Hij lijkt wel een beetje op paulquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tyler Bachtel
Shouldn't you be... somewhere else?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je Cairon, in je strijd het niet te worden, wordt jij precies wat je niet wil zijn.
Een VALSE KUTNICHT
pot. ketel. zwart. *kuch*quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je Cairon, in je strijd het niet te worden, wordt jij precies wat je niet wil zijn.
Een VALSE KUTNICHT
Toch jammer dat ie verder weinig intelligentie uitstraalt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tyler Bachtel
op het moment dat je mij op valsheid kunt betrappen laat het me dan horen, ok?quote:
quote:
ok, bijzonder om jezelf zo voor te stellenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Nu je het zegt. Ik herkende m niet met z'n Bulma haircut. [/dragonball Z referentie]
ben jij dat echt op de foto?quote:
Ik weet hoe cairon er uit ziet, en hij mocht willen dat hij er zo uit zag, hij is ook dikkigquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef Cahir het volgende:
HET IS CAIRON, GOD LEER LEZEN
als jij denkt dat ik op ALLE jongere jongens val, sterker nog, als jij denkt dat pedofielen op ALLE jongere jongens vallen, dan vergis je je toch vreselijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:12 schreef Cahir het volgende:
Feit: Cairon is te oud voor pedofielen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik op ALLE jongere jongens val, sterker nog, als jij denkt dat pedofielen op ALLE jongere jongens vallen, dan vergis je je toch vreselijk
wat heb je toch leuke plaatjes vanavondquote:
Is het zo ver?quote:
Proficiat! Ik hoop dat ze het OK vindt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:38 schreef Cahir het volgende:
JaZaterdag gaan we naar omoe
He not want to
ik denk niet dat jij je druk hoeft te maken hoor..quote:
jezus, echt waar?! die waren naar mijn inziens heel onschuldig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die verhalen hebben hem, en een paar andere gebruikers weggejaagd
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Britney - Circus (Axwell Medley Remix)
Vond ze ook heel onschuldigquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, echt waar?! die waren naar mijn inziens heel onschuldig.
*ahum* preuts *ahum*
Het zou ook slecht zijn voor je imago als je dat niet zou vinden.quote:
thank god, d8 dat het aan mij lagquote:
Sinds die 2 weg zijn druipt iedereen langzaam maar zeker terug.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, echt waar?! die waren naar mijn inziens heel onschuldig.
*ahum* preuts *ahum*
was het too much voor iedereen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sinds die 2 weg zijn druipt iedereen langzaam maar zeker terug.
Nee want er is love in the airquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was het too much voor iedereen?![]()
Ik heb jou ook al een tijdje niet meer voorbij zien komen
En nu is het voorbij? aangezien je weer hier bent?quote:
Nee, ben nu mijn engels aan het leren op de PC met hier en daar wat pauzes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En nu is het voorbij? aangezien je weer hier bent?
pardon!?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
oh hmm.. nou.. im sommige gevallen is "helemaal niet op komen dagen" wel gewenst hoor.
*steekt vinger omhoog*quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
oh hmm.. nou.. im sommige gevallen is "helemaal niet op komen dagen" wel gewenst hoor.
mwja, in een topicdeel waar mensen keihard bitchen en mensen te hard happen kan ik mijn lol niet op hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Beter te laat dan helemaal niet op komen dagen.
Klopt, maar dan wel graag van te voren melden svp.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
Jij kwam hier vroeger regelmatig? Das lang geleden dan. Ik heb jou nooit gezien hier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwja, in een topicdeel waar mensen keihard bitchen en mensen te hard happen kan ik mijn lol niet op hoor.
Vroeger was alles beter. De huidige generatie laat zich vergelijken met natte watjes. Y:)quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwja, in een topicdeel waar mensen keihard bitchen en mensen te hard happen kan ik mijn lol niet op hoor.
17 december 2002 was de eerste keer hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij kwam hier vroeger regelmatig? Das lang geleden dan. Ik heb jou nooit gezien hier.
natte watjes en met mannenpap doordrenkte tamponsquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. De huidige generatie laat zich vergelijken met natte watjes. Y:)
nou, ik schijn/scheen ook best gevaarlijke opmerkingen te maken... schijnbaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Xiance het volgende:
Jerruh shatz
dat was totaal niet op jou gericht, dat weet je zelf ook
juist ja, o wacht ffquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. De huidige generatie laat zich vergelijken met natte watjes. Y:)
Mijn Imago is toch heel anders hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zou ook slecht zijn voor je imago als je dat niet zou vinden.
ik ben nog nooit bang van je geworden, dus t zal wel meevallenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, ik schijn/scheen ook best gevaarlijke opmerkingen te maken... schijnbaar.
jow xi'wajijniexi!
Doe eens je best?...dat kan het topic wel gebruiken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, ik schijn/scheen ook best gevaarlijke opmerkingen te maken... schijnbaar.
jow xi'wajijniexi!
erg druk. laatste week stage, waarbij ik bezig ben met een reguliere bouwvraag, dj'en gaat ok, volgende week atlanta en alweer bijna 3 jaar met een lief menneke een goede, gezonde relatie. Ik heb niks te klagen! daar?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bang van je geworden, dus t zal wel meevallen
hows life?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe eens je best?...dat kan het topic wel gebruiken.
heeft iemand dat weleens geprobeerd? Hoorde dat ook vorig jaar. Volgens mij is het een Urban Legendquote:
ik woon weer even onder het ouderlijk dak, momenteel druk met mn eigen ICT bedrijfje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
erg druk. laatste week stage, waarbij ik bezig ben met een reguliere bouwvraag, dj'en gaat ok, volgende week atlanta en alweer bijna 3 jaar met een lief menneke een goede, gezonde relatie. Ik heb niks te klagen! daar?
is dat zo? vertel vertel.......quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je komt precies op het juiste moment.
Heb je al een naam bedacht?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik woon weer even onder het ouderlijk dak, momenteel druk met mn eigen ICT bedrijfje.
even geen vriendje meer, vind ik wel prima zo, lekker alle tijd voor mezelf
ut blijft een ramp!quote:
Beterschap jongenquote:
uit de naam moet wel blijken dat je een pcdokter bent. En natuurlijk moet je een logo hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
ut blijft een ramp!
nou heb ik een vriend die al tig namen aangedragen heeft, maar ik veeg alles van tafel
ga je weer uit? and on a schoolnite?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
en nu ga ik weer wijn drinken Cahir en Jerruh welkom terug. En tot laterz
D'r was een heel nieuwsartikel over een tijdje terug. Niet dat dat alles zegt, maar ik geloof dat ze onderzoek hadden gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeft iemand dat weleens geprobeerd? Hoorde dat ook vorig jaar. Volgens mij is het een Urban Legend
dat heb ik alquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
uit de naam moet wel blijken dat je een pcdokter bent. En natuurlijk moet je een logo hebben
dan ben je vast geen ambtenaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Weemz het volgende:
Wow, zowaar een productieve vergadering gehad zonet
jap 7 februari viert ze d'r verjaardag weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En om dit te vieren ga je die actie weer uitvoeren
Wat doe je dan precies?quote:
Veel, kwam ik laatst achter... Maar ga nu naar bed... Als je het echt wilt weten moet je het nog maar eens vragenquote:
nou ik vin van wel ben helemaal verliefdquote:
bleeghquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag kreeg ik als welkom terug kado bij het philipstoneel deze stoel
Mijn eigen regie troon, ik ben helemaal verliefd
[ afbeelding ]![]()
Ok. I'm officially BLIND now, thank you very much....quote:
As je 'm zo goed zou kennen zou je dus ook zien dat het hem echt is beste TMM.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik weet hoe cairon er uit ziet, en hij mocht willen dat hij er zo uit zag, hij is ook dikkig
of het is een hele oude foto, of ik heb nooit goed naar hem gekeken, 1 ding is zeker, de volgende keer zal ik echt met andere ogen naar hem kijken, damn sexy foto Cairon.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
As je 'm zo goed zou kennen zou je dus ook zien dat het hem echt is beste TMM.
Ja daar ben je nog enigszins aantrekkelijk. Mooie foto overigensquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of het is een hele oude foto, of ik heb nooit goed naar hem gekeken, 1 ding is zeker, de volgende keer zal ik echt met andere ogen naar hem kijken, damn sexy foto Cairon.![]()
![]()
Kijk deze foto, daar herkend ook niemand me meer op, goed hij is intussen al 18 jaar oud, maar het is een originele Erwin Olaf, toen hij nog de huisfotograaf was bij Het Zuidelijk Toneel.
Ik ben, echt waar de meest linkse op de foto, overigens de enige foto waar mensen van zeggen dat ik er sexy op sta![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm bliiiiiiiiiiiiiind! I've seen Bianca's Buttcrack!
I ain't wacking yours hun'!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:50 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zoals Femi al zei op bromance...
CRACK AIN'T WHACK!
Jawel, maar ik heb een rustig dagje, dus een klein venster openstaan.quote:
Het is weer dubbele handschoenen tijd.. maar ik ben alweer 4 uur wakker! Nu ik een rijbewijs heb, heb ik allerlei nieuwe verplichtingen bijgekregen, zoals het brengen van mijn zus naar het stationquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoest daar?
ook koud net als hier in het zonnige zuiden ?
gij snoodaardquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb een rustig dagje, dus een klein venster openstaan..
Door je mooie webcamfoto/sessie met Cahirquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:03 schreef Cairon het volgende:
En hoe ben ik die kwijtgeraakt dan?
dan is dat vast die zuidelijke inslag van je, want ik loop van en naar station nu nog steeds handschoenloos rondquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is weer dubbele handschoenen tijd.. maar ik ben alweer 4 uur wakker! Nu ik een rijbewijs heb, heb ik allerlei nieuwe verplichtingen bijgekregen, zoals het brengen van mijn zus naar het station
Die foto stamt nog uit Mei, en ik kan je verzekeren dat die foto in Cahir's bezit is gekomen omdat ik 'em ooit heel kort hier heb gepost. Ik heb Cahir's e-mail adres niet eens.Vandaar ook mijn verbazing dat hij 'em had opgeslagen en zelf op een andere image hosting site heeft gepost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Door je mooie webcamfoto/sessie met Cahir
Your crack is wack hehehehehe, dat doen onschuldigen niet!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef MisterO het volgende:
But still your reputation is gone baby![]()
Goh en er wordt nog meer over Britney's nieuwe nummer gepraat![]()
Dat was dan zeker voor zijn McDonalds dieetquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm bliiiiiiiiiiiiiind! I've seen Bianca's Buttcrack!
ZELF, moet ik iets zelf doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:08 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder![]()
Hangt een groot plakaat met ZELF bedieing op voor Nuno
Nu zie ik de kruisjes.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef MisterO het volgende:
Nu ik toch met Britney bezig was...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je jaloers?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat was dan zeker voor zijn McDonalds dieet
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
Net als Obama is ook Change, Yes we can voor jou van toepassingquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ZELF, moet ik iets zelf doenbehalve mensen afzeiken en verzoeken afwijzen en gewoon een arrogante bitch zijn, doe ik nooit iets zelf
Nee. echt nauwelijks iemand loopt hier zonder handschoenen buiten!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is dat vast die zuidelijke inslag van je, want ik loop van en naar station nu nog steeds handschoenloos rond
En om toch een peuk te kunnen doen kan ik mijn handen niet ieens in mijn zak houden
en jij bent een droog Maria kaakje ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Kan ik me wel voorstellen hoor, zo'n gebruikte afgelebberde boterham zoals jij.
Ik heb een isolerende speklaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee. echt nauwelijks iemand loopt hier zonder handschoenen buiten!
hehe daar ligt het dus aan, ik ben vrij dunquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb een isolerende speklaag![]()
al is die vooral plaatselijk wat geconcentreerd
ja dat haalt je weer een heel eind weg bij de watjesstatusquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe daar ligt het dus aan, ik ben vrij dun![]()
Gisteren 's avonds tennissen met -2 was ook wel lekker koudbikkel he
Wie zijn hier de watjes dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat haalt je weer een heel eind weg bij de watjesstatus
Ja ja maar ik heb tenminste nog een goed uiterlijk en figuur en ook innerlijk ben ik niet zo verrot als jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Kan ik me wel voorstellen hoor, zo'n gebruikte afgelebberde boterham zoals jij.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef Nuno_G het volgende:
Ja ja maar ik heb tenminste nog een goed uiterlijk en figuur en ook innerlijk ben ik niet zo verrot als jij
En jij bent oud genoeg om te weten wat een kaakje is, en om maria hoogstpersoonlijk ontmoet te hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef Stroekie het volgende:
en jij bent een droog Maria kaakje ?
Hoe weet jij dat ik een tante heb met die naam ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
En jij bent oud genoeg om te weten wat een kaakje is, en om maria hoogstpersoonlijk ontmoet te hebben.
Hola! Hoe is het hier?quote:
Aangezien er hier altijd 14 verhaallijnen door elkaar heen lopen verschilt dat, denk ik. Maar met mij en mijn verhaallijn gaat het prima in ieder geval. Hoe gat het met jou en de jouwe?quote:
iedereen is nog zwaar overstuur van die buttcrack foto's van Caironquote:
Crack ain't whack!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God, zó schokkend was die foto toch ook niet?![]()
Yours is! Ken doesn't HAVE a crack!quote:
OMG u did not just say that!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r was een heel nieuwsartikel over een tijdje terug. Niet dat dat alles zegt, maar ik geloof dat ze onderzoek hadden gedaan.
Zou het best eens willen proberenDe reden dat ik nooit te veel zuip is dat ik bang ben dat ik er misselijk van word. Dus als zo'n tampon dat elimineert...
Moet veel dingen doen etc..quote:
u nastyquote:
Nee, u bitch, dat zeg ik. Stroekie niet .quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet eens hoi bitch ofzo? ben je ziek?
Ben jij de grootste skank hier? Als ik af moet gaan op de verhalen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ZELF, moet ik iets zelf doenbehalve mensen afzeiken en verzoeken afwijzen en gewoon een arrogante bitch zijn, doe ik nooit iets zelf
half 8 is een mooie tijd voor de hardwerkende burgerman, maar toch niet voor een Jamin moviestar ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet veel dingen doen etc..
Maar half 8 is toch niet vroeg en wil strax weer trainen.
O ja, ik wil koffie
wijs mij eens aan wanneer ik hier voor het laatst iemand een bitch genoemd hebquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet eens hoi bitch ofzo? ben je ziek?
Amazing Discoveryquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, u bitch, dat zeg ik. Stroekie niet .
Maar goed, sup bitch?
quote:
ohja zie nu pas dat jij het niet wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, u bitch, dat zeg ik. Stroekie niet .
Maar goed, sup bitch?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
half 8 is een mooie tijd voor de hardwerkende burgerman, maar toch niet voor een Jamin moviestar ?
pas maar opquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohja zie nu pas dat jij het niet was![]()
krijg je als je vroeg uit bed komt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Amazing Discovery![]()
Mike legt verbanden
moi ?? ik ben heel liefquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben jij de grootste skank hier? Als ik af moet gaan op de verhalen?
Als ik dan ook naar new york kan dan mag je me noemen wat je wiltquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas maar op
als je niet beter gaat opletten gaan we jou Mieke 2 noemen
Ben altijd vroeg uit bed. Jij bent zeker nog koos werkeloos?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohja zie nu pas dat jij het niet was![]()
krijg je als je vroeg uit bed komt
Mike en de roommates schikken vast wel een beetje in zodat er ruimte voor je isquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik dan ook naar new york kan dan mag je me noemen wat je wilt
Heb je meer kilometers dan de city bus? of niet?quote:
Ik had het tegen Yuri, maar thnx anywayquote:
Nee, de vrijdag erna wel. Feestje in The Tara met familie en way too many different groups of friends. Dat wordt leuk.quote:
I can't waitquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, de vrijdag erna wel. Feestje in The Tara met familie en way too many different groups of friends. Dat wordt leuk.
We hebben grote slaapkamer over, uitkijkend op Central Park. (nah, je moet wel ff uit het raam hangen en naar links kijken hahah)quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mike en de roommates schikken vast wel een beetje in zodat er ruimte voor je is
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had het tegen Yuri, maar thnx anyway
I think it's safe to say he's not a serial killer, mike.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
Straks ben je een serial killer....
he jongen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb gewoon NU pas lunchpauze. Sorry hoor, maar het is bijna HALF DRIE!.
Vier het samen met m'n beste vriendin. Die is christelijk en hetero, dus om het in een homokroeg te doen was eigenlijk niet slim.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef Gellarboy het volgende:
Die Ierse pub op het Rokin?? Wat moet je daaaaar nou?
Kwam vroeg uit bed voor tennis. dus moet de komende ochtenden weer vroeg opquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben altijd vroeg uit bed. Jij bent zeker nog koos werkeloos?![]()
heerlijk uitslapen.
dat ligt er maar aan wat je met kilometers bedoeltquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je meer kilometers dan de city bus? of niet?
your reputations proceeds u
Ted Bundy zag er ook wel aardig uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I think it's safe to say he's not a serial killer, mike..
oh hoi biatchquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had het tegen Yuri, maar thnx anyway
Ja eigenlijk ben ik gewoon Norman Batesquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
We hebben grote slaapkamer over, uitkijkend op Central Park. (nah, je moet wel ff uit het raam hangen en naar links kijken hahah)
Tevens soms is de een dan de ander weg, Maar zit vaak vol want dan zit hun familie/vrienden of die van mij. Dus ver van te voren aangeven...
Maar euh... i don't even know u... Straks ben je een serial killer....
Ik lijk niet eens op Al Bundy, laat staat op zijn broer Tedquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ted Bundy zag er ook wel aardig uit![]()
![]()
HUH waar tennis jij???quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kwam vroeg uit bed voor tennis. dus moet de komende ochtenden weer vroeg op
Nothing much. Ik heb vanavond een afspraak in de Queens Head met twee travestieten.quote:
quote:
lazy bitch!quote:
Ah, okay.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vier het samen met m'n beste vriendin. Die is christelijk en hetero, dus om het in een homokroeg te doen was eigenlijk niet slim.Vandaar een toffe relaxte grote locatie
Vond Married with Children wel grappig. Zag laatst weer herhalingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik lijk niet eens op Al Bundy, laat staat op zijn broer Ted
heb nog nooit getennist dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
jammer. beetje jammer!
Roddickik hou van hem
Nuno is de dorpsfiets... iedereen heeft er al een ritje op gemaakt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
Heb je meer kilometers dan de city bus? of niet?
nothing much??? twee travestieten??quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nothing much. Ik heb vanavond een afspraak in de Queens Head met twee travestieten..
.
What's up with you?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vier het samen met m'n beste vriendin. Die is christelijk en hetero, dus om het in een homokroeg te doen was eigenlijk niet slim.Vandaar een toffe relaxte grote locatie
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nuno is de dorpsfiets... iedereen heeft er al een ritje op gemaakt.
okay onze agenda is nog leegquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nothing much??? twee travestieten??![]()
![]()
Hier druk, druk...vooruit werken voor lente en zomer... maar of ik daarna nog een baan heb![]()
![]()
Volgende week naar Nederland voor twee dagen.
Nou dan ga je dat maar proberen! altijd maar op je lazyassss op het frontpage!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb nog nooit getennist dus
Wat ik train de geestquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lazy bitch!![]()
![]()
Vond het al zo raar.
Autrialian Open zeker?
Ik durf niet, buiten is het engquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou dan ga je dat maar proberen! altijd maar op je lazyassss op het frontpage!
Ja, "Tina oent Letty" heten ze.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef mike_hunt het volgende:
nothing much??? twee travestieten??![]()
![]()
Wat is er aan de hand dan?quote:Hier druk, druk...vooruit werken voor lente en zomer... maar of ik daarna nog een baan heb![]()
![]()
Yaaaay! Da's cool.quote:Volgende week naar Nederland voor twee dagen.
wordt erg lachen...quote:
ja, i know my shit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat ik train de geest![]()
Morgen tweede halve finale
Daarom heb ik jou nog steeds nog nooit in Assen gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik durf niet, buiten is het eng
ja, veel ontslagen. Zelfs in de snoepbusiness. Wat ik heb is een veredelde vakantiebaantje hetgeen een erg goed belegde boterham opleverde. Doe het nu al een paar jaar. En was niet echt op zoek naar een echte baan. NY kwam ook maar toevallig op het pad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, "Tina oent Letty" heten ze..
.
Zijn super sympathiek en tof. Ik ga ze fotograferen.
[..]
Wat is er aan de hand dan?
[..]
Yaaaay! Da's cool..
Ben je ook net op tijd voor de Bear Pride, volgend weekend..
Van de week gaf je aan dat je nog naar de winkel bent geweest. Dus het zal wel loslopen met je agorafobie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is Assen een happening place?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daarom heb ik jou nog steeds nog nooit in Assen gezienhehehe en dat terwijl ik bijna alle homo fokkers nu al wel een keer gezien heb
K kom bijna nooit in de stad en ga ook niet al te vaak uit dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daarom heb ik jou nog steeds nog nooit in Assen gezienhehehe en dat terwijl ik bijna alle homo fokkers nu al wel een keer gezien heb
Wel al eens thuis geoefend met de Wii ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Echt the place to be mjongquote:
Heb geen wiiquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wel al eens thuis geoefend met de Wii ?
Twee dagen zitten vol, maar einde van de zomer o.i.d. ben ik weer daar voor een maand ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay onze agenda is nog leeg
zeg maar waar en wanneer we je de hand kunnen schudden
Ben vroeger weleens naar die schuurfeesten geweest, don't ask me where. in je oude kloffie op komen dagen en veel bier zuipen en hossen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echt the place to be mjongveel boer'n en geile trienen
Mjong echt lauwe shit is datquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben vroeger weleens naar die schuurfeesten geweest, don't ask me where. in je oude kloffie op komen dagen en veel bier zuipen en hossen...
In assen valt het toch wel mee, alleen beefeater zit vol met sjonnies en anitasquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mjong echt lauwe shit is dat![]()
nee, heb ik nog nooit gedaan
Ben jij dan de verroeste fiets met lekke banden die ongebruikt achter de dozen in de schuur ligt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nuno is de dorpsfiets... iedereen heeft er al een ritje op gemaakt.
Beefeater??quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In assen valt het toch wel mee, alleen beefeater zit vol met sjonnies en anitas
Een echte baan, kijk maar uit straks moet je nog werkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, veel ontslagen. Zelf in de snoepbusiness. Wat ik heb is een veredelde vakantiebaantje hetgeen een erg goed belegde boterham opleverde. Doe het nu al een paar jaar. En was niet echt op zoek naar een echte baan. NY kwam ook maar toevallig op het pad.
Zal nu, als het slecht afloopt, een echte baan moeten gaan zoeken![]()
![]()
![]()
maar ja, ik heb alleen maar diploma's die in Nederland echt wat betekenen. Nog ff, en ik moet weer naar Amsterdam. Ach hetzij zo.... hoop dat ik het nog kan redden..
nou, ik heb zwemdilpoma A en B.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Een echte baan, kijk maar uit straks moet je nog werken![]()
Hoe kan je eigenlijk diploma's hebben die alleen in NL geldig zijn
Assen zit vol met white trashquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In assen valt het toch wel mee, alleen beefeater zit vol met sjonnies en anitas
niet zo aanstellen je komt gewoon op de verkeerde plekkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Assen zit vol met white trashvooral tijdens het uitgaan, ze zitten overal
White trash? hahquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Assen zit vol met white trashvooral tijdens het uitgaan, ze zitten overal
geloof niet dat ik zo lang kan wachtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Twee dagen zitten vol, maar einde van de zomer o.i.d. ben ik weer daar voor een maand ofzo.
White Trash zit toch vooral aan de andere kant van de oceaan bij de Wall-Martquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
White trash? hah
Is daar een uitgaanscentrum? Wat voor soort tenten?
JA daar kom je in het buitenland niet ver mee, maar ook in NL nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, ik heb zwemdilpoma A en B.
nou als het goed is haal je daar toch wel de overkant van het zwembad meequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
JA daar kom je in het buitenland niet ver mee, maar ook in NL niet
Beefheater: cafe waar alle white trash in Assen komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
White trash? hah
I love white trash, well any trash really, they are so easyquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
White trash? hah
Ze zijn trash. vies dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
I love white trash, well any trash really, they are so easy
Ik kom in geen van allenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Beefheater: cafe waar alle white trash in Assen komen
Zusjes de Boer: alle 16 jarige sletjes komen daar bijeen, en ik heel soms.
De Diana: Discotheek voor alle trash
Het Cafe: gezelligheid inclusief Nederlandstalig muziek
Hotel de Jonge: voor een goed gesprek
klinkt gezellig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Beefheater: cafe waar alle white trash in Assen komen
Zusjes de Boer: alle 16 jarige sletjes komen daar bijeen, en ik heel soms.
De Diana: Discotheek voor alle trash
Het Cafe: gezelligheid inclusief Nederlandstalig muziek
Hotel de Jonge: voor een goed gesprek
hahaha skankquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
I love white trash, well any trash really, they are so easy
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CrazyDutchPunk luistert alweer 2 dagen volop K-Otic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in wat voor tenten kom jij dan?quote:
Genoegquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klinkt gezellig!![]()
loopt er niets neukbaars rond?
de partytent thuis achterin de tuinquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in wat voor tenten kom jij dan?
o, dan ben je voor hun waarschijnlijk een bezienswaardigheid. Stellen ze dan ook de geijkte vragen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Genoegallemaal heteroo's. De meesten hebben nog nooit in hun leven een homo ontmoet
Als ze erachter komen dat ik homo ben, worden de meesten gelijk helemaal bang dat ik ze ga versieren enzo. Dat is altijd zo leuk om te zien bij verjaardagsfeestjes, ineens durven ze me niet eens meer aan te kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dan ben je voor hun waarschijnlijk een bezienswaardigheid. Stellen ze dan ook de geijkte vragen?
Wie is het mannetje? en wie het vrouwtje? etc.
ze wassen zich nietquote:
Memory Lane?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu i/d download: Spice Girls - Live in Gelredome, Arnhem (28-3-1988)
Tenten waar geen sjonnies komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in wat voor tenten kom jij dan?
zeker ass hosselen in die R&B tenten, jeweetzquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tenten waar geen sjonnies komen
birthday-uitzending op de radio zaterdagquote:
o ja, je werkt bij de radio, toch? Ben jij een bekend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
birthday-uitzending op de radio zaterdag
Hey kerel, in 1988 bestonden ze nog nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu i/d download: Spice Girls - Live in Gelredome, Arnhem (28-3-1988)
Daar al helemaal nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zeker ass hosselen in die R&B tenten, jeweetz
Zoals ? (Voor het geval ik ooit naar Assen ga, ahoewel ik ook rustig naar een sjonnie tent ga )quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tenten waar geen sjonnies komen
1998 sorry. 88 is mn geboortejaar haha.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hey kerel, in 1988 bestonden ze nog niet
Als ik uitga zit ik in het rockcaféquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zoals ? (Voor het geval ik ooit naar Assen ga, ahoewel ik ook rustig naar een sjonnie tent ga )
Oh ja, ik was de Dockx helemaal vergeten johquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik uitga zit ik in het rockcafé
Valt wel mee met de alto's, die zitten vooral in the otherside in de rolderstraatquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja, ik was de Dockx helemaal vergeten joh![]()
waar alle alto's komen
Ik was 1 keer in de Dockx, en ik vond het echt vre-se-lijk al die kutirritante pubertjes, allemaal in het zwart en irritant aan het doen, rondrennen en kinderachtig doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt wel mee met de alto's, die zitten vooral in the otherside in de rolderstraat
Dan zullen we elkaar ook niet snel tegen komen neequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was 1 keer in de Dockx, en ik vond het echt vre-se-lijk al die kutirritante pubertjes, allemaal in het zwart en irritant aan het doen, rondrennen en kinderachtig doennooit meer.
Ik heb dat skank vanm je toch eens opgezocht en vond ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |