Kansloos jijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:55 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ach, als het duur is komen er minder paupers op af.
Ja het lijkt verdacht veel op een soort festivaltax...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:53 schreef icebliss het volgende:
[..]
Zucht.
Kom op, je krijgt bij je concert/festival tickets tegenwoordig meer extra kosten dan bij je vliegticket
Jij?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:57 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zet deze afbeelding ff in de OP?
Waarom 15 augustus?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:57 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zet deze afbeelding ff in de OP?
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:51 schreef Irien het volgende:
Kaartjes gekocht met vroege vogekortingIk heb ze nog nooooit zo vroeg gekocht, maar ik weet toch dat ik hoe dan ook weer ga, na een aantal jaren vaste prik
![]()
Relaxed dat je nu, als je via de site en via Ideal en zelf printen nog minder geld voor een kaartje uitgeeft dat vorig jaar!
Vorig jaar 136.95 euro +servicekosten (geen vroege vogel korting had ik toen) . En per post verzonden dus al gauw 148 euro. Ik weet het niet meer exact wat ik betaald heb, maar meer dan dit jaarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Das wel goed ja. Al is het natuurlijk een kromme vergelijking (vroege vogel met niet vroege vogel).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:07 schreef Irien het volgende:
[..]
Vorig jaar 136.95 euro +servicekosten (geen vroege vogel korting had ik toen) . En per post verzonden dus al gauw 148 euro. Ik weet het niet meer exact wat ik betaald heb, maar meer dan dit jaar
Voor verzenden moet je 2 euro betalen, voor uitprinten weet ik niet. Gratis lijkt me, maar je weet nooit.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:11 schreef pinquit het volgende:
is per post verzenden duurder dan uitprinten?
ik ga m vanavond bestellen
Dus? Er is toch niet geclaimd dat er nix komt dat er niet eerder al geweest is... Zou wat zijn zeg, als elk festival er om gaat draaien dat er alleen maar nieuwe dingen komen, en dus ook nooit iets dat een succes was, opnieuw..quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ach.... er word inderdaad al jaren over geklaagd, maar ik vind de prijsstijging dit jaar wel helemaal absurd. Zoals ik al reeds aangaf, vorig jaar betaalde ik nog ¤4,50 op het postkantoor. Vond ik al vrij fors, maar nu 10 eurie, dat is buitengewoon absurd.(...)
quote:nog een heleboel mensen over de prijsstijging van met name de servicekosten
Wat ik niet snap is dat iedereen valt over de prijsstijging van de servicekosten, terwijl het toch gaat om de hele prijs die je betaalt?! Natuurlijk is het raar als ze voor hetzelfde 'ineens' veel meer vragen, maar als je kijkt naar de prijsstijging van het geheel, is het toch gewoon ongeveer dezelfde trend?? Wat dus inhoudt dat de prijsstijging van het kaartje zelf waarschijnlijk iets minder heftig is dan de voorgaande jaren... Natuurlijk is het afzetterij en blablabla, maar wat maakt het nou uit of ze een paar euro extra voegen bij het kaartje zelf of de servicekostenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:10 schreef chansadres het volgende:
(...) En nu dat de servicekosten dadelijk niet meer genoemd worden (er komt 1 prijs met alles er op en er aan), (...)
Freaky: terwijl ik deze post las, zei de DJ op de radio 'het is tien voor tien'....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:04 schreef Hpzone het volgende:
(...) maar werd tien voor tien wakker.
Ik zou zeggen, reken het eens uit met het aantal printjes dat je kan trekken van een cartridge die je voor een bepaald bedrag koopt...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor verzenden moet je 2 euro betalen, voor uitprinten weet ik niet. Gratis lijkt me, maar je weet nooit.
Ik meen me toch echt te herinneren dat ik eens moest kiezen tussen opsturen en uitprinten (pdf file) en het kostte beide geld. Dus zo stom was mijn opmerking niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik zou zeggen, reken het eens uit met het aantal printjes dat je kan trekken van een cartridge die je voor een bepaald bedrag koopt...![]()
Als je kunt kiezen voor 'uitprinten, pdf file' is dat toch iets dat je zelf moet printen! En ja alle kaartjes kosten geld... maar de optie 'zelf printen' kost verder niets extra, aangezien het ook heel raar zou zijn als ze geld zouden vragen voor het openen van een pdf file?!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik meen me toch echt te herinneren dat ik eens moest kiezen tussen opsturen en uitprinten (pdf file) en het kostte beide geld. Dus zo stom was mijn opmerking niet.
Vorig jaar:quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat ik niet snap is dat iedereen valt over de prijsstijging van de servicekosten, terwijl het toch gaat om de hele prijs die je betaalt?! Natuurlijk is het raar als ze voor hetzelfde 'ineens' veel meer vragen, maar als je kijkt naar de prijsstijging van het geheel, is het toch gewoon ongeveer dezelfde trend?? Wat dus inhoudt dat de prijsstijging van het kaartje zelf waarschijnlijk iets minder heftig is dan de voorgaande jaren... Natuurlijk is het afzetterij en blablabla, maar wat maakt het nou uit of ze een paar euro extra voegen bij het kaartje zelf of de servicekosten
Transactiekosten had je niet bij het postkantoor, alleen bij online bestellen.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee service kosten waren 4,15 + transactiekosten a 3,5% = 8,89.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |