Met alcohol op kan ik genieten van Nederlandse meezingers of Daar heb ik geen alcohol voor nodig
Emo is een rare term of
Emo dekt de ladingWoodstock of
LIVE-AIDIk wil wel betalen voor het downloaden of Daar heb ik geen geld voor over
John Legend of John Lennon
Ik weet wat er op mijn begravenis wordt gedraaid of
Dat zoeken ze maar zelf uitDe toppers gaan scoren op het songfestival of Dat wordt een afgangThe Arctic Monkeys zijn over 20 jaar nog bekend of
The Arctic Monkeys zijn beperkt houdbaarIk ben dit jaar al naar een concert geweest of Ik ben nog niet naar een concert geweest
Ik ken de overeenkomst tussen Julio Iglesias en Rod Stewart of
Ik heb geen ideeBoney M of
De George Baker SelectionMijn favoriete plaat is altijd hetzelfde of
Dat verschilt van mijn stemmingKrezip of Kane
Belgische muziek is beter dan Nederlandse muziek of
Dat is onzinTop of Flop of De X-Factor
Pinkpop of Lowlands
Ik weet nog wat mijn eerst gekochte plaatje was of Ik kan me dat niet meer herinneren
Ik luister vooral muziek via mijn PC of Daar heb ik een DVD voor
Leuk dat Tong weer een dilemma heeft gemaakt of Maakt mij niet uit wie het maakt
Iedereen die Kane boven Krezip verkiest
Ik luister muziek van voor mijn geboorte of Daar moet ik niks van hebben
Radio of MTV
AC/DC 
of Iron Maiden
Ik vind carnavalsmuziek echt leuk of
Da's alleen maar leuk als je genoeg gezopen hebtHet uiterlijk van een artiest maakt me niks uit of
Het oog wil ook watmaar is niet doorslaggevendCD of LP
Nederlandstalige muziek of Anderstalige muziek (geen
Engels)
Jamie Cullum of Wouter Hamel
Ik weet nog wat mijn eerste muziekdownload was of
Geen ideeIk weet wie de grootste inspiratiebron voor Bob Dylan was of Wie is Bob Dylan
Kane of
ColdplayMuziek die ik leuk vond toen ik 12 was vind ik nog steeds leuk of
Mijn smaak is sindsdien heel erg veranderd maar mijn smaak ik wel breder geworden...Ik geeft liever geld uit aan een CD of Ik geef liever geld uit aan een concert
Ik bespeel zelf een instrument of
Dat doe ik niet
Andre van Duin
Bij X-Factor komt echte kwaliteit naar boven of De programmamakers hebben allang bepaald wie er gaat winnenMadonna of Janis Joplin
Ik vind dat ik veel van muziek weet of Ik zou best meer willen weten
Ik wou dat ik van die leuke dilemma's kon verzinnen of
Laat Tong dat maar lekker zelf doen [ Bericht 77% gewijzigd door EvilMarc op 22-02-2009 22:55:04 ]