Ik hoop dat het design een beetje á la Lowlands is.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gok dat het zo'n kaartje wordt:
[ afbeelding ]
Dan zal hij er wel net zo uit zien als de PDF:quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gok dat het zo'n kaartje wordt:
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zal hij er wel net zo uit zien als de PDF:
[ afbeelding ]
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Je kunt er gewoon meerdere kopien van maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik heb toch echt nu al het vermoeden dat heel wat meer mensen hun kaartje vroeg kopen dan vorig jaar. Zowel hier, als in mijn directe omgeving, waar men nogal eens wat slomer is, en dus ook vaak te laat, hebben een heleboel mensen afgelopen weekend al een kaartje aangeschaft. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de eerste 10.000 verkocht zijn.
Mijn kaartje staat in elk geval op de computer. Nu moet ik alleen het PDFje de komende maanden niet kwijt raken.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Primeur:
http://www.myspace.com/cocobongothebonfireranchoflove
2 many DJs zou vet zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef WeezerButler het volgende:
Voorspel ook 10 acts die op LL 2009 staan ;
Bloc Party
Johan
2 many DJs
the Rifles
White Lies
Fat Freddy's Drop
Lily Allen
the Prodigy
Face Tomorrow
De Staat
Reken dat ik zeker voor 60% goed zit.