Volgende keer nog meer CD-koop/concert dilemma'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
Lowlands of Pinkpop
Ferry Corsten of Tiësto
Slipknot of KoRn
Muziek uit de jaren 80 of Muziek uit de jaren 90
Gladde productie of Veel feedback
Zelf spelen of Luisteren
Constant op zoek naar vernieuwend spul of Bij je favorieten blijven
Slayer of Pantera
In je luie stoel genieten of Losgaan op een concert
Muziek met een boodschap of Muziek voor de lol
'Emo' is een muziekgenre of Nee, dat is een te breed begrip
Ik heb al veel concerten/festivals op de planning dit jaar of Dat zijn er nog niet zoveel
Heineken Music Hall of De Melkweg
Ik koop mijn CD's meestal in muziekwinkels of Ik bestel mijn CD's meestal online
Singles zijn te duur of Die zijn goed geprijsd
Mannenstemmen of Vrouwenstemmen
Muziek in een taal die ik niet begrijp luister ik niet of Dat kan ik best luisteren als het goed klinkt
Ik heb muziekvideos (clips) op m'n computer staan of Die heb ik niet
Ik heb vertrouwen dat er talent komt van X Factor dit jaar of Dat wordt echt helemaal niets
YESquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Met dank aan genakt (3 dilemma's) en Trashcanman (7 dilemma's)
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Alleen ik snap "Gladde productie of Veel feedback" niet
Ik heb er al eentje klaar staan voor volgende weekquote:
quote:Lowlands of en Pinkpop
Ferry Corsten of Tiësto
Slipknot of KoRn
Muziek uit de jaren 80 of en Muziek uit de jaren 90
Gladde productie of Veel feedback
Zelf spelen of Luisteren
Constant op zoek naar vernieuwend spul of en Bij je favorieten blijven
Slayer of Pantera
In je luie stoel genieten of Losgaan op een concert
Muziek met een boodschap of en Muziek voor de lol
'Emo' is een muziekgenre of Nee, dat is een te breed begrip
Ik heb al veel concerten/festivals op de planning dit jaar of Dat zijn er nog niet zoveel
Heineken Music Hall of De Melkweg
Ik koop mijn CD's meestal in muziekwinkels of Ik bestel mijn CD's meestal online
Singles zijn te duur of Die zijn goed geprijsd
Mannenstemmen of Vrouwenstemmen
Muziek in een taal die ik niet begrijp luister ik niet of Dat kan ik best luisteren als het goed klinkt
Ik heb muziekvideos (clips) op m'n computer staan of Die heb ik niet
Ik heb vertrouwen dat er talent komt van X Factor dit jaar of Dat wordt echt helemaal niets
Sack_Blabbath heeft er al eentje klaarstaan voor volgende week.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:48 schreef ranja het volgende:
ik ben ook begonnen met dilemma's maken, heb er al 7. Misscien haal ik volgende week de 19, anders een week later
Coolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje klaar staan voor volgende week
Leuk om ze te maken hè ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sack_Blabbath heeft er al eentje klaarstaan voor volgende week.![]()
En die week daarna jouw dilemma's lijkt me een goed plan.
Shit nu je het zegt.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:09 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk had Sack_Blabbath er eentje deze week klaar he?
die week is al lang afgelopenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:09 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk had Sack_Blabbath er eentje deze week klaar he?
quote:Met alcohol op kan ik genieten van Nederlandse meezingers of Daar heb ik geen alcohol voor nodig
Emo is een rare term of Emo dekt de lading
Woodstock of LIVE-AID
Ik wil wel betalen voor het downloaden of Daar heb ik geen geld voor over
John Legend of en John Lennon
Ik weet wat er op mijn begravenis wordt gedraaid of Dat zoeken ze maar zelf uit
De toppers gaan scoren op het songfestival of Dat wordt een afgang
The Arctic Monkeys zijn over 20 jaar nog bekend of The Arctic Monkeys zijn beperkt houdbaar
Ik ben dit jaar al naar een concert geweest of Ik ben nog niet naar een concert geweest
Ik ken de overeenkomst tussen Julio Iglesias en Rod Stewart of Ik heb geen idee
Boney M of De George Baker Selection
Mijn favoriete plaat is altijd hetzelfde of Dat verschilt van mijn stemming
Krezip of Kane
Belgische muziek is beter dan Nederlandse muziek of Dat is onzin
Top of Flop of De X-Factor
Pinkpop of en Lowlands
Ik weet nog wat mijn eerst gekochte plaatje was of Ik kan me dat niet meer herinneren
Ik luister vooral muziek via mijn PC of Daar heb ik een DVD voor
Leuk dat Tong weer een dilemma heeft gemaakt of Maakt mij niet uit wie het maakt
Die staat op m'n laptop op m'n werk en die is in reparatie. Dus never mind.quote:
Ik was al verbaasd dat AM zo'n beetje als eerste genoemd werden voor Lowlands 2009... zit daar nog iemand op te wachten dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:37 schreef cafca het volgende:
The Arctic Monkeys zijn over 20 jaar nog bekend of The Arctic Monkeys zijn beperkt houdbaarArctic monkeys...wie waren dat ook alweer?
Tot ze van stijl wisselen wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat AM zo'n beetje als eerste genoemd werden voor Lowlands 2009... zit daar nog iemand op te wachten dan?
Overigens opvallend hoeveel mensen willen betalen voor downloads
Ik wil best wel betalen voor downloads. Liever heb ik de CD zelf natuurlijk. Maar voor bijvoorbeeld een release die alleen digitaal is te verkrijgen wil ik best betalen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef ranja het volgende:
Overigens opvallend hoeveel mensen willen betalen voor downloads
Same here.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wil best wel betalen voor downloads. Liever heb ik de CD zelf natuurlijk. Maar voor bijvoorbeeld een release die alleen digitaal is te verkrijgen wil ik best betalen.
Bedankt voor de alinea's, anders had ik het niet kunnen lezen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ik weiger al jaren voor een CD te betalen.
We worden al lang bedonderd met de prijs.
De produktiekosten van een CD zijn net zo hoog als die voor LP's destijds.
De hoge prijs van een CD was in het begin zo hoog omdat het een schaars product was.
De prijs bleef echter hoog.
Vanaf 1995 zo'n 400 casette bandjes getaped.
Tegenwoordig pluk ik het van het net.
en dat terwijl de cd zo'n beetje het enige product is dat sinds de euro goedkoper is geworden (als je niet naar de freerecordshop kijkt).quote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ik weiger al jaren voor een CD te betalen.
We worden al lang bedonderd met de prijs.
Ik loop al jaren in hetzelfde zwarte T-shirtje en kom nooit in een restaurant.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:39 schreef ranja het volgende:
[..]
en dat terwijl de cd zo'n beetje het enige product is dat sinds de euro goedkoper is geworden (als je niet naar de freerecordshop kijkt).
ik vraag me dan af wat je doet met kleding of restaurants
vaalgrijs bedoel je dan denk ikquote:Op maandag 9 februari 2009 18:40 schreef tong80 het volgende:
Ik loop al jaren in hetzelfde zwarte T-shirtje
Licht zwartquote:
Smaken verschillen, en ik steek zelf mijn waardering voor deze band niet onder stoelen of banken,quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat AM zo'n beetje als eerste genoemd werden voor Lowlands 2009... zit daar nog iemand op te wachten dan?[..]
Dat is wel opmerkelijk, ik dacht dat je niet zo handig bent met computers.quote:
Niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:00 schreef Aisumasen het volgende:
en ik steek zelf mijn waardering voor deze band niet onder stoelen of banken
Ik heb ook altijd gedacht dat tong maar 1 site kendequote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk, ik dacht dat je niet zo handig bent met computers.
Door dit soort bands komt het dus dat 'de muziekelite' geen hoop meer heeft voor de hedendaagse muziekquote:Op maandag 9 februari 2009 19:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Smaken verschillen, en ik steek zelf mijn waardering voor deze band niet onder stoelen of banken,
maar ik denk toch dat je hier de urgentie van een band als Arctic Monkeys ernstig onderschat.
Juist omdat deze band (en songwriter Turner in het speciaal) elk jaar met grote stappen groeit, blijft deze band interessant om naar te luisteren. Je hoeft niet van de stijl te houden, en feiten zeggen ook zeker niet alles, maar als deze band een tour door Engeland aankondigt zijn alle zalen binnen luttele seconden uitverkocht. Nederland idem dito. Festivals in Engeland bieden tegen elkaar om ze exclusief op hun line-up te krijgen.
Toen ze daarom besloten ook wat stadions in Engeland aan te doen, om de grote vraag tegemoet te komen, verkochten ze ook complete stadions in een zucht uit. Verkoopcijfers van de albums en singles, precies hetzelfde. Betekent niet dat je ze om deze redenen meer of minder moet waarderen, maar het geeft wel een beeld over de vraag die je stelt.
Het is dus ook niet meer dan logisch dat Lowlands, als ze één van de grootste bands van dit moment hebben weten te strikken, ze dit als eerst aankondigen. En 75% van het Lowlands-publiek zal daar niet anders over denken.
Dus om antwoord te geven op je vraag: Ja.
Ik brand ze zelfsquote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk, ik dacht dat je niet zo handig bent met computers.
Post ze hier:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:54 schreef emokid het volgende:
Ik weet nog wat mijn eerst gekochte plaatje was of Ik kan me dat niet meer herinneren
Dan heeft iemand wel eerst voorgedaan hoe dat moest, hèquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heeft iemand wel eerst voorgedaan hoe dat moest, hè
Iemand anders mag het5 ook doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:47 schreef Desunoto het volgende:
PM hem dan evenmisschien makkelijker
Ik zal hem eens PMenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef Desunoto het volgende:
Hij zei dat ie er al een heeft klaarstaan. Dus ik zeg die doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |