Ja, er is zelfs een wiki over bromancequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Cairon het volgende:
Dat valt onder een speciaal soort bromance. Bromance is eigenlijk alleen tussen twee hetero's...
De wiki pagina over de term bromancequote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:19 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb even een mike momentje;
Zijn jullie homo's?
Mag je met je Bromance naar bed geweest zijn of is het dan een Crush? Maar als het nog steeds een van je beste vrienden is het dan nog een crush of wat is het dan ... Verwarrend hoor dit alllesquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ook wel ooit een bromance gehad dan. Of was het een mancrush? Duurde 1,5 jaar... da's bromance dan he? En het was een gaystraightbromance.
Bromance --> is no sexquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mag je met je Bromance naar bed geweest zijn of is het dan een Crush? Maar als het nog steeds een van je beste vrienden is het dan nog een crush of wat is het dan ... Verwarrend hoor dit allles
Volgens mij is beide sexloosquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mag je met je Bromance naar bed geweest zijn of is het dan een Crush? Maar als het nog steeds een van je beste vrienden is het dan nog een crush of wat is het dan ... Verwarrend hoor dit allles
Heej, gedraag je, volgens mij is dat wettelijk zelfs verboden, majesteitsschennisquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Transsexueeel dan?
Bromance dus...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ook wel ooit een bromance gehad dan. Of was het een mancrush? Duurde 1,5 jaar... da's bromance dan he? En het was een gaystraightbromance.
Ik denk dat we de reden gevonden hebben waarom Nuno geen bromance kent, en geen man-crush.quote:
quote:
hehe +1quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik denk dat we de reden gevonden hebben waarom Nuno geen bromance kent, en geen man-crush.
Nuno: "Hoe kun je met iemand een vriendschap hebben zonder met elkaar naar bed te zijn geweest?"
maar als ik het goed begrijp is een bromance 2 mannen die zeer goed bevriend zijn waarbij er 1 homo is en 1 niet en die homo is eigenlijk ook verliefd op die hetero?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik denk dat we de reden gevonden hebben waarom Nuno geen bromance kent, en geen man-crush.
Nuno: "Hoe kun je met iemand een vriendschap hebben zonder met elkaar naar bed te zijn geweest?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |