Was ik 25 jaar te oud voor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:55 schreef Biogarde het volgende:
Op CD:
Zo ongeveer denk ik. Deze is me bijgebleven.
Remlof, je maakt me ontzettend blij met dit bericht. Als kleine Croupouque heb ik mij menig maal in het zweet gedanst op dit liedje, lukraak opgevist uit de fel oranje platenkoffer van mijn vader. Ik was het bestaan ervan echter helemaal vergeten. Tot vandaag, en ik zweer het je: ik kan de typische geur van dat oude vinyl weer ruiken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:04 schreef remlof het volgende:
1978, ik was 8 en kocht dit singeltje op vinyl, na bij m'n moeder om 2 gulden te hebben gezeurd:
Net even ervoor had je de Rubettes. Ik had zo'n petquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Remlof, je maakt me ontzettend blij met dit bericht. Als kleine Croupouque heb ik mij menig maal in het zweet gedanst op dit liedje, lukraak opgevist uit de fel oranje platenkoffer van mijn vader. Ik was het bestaan ervan echter helemaal vergeten. Tot vandaag, en ik zweer het je: ik kan de typische geur van dat oude vinyl weer ruiken.
Coolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |