jawel hoor ik heb hem met oud en nieuw nog gezienquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:55 schreef Cairon het volgende:
waar is The_Erik eigenlijk, hij is al niet meer sinds december ofzo gesignaleerd...
Vast wel. Heb m net ook weer meegehadquote:
Ted Heath toch zeker wel, al was ie geen president.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
Kom op je moet er wel meer weten, denk US presidents
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik denk dat we de reden gevonden hebben waarom Nuno geen bromance kent, en geen man-crush.
Nuno: "Hoe kun je met iemand een vriendschap hebben zonder met elkaar naar bed te zijn geweest?"
NEE-HEE!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar als ik het goed begrijp is een bromance 2 mannen die zeer goed bevriend zijn waarbij er 1 homo is en 1 niet en die homo is eigenlijk ook verliefd op die hetero?
Is het dan ook zo dat die hetero daarvan weet?
Nee, twee hetero's maar non sexual.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar als ik het goed begrijp is een bromance 2 mannen die zeer goed bevriend zijn waarbij er 1 homo is en 1 niet en die homo is eigenlijk ook verliefd op die hetero?
Is het dan ook zo dat die hetero daarvan weet?
En dat vind ik wel zo'n bullshit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej, gedraag je, volgens mij is dat wettelijk zelfs verboden, majesteitsschennis
Hij heeft me onlangs nog op gay.nl aangesproken. Hij leeft nog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:55 schreef Cairon het volgende:
waar is The_Erik eigenlijk, hij is al niet meer sinds december ofzo gesignaleerd...
Kunnen we Erik niet vragen om terug te komen hier?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft me onlangs nog op gay.nl aangesproken. Hij leeft nog.
heeft ie daarom niet meer gepost hier?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kunnen we Erik niet vragen om terug te komen hier?
het explicite sex gebeuren is ondertussen wel weer tot reguliere proporties terug gebracht ?
ja die verhalen hebben hem, en een paar andere gebruikers weggejaagdquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeft ie daarom niet meer gepost hier?
Onzin, maar goed als jij dat gelooft dan mag datquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik denk dat we de reden gevonden hebben waarom Nuno geen bromance kent, en geen man-crush.
Nuno: "Hoe kun je met iemand een vriendschap hebben zonder met elkaar naar bed te zijn geweest?"
Maar dat vond jij toch niet erg?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Stroekie het volgende:
ja die verhalen hebben hem, en een paar andere gebruikers weggejaagd
jawel, ik ben ervoor dat een ieder zich bij ons welkomt voelt en hang het principe aan van hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |