quote:
Het was ook wel een feestje hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]elk jaar zijn er artiesten op herhaling. Weinig problemen mee, als ze maar niet 2 jaar achter elkaar er zijn.
Vorig jaar was trouwens qua grote acts wel heel veel op herhaling
Op gebied van dance/techno ed zeker wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef Hpzone het volgende:
Zou eigenlijk niet eens weten wat er voor nieuwe headliners getrokken kunnen worden dat bij Lowlands past (Zowel publiekelijk als budgetgericht).
jup. jaar daarvoor ook. staat loeigroot op m'n 2007 t-shirtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand wat de eerdere Lowlands kreten waren?
Vorig jaar volgens mij Make LLov Not War.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef rubbereend het volgende:
Mooie advertenties onderaan de pagina hier
*
Lowland 2009 Kaarten
Bestel uw kaarten nu online. Order your tickets here.
Tickets4U.nl/Lowlands_Tickets
*
Low lands 2009 ¤185,-
Bestel hier je kaarten voor Low lands 2009 in biddinghuizen
www.4alltickets.nl/Lowlands
Ja. En dan gewoon alle drie de dagen afsluiten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Daft Punk dient Lowlands af te sluiten! Daar wachten we al jaren op!
Dat zou inderdaad een heel mooi einde van het weekend zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb gehoord dat dit de reden is voor de prijsverhoging.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoorde dat U2, Genesis en Bruce Springsteen een duet gingen doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:31 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit de reden is voor de prijsverhoging.
Ah kut, niet eens bij nagedacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Duet met z'n drieën?
Ja inderdaad wat een chaosquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
www.lowlands.nl is online.
Heerlijke chaos weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is idd chaos, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden... Vind m iig niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
www.lowlands.nl is online.
Heerlijke chaos weer
Zoals ieder jaar weer. Dit jaar kan je zelf nog slepen met de kaders, scheelt al iets.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hij is idd chaos, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden... Vind m iig niet heel duidelijk
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:10 schreef ondeugend het volgende:
Hij is leuk, je kan hem zelf indelen door kadertjes te slepen.
En chaos hoort bij de LL site....
Als je er niet van houdt, ga je hem netter maken toch?
Een drama?!?!? Anders dan normaal, zul je bedoelen... That's the Lowlands spirit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Die lowlands websites zijn elk jaar echt een drama.
Ja! Ja! graagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Bij Ticketservice was het bijna 9 euro vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef xenobinol het volgende:
waarom moet je 10 eurie servicekosten betalen![]()
Bij ticketservice was het 4,50 en dat vond ik al vrij veel.
¤4,50 bij het postkantoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:04 schreef snowgoon het volgende:
Bij Ticketservice was het bijna 9 euro vorig jaar.
En jij weet de betekenis wel?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
¤4,50 bij het postkantoor.
10 eurie het is toch fucking niet normaal meer![]()
Dat die kaartjes duurder worden, prima kan ik mee leven, maar die zogenaamde 'service'kosten. Ze weten niet eens de betekenis van het woord.
Volgens 'van Dale'quote:
Het is een beetje raar om van een bedrijf te zeggen dat ze niet weten wat hun product betekend.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens 'van Dale'
ser·vice [su:rves] de; m -s 1 de zorg waarmee een bedrijf haar klanten van dienst is 2 (sp, o.a. tennis, volleybal) het opslaan vd bal
Maar wat bedoel je daar eigenlijk mee
Lijkt me wel degelijk een noodzakelijke service.quote:De servicekosten betaal je voor de achterliggende techniek, handling, scanapparatuur en bemanning bij de ingang en het zwarthandel-proof maken.
Ik beweer dat hun 'service' een zeer ongunstige prijs/prestatie verhouding heeft voor hun klanten. Dat wekt irritatie op bij mensen. Je mag veel betalen en krijgt er weinig voor terug, dat noem ik slechte servicequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef snowgoon het volgende:
Het is een beetje raar om van een bedrijf te zeggen dat ze niet weten wat hun product betekend.
Dat er kosten gemaakt worden snap ik, maar de kosten die zij hiervoor in rekening brengen zijn buiten proportioneel. Dit alles omdat ze een monopoly hebben voor dit evenement. Het is doodzonde dat de NMA geen verder onderzoek doet naar deze gang van zaken. Ik denk dat ik het eens onder hun aandacht ga brengen. Als meer mensen dit zouden doen, zou dat mogelijk voldoende momentum kunnen geven.quote:Lijkt me wel degelijk een noodzakelijke service.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |