Je kunt wel weer die 141% vet maken, maar dat heeft weer betrekking op alleen de servicekosten. Die zijn wel meer gestegen, maar ik was in de veronderstelling dat de prijs van het kaartje zelf minder gestegen was.. Blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar:
kaartje ¤122,50
servicekosten ¤4,15
Dit jaar
kaartje ¤130,00 (stijging van 6,1%, net als afgelopen 2 jaar met ¤7,50 verhoogd)
servicekosten ¤10 (stijging van 141%)
De gemiddelde inflatie in Nederland is 1,5%, dus dit is disproportioneel te noemen, en dan met name de servicekosten. Nogal wiedes dat er dan ophef over is.
Pinkpop zaterdag. De officieële Lowlands poster hangt daar aan de muren. Voor die tijd worden wel steeds namen bevestigd maar niet in grote hoeveelheden. Een naam of 20 a 30 worden 1 voor 1 bevestigd. De rest word op Pinkpop bevestigd. Naast de poster, zegt Jan ook de laatste grote namen op het hoofdpodium en doet 3FM de rest van de lijst uitzenden.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:31 schreef Hpzone het volgende:
Wanneer zal het trouwens een beetje gaan regenen met namen?Is daar een bepaald moment voor, zoals PP?
En je kunt er de halve Zeeman voor leegkopen. En misschien 1 mouw van een bloesje van de H&M. En voor een kaartje uberhaupt kun je ook een heleboel andere dingen kopen, ook zonder die enorme prijsstijgingen... Wat heb je nou aan dat soort vergelijkingenquote:Op zondag 8 februari 2009 05:17 schreef vogelkooi het volgende:
Voor 10 euro kan je vier bier halen in de randstad, en in het oosten wel 5. Enorme afzetterij dus van MOJO, maar ik ga toch dus wat scheelt het?
De bedoeling is binnen 4 werkdagen.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:24 schreef pinquit het volgende:
ik weet niet of het echt gaat regenen, meer druppelen denk ik.
hoelang duurt het eigenlijk, dat verzenden? ik heb er geloof ik overheen gelezen.
Merciquote:Op zondag 8 februari 2009 10:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pinkpop zaterdag. De officieële Lowlands poster hangt daar aan de muren. Voor die tijd worden wel steeds namen bevestigd maar niet in grote hoeveelheden. Een naam of 20 a 30 worden 1 voor 1 bevestigd. De rest word op Pinkpop bevestigd. Naast de poster, zegt Jan ook de laatste grote namen op het hoofdpodium en doet 3FM de rest van de lijst uitzenden.
Hopelijk houd dat in dat Mojo 55.000 x 4 = 220.000 biertjes gaat weggeven in de Magneetbarquote:Op zondag 8 februari 2009 10:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
En je kunt er de halve Zeeman voor leegkopen. En misschien 1 mouw van een bloesje van de H&M. En voor een kaartje uberhaupt kun je ook een heleboel andere dingen kopen, ook zonder die enorme prijsstijgingen... Wat heb je nou aan dat soort vergelijkingen
Ja, dat is ook mega vreemd. Maar ik weet bijna zeker dat ik dat bij een concert eens heb gehad. Dat zowel pdf als opsturen geld kostte.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:47 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als je kunt kiezen voor 'uitprinten, pdf file' is dat toch iets dat je zelf moet printen! En ja alle kaartjes kosten geld... maar de optie 'zelf printen' kost verder niets extra, aangezien het ook heel raar zou zijn als ze geld zouden vragen voor het openen van een pdf file?!
Want je denkt dat ze je ergens voor gaan laten betalen en dan achteraf: nee joh, was maar een geintje, wij willen helemaal niet zo veel winst maken! Hier, heb je het terug in de vorm van bier...!quote:Op zondag 8 februari 2009 11:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hopelijk houd dat in dat Mojo 55.000 x 4 = 220.000 biertjes gaat weggeven in de Magneetbar
daar gaat een hoop gezeik van komen![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 12:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Want je denkt dat ze je ergens voor gaan laten betalen en dan achteraf: nee joh, was maar een geintje, wij willen helemaal niet zo veel winst maken! Hier, heb je het terug in de vorm van bier...!
Ik denk dat je geen medelijden hoeft te hebben met de mensen die geld verdienen aan Mojo hoor. Maar aan de andere kant denk ik dat veel mensen zich de pleuris schrikken als ze zouden weten want voor 'n debiel hoge gages sommige artiesten vangen voor festivaloptredensquote:Op zondag 8 februari 2009 13:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik wil overigens best wel eens de winstcijfers van mojo zien en dan kijken of ze cht zo exhorbitant hoog zijn. Ik denk van niet namelijk. dus veel gezeur om niets. Iedereen denkt altijd maar dat alles gratis is...
Winstcijfers zijn er niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik wil overigens best wel eens de winstcijfers van mojo zien en dan kijken of ze cht zo exhorbitant hoog zijn. Ik denk van niet namelijk. dus veel gezeur om niets. Iedereen denkt altijd maar dat alles gratis is...
Als je de VroegeVogelKorting wil halen dan gaat je dat, denk ik, niet lukken.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:14 schreef lienelien het volgende:
kan ik het risico lopen om nog een week of 2 te wachten met het halen van een kaartje?
Voorbeelden?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen medelijden hoeft te hebben met de mensen die geld verdienen aan Mojo hoor. Maar aan de andere kant denk ik dat veel mensen zich de pleuris schrikken als ze zouden weten want voor 'n debiel hoge gages sommige artiesten vangen voor festivaloptredens
zag net bij het postkantoor dat alles al op oranje staat...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:14 schreef lienelien het volgende:
kan ik het risico lopen om nog een week of 2 te wachten met het halen van een kaartje?
Vorig jaar hebben ze de vroege vogel korting nog eens verlengt met ik meen 5000 kaartjes.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als je de VroegeVogelKorting wil halen dan gaat je dat, denk ik, niet lukken.
Maar als je het niet erg vindt 10 euro meer te betalen, dan wil dat makkelijk.
INGquote:Op zondag 8 februari 2009 15:16 schreef maxor het volgende:
zag net bij het postkantoor dat alles al op oranje staat...
oh wacht
Radiohead, die krijgen zeker meer dan ze verdienen.quote:
SL2quote:Op zondag 8 februari 2009 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die moeten op Lowlands. Kunnen we niet met z'n alle de Lowlands myspace en twitter enzo gaan spammen?
Ga spammen danquote:
Blijkbaar ben ik de enige die niet denkt dat vroegevogel kaartjes zo enorm snel uitverkocht zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als je de VroegeVogelKorting wil halen dan gaat je dat, denk ik, niet lukken.
Maar als je het niet erg vindt 10 euro meer te betalen, dan wil dat makkelijk.
quote:
Ook krijgt iedereen een koffie apparaat mee die op zonne-energie werkt.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat we met de extra service kosten dit jaar de brug wordt opgeruimd en wij gewoon gelijkvloers naar de camping mogen. Van het extra geld wordt de weg gewoon over een brug gelegd
Dat dus. Heb ook maar gewoon die 2 euro extra betaald voor een normaal kaartje.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn kaartje is zojuist naar mij verstuurd vertelt Eventim mij in een mailtje.
Ik hoop dat het design een beetje á la Lowlands is.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gok dat het zo'n kaartje wordt:
[ afbeelding ]
Dan zal hij er wel net zo uit zien als de PDF:quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gok dat het zo'n kaartje wordt:
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zal hij er wel net zo uit zien als de PDF:
[ afbeelding ]
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Je kunt er gewoon meerdere kopien van maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik heb toch echt nu al het vermoeden dat heel wat meer mensen hun kaartje vroeg kopen dan vorig jaar. Zowel hier, als in mijn directe omgeving, waar men nogal eens wat slomer is, en dus ook vaak te laat, hebben een heleboel mensen afgelopen weekend al een kaartje aangeschaft. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de eerste 10.000 verkocht zijn.
Mijn kaartje staat in elk geval op de computer. Nu moet ik alleen het PDFje de komende maanden niet kwijt raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |