Koning Willem 3 die zich wel eens aan een jonge huzaar te buiten gingquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom op een geschiedenisexpert als jij moet dit toch weten
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, wij zijn maar goed in 1 ding samen... he lindo?
Nee wat TMM Willem 2 was dat...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Koning Willem 3 die zich wel eens aan een jonge huzaar te buiten ging
Kom op je moet er wel meer weten, denk US presidentsquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Koning Willem 3 die zich wel eens aan een jonge huzaar te buiten ging
volgens mij is het vast erfelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee wat TMM Willem 2 was dat...
nou dat is niet mijn sterkste puntquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom op je moet er wel meer weten, denk US presidents
Wie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Cairon het volgende:
Oh nee Alex en Luke zijn uit elkaar gehaald!
Brody Jenner! Wat ben je toch ook een klootzak! Dat was pas echt een bromance! Luke en Alex...
bea=pot?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is het vast erfelijk
Vreemd, ik denk bij het witte huis tegenwoordig best aan gay...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dat is niet mijn sterkste punt
even terugtellen
Obama
Bush
Clinton
Bush
Reagen
Carter
Ford
Nixon
Lyndon B Johnson
Kennedy
ik heb van bovenstaande namen/personen/foto's nog nooit een gaydar alamering ontvangen
Ja als ie was komen opdagen had ie me alle hoeken van de hotelkamer mogen laten zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, bah bah bah, wat een onzedelijk gedoe!
Friso.quote:
ik dacht dat jij naar gene zijde was gegaan, of was het een laatste dag van iets anders?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vreemd, ik denk bij het witte huis tegenwoordig best aan gay...
owja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Friso.
Waarom denk je dat het maandelijkse gay feest in Eindhoven nhet Friso-feest heet?
Nou ja! Het is mijn laatste dag hier.. vandaag.. en idd, dan ga ik naar de overkantquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik dacht dat jij naar gene zijde was gegaan, of was het een laatste dag van iets anders?
Het is tegen de natuur van god, om als man en man, samen te liggen als man en vrouw!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ie was komen opdagen had ie me alle hoeken van de hotelkamer mogen laten zien
His loss.
wat ga je doen bij de overkant?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja! Het is mijn laatste dag hier.. vandaag.. en idd, dan ga ik naar de overkant
E J Hoover dan maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dat is niet mijn sterkste punt
even terugtellen
Obama
Bush
Clinton
Bush
Reagen
Carter
Ford
Nixon
Lyndon B Johnson
Kennedy
ik heb van bovenstaande namen/personen/foto's nog nooit een gaydar alamering ontvangen
volgens mij een koppeltje uit As the world turnsquote:
Van de FBI?quote:
Was hij ook president dan?quote:
Mike Starink heeft het uitgevonden volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:19 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb even een mike momentje;
Zijn jullie homo's?
hoe dat zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het is tegen de natuur van god, om als man en man, samen te liggen als man en vrouw!
Oooow, alleen liggen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het is tegen de natuur van god, om als man en man, samen te liggen als man en vrouw!
Je bedoelt sexloos en snurkend?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe dat zo
jij lag samen met mij er presies zo bij als menig getrouwd stel
Sorry even een blank out ... even nadenken wie die ander nu was ... wel een president. Ben nog niet wakkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was hij ook president dan?
weet wel dat hij directeur van FBI geweest is en naamgever van een dam in de buurt van Vegas
en die dam is best indrukwekkend
volgens mij alles behalve wildquote:
volgens mij moet ik nog eens subtiel hier de aanstaande battle onder jouw aandacht brengenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry even een blank out ... even nadenken wie die ander nu was ... wel een president. Ben nog niet wakker
quote:
toen zat ik op mijn hurken, is 2 februari weer een jaar geleden...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow, alleen liggen?
Vandaar de WC perikelen
dan rest voor jou alleen het sexloos gedeeltequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
(stroek snurkend, ik snurk niet...)
ja ja sorry, ik heb een excuus, het is nog ochtend en ik ben drukquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik nog eens subtiel hier de aanstaande battle onder jouw aandacht brengen
noem jij dit maal maar plaats en tijd en ik zal er zijn
En om dit te vieren ga je die actie weer uitvoerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
toen zat ik op mijn hurken, is 2 februari weer een jaar geleden...
Ach ik wacht al vanaf aug 2008 daar kunnen best wel een paar maanden bij totdat jij gebruik kan maken van R als je persoonlijke secondantquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja sorry, ik heb een excuus, het is nog ochtend en ik ben drukSlecht excuus maar goed
Brody Jenner heeft zijn eigen reality serie.quote:
I know!quote:
Owww, cutequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:48 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brody in het midden, de heks rechts is zijn verspookte moeder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waxxxxxed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet bij Bromance altijd denken aan de Bropnnie-eenheid van Make me a supermodelquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
Brody Jenner heeft zijn eigen reality serie.
Brody Jenner is de zoon van de wel bekende atleet Bruce Jenner. Hij deelt een stief familie met Kim Kardashian. Brody Jenner is voornamelijk beroemd om het beroemd zijn, een soort van mannelijk Paris Hilton, maar dan met een iets hoger IQ en een greintje meer klasse en stijl.
Hij oogt niet lelijk.
Bromance is zijn zoektocht naar een nieuwe beste vriend, aangezien hij ooit eens BFFL was met ene Spencer uit "The Hills" maar die heeft hem verraden of verlaten of whatever. Het hele gebeuren lijkt strak te staan van homo-erotiek. De ondertoon is zo pijnlijk duidelijk aanwezig dat je hardop de vraag kan stellen voor wie dit programma nu eigenlijk bedoelt is.
Ik geloof dat iemand het programma al eens omschreef als een teken dat de volgende maatschappelijke beweging op het gebied van mannelijke emancipatie "gay for pay" is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |