Er word overal gedaan alsof zij verreweg de beste muzikanten ooit zijn, ze zijn geeneens het best op hun respectievelijke instrumenten. Dat zij de eerste waren die popliedjes begonnen te maken betekent niet meteen dat ze de beste zijn. Ik respecteer hun invloed enzo natuurlijk en kan ook sommige liedjes waarderen, maar die godenstatus die hun toegekend wordquote:
Wie doet er dan alsof ze de beste muzikanten waren ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Er word overal gedaan alsof zij verreweg de beste muzikanten ooit zijn, ze zijn geeneens het best op hun respectievelijke instrumenten. Dat zij de eerste waren die popliedjes begonnen te maken betekent niet meteen dat ze de beste zijn. Ik respecteer hun invloed enzo natuurlijk en kan ook sommige liedjes waarderen, maar die godenstatus die hun toegekend word
Heel veel Beatles-fans doen alsof ze de beste muzikanten warenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie doet er dan alsof ze de beste muzikanten waren ?
En wat zijn de beste muzikanten ?
Als je snel kunt typen wil het nog niet zeggen dat je een boek kunt schrijven.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef Siniti het volgende:
En nu nog een zin zodat ik nog een alinea heb
Als je niet weet waar je het over hebt, post dan niets.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Er word overal gedaan alsof zij verreweg de beste muzikanten ooit zijn, ze zijn geeneens het best op hun respectievelijke instrumenten. Dat zij de eerste waren die popliedjes begonnen te maken betekent niet meteen dat ze de beste zijn. Ik respecteer hun invloed enzo natuurlijk en kan ook sommige liedjes waarderen, maar die godenstatus die hun toegekend word
Jij bent dus een van die mensen waar ik het over heb. Bedankt voor het bevestigen van mijn betoogje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:05 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt, post dan niets.
Sorry, ik zal het op dit iets meer geschikter tijdstip wat nuanceren. Hoe kan ik een zinnige reactie geven op iemand die denkt dat The Beatles enkel geroemd worden omdat men denkt dat ze de beste technische muzikanten ooit waren? Dan mis je mijn inziens een behoorlijk punt. En om nog maar te zwijgen over de bewering dat zij de eerste waren die popliedjes maakten...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij bent dus een van die mensen waar ik het over heb. Bedankt voor het bevestigen van mijn betoogje.
Er zijn genoeg fans die claimen dat de beatles overal het eerste mee waren, geweldig goed op hun instrumenten waren en daarom de beste band. Ik ben ze zelf tegengekomen, vandaar dat ik dat als argument gebruikte. Maar mijn grootste irritatie is toch dat al die beatlesfanbois met een bord voor hun kop lijken te denken dat er zonder de beatles geen popmuziek enzo was geweest... Ja, ze hebben veel invloed gehad, maar dat komt meer door het tijdstip waarop zij begonnen dan dat ze echt zo verschrikkelijk briljant waren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het op dit iets meer geschikter tijdstip wat nuanceren. Hoe kan ik een zinnige reactie geven op iemand die denkt dat The Beatles enkel geroemd worden omdat men denkt dat ze de beste technische muzikanten ooit waren? Dan mis je mijn inziens een behoorlijk punt. En om nog maar te zwijgen over de bewering dat zij de eerste waren die popliedjes maakten...![]()
Smaken verschillen, maar met mensen die denken dat de legende van The Beatles enkel gebaseerd is op pionieren en het hebben van invloed op artiesten na hun tijd, kan ik moeilijk in discussie gaan.
Daarom zijn ze juist briljant.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:48 schreef Siniti het volgende:
maar ik heb daar nog niks bijzonders in gevonden, behalve dan catchy popdeuntjes.
quote:Metallica of Slayer
The Beatles vóór 1966 of The Beatles na 1966
Ik ken Steve Rothery of ik Ken hem niet
Luide bass of geen bass
LP of en CD
Cassette of en LP
Leuk dat Top of Flop weer is begonnen of Dat hoeft niet van mij
Muziek na 2000 of en voor 2000
Chris Brown of Rihanna
Chris Martin is een betere tekstschrijver dan Paul McCartney of niet
Ik luisterde vroeger naar Duitse schlager-muziek of dat deed ik niet
Live of Studio
Eric Clapton of Jimi Hendrix
Digitaal of en analoog
Hardcore of en Hiphop
Ik heb wel eens een duur nieuw album gekocht wat niks aan bleek te zijn of niet
Youtube geeft voor mij genoeg geluidskwaliteit of dat doet dat niet voor mij
Boudewijn de Groot of BZN
Goedkoop kaartje voor concert van een band die je niet kent of heel duur kaartje voor topartiest
Ik luister stiekem wel is hardcore of dat doe ik nooit
Mijn gedachte.quote:Op zondag 8 maart 2009 09:38 schreef belsen het volgende:
Hé, jongens het zijn niet voor niets dilemma's ey, je moet natuurlijk wel kiezen.
Kijk voor mijn uitleg in het top-100 artiesten topiquequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Limp Bizkit, dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:11 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Natuurlijk wel vertellen welke band sinds 2005 weer bij elkaar is
quote:live of albumversie
Rock of klassiek
bassist of en drummer
ik luister veel muziek of ik luister amper muziek
Metallica of Robbie Williams
Een nummer precies uitvoeren zoals het er staat of improviseren
Anthony Kiedis is een slechte zanger of hij zingt gewoon apart
John Frusciante of Kirk Hammett
Ik luister cd's of maar ik heb alles heel veel op mijn pc staan
Ik weet welke band net weer bij elkaar is sinds 2005 of ik weet het niet.
Heb je even voor mij of Laura
top of flop: top of flop?
Zie ginds komt de stoomboot of Oh Denneboom.
Minutes to midnight of Hybrid Theory
Bassen met een plectrum of met vingers
Klassieke filmmuziek of een blof soundtrack
Uitgaan: Reggaeton of feestmuziek
Racoon of Krezip
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:56 schreef On het volgende:
Ik heb ook een lijstje, zal ik hem al plaatsen of zal ik nog even wachten?
edit: zwijgen is toestemmen.![]()
New-Wave of No-Wave
Jammer dat Tim uit Di-Rect is of jammer dat Di-Rect gewoon door gaat.
Als ik goede muziek in een platenzaak hoor vraag ik wat het is aan de balie of niet.
Ik neem mijn gitaar mee naar feesten of niet of ik speel geen gitaar.
Ik weet onder welke naam Dee Dee Ramone ging rappen of dat weet ik niet.
Ik weet in welke band Tommy Ramone country speelt of hou eens op met je Ramones.
Mijn vader begrijpt mijn muziek smaak niet of mijn vader vind dat ik een goede smaak heb.
Ik zing mee met mijn mp3 speler op de fiets of niet of ik ben bang dat mensen me horen.
Als er een kras op een cd hoesje zit koop ik hem niet of ik zit er niet mee.
De film muziek van ex-drummer of de film muziek van 28 days later.
Ik heb wel eens een liedje op de radio aangevraagd of dat doe ik niet.
Ik vind het rot als mensen mijn favoriete artiest bekritiseren of daar zit ik niet mee.
Het uiterlijk van een band is belangrijk voor mij of daar kijk ik niet naar. Mijn ervaring is dat je beter helemaal niet kan kijken, het kan alleen maar tegenvallen.![]()
Nu het zomer wordt draai ik vaak andere muziek of ik draai het hele jaar hetzelfde.
Als ik een slecht lied op de radio/tv hoor verwissel ik van zender of ik overleef het wel.
Mensen die alleen jazz luisteren zijn vaak vrij slim of die vind ik maar arrogant.
Toen ik de cd van Chris Cornell en Timbaland hoorde moest ik lachen of hij viel best mee.
Leuk hoor die uitslag van artiesten top 100 aller tijden of als het aan mij lag was hij veel anders.
quote:New-Wave of No-Wave
Jammer dat Tim uit Di-Rect is of jammer dat Di-Rect gewoon door gaat.
Als ik goede muziek in een platenzaak hoor vraag ik wat het is aan de balie of niet.
Ik neem mijn gitaar mee naar feesten of niet of ik speel geen gitaar.
Ik weet onder welke naam Dee Dee Ramone ging rappen of dat weet ik niet.
Ik weet in welke band Tommy Ramone country speelt of hou eens op met je Ramones.
Mijn vader begrijpt mijn muziek smaak niet of mijn vader vind dat ik een goede smaak heb.
Ik zing mee met mijn mp3 speler op de fiets of niet of ik ben bang dat mensen me horen.
Als er een kras op een cd hoesje zit koop ik hem niet of ik zit er niet mee.
De film muziek van ex-drummer of de film muziek van 28 days later.
Ik heb wel eens een liedje op de radio aangevraagd of dat doe ik niet.
Ik vind het rot als mensen mijn favoriete artiest bekritiseren of daar zit ik niet mee.
Het uiterlijk van een band is belangrijk voor mij of daar kijk ik niet naar.
Nu het zomer wordt draai ik vaak andere muziek of ik draai het hele jaar hetzelfde.
Als ik een slecht lied op de radio/tv hoor verwissel ik van zender of ik overleef het wel.
Mensen die alleen jazz luisteren zijn vaak vrij slim of die vind ik maar arrogant.
Toen ik de cd van Chris Cornell en Timbaland hoorde moest ik lachen of hij viel best mee.
Leuk hoor die uitslag van artiesten top 100 aller tijden of als het aan mij lag was hij veel anders.
wel over gehoord. 28 days later ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef On het volgende:
Oke waarom kent niemand de film ex drummer?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |