Tuurlijk ga je gangquote:Op maandag 2 maart 2009 15:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Mag ik je een keer vervangen als dilemma maker?
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef cafca het volgende:
Al die barbaren die niet weten wie Lux Interior was
Zoals Wim van der Horst?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
In VBL kennen ze de oude helden ook niet
Dat komt omdat ik van iemand uit mn lijst een linkje kreeg dat Bono zei dat Chris Martin de beste songwriter is van deze periode, en misschien wel beter dan Paul... Maar daar ben ik het uiteraard niet mee eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:28 schreef Siniti het volgende:
Metallica of Slayer
The Beatles vóór 1966 of The Beatles na 1966
Ik ken Steve Rothery of ik Ken hem niet
Luide bass of geen bass
LP of CD
Cassette of LP
Leuk dat Top of Flop weer is begonnen of Dat hoeft niet van mij
Muziek na 2000 of voor 2000
Chris Brown of Rihanna -geen eigenlijk-
Chris Martin is een betere tekstschrijver dan Paul McCartney of niet ik moest keihard lachen
Ik luisterde vroeger naar Duitse schlager-muziek of dat deed ik niet
Live en Studio
Eric Clapton of Jimi Hendrix
Digitaal of analoog
Hardcore of Hiphop -ook geen-
Ik heb wel eens een duur nieuw album gekocht wat niks aan bleek te zijn of niet
Youtube geeft voor mij genoeg geluidskwaliteit of dat doet dat niet voor mij Soms wel, soms niet
Boudewijn de Groot of BZN
Goedkoop kaartje voor concert van een band die je niet kent of heel duur kaartje voor topartiest
Ik luister stiekem wel is hardcore of dat doe ik nooit
Wil het opbouwend houden. Ik zou de dilemma's anders formulerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:51 schreef blckbb het volgende:
Uhunja was ook mijn eerste.
Zal ik dan maar de mystery question beantwoorden over wie Steve Rothery is?
Ik ken The Beatles wel en heb best wat van ze gehoord maar vond het niet boeiend. Weet dus ook niet wat voor 1966 of na 1966 was.. of wat er überhaupt in 1966 gebeurde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:47 schreef blckbb het volgende:
Zeg luierds (behalve belsen)
Vul dat ding is helemaal in inclusief die Beatlesvraag![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil het opbouwend houden. Ik zou de dilemma's anders formuleren
Ik vind The Beatles overrated, U2 is een slap aftreksel van The Beatles, en Coldplay vind ik weer een slap aftreksel van U2quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik van iemand uit mn lijst een linkje kreeg dat Bono zei dat Chris Martin de beste songwriter is van deze periode, en misschien wel beter dan Paul... Maar daar ben ik het uiteraard niet mee eens
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind The Beatles overrated, U2 is een slap aftreksel van The Beatles, en Coldplay vind ik weer een slap aftreksel van U2
Wel is hardcore ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |