Volgende keer nog meer CD-koop/concert dilemma'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
Lowlands of Pinkpop
Ferry Corsten of Tiësto
Slipknot of KoRn
Muziek uit de jaren 80 of Muziek uit de jaren 90
Gladde productie of Veel feedback
Zelf spelen of Luisteren
Constant op zoek naar vernieuwend spul of Bij je favorieten blijven
Slayer of Pantera
In je luie stoel genieten of Losgaan op een concert
Muziek met een boodschap of Muziek voor de lol
'Emo' is een muziekgenre of Nee, dat is een te breed begrip
Ik heb al veel concerten/festivals op de planning dit jaar of Dat zijn er nog niet zoveel
Heineken Music Hall of De Melkweg
Ik koop mijn CD's meestal in muziekwinkels of Ik bestel mijn CD's meestal online
Singles zijn te duur of Die zijn goed geprijsd
Mannenstemmen of Vrouwenstemmen
Muziek in een taal die ik niet begrijp luister ik niet of Dat kan ik best luisteren als het goed klinkt
Ik heb muziekvideos (clips) op m'n computer staan of Die heb ik niet
Ik heb vertrouwen dat er talent komt van X Factor dit jaar of Dat wordt echt helemaal niets
YESquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Met dank aan genakt (3 dilemma's) en Trashcanman (7 dilemma's)
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Alleen ik snap "Gladde productie of Veel feedback" niet
Ik heb er al eentje klaar staan voor volgende weekquote:
quote:Lowlands of en Pinkpop
Ferry Corsten of Tiësto
Slipknot of KoRn
Muziek uit de jaren 80 of en Muziek uit de jaren 90
Gladde productie of Veel feedback
Zelf spelen of Luisteren
Constant op zoek naar vernieuwend spul of en Bij je favorieten blijven
Slayer of Pantera
In je luie stoel genieten of Losgaan op een concert
Muziek met een boodschap of en Muziek voor de lol
'Emo' is een muziekgenre of Nee, dat is een te breed begrip
Ik heb al veel concerten/festivals op de planning dit jaar of Dat zijn er nog niet zoveel
Heineken Music Hall of De Melkweg
Ik koop mijn CD's meestal in muziekwinkels of Ik bestel mijn CD's meestal online
Singles zijn te duur of Die zijn goed geprijsd
Mannenstemmen of Vrouwenstemmen
Muziek in een taal die ik niet begrijp luister ik niet of Dat kan ik best luisteren als het goed klinkt
Ik heb muziekvideos (clips) op m'n computer staan of Die heb ik niet
Ik heb vertrouwen dat er talent komt van X Factor dit jaar of Dat wordt echt helemaal niets
Sack_Blabbath heeft er al eentje klaarstaan voor volgende week.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:48 schreef ranja het volgende:
ik ben ook begonnen met dilemma's maken, heb er al 7. Misscien haal ik volgende week de 19, anders een week later
Coolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje klaar staan voor volgende week
Leuk om ze te maken hè ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sack_Blabbath heeft er al eentje klaarstaan voor volgende week.![]()
En die week daarna jouw dilemma's lijkt me een goed plan.
Shit nu je het zegt.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:09 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk had Sack_Blabbath er eentje deze week klaar he?
die week is al lang afgelopenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:09 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk had Sack_Blabbath er eentje deze week klaar he?
quote:Met alcohol op kan ik genieten van Nederlandse meezingers of Daar heb ik geen alcohol voor nodig
Emo is een rare term of Emo dekt de lading
Woodstock of LIVE-AID
Ik wil wel betalen voor het downloaden of Daar heb ik geen geld voor over
John Legend of en John Lennon
Ik weet wat er op mijn begravenis wordt gedraaid of Dat zoeken ze maar zelf uit
De toppers gaan scoren op het songfestival of Dat wordt een afgang
The Arctic Monkeys zijn over 20 jaar nog bekend of The Arctic Monkeys zijn beperkt houdbaar
Ik ben dit jaar al naar een concert geweest of Ik ben nog niet naar een concert geweest
Ik ken de overeenkomst tussen Julio Iglesias en Rod Stewart of Ik heb geen idee
Boney M of De George Baker Selection
Mijn favoriete plaat is altijd hetzelfde of Dat verschilt van mijn stemming
Krezip of Kane
Belgische muziek is beter dan Nederlandse muziek of Dat is onzin
Top of Flop of De X-Factor
Pinkpop of en Lowlands
Ik weet nog wat mijn eerst gekochte plaatje was of Ik kan me dat niet meer herinneren
Ik luister vooral muziek via mijn PC of Daar heb ik een DVD voor
Leuk dat Tong weer een dilemma heeft gemaakt of Maakt mij niet uit wie het maakt
Die staat op m'n laptop op m'n werk en die is in reparatie. Dus never mind.quote:
Ik was al verbaasd dat AM zo'n beetje als eerste genoemd werden voor Lowlands 2009... zit daar nog iemand op te wachten dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:37 schreef cafca het volgende:
The Arctic Monkeys zijn over 20 jaar nog bekend of The Arctic Monkeys zijn beperkt houdbaarArctic monkeys...wie waren dat ook alweer?
Tot ze van stijl wisselen wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat AM zo'n beetje als eerste genoemd werden voor Lowlands 2009... zit daar nog iemand op te wachten dan?
Overigens opvallend hoeveel mensen willen betalen voor downloads
Ik wil best wel betalen voor downloads. Liever heb ik de CD zelf natuurlijk. Maar voor bijvoorbeeld een release die alleen digitaal is te verkrijgen wil ik best betalen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef ranja het volgende:
Overigens opvallend hoeveel mensen willen betalen voor downloads
Same here.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wil best wel betalen voor downloads. Liever heb ik de CD zelf natuurlijk. Maar voor bijvoorbeeld een release die alleen digitaal is te verkrijgen wil ik best betalen.
Bedankt voor de alinea's, anders had ik het niet kunnen lezen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ik weiger al jaren voor een CD te betalen.
We worden al lang bedonderd met de prijs.
De produktiekosten van een CD zijn net zo hoog als die voor LP's destijds.
De hoge prijs van een CD was in het begin zo hoog omdat het een schaars product was.
De prijs bleef echter hoog.
Vanaf 1995 zo'n 400 casette bandjes getaped.
Tegenwoordig pluk ik het van het net.
en dat terwijl de cd zo'n beetje het enige product is dat sinds de euro goedkoper is geworden (als je niet naar de freerecordshop kijkt).quote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ik weiger al jaren voor een CD te betalen.
We worden al lang bedonderd met de prijs.
Ik loop al jaren in hetzelfde zwarte T-shirtje en kom nooit in een restaurant.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:39 schreef ranja het volgende:
[..]
en dat terwijl de cd zo'n beetje het enige product is dat sinds de euro goedkoper is geworden (als je niet naar de freerecordshop kijkt).
ik vraag me dan af wat je doet met kleding of restaurants
vaalgrijs bedoel je dan denk ikquote:Op maandag 9 februari 2009 18:40 schreef tong80 het volgende:
Ik loop al jaren in hetzelfde zwarte T-shirtje
Licht zwartquote:
Smaken verschillen, en ik steek zelf mijn waardering voor deze band niet onder stoelen of banken,quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat AM zo'n beetje als eerste genoemd werden voor Lowlands 2009... zit daar nog iemand op te wachten dan?[..]
Dat is wel opmerkelijk, ik dacht dat je niet zo handig bent met computers.quote:
Niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:00 schreef Aisumasen het volgende:
en ik steek zelf mijn waardering voor deze band niet onder stoelen of banken
Ik heb ook altijd gedacht dat tong maar 1 site kendequote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk, ik dacht dat je niet zo handig bent met computers.
Door dit soort bands komt het dus dat 'de muziekelite' geen hoop meer heeft voor de hedendaagse muziekquote:Op maandag 9 februari 2009 19:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Smaken verschillen, en ik steek zelf mijn waardering voor deze band niet onder stoelen of banken,
maar ik denk toch dat je hier de urgentie van een band als Arctic Monkeys ernstig onderschat.
Juist omdat deze band (en songwriter Turner in het speciaal) elk jaar met grote stappen groeit, blijft deze band interessant om naar te luisteren. Je hoeft niet van de stijl te houden, en feiten zeggen ook zeker niet alles, maar als deze band een tour door Engeland aankondigt zijn alle zalen binnen luttele seconden uitverkocht. Nederland idem dito. Festivals in Engeland bieden tegen elkaar om ze exclusief op hun line-up te krijgen.
Toen ze daarom besloten ook wat stadions in Engeland aan te doen, om de grote vraag tegemoet te komen, verkochten ze ook complete stadions in een zucht uit. Verkoopcijfers van de albums en singles, precies hetzelfde. Betekent niet dat je ze om deze redenen meer of minder moet waarderen, maar het geeft wel een beeld over de vraag die je stelt.
Het is dus ook niet meer dan logisch dat Lowlands, als ze één van de grootste bands van dit moment hebben weten te strikken, ze dit als eerst aankondigen. En 75% van het Lowlands-publiek zal daar niet anders over denken.
Dus om antwoord te geven op je vraag: Ja.
Ik brand ze zelfsquote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk, ik dacht dat je niet zo handig bent met computers.
Post ze hier:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:54 schreef emokid het volgende:
Ik weet nog wat mijn eerst gekochte plaatje was of Ik kan me dat niet meer herinneren
Dan heeft iemand wel eerst voorgedaan hoe dat moest, hèquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heeft iemand wel eerst voorgedaan hoe dat moest, hè
Iemand anders mag het5 ook doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:47 schreef Desunoto het volgende:
PM hem dan evenmisschien makkelijker
Ik zal hem eens PMenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef Desunoto het volgende:
Hij zei dat ie er al een heeft klaarstaan. Dus ik zeg die doen.
Ik probeer een album vaak wel zo goedkoop mogelijk te krijgen, soms koop ik 'm gewoon zo gauw ik 'm zie en soms wacht ik. En soms koop ik een album niet. Concerten zal ik niet snel overslaan vanwege de prijs.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:05 schreef belsen het volgende:
*Een heel moeilijke, maar laat ik het zo stellen: ik ga regelmatig naar concerten van bands waar ik echt de cd niet van hoef te hebben, dus dan klopt de tweede. Ik koop echter ook cd's van artiesten waar ik weer niet voor naar een concert hoef, omdat het te duur of te druk is... Maar de eerste reden overweegt bij mij.
quote:Ik luister muziek van voor mijn geboorte of Daar moet ik niks van hebben
Radio of MTV
AC/DC of Iron Maiden
Ik vind carnavalsmuziek echt leuk of Da's alleen maar leuk als je genoeg gezopen hebt
Het uiterlijk van een artiest maakt me niks uit of Het oog wil ook wat
CD of en LP
Nederlandstalige muziek of en Anderstalige muziek (geen Engels)
Jamie Cullum of Wouter Hamel
Ik weet nog wat mijn eerste muziekdownload was of Geen idee
Ik weet wie de grootste inspiratiebron voor Bob Dylan was of Wie is Bob Dylan
Kane of Coldplay
Muziek die ik leuk vond toen ik 12 was vind ik nog steeds leuk of Mijn smaak is sindsdien heel erg veranderd
Ik geeft liever geld uit aan een CD of Ik geef liever geld uit aan een concert
Ik bespeel zelf een instrument of Dat doe ik niet
Andre van Duyn is een goede zanger of Andre van Duyn kan niet zingen
Bij X-Factor komt echte kwaliteit naar boven of De programmamakers hebben allang bepaald wie er gaat winnen
Madonna of Janis Joplin
Ik vind dat ik veel van muziek weet of maar Ik zou best meer willen weten
Ik wou dat ik van die leuke dilemma's kon verzinnen of Laat Tong dat maar lekker zelf doen
Ben benieuwd naar die van jou.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:48 schreef ranja het volgende:
Sack's lijst of mijn lijst als volgende?
Doe maar jouwe, mijne heb ik hier niet voor handen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:48 schreef ranja het volgende:
Sack's lijst of mijn lijst als volgende?
quote:Ik weet wie Lux Interior was of Ik heb geen idee
The White Stripes zijn de redders van de rock'n'roll of Zoveel stelt het niet voor
Britney Spears of en Katy Perry
Voorkeuzelijst of Zelf lijst maken
Terecht dat Coldplay op 1 en 2 staat in de 3FM lijst van de 00s of Coldplay wordt zwaar overschat
Zingende acteurs of acterende zangers
Ik mis een tv-programma zoals Countdown of Helemaal niet
Andre van Duin of Ome Henk
Ik weet hoe het radiospelletje Toontje Hoger gespeeld werd of Ik heb geen idee
Ilse de Lange of Miss Montreal
Ik koop wel eens muziek van een band die ik niet ken of Dat doe ik nooit
Goede cover of Matig orgineel
De Wereld Draait Door loopt meestal voorop met nieuwe bands of Ze lopen vaak achter de hype aan
Kim-Lian of Sita
Ik weet wat Sellaband is of Geen idee
Ik heb mijn cd's op alfabet staan of Ik heb een ander systeem
Duitstalig of en Franstalig
Ik luister de meeste youtube's die in de MUZ topics gepost worden of Dat doe ik zelden
Prince of en Michael Jackson
Mag ik je een keer vervangen als dilemma maker?quote:
Tuurlijk ga je gangquote:Op maandag 2 maart 2009 15:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Mag ik je een keer vervangen als dilemma maker?
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef cafca het volgende:
Al die barbaren die niet weten wie Lux Interior was
Zoals Wim van der Horst?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
In VBL kennen ze de oude helden ook niet
Dat komt omdat ik van iemand uit mn lijst een linkje kreeg dat Bono zei dat Chris Martin de beste songwriter is van deze periode, en misschien wel beter dan Paul... Maar daar ben ik het uiteraard niet mee eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:28 schreef Siniti het volgende:
Metallica of Slayer
The Beatles vóór 1966 of The Beatles na 1966
Ik ken Steve Rothery of ik Ken hem niet
Luide bass of geen bass
LP of CD
Cassette of LP
Leuk dat Top of Flop weer is begonnen of Dat hoeft niet van mij
Muziek na 2000 of voor 2000
Chris Brown of Rihanna -geen eigenlijk-
Chris Martin is een betere tekstschrijver dan Paul McCartney of niet ik moest keihard lachen
Ik luisterde vroeger naar Duitse schlager-muziek of dat deed ik niet
Live en Studio
Eric Clapton of Jimi Hendrix
Digitaal of analoog
Hardcore of Hiphop -ook geen-
Ik heb wel eens een duur nieuw album gekocht wat niks aan bleek te zijn of niet
Youtube geeft voor mij genoeg geluidskwaliteit of dat doet dat niet voor mij Soms wel, soms niet
Boudewijn de Groot of BZN
Goedkoop kaartje voor concert van een band die je niet kent of heel duur kaartje voor topartiest
Ik luister stiekem wel is hardcore of dat doe ik nooit
Wil het opbouwend houden. Ik zou de dilemma's anders formulerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:51 schreef blckbb het volgende:
Uhunja was ook mijn eerste.
Zal ik dan maar de mystery question beantwoorden over wie Steve Rothery is?
Ik ken The Beatles wel en heb best wat van ze gehoord maar vond het niet boeiend. Weet dus ook niet wat voor 1966 of na 1966 was.. of wat er überhaupt in 1966 gebeurde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:47 schreef blckbb het volgende:
Zeg luierds (behalve belsen)
Vul dat ding is helemaal in inclusief die Beatlesvraag![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil het opbouwend houden. Ik zou de dilemma's anders formuleren
Ik vind The Beatles overrated, U2 is een slap aftreksel van The Beatles, en Coldplay vind ik weer een slap aftreksel van U2quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik van iemand uit mn lijst een linkje kreeg dat Bono zei dat Chris Martin de beste songwriter is van deze periode, en misschien wel beter dan Paul... Maar daar ben ik het uiteraard niet mee eens
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind The Beatles overrated, U2 is een slap aftreksel van The Beatles, en Coldplay vind ik weer een slap aftreksel van U2
Wel is hardcore ?quote:
Er word overal gedaan alsof zij verreweg de beste muzikanten ooit zijn, ze zijn geeneens het best op hun respectievelijke instrumenten. Dat zij de eerste waren die popliedjes begonnen te maken betekent niet meteen dat ze de beste zijn. Ik respecteer hun invloed enzo natuurlijk en kan ook sommige liedjes waarderen, maar die godenstatus die hun toegekend wordquote:
Wie doet er dan alsof ze de beste muzikanten waren ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Er word overal gedaan alsof zij verreweg de beste muzikanten ooit zijn, ze zijn geeneens het best op hun respectievelijke instrumenten. Dat zij de eerste waren die popliedjes begonnen te maken betekent niet meteen dat ze de beste zijn. Ik respecteer hun invloed enzo natuurlijk en kan ook sommige liedjes waarderen, maar die godenstatus die hun toegekend word
Heel veel Beatles-fans doen alsof ze de beste muzikanten warenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie doet er dan alsof ze de beste muzikanten waren ?
En wat zijn de beste muzikanten ?
Als je snel kunt typen wil het nog niet zeggen dat je een boek kunt schrijven.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef Siniti het volgende:
En nu nog een zin zodat ik nog een alinea heb
Als je niet weet waar je het over hebt, post dan niets.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Er word overal gedaan alsof zij verreweg de beste muzikanten ooit zijn, ze zijn geeneens het best op hun respectievelijke instrumenten. Dat zij de eerste waren die popliedjes begonnen te maken betekent niet meteen dat ze de beste zijn. Ik respecteer hun invloed enzo natuurlijk en kan ook sommige liedjes waarderen, maar die godenstatus die hun toegekend word
Jij bent dus een van die mensen waar ik het over heb. Bedankt voor het bevestigen van mijn betoogje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:05 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt, post dan niets.
Sorry, ik zal het op dit iets meer geschikter tijdstip wat nuanceren. Hoe kan ik een zinnige reactie geven op iemand die denkt dat The Beatles enkel geroemd worden omdat men denkt dat ze de beste technische muzikanten ooit waren? Dan mis je mijn inziens een behoorlijk punt. En om nog maar te zwijgen over de bewering dat zij de eerste waren die popliedjes maakten...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij bent dus een van die mensen waar ik het over heb. Bedankt voor het bevestigen van mijn betoogje.
Er zijn genoeg fans die claimen dat de beatles overal het eerste mee waren, geweldig goed op hun instrumenten waren en daarom de beste band. Ik ben ze zelf tegengekomen, vandaar dat ik dat als argument gebruikte. Maar mijn grootste irritatie is toch dat al die beatlesfanbois met een bord voor hun kop lijken te denken dat er zonder de beatles geen popmuziek enzo was geweest... Ja, ze hebben veel invloed gehad, maar dat komt meer door het tijdstip waarop zij begonnen dan dat ze echt zo verschrikkelijk briljant waren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het op dit iets meer geschikter tijdstip wat nuanceren. Hoe kan ik een zinnige reactie geven op iemand die denkt dat The Beatles enkel geroemd worden omdat men denkt dat ze de beste technische muzikanten ooit waren? Dan mis je mijn inziens een behoorlijk punt. En om nog maar te zwijgen over de bewering dat zij de eerste waren die popliedjes maakten...![]()
Smaken verschillen, maar met mensen die denken dat de legende van The Beatles enkel gebaseerd is op pionieren en het hebben van invloed op artiesten na hun tijd, kan ik moeilijk in discussie gaan.
Daarom zijn ze juist briljant.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:48 schreef Siniti het volgende:
maar ik heb daar nog niks bijzonders in gevonden, behalve dan catchy popdeuntjes.
quote:Metallica of Slayer
The Beatles vóór 1966 of The Beatles na 1966
Ik ken Steve Rothery of ik Ken hem niet
Luide bass of geen bass
LP of en CD
Cassette of en LP
Leuk dat Top of Flop weer is begonnen of Dat hoeft niet van mij
Muziek na 2000 of en voor 2000
Chris Brown of Rihanna
Chris Martin is een betere tekstschrijver dan Paul McCartney of niet
Ik luisterde vroeger naar Duitse schlager-muziek of dat deed ik niet
Live of Studio
Eric Clapton of Jimi Hendrix
Digitaal of en analoog
Hardcore of en Hiphop
Ik heb wel eens een duur nieuw album gekocht wat niks aan bleek te zijn of niet
Youtube geeft voor mij genoeg geluidskwaliteit of dat doet dat niet voor mij
Boudewijn de Groot of BZN
Goedkoop kaartje voor concert van een band die je niet kent of heel duur kaartje voor topartiest
Ik luister stiekem wel is hardcore of dat doe ik nooit
Mijn gedachte.quote:Op zondag 8 maart 2009 09:38 schreef belsen het volgende:
Hé, jongens het zijn niet voor niets dilemma's ey, je moet natuurlijk wel kiezen.
Kijk voor mijn uitleg in het top-100 artiesten topiquequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Limp Bizkit, dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:11 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Natuurlijk wel vertellen welke band sinds 2005 weer bij elkaar is
quote:live of albumversie
Rock of klassiek
bassist of en drummer
ik luister veel muziek of ik luister amper muziek
Metallica of Robbie Williams
Een nummer precies uitvoeren zoals het er staat of improviseren
Anthony Kiedis is een slechte zanger of hij zingt gewoon apart
John Frusciante of Kirk Hammett
Ik luister cd's of maar ik heb alles heel veel op mijn pc staan
Ik weet welke band net weer bij elkaar is sinds 2005 of ik weet het niet.
Heb je even voor mij of Laura
top of flop: top of flop?
Zie ginds komt de stoomboot of Oh Denneboom.
Minutes to midnight of Hybrid Theory
Bassen met een plectrum of met vingers
Klassieke filmmuziek of een blof soundtrack
Uitgaan: Reggaeton of feestmuziek
Racoon of Krezip
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:56 schreef On het volgende:
Ik heb ook een lijstje, zal ik hem al plaatsen of zal ik nog even wachten?
edit: zwijgen is toestemmen.![]()
New-Wave of No-Wave
Jammer dat Tim uit Di-Rect is of jammer dat Di-Rect gewoon door gaat.
Als ik goede muziek in een platenzaak hoor vraag ik wat het is aan de balie of niet.
Ik neem mijn gitaar mee naar feesten of niet of ik speel geen gitaar.
Ik weet onder welke naam Dee Dee Ramone ging rappen of dat weet ik niet.
Ik weet in welke band Tommy Ramone country speelt of hou eens op met je Ramones.
Mijn vader begrijpt mijn muziek smaak niet of mijn vader vind dat ik een goede smaak heb.
Ik zing mee met mijn mp3 speler op de fiets of niet of ik ben bang dat mensen me horen.
Als er een kras op een cd hoesje zit koop ik hem niet of ik zit er niet mee.
De film muziek van ex-drummer of de film muziek van 28 days later.
Ik heb wel eens een liedje op de radio aangevraagd of dat doe ik niet.
Ik vind het rot als mensen mijn favoriete artiest bekritiseren of daar zit ik niet mee.
Het uiterlijk van een band is belangrijk voor mij of daar kijk ik niet naar. Mijn ervaring is dat je beter helemaal niet kan kijken, het kan alleen maar tegenvallen.![]()
Nu het zomer wordt draai ik vaak andere muziek of ik draai het hele jaar hetzelfde.
Als ik een slecht lied op de radio/tv hoor verwissel ik van zender of ik overleef het wel.
Mensen die alleen jazz luisteren zijn vaak vrij slim of die vind ik maar arrogant.
Toen ik de cd van Chris Cornell en Timbaland hoorde moest ik lachen of hij viel best mee.
Leuk hoor die uitslag van artiesten top 100 aller tijden of als het aan mij lag was hij veel anders.
quote:New-Wave of No-Wave
Jammer dat Tim uit Di-Rect is of jammer dat Di-Rect gewoon door gaat.
Als ik goede muziek in een platenzaak hoor vraag ik wat het is aan de balie of niet.
Ik neem mijn gitaar mee naar feesten of niet of ik speel geen gitaar.
Ik weet onder welke naam Dee Dee Ramone ging rappen of dat weet ik niet.
Ik weet in welke band Tommy Ramone country speelt of hou eens op met je Ramones.
Mijn vader begrijpt mijn muziek smaak niet of mijn vader vind dat ik een goede smaak heb.
Ik zing mee met mijn mp3 speler op de fiets of niet of ik ben bang dat mensen me horen.
Als er een kras op een cd hoesje zit koop ik hem niet of ik zit er niet mee.
De film muziek van ex-drummer of de film muziek van 28 days later.
Ik heb wel eens een liedje op de radio aangevraagd of dat doe ik niet.
Ik vind het rot als mensen mijn favoriete artiest bekritiseren of daar zit ik niet mee.
Het uiterlijk van een band is belangrijk voor mij of daar kijk ik niet naar.
Nu het zomer wordt draai ik vaak andere muziek of ik draai het hele jaar hetzelfde.
Als ik een slecht lied op de radio/tv hoor verwissel ik van zender of ik overleef het wel.
Mensen die alleen jazz luisteren zijn vaak vrij slim of die vind ik maar arrogant.
Toen ik de cd van Chris Cornell en Timbaland hoorde moest ik lachen of hij viel best mee.
Leuk hoor die uitslag van artiesten top 100 aller tijden of als het aan mij lag was hij veel anders.
wel over gehoord. 28 days later ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef On het volgende:
Oke waarom kent niemand de film ex drummer?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |