Sinds wanneer doet lowlands aan dagkaarten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef caffeinjunk het volgende:
gaan de dagkaarten ook aankomende zaterdag in de verkoop of gaan deze pas later in de verkoop? Ik wil namelijk alleen maar naar de Arctic Monkeys maar er is nog niet bekend op welke dag deze spelen.
handig dat RSSquote:Er zijn geen dagkaarten voor Lowlands
2 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:11 schreef RedGuy het volgende:
Hoe lang duur het gemiddeld voordat de eerste 10000 kaarten verkocht zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die gaan ook zaterdag in de verkoop en kosten ook ¤ 140quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef caffeinjunk het volgende:
gaan de dagkaarten ook aankomende zaterdag in de verkoop of gaan deze pas later in de verkoop? Ik wil namelijk alleen maar naar de Arctic Monkeys maar er is nog niet bekend op welke dag deze spelen.
Ik denk wel dat het hard gaat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:11 schreef RedGuy het volgende:
Haha, grapjassen.
Maar zullen de eerste 10.000 kaarten al binnen twee weken verkocht zijn?.
Geen dagkaarten voor Lowlands. Arctic Monkeys spelen op zondag, en ik neem aan dat er in de komende maanden nog genoeg mooie namen bijkomen om je het hele weekend te vermakenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef caffeinjunk het volgende:
NIEUWE SITE!!!!quote:Sorry, we zijn er even niet...
... en met een heel goede reden: over een paar uurtjes vind je hier namelijk een fonkelnieuwe Lowlands site!
Kom dus zo zeker even terug....
DAMNIT spuit 11....quote:Sorry, we zijn er even niet...
... en met een heel goede reden: over een paar uurtjes vind je hier namelijk een fonkelnieuwe Lowlands site!
Kom dus zo zeker even terug....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |