Die staat op m'n laptop op m'n werk en die is in reparatie. Dus never mind.quote:
Ik was al verbaasd dat AM zo'n beetje als eerste genoemd werden voor Lowlands 2009... zit daar nog iemand op te wachten dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:37 schreef cafca het volgende:
The Arctic Monkeys zijn over 20 jaar nog bekend of The Arctic Monkeys zijn beperkt houdbaarArctic monkeys...wie waren dat ook alweer?
Tot ze van stijl wisselen wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat AM zo'n beetje als eerste genoemd werden voor Lowlands 2009... zit daar nog iemand op te wachten dan?
Overigens opvallend hoeveel mensen willen betalen voor downloads
Ik wil best wel betalen voor downloads. Liever heb ik de CD zelf natuurlijk. Maar voor bijvoorbeeld een release die alleen digitaal is te verkrijgen wil ik best betalen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef ranja het volgende:
Overigens opvallend hoeveel mensen willen betalen voor downloads
Same here.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wil best wel betalen voor downloads. Liever heb ik de CD zelf natuurlijk. Maar voor bijvoorbeeld een release die alleen digitaal is te verkrijgen wil ik best betalen.
Bedankt voor de alinea's, anders had ik het niet kunnen lezen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ik weiger al jaren voor een CD te betalen.
We worden al lang bedonderd met de prijs.
De produktiekosten van een CD zijn net zo hoog als die voor LP's destijds.
De hoge prijs van een CD was in het begin zo hoog omdat het een schaars product was.
De prijs bleef echter hoog.
Vanaf 1995 zo'n 400 casette bandjes getaped.
Tegenwoordig pluk ik het van het net.
en dat terwijl de cd zo'n beetje het enige product is dat sinds de euro goedkoper is geworden (als je niet naar de freerecordshop kijkt).quote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ik weiger al jaren voor een CD te betalen.
We worden al lang bedonderd met de prijs.
Ik loop al jaren in hetzelfde zwarte T-shirtje en kom nooit in een restaurant.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:39 schreef ranja het volgende:
[..]
en dat terwijl de cd zo'n beetje het enige product is dat sinds de euro goedkoper is geworden (als je niet naar de freerecordshop kijkt).
ik vraag me dan af wat je doet met kleding of restaurants
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |