quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe eens je best?...dat kan het topic wel gebruiken.
heeft iemand dat weleens geprobeerd? Hoorde dat ook vorig jaar. Volgens mij is het een Urban Legendquote:
ik woon weer even onder het ouderlijk dak, momenteel druk met mn eigen ICT bedrijfje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
erg druk. laatste week stage, waarbij ik bezig ben met een reguliere bouwvraag, dj'en gaat ok, volgende week atlanta en alweer bijna 3 jaar met een lief menneke een goede, gezonde relatie. Ik heb niks te klagen! daar?
is dat zo? vertel vertel.......quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je komt precies op het juiste moment.
Heb je al een naam bedacht?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik woon weer even onder het ouderlijk dak, momenteel druk met mn eigen ICT bedrijfje.
even geen vriendje meer, vind ik wel prima zo, lekker alle tijd voor mezelf
ut blijft een ramp!quote:
Beterschap jongenquote:
uit de naam moet wel blijken dat je een pcdokter bent. En natuurlijk moet je een logo hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
ut blijft een ramp!
nou heb ik een vriend die al tig namen aangedragen heeft, maar ik veeg alles van tafel
ga je weer uit? and on a schoolnite?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
en nu ga ik weer wijn drinken Cahir en Jerruh welkom terug. En tot laterz
D'r was een heel nieuwsartikel over een tijdje terug. Niet dat dat alles zegt, maar ik geloof dat ze onderzoek hadden gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeft iemand dat weleens geprobeerd? Hoorde dat ook vorig jaar. Volgens mij is het een Urban Legend
dat heb ik alquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
uit de naam moet wel blijken dat je een pcdokter bent. En natuurlijk moet je een logo hebben
dan ben je vast geen ambtenaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Weemz het volgende:
Wow, zowaar een productieve vergadering gehad zonet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |