Hij lijkt wel een beetje op paulquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tyler Bachtel
Shouldn't you be... somewhere else?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je Cairon, in je strijd het niet te worden, wordt jij precies wat je niet wil zijn.
Een VALSE KUTNICHT
pot. ketel. zwart. *kuch*quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je Cairon, in je strijd het niet te worden, wordt jij precies wat je niet wil zijn.
Een VALSE KUTNICHT
Toch jammer dat ie verder weinig intelligentie uitstraalt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tyler Bachtel
op het moment dat je mij op valsheid kunt betrappen laat het me dan horen, ok?quote:
quote:
ok, bijzonder om jezelf zo voor te stellenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Nu je het zegt. Ik herkende m niet met z'n Bulma haircut. [/dragonball Z referentie]
ben jij dat echt op de foto?quote:
Ik weet hoe cairon er uit ziet, en hij mocht willen dat hij er zo uit zag, hij is ook dikkigquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef Cahir het volgende:
HET IS CAIRON, GOD LEER LEZEN
als jij denkt dat ik op ALLE jongere jongens val, sterker nog, als jij denkt dat pedofielen op ALLE jongere jongens vallen, dan vergis je je toch vreselijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:12 schreef Cahir het volgende:
Feit: Cairon is te oud voor pedofielen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik op ALLE jongere jongens val, sterker nog, als jij denkt dat pedofielen op ALLE jongere jongens vallen, dan vergis je je toch vreselijk
wat heb je toch leuke plaatjes vanavondquote:
Is het zo ver?quote:
Proficiat! Ik hoop dat ze het OK vindt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:38 schreef Cahir het volgende:
JaZaterdag gaan we naar omoe
He not want to
ik denk niet dat jij je druk hoeft te maken hoor..quote:
jezus, echt waar?! die waren naar mijn inziens heel onschuldig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die verhalen hebben hem, en een paar andere gebruikers weggejaagd
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Britney - Circus (Axwell Medley Remix)
Vond ze ook heel onschuldigquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, echt waar?! die waren naar mijn inziens heel onschuldig.
*ahum* preuts *ahum*
Het zou ook slecht zijn voor je imago als je dat niet zou vinden.quote:
thank god, d8 dat het aan mij lagquote:
Sinds die 2 weg zijn druipt iedereen langzaam maar zeker terug.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, echt waar?! die waren naar mijn inziens heel onschuldig.
*ahum* preuts *ahum*
was het too much voor iedereen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sinds die 2 weg zijn druipt iedereen langzaam maar zeker terug.
Nee want er is love in the airquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was het too much voor iedereen?![]()
Ik heb jou ook al een tijdje niet meer voorbij zien komen
En nu is het voorbij? aangezien je weer hier bent?quote:
Nee, ben nu mijn engels aan het leren op de PC met hier en daar wat pauzes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En nu is het voorbij? aangezien je weer hier bent?
pardon!?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
oh hmm.. nou.. im sommige gevallen is "helemaal niet op komen dagen" wel gewenst hoor.
*steekt vinger omhoog*quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
oh hmm.. nou.. im sommige gevallen is "helemaal niet op komen dagen" wel gewenst hoor.
mwja, in een topicdeel waar mensen keihard bitchen en mensen te hard happen kan ik mijn lol niet op hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Beter te laat dan helemaal niet op komen dagen.
Klopt, maar dan wel graag van te voren melden svp.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
Jij kwam hier vroeger regelmatig? Das lang geleden dan. Ik heb jou nooit gezien hier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwja, in een topicdeel waar mensen keihard bitchen en mensen te hard happen kan ik mijn lol niet op hoor.
Vroeger was alles beter. De huidige generatie laat zich vergelijken met natte watjes. Y:)quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwja, in een topicdeel waar mensen keihard bitchen en mensen te hard happen kan ik mijn lol niet op hoor.
17 december 2002 was de eerste keer hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij kwam hier vroeger regelmatig? Das lang geleden dan. Ik heb jou nooit gezien hier.
natte watjes en met mannenpap doordrenkte tamponsquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. De huidige generatie laat zich vergelijken met natte watjes. Y:)
nou, ik schijn/scheen ook best gevaarlijke opmerkingen te maken... schijnbaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Xiance het volgende:
Jerruh shatz
dat was totaal niet op jou gericht, dat weet je zelf ook
juist ja, o wacht ffquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. De huidige generatie laat zich vergelijken met natte watjes. Y:)
Mijn Imago is toch heel anders hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zou ook slecht zijn voor je imago als je dat niet zou vinden.
ik ben nog nooit bang van je geworden, dus t zal wel meevallenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, ik schijn/scheen ook best gevaarlijke opmerkingen te maken... schijnbaar.
jow xi'wajijniexi!
Doe eens je best?...dat kan het topic wel gebruiken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, ik schijn/scheen ook best gevaarlijke opmerkingen te maken... schijnbaar.
jow xi'wajijniexi!
erg druk. laatste week stage, waarbij ik bezig ben met een reguliere bouwvraag, dj'en gaat ok, volgende week atlanta en alweer bijna 3 jaar met een lief menneke een goede, gezonde relatie. Ik heb niks te klagen! daar?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bang van je geworden, dus t zal wel meevallen
hows life?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe eens je best?...dat kan het topic wel gebruiken.
heeft iemand dat weleens geprobeerd? Hoorde dat ook vorig jaar. Volgens mij is het een Urban Legendquote:
ik woon weer even onder het ouderlijk dak, momenteel druk met mn eigen ICT bedrijfje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
erg druk. laatste week stage, waarbij ik bezig ben met een reguliere bouwvraag, dj'en gaat ok, volgende week atlanta en alweer bijna 3 jaar met een lief menneke een goede, gezonde relatie. Ik heb niks te klagen! daar?
is dat zo? vertel vertel.......quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je komt precies op het juiste moment.
Heb je al een naam bedacht?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik woon weer even onder het ouderlijk dak, momenteel druk met mn eigen ICT bedrijfje.
even geen vriendje meer, vind ik wel prima zo, lekker alle tijd voor mezelf
ut blijft een ramp!quote:
Beterschap jongenquote:
uit de naam moet wel blijken dat je een pcdokter bent. En natuurlijk moet je een logo hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
ut blijft een ramp!
nou heb ik een vriend die al tig namen aangedragen heeft, maar ik veeg alles van tafel
ga je weer uit? and on a schoolnite?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
en nu ga ik weer wijn drinken Cahir en Jerruh welkom terug. En tot laterz
D'r was een heel nieuwsartikel over een tijdje terug. Niet dat dat alles zegt, maar ik geloof dat ze onderzoek hadden gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeft iemand dat weleens geprobeerd? Hoorde dat ook vorig jaar. Volgens mij is het een Urban Legend
dat heb ik alquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
uit de naam moet wel blijken dat je een pcdokter bent. En natuurlijk moet je een logo hebben
dan ben je vast geen ambtenaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Weemz het volgende:
Wow, zowaar een productieve vergadering gehad zonet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |