jup. jaar daarvoor ook. staat loeigroot op m'n 2007 t-shirtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand wat de eerdere Lowlands kreten waren?
Vorig jaar volgens mij Make LLov Not War.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef rubbereend het volgende:
Mooie advertenties onderaan de pagina hier
*
Lowland 2009 Kaarten
Bestel uw kaarten nu online. Order your tickets here.
Tickets4U.nl/Lowlands_Tickets
*
Low lands 2009 ¤185,-
Bestel hier je kaarten voor Low lands 2009 in biddinghuizen
www.4alltickets.nl/Lowlands
Ja. En dan gewoon alle drie de dagen afsluiten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Daft Punk dient Lowlands af te sluiten! Daar wachten we al jaren op!
Dat zou inderdaad een heel mooi einde van het weekend zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb gehoord dat dit de reden is voor de prijsverhoging.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoorde dat U2, Genesis en Bruce Springsteen een duet gingen doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:31 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit de reden is voor de prijsverhoging.
Ah kut, niet eens bij nagedacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Duet met z'n drieën?
Ja inderdaad wat een chaosquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
www.lowlands.nl is online.
Heerlijke chaos weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |