Ik had even de titel van 't vorige topic gekopieerd, maar ik ging over dat icoontje ervoor heen. Daar zal 't vast door komen. Noob als ik ben.quote:
Ja en zoals ik al zei, vorig jaar hadden ook veel mensen 't gevoel dat ze gingen etc, maar waren ze laat voor een kaartje..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:48 schreef Hpzone het volgende:
@Die ene waarvan ik de naam niet meer weet uit het vorige deel:
Met een kaartje in je bezit voelt 't toch anders.![]()
Ja, maar dat zal niet de eerste dag geweest zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja en zoals ik al zei, vorig jaar hadden ook veel mensen 't gevoel dat ze gingen etc, maar waren ze laat voor een kaartje..![]()
quote:Prijzen inclusief BTW en servicekosten per ticket en exclusief >verzend- en transactiekosten.
Hou dus ook rekening met extra 'transactiekosten'. En dus ¤ 2,00 verzendkosten als je niet zelf je kaartje print.quote:Als u kiest voor een Ticketdirect ticket, het ticket dat u direct kunt uitprinten, berekenen wij geen aanvullende bezorgkosten. Wij bevelen u deze bezorgmethode van harte aan.
• Als u kiest voor Postbezorging, dan berekenen wij u ¤ 2,00 extra per bestelling.
Ik denk dat een door hun geprint kaartje niet veel mooier wordt dan een zelf geprint kaartje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:55 schreef Tourniquet het volgende:
Gevonden op eventim.nl
[..]
[..]
Hou dus ook rekening met extra 'transactiekosten'. En dus ¤ 2,00 verzendkosten als je niet zelf je kaartje print.
De kaartjes voor Coldplay eind dit jaar heb ik ook bij Inventim besteld, en dat zijn ook lelijke kaartjes. Niet waarvan je zegt oke daar ga ik nog extra voor betalen in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:58 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik denk dat een door hun geprint kaartje niet veel mooier wordt dan een zelf geprint kaartje.
Transactie kosten zijn alleen als je met credit card betaald.
iDeal kost niks extra.
Sorry hoor, maar wat de fack maakt het uit hoe een ticket eruit ziet? Wou je 'em nog ingelijst aan de muur hangen ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De kaartjes voor Coldplay eind dit jaar heb ik ook bij Inventim besteld, en dat zijn ook lelijke kaartjes. Niet waarvan je zegt oke daar ga ik nog extra voor betalen in ieder geval.
Ik zeg alleen maar dat Inventimkaartjes lelijk zijn. Voor de mensen die overwegen ze ingelijst aan de muur te hangen ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat de fack maakt het uit hoe een ticket eruit ziet? Wou je 'em nog ingelijst aan de muur hangen ofzo?
Niet ingelijst, maar ik heb wel een prikbord (op de wcquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat de fack maakt het uit hoe een ticket eruit ziet? Wou je 'em nog ingelijst aan de muur hangen ofzo?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:41 schreef PastoorPeter het volgende:
π tvp.
Toevallig wel ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet lowlands aan dagkaarten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef caffeinjunk het volgende:
gaan de dagkaarten ook aankomende zaterdag in de verkoop of gaan deze pas later in de verkoop? Ik wil namelijk alleen maar naar de Arctic Monkeys maar er is nog niet bekend op welke dag deze spelen.
handig dat RSSquote:Er zijn geen dagkaarten voor Lowlands
2 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:11 schreef RedGuy het volgende:
Hoe lang duur het gemiddeld voordat de eerste 10000 kaarten verkocht zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die gaan ook zaterdag in de verkoop en kosten ook ¤ 140quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef caffeinjunk het volgende:
gaan de dagkaarten ook aankomende zaterdag in de verkoop of gaan deze pas later in de verkoop? Ik wil namelijk alleen maar naar de Arctic Monkeys maar er is nog niet bekend op welke dag deze spelen.
Ik denk wel dat het hard gaat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:11 schreef RedGuy het volgende:
Haha, grapjassen.
Maar zullen de eerste 10.000 kaarten al binnen twee weken verkocht zijn?.
Geen dagkaarten voor Lowlands. Arctic Monkeys spelen op zondag, en ik neem aan dat er in de komende maanden nog genoeg mooie namen bijkomen om je het hele weekend te vermakenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef caffeinjunk het volgende:
NIEUWE SITE!!!!quote:Sorry, we zijn er even niet...
... en met een heel goede reden: over een paar uurtjes vind je hier namelijk een fonkelnieuwe Lowlands site!
Kom dus zo zeker even terug....
DAMNIT spuit 11....quote:Sorry, we zijn er even niet...
... en met een heel goede reden: over een paar uurtjes vind je hier namelijk een fonkelnieuwe Lowlands site!
Kom dus zo zeker even terug....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |