gok dat het zo'n kaartje wordt:
[ afbeelding ]
Dan zal hij er wel net zo uit zien als de PDF:quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gok dat het zo'n kaartje wordt:
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zal hij er wel net zo uit zien als de PDF:
[ afbeelding ]
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Je kunt er gewoon meerdere kopien van maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik heb toch echt nu al het vermoeden dat heel wat meer mensen hun kaartje vroeg kopen dan vorig jaar. Zowel hier, als in mijn directe omgeving, waar men nogal eens wat slomer is, en dus ook vaak te laat, hebben een heleboel mensen afgelopen weekend al een kaartje aangeschaft. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de eerste 10.000 verkocht zijn.
Mijn kaartje staat in elk geval op de computer. Nu moet ik alleen het PDFje de komende maanden niet kwijt raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |