Als je zwervers of studenten vooraan de rij zet hoef je niet voor te dringen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
gisteren al gemaild
[..]
Het idee achter de online verkoop is winstmaximalisatie, Mojo kan wel roepen dat het is om de zwarthandel tegen te gaan maar dat is gewoon een PR argument. zwarthandelaren zijn inventieve mensen die mogelijkheden zat vinden om toch veel kaartjes te bemachtigen. Een kaartjesverkoop systeem is namelijk niet zo te maken dat mensen geen grote hoeveelheid kaarten kunnen kopen, Het is een doodeenvoudig om meerdere kaarten over meerdere adressen te bestellen. Een beetje programmeur kan het zelfs automatiserenZwarthandelaren kunnen daardoor zelfs in het voordeel zijn bij online verkoop, die hebben meer bronnen tot hun beschikking, daarintegen voordringen in een echte wachtrij resulteert meestal in een blauw oog
Precies, je kan elk systeem manipuleren, dat weet Mojo, dat weet jij , dat weet ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:57 schreef snowgoon het volgende:
Als je zwervers of studenten vooraan de rij zet hoef je niet voor te dringen.
Als Mojo zo graag winst maximalisatie wil, waarom zorgen ze er dan voor dat hun site vrijwel altijd bovenaan staat bij google als je op concertkaarten zoekt? Dat kost ook geld om die reclame te maken. Gaat de winst.
Er is geen 100% waterdicht systeem om zwarthandel te voorkomen. Maar het kan wel zo moeilijk mogelijk worden gemaakt. En dat gebeurd nu volgens mij. En hopelijk komen er binnenkort ook wetten tegen woekerprijzen.
Ik moet nog even wachten totdat de postbode ze langsbrengt, heb geen printerquote:
Nog erger is dat er waarschijnlijk mensen zijn die dit er voor gaan betalen omdat ze niet op tijd hun tickets kopen. Aan de andere kant, als iedereen dat zou doen zouden we misschien achter het net vissenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.ticketunlimite(...)stival%20--/8536.htm
¤ 290![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
193quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:17 schreef Silenoz het volgende:
Jeuj, betaald
Hoeveel nachtjes slapen nog?
Ik lees net de openingspost, maar klopt dat eigenlijk wel? 2003 was toch die rustige editie??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:40 schreef Smart_ass het volgende:
entreeprijzen en bezoekersaantallen uit het verleden (met dank aan Da hopman's administratie)
2003 - ¤ 105,00 - 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
Ja inderdaad. Volgens Wikipedia waren er 48.000quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:25 schreef clowntje het volgende:
[..]
Ik lees net de openingspost, maar klopt dat eigenlijk wel? 2003 was toch die rustige editie??
GIYF.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En wat is een kliko?
Heeft iemand een foto ofzo?
Waarom denk je dat ze ermee zijn gestopt?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je kreeg toch niet zo'n ding mee?
[ afbeelding ]
Hehe, geweldig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:54 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wel hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is toch zo'n wetsvoorstel ingediend dat kaartjes voor niet meer dan 110% van de aankoopprijs verkocht mogen worden? Maargoed, dat duurt natuurlijk nog even.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.ticketunlimite(...)stival%20--/8536.htm
¤ 290![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zucht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:26 schreef Zwommes het volgende:
Kaartjes binnen!Vriend van mij had ze besteld met een creditcard, alleen had ik voor 4 kaartjes 20 euro creditcardkosten!! (naast de 10 euro servicekosten).. Hierdoor moet ik dus 5 euro extra betalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |