abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65825571
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

gisteren al gemaild
[..]

Het idee achter de online verkoop is winstmaximalisatie, Mojo kan wel roepen dat het is om de zwarthandel tegen te gaan maar dat is gewoon een PR argument. zwarthandelaren zijn inventieve mensen die mogelijkheden zat vinden om toch veel kaartjes te bemachtigen. Een kaartjesverkoop systeem is namelijk niet zo te maken dat mensen geen grote hoeveelheid kaarten kunnen kopen, Het is een doodeenvoudig om meerdere kaarten over meerdere adressen te bestellen. Een beetje programmeur kan het zelfs automatiseren Zwarthandelaren kunnen daardoor zelfs in het voordeel zijn bij online verkoop, die hebben meer bronnen tot hun beschikking, daarintegen voordringen in een echte wachtrij resulteert meestal in een blauw oog
Als je zwervers of studenten vooraan de rij zet hoef je niet voor te dringen.

Als Mojo zo graag winst maximalisatie wil, waarom zorgen ze er dan voor dat hun site vrijwel altijd bovenaan staat bij google als je op concertkaarten zoekt? Dat kost ook geld om die reclame te maken. Gaat de winst.
Er is geen 100% waterdicht systeem om zwarthandel te voorkomen. Maar het kan wel zo moeilijk mogelijk worden gemaakt. En dat gebeurd nu volgens mij. En hopelijk komen er binnenkort ook wetten tegen woekerprijzen.
pi_65825870
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:57 schreef snowgoon het volgende:

Als je zwervers of studenten vooraan de rij zet hoef je niet voor te dringen.

Als Mojo zo graag winst maximalisatie wil, waarom zorgen ze er dan voor dat hun site vrijwel altijd bovenaan staat bij google als je op concertkaarten zoekt? Dat kost ook geld om die reclame te maken. Gaat de winst.
Er is geen 100% waterdicht systeem om zwarthandel te voorkomen. Maar het kan wel zo moeilijk mogelijk worden gemaakt. En dat gebeurd nu volgens mij. En hopelijk komen er binnenkort ook wetten tegen woekerprijzen.
Precies, je kan elk systeem manipuleren, dat weet Mojo, dat weet jij , dat weet ik.
Wat betreft de kosten voor advertenties, die heeft mojo altijd al gehad, die kosten zijn enkel slechts gedaald.
Advertisement via het internet is nl. flink voordeliger t.o.v. "de dode boom media". Door de verkoop exclusief te maken en via de kickback fee extra geld binnen te vissen i.c.m. mogelijk lagere advertisement kosten. Houd Mojo meer geld over. Dat is de hele motivator, geld. En sinds Mojo overgenomen is door Livenation (Amerikaanse graai-kapitalisten) gaan de aanschafprijs omhoog en de kostprijs voor Mojo omlaag, met als doel zo veel mogelijk geld binnen te halen. Ik weet het is moeilijk te accepteren dat je genaaid word, maar accepteer het nu maar

Nu rest de vraag, wat gaan we er aan doen? Ik heb al diverse klachten ingediend, eens kijken wat de reacties zijn. Ik voorzie een hoop kleuterschoolindoctrines

Je moet de verklaringen van commerciele bedrijven altijd met de nodige scepsis bekijken. Hun doelstellingen zijn vaak tegenstrijdig met de wensen van de klant, dus moet er een balans gevonden worden. Wat Mojo feitelijk doet is de boel anders voorspiegelen en dat getuigd van weinig respect voor de muziekliefhebber.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_65826649
kaartje is binnen!
pi_65826760
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:54 schreef Tourniquet het volgende:
kaartje is binnen!
Ik moet nog even wachten totdat de postbode ze langsbrengt, heb geen printer
I'll sing you a lullaby.
pi_65826897
quote:
Nog erger is dat er waarschijnlijk mensen zijn die dit er voor gaan betalen omdat ze niet op tijd hun tickets kopen. Aan de andere kant, als iedereen dat zou doen zouden we misschien achter het net vissen
I'll sing you a lullaby.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:17:08 #157
33386 Silenoz
four strings
pi_65827096
Jeuj, betaald

Hoeveel nachtjes slapen nog?
He had alot to say.
He had alot of nothing to say.
We'll miss him.
pi_65827279
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:17 schreef Silenoz het volgende:
Jeuj, betaald

Hoeveel nachtjes slapen nog?
193
I'll sing you a lullaby.
pi_65828317
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:40 schreef Smart_ass het volgende:
entreeprijzen en bezoekersaantallen uit het verleden (met dank aan Da hopman's administratie)
2003 - ¤ 105,00 - 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
Ik lees net de openingspost, maar klopt dat eigenlijk wel? 2003 was toch die rustige editie??
pi_65829240
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:25 schreef clowntje het volgende:

[..]

Ik lees net de openingspost, maar klopt dat eigenlijk wel? 2003 was toch die rustige editie??
Ja inderdaad. Volgens Wikipedia waren er 48.000
pi_65829463
En wat is een kliko?

Heeft iemand een foto ofzo?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:50:47 #163
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65829709
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En wat is een kliko?

Heeft iemand een foto ofzo?
GIYF.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65829716
Ook maar gelijk mijn kaartje besteld. Toch het Vroege Vogel-voordeel en ik hoef me verder ook niet druk meer te maken over kaartjes.
pi_65829742
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:50 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

GIYF.
Je kreeg toch niet zo'n ding mee?

pi_65829769
Wel hoor

-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:55:38 #167
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65829790
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Je kreeg toch niet zo'n ding mee?

[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ze ermee zijn gestopt?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65829809
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:54 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wel hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, geweldig.
pi_65830319
Zie hier, de Lowlands kliko's:

2002 was nog erger geloof ik, maar die kon ik niet zo snel vinden.
pi_65830734
Wat een ramp was dat die legosteentjes om je arm.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_65830888
quote:
Er is toch zo'n wetsvoorstel ingediend dat kaartjes voor niet meer dan 110% van de aankoopprijs verkocht mogen worden? Maargoed, dat duurt natuurlijk nog even.

Ik heb m'n kaartjes ook net besteld.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 18:21:38 #172
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_65832316
Kaartje ook besteld

Maar het rare is, ik ga voor het eerst! Voorgaande jaren steeds net te laat met kopen.
pi_65832391
Kaartjes binnen! Vriend van mij had ze besteld met een creditcard, alleen had ik voor 4 kaartjes 20 euro creditcardkosten!! (naast de 10 euro servicekosten).. Hierdoor moet ik dus 5 euro extra betalen...
  zaterdag 7 februari 2009 @ 18:53:07 #174
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_65832793
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:26 schreef Zwommes het volgende:
Kaartjes binnen! Vriend van mij had ze besteld met een creditcard, alleen had ik voor 4 kaartjes 20 euro creditcardkosten!! (naast de 10 euro servicekosten).. Hierdoor moet ik dus 5 euro extra betalen...
Zucht.
Kom op, je krijgt bij je concert/festival tickets tegenwoordig meer extra kosten dan bij je vliegticket
Tranquillo
pi_65832819
Ach, als het duur is komen er minder paupers op af.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')