Daarom moeten we ook de barricaden opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als iedereen ook in de kast blijft zijn er geen andere voorbeelden
Ik wil geen voorbeeld zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als iedereen ook in de kast blijft zijn er geen andere voorbeelden
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Stroekie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stonewall-rellen
en dit leidde uiteindelijk tot de oprichitng van Roze Zaterdag
Dan moet je ook niet klagen over diegene die wel in dat bladje staanquote:
Dat heb ik in mijn studententijd al gedaan, laat het nu aan andere over. Blijf wel actief op de achtergrondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook de barricaden op![]()
een snoepnicht?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Nuno_G het volgende:
Jij lijkt me een prima voorbeeld met zo'n leuke baan bij Jamin
dan wordt dit een beroepsmatige ME TVPquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook de barricaden op![]()
We hebben wel een heel geinige groepsfoto van een meet bij de Amsterdam Dungeonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef MisterO het volgende:
Er moet een groepsfoto van ons gemaakt worden en GB moet die als cover gaan gebruiken
You just love us, admit itquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan wordt dit een beroepsmatige ME TVP
owja, dat is leuk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef MisterO het volgende:
Er moet een groepsfoto van ons gemaakt worden en GB moet die als cover gaan gebruiken
Nee om een voorbeeld te zijn moet je bekend zijn. En nogmaals, ik wil geen voorbeeld zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen over diegene die wel in dat bladje staan![]()
Jij lijkt me een prima voorbeeld met zo'n leuke baan bij Jamin
Oh? welke foto?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben wel een heel geinige groepsfoto van een meet bij de Amsterdam Dungeon
Maar daar staan velen op die er niet meer zijn en andersom.
je moet eens zien wat ik met salmiakknotsen kan doen.quote:
Moet jij nu niet ook een adoratietopic openen dan?quote:
neuh, ze kunnen ook in mijn adoratietopic postenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet jij nu niet ook een adoratietopic openen dan?
Ik weet niet of ik hem nog heb na de grote pc crash, maar iemand anders vast nog welquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, ze kunnen ook in mijn adoratietopic posten
het zijn wel lieverdjes hoor
wie zegt datquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee om een voorbeeld te zijn moet je bekend zijn. En nogmaals, ik wil geen voorbeeld zijn.
Ik voel me NIET aangesprokenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon extreem schattig!
*duck*
quote:
jij bent de wat meer rebelse type?quote:
Ik ben ENORM rebels!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij bent de wat meer rebelse type?
Maar die jonkies/nieuwelingen moetne wel van iemand het goede voorbeeld krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn studententijd al gedaan, laat het nu aan andere over. Blijf wel actief op de achtergrond
dat gebeurt toch al bij elke meet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef MisterO het volgende:
Queen, without a course?quote:
ik hou wel van opstandige meidenquote:
Niet bij de vorige en die daarvoor gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gebeurt toch al bij elke meet ?
NIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEETTTT!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij bent super lief
Gewinkeld!quote:
Dat krijg je er nou van.. ga ik spontaan zingen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik hou wel van opstandige meiden
*duikt weg voor DR34M3R
Pardon?! *swaffelt de huppelaar*quote:
Erg verstandigquote:*duikt weg voor DR34M3R
ja en ook bij de efteling eentje waarop jij ontbreektquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben wel een heel geinige groepsfoto van een meet bij de Amsterdam Dungeon
Maar daar staan velen op die er niet meer zijn en andersom.
...........quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
* Jankt: "OOOOOOOHHH wat is ze mooi, wat staat de tijd haar goooeeeeeed"
Heb je de dungeon foto nog?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en ook bij de efteling eentje waarop jij ontbreekt![]()
alleen eindhoven is volgens mij niet fotografisch goed gegaan
Goed zo. Hoef ik niet te swiffelen...quote:
quote:![]()
[..]
Erg verstandig
quote:
*duikt wegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van.. ga ik spontaan zingen...
You can run, but you can't hide...quote:
Nou ja morgen, ik moet morgen naar de woningstichting en nog het een en ander regelen, kwam ik vandaag achter... Dus can i get a raincheck?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?! *swaffelt de huppelaar*
![]()
[..]
Erg verstandig
Rebelqueen?quote:
ik denk dat Vlarp hem nog wel heeft staanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem nog heb na de grote pc crash, maar iemand anders vast nog wel
wanna try?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
You can run, but you can't hide...
quote:Een Amerikaanse vrouw is bevallen van een achtling.
De zes jongens en twee meisjes maken het volgens Amerikaanse media goed. Ze wegen allemaal tussen de 900 en 1500 gram. De artsen die de zuigelingen ter wereld brachten, waren verrast dat er uiteindelijk acht baby's waren. Zij waren uitgegaan van een zevenling.
quote:
Ik ben niet lief! En ook niet schattig!quote:
Nee hoor engel, helemaal nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet lief! En ook niet schattig!
Uh, volgens mij moet je nog ff een lesje biologie volgen hoorquote:
Ik denk dat het meer is dat je het niet WIL zijn, maar helaas, je bent het wel. Wat is daar nou mis mee??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet lief! En ook niet schattig!
neuh, maar ik ben erg gevoeligquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, volgens mij moet je nog ff een lesje biologie volgen hoor
Heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Gaat allen Milk zien en besef de waarde van uit de kast zijn
Je maagdelijkheid schiet er uit als ik je tegen je hoofd sla met m'n pielemuisje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, maar ik ben erg gevoelig
huh, i'm touchy
Dat hoeft dus niet, je kunt ook een voorbeeld zijn voor je directe omgeving, voor je naasten, en naar gelang kun je die kring uitbreiden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee om een voorbeeld te zijn moet je bekend zijn. En nogmaals, ik wil geen voorbeeld zijn.
jah, zo gevoelig ben ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je maagdelijkheid schiet er uit als ik je tegen je hoofd sla met m'n pielemuisje?
denk okt 2007 bij Pannquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet bij de vorige en die daarvoor gelukkig
Darth Vibrator toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:31 schreef Cairon het volgende:
Later als ik groot ben word ik Darth Vader.
Die is dara door de Dungeon zelf gemaakt, en toen ingescand en naar iedereen gestuurd hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kom altijd zonder camera naar zulke bijeenkomsten
Vlarp wil hem vast wel mailen/posten en ander Wonderer vast welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is dara door de Dungeon zelf gemaakt, en toen ingescand en naar iedereen gestuurd hoor
gaat ze dood?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar huis en me mentaal voorbereiden op dreamers laatste dag hier morgen
jullie wegen gaan arbeidstechnisch een andere kant uit ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:36 schreef Ang3l het volgende:
welja...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou ja morgen, ik moet morgen naar de woningstichting en nog het een en ander regelen, kwam ik vandaag achter... Dus can i get a raincheck?
Ik ben al het voorbeeld voor velen geweestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar die jonkies/nieuwelingen moetne wel van iemand het goede voorbeeld krijgen
hou wel van je.quote:
Was het maar waarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze interviews kunnen regelen met mensen die echt beroemd zijn? Nee de enige interviews die daar in staan zijn van voorbeeld flikkers...
- Gerard Joling
- Gordon
- Jamai
- Ron-die-tarzan-speelt
- Carlo Boshard
- Wonderer
- Sasha Visser/De Boer
- Joop Braakhekke
die hebben de overtocht niet overleeft net als die van de efteling meet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was het maar waarZe hebben niet eens gereageerd op de persmap.
wat betreft die foto, dan zal ik erg moeten zoeken...
quote:
Er staan 11 fokkers op en 6 vreemdenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
ik herken maar 3 mensjes
oh wacht ik zie vlarp ook
Dat was een vreemde groep die met ons meeliep, voor de groepskorting of zo? Of om de tour vol te maken? Geen idee meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:42 schreef wonderer het volgende:
Oh, vast wel, maar ik heb geen idee waar ze staan.
Edit: oh, hoeft niet meer
Wie waren die vrouwen ook alweer?
4 jaar of zo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:51 schreef Cairon het volgende:
hoe oud is die foto wel niet?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef Cairon het volgende:
en ik ga V the original Miniseries part 1 of 4 kijken
februari 2006 volgens mij... Ik woonde nog niet in de VS in ieder geval.quote:
Dan komt de serie en dan komt V the Final Battle... meen ik me te herinneren...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]En dan heb je nog vervolgen toch? Of een film? Ik weet niet meer hoe het zat,
Eerlijk Engel, jij bent het enige wat ik echt ga missen daar... En dan bedoel ik ook echt missenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Heb je eigenlijk al iets nieuws?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerlijk Engel, jij bent het enige wat ik echt ga missen daar... En dan bedoel ik ook echt missen![]()
Maar! We hebben altijd nog fok! en msn, en telefoon, en Sanadome () en Friso en zomaar op de koffie en en en... ik ga je toch missen...
Jawel, ik zit vanaf maandag aan de overkant van de straat. Kan ik toch nog zwaaienquote:
Dat krijg je als je je hele leven online gooit!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:51 schreef Ang3l het volgende:
En hoezo moet ik via gay.nl van iemand horen dat ik zaterdag bij TMM ga eten?!
Plannen mensen mijn toch al volle agenda's ineens zonder mijn medeweten zelf al vol?
Regelen danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef Cairon het volgende:
turns out that battle wasn't as final as they had hoped
Weet je waar ik zin in heb... in een film/serie marathon!
Ik ga vooral je loepzuivere aria's missenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerlijk Engel, jij bent het enige wat ik echt ga missen daar... En dan bedoel ik ook echt missen![]()
Maar! We hebben altijd nog fok! en msn, en telefoon, en Sanadome () en Friso en zomaar op de koffie en en en... ik ga je toch missen...
Dat heeft weinig te maken met het feit dat iemand buiten mij om beslist dat ik zaterdag mee ga etenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:28 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je hele leven online gooit!
Oh, maar die gaan we dan gewoon inzingen op je voicemail!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vooral je loepzuivere aria's missen
.......................quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar die gaan we dan gewoon inzingen op je voicemail!
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel, ik zit vanaf maandag aan de overkant van de straat. Kan ik toch nog zwaaien
En we gingen ook nog singstarren!quote:
een parkeerplaats bezocht ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef hierissieweer het volgende:
Raad eens wat ik net gedaan heb...
gewinkeld! (een badmat dit keer gekocht)quote:
jesus wat een opwindden leven heb je tochquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gewinkeld! (een badmat dit keer gekocht)
Jap vind ik zelf ook, mijn leven is zoveel beter geworden. Eerst had ik alleen werk, school en slapen, nu doe ik er ook nog eens winkelen bij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jesus wat een opwindden leven heb je toch
Kan ik je ergens mee helpen? (volgens mij zijn Nuno en ang3l daar wel goed in...)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:40 schreef Xiance het volgende:
ik ben met de droge materie bezig van een bedrijfsplan...
Nee hoor. Ik ben nergens goed in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan ik je ergens mee helpen? (volgens mij zijn Nuno en ang3l daar wel goed in...)
nope, het gaat primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan ik je ergens mee helpen? (volgens mij zijn Nuno en ang3l daar wel goed in...)
Ik kan heel goed zeuren. En zwelgen. En pesten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou ja, je kan in ieder geval goed dansen... En er zijn vast zat andere dingen die je wèl kan
Anders ga je failliet aan het smsen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet zo echt mn telefoon gaan verstoppen.
Anders wij wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wordt er op dit moment een beetje moedeloos van...
had je een HIW momentje?quote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:40 schreef Xiance het volgende:
ik ben met de droge materie bezig van een bedrijfsplan...
och zieltje...quote:
mijn budget voor 2009 bestaat niet, heb ik ook niet nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik heb net mijn budget 2009 in elkaar geklust.
En voor morgen moet ik nog ëven" mijn strategieplan maken. Korte en lange termijn, compleet met rollen en ambities.
Oh well, morgen weer een dag.
Voor nu ligt er een lekker ventje in bed op mij te wachten![]()
Ik wens u allen dus een welverdiende nachtrust!
Mja, dat heb je wel eens he.quote:
Maar is het nu allemaal wel weer goed dan?quote:
Ik heb ze de laatste tijd niet meer zoveel, scheelt wel weer! (its a all time high!)quote:
en ik zie er nog even jong uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:51 schreef Cairon het volgende:
hoe oud is die foto wel niet?
nee dat ligt niet bij mij schatje, ik stuur je de mailwisseling wel even doorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:51 schreef Ang3l het volgende:
En hoezo moet ik via gay.nl van iemand horen dat ik zaterdag bij TMM ga eten?!
Plannen mensen mijn toch al volle agenda's ineens zonder mijn medeweten zelf al vol?
OOOOHHHH gaat ie met jou wel naar Sanadome!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
een sanatoriumquote:
http://www.sanadome.nl/quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:18 schreef Xiance het volgende:
wtf is sanadome?
Je kunt er ook mammografieën laten doen en bloed prikken enzo...quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
http://www.sanadome.nl/
maar ik dacht dat het vooral sauna was, net zoals bij www.elysium.nl, maar dat is dus niet
Vandaar dus dat ik daar wel heen gaquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
http://www.sanadome.nl/
maar ik dacht dat het vooral sauna was, net zoals bij www.elysium.nl, maar dat is dus niet
Nou, dan kom je nog eens in de buurtquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:00 schreef Ang3l het volgende:
http://www.allemaalengelen.nl
Wil ik wil ik wil ik!
Ga ik
Wanneer ga je? Misschien wil ik wel met je meequote:Op woensdag 28 januari 2009 08:00 schreef Ang3l het volgende:
http://www.allemaalengelen.nl
Wil ik wil ik wil ik!
Ga ik
Is dat zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
He hallo het is morgens vroeg dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef Stroekie het volgende:
iedereen inspiratieloos zodat conversatie beperkt blijft tot het beleeft uitwisselen van begroetingen ?
had je mijn mail gezien en begrepen dat ik dus niet activitetien plan voor jou, buiten jou omquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar dus dat ik daar wel heen gaen niet naar elysium met jou.
quote:Na de eerste zwarte president in Amerika is er nu een wereldwijde primeur voor Johanna Sigurdardottir. Ze wordt vrijwel zeker het eerste homoseksuele regeringshoofd ooit. Sigurdardottir is door haar partij, de Sociaal-Democratische Alliantie, voorgedragen voor het premierschap van IJsland.
Kleine correctiequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef MisterO het volgende:
En in de andere H nieuws van vandaag:
[..]
Na de eerste zwarte president in Amerika is er nu een wereldwijde primeur voor Johanna Sigurdardottir. Ze wordt vrijwel zeker het eerste openlijke homoseksuele regeringshoofd ooit. Sigurdardottir is door haar partij, de Sociaal-Democratische Alliantie, voorgedragen voor het premierschap van IJsland.
kijk eens goed, heb ik een zwart pak aan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He hallo het is morgens vroeg dusNog 2 espresso
Een koffie zwart alstublieftquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk eens goed, heb ik een zwart pak aan?
heb ik een witte doek over mijn arm ?
heb ik een stoof omgebonden ?
driewerf neen, dus ik ben vandaag niet in dienst als ober
ik zet alleen maar s ochtens om 8.30 alle drankjes klaar
Ik ben niet a la Mien Dobbelsteen/Carry Tefsen bezig als koffiejuffrouw om te vragen wie zwart en wie met Nutroma belieft
onze taakverdeling was toch andersomquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een koffie zwart alstublieft
Jap en vervolgens alle stoppen door laten slaan...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onze taakverdeling was toch andersom
jij had toen koffie gemaakt voor mijn ontbijd![]()
![]()
Maar goed dat ik dan hier anderen heb die wel koffie brengenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk eens goed, heb ik een zwart pak aan?
heb ik een witte doek over mijn arm ?
heb ik een stoof omgebonden ?
driewerf neen, dus ik ben vandaag niet in dienst als ober
ik zet alleen maar s ochtens om 8.30 alle drankjes klaar
Ik ben niet a la Mien Dobbelsteen/Carry Tefsen bezig als koffiejuffrouw om te vragen wie zwart en wie met Nutroma belieft
Kom op een geschiedenisexpert als jij moet dit toch wetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij weet jij meer ?
please do tell/share
Nuno is een Meester en heeft vele slaven in dienst?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan hier anderen heb die wel koffie brengen
woutertje bos? maar dat is geen staatshoofd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom op een geschiedenisexpert als jij moet dit toch weten
Veel van de mannen op de parkeerplaats ook....quote:
Het is hoogverraad, een schande, het is gewoon niet te beschrijven!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Cairon het volgende:
Oh nee Alex en Luke zijn uit elkaar gehaald!
Brody Jenner! Wat ben je toch ook een klootzak! Dat was pas echt een bromance! Luke en Alex...
Nee, wij zijn maar goed in 1 ding samen... he lindo?quote:
ik denk dat ik de dames maar geen slaven noem, als ik tenminste langer wil levenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nuno is een Meester en heeft vele slaven in dienst?
ik zie hem al zwiepen met de zweep...
Ik wil het niet weten, bah bah bah, wat een onzedelijk gedoe!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, wij zijn maar goed in 1 ding samen... he lindo?
Koning Willem 3 die zich wel eens aan een jonge huzaar te buiten gingquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom op een geschiedenisexpert als jij moet dit toch weten
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, wij zijn maar goed in 1 ding samen... he lindo?
Nee wat TMM Willem 2 was dat...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Koning Willem 3 die zich wel eens aan een jonge huzaar te buiten ging
Kom op je moet er wel meer weten, denk US presidentsquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Koning Willem 3 die zich wel eens aan een jonge huzaar te buiten ging
volgens mij is het vast erfelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee wat TMM Willem 2 was dat...
nou dat is niet mijn sterkste puntquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom op je moet er wel meer weten, denk US presidents
Wie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Cairon het volgende:
Oh nee Alex en Luke zijn uit elkaar gehaald!
Brody Jenner! Wat ben je toch ook een klootzak! Dat was pas echt een bromance! Luke en Alex...
bea=pot?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is het vast erfelijk
Vreemd, ik denk bij het witte huis tegenwoordig best aan gay...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dat is niet mijn sterkste punt
even terugtellen
Obama
Bush
Clinton
Bush
Reagen
Carter
Ford
Nixon
Lyndon B Johnson
Kennedy
ik heb van bovenstaande namen/personen/foto's nog nooit een gaydar alamering ontvangen
Ja als ie was komen opdagen had ie me alle hoeken van de hotelkamer mogen laten zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, bah bah bah, wat een onzedelijk gedoe!
Friso.quote:
ik dacht dat jij naar gene zijde was gegaan, of was het een laatste dag van iets anders?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vreemd, ik denk bij het witte huis tegenwoordig best aan gay...
owja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Friso.
Waarom denk je dat het maandelijkse gay feest in Eindhoven nhet Friso-feest heet?
Nou ja! Het is mijn laatste dag hier.. vandaag.. en idd, dan ga ik naar de overkantquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik dacht dat jij naar gene zijde was gegaan, of was het een laatste dag van iets anders?
Het is tegen de natuur van god, om als man en man, samen te liggen als man en vrouw!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ie was komen opdagen had ie me alle hoeken van de hotelkamer mogen laten zien
His loss.
wat ga je doen bij de overkant?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja! Het is mijn laatste dag hier.. vandaag.. en idd, dan ga ik naar de overkant
E J Hoover dan maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dat is niet mijn sterkste punt
even terugtellen
Obama
Bush
Clinton
Bush
Reagen
Carter
Ford
Nixon
Lyndon B Johnson
Kennedy
ik heb van bovenstaande namen/personen/foto's nog nooit een gaydar alamering ontvangen
volgens mij een koppeltje uit As the world turnsquote:
Van de FBI?quote:
Was hij ook president dan?quote:
Mike Starink heeft het uitgevonden volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:19 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb even een mike momentje;
Zijn jullie homo's?
hoe dat zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het is tegen de natuur van god, om als man en man, samen te liggen als man en vrouw!
Oooow, alleen liggen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het is tegen de natuur van god, om als man en man, samen te liggen als man en vrouw!
Je bedoelt sexloos en snurkend?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe dat zo
jij lag samen met mij er presies zo bij als menig getrouwd stel
Sorry even een blank out ... even nadenken wie die ander nu was ... wel een president. Ben nog niet wakkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was hij ook president dan?
weet wel dat hij directeur van FBI geweest is en naamgever van een dam in de buurt van Vegas
en die dam is best indrukwekkend
volgens mij alles behalve wildquote:
volgens mij moet ik nog eens subtiel hier de aanstaande battle onder jouw aandacht brengenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry even een blank out ... even nadenken wie die ander nu was ... wel een president. Ben nog niet wakker
quote:
toen zat ik op mijn hurken, is 2 februari weer een jaar geleden...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow, alleen liggen?
Vandaar de WC perikelen
dan rest voor jou alleen het sexloos gedeeltequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
(stroek snurkend, ik snurk niet...)
ja ja sorry, ik heb een excuus, het is nog ochtend en ik ben drukquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik nog eens subtiel hier de aanstaande battle onder jouw aandacht brengen
noem jij dit maal maar plaats en tijd en ik zal er zijn
En om dit te vieren ga je die actie weer uitvoerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
toen zat ik op mijn hurken, is 2 februari weer een jaar geleden...
Ach ik wacht al vanaf aug 2008 daar kunnen best wel een paar maanden bij totdat jij gebruik kan maken van R als je persoonlijke secondantquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja sorry, ik heb een excuus, het is nog ochtend en ik ben drukSlecht excuus maar goed
Brody Jenner heeft zijn eigen reality serie.quote:
I know!quote:
Owww, cutequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:48 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brody in het midden, de heks rechts is zijn verspookte moeder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waxxxxxed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet bij Bromance altijd denken aan de Bropnnie-eenheid van Make me a supermodelquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
Brody Jenner heeft zijn eigen reality serie.
Brody Jenner is de zoon van de wel bekende atleet Bruce Jenner. Hij deelt een stief familie met Kim Kardashian. Brody Jenner is voornamelijk beroemd om het beroemd zijn, een soort van mannelijk Paris Hilton, maar dan met een iets hoger IQ en een greintje meer klasse en stijl.
Hij oogt niet lelijk.
Bromance is zijn zoektocht naar een nieuwe beste vriend, aangezien hij ooit eens BFFL was met ene Spencer uit "The Hills" maar die heeft hem verraden of verlaten of whatever. Het hele gebeuren lijkt strak te staan van homo-erotiek. De ondertoon is zo pijnlijk duidelijk aanwezig dat je hardop de vraag kan stellen voor wie dit programma nu eigenlijk bedoelt is.
Ik geloof dat iemand het programma al eens omschreef als een teken dat de volgende maatschappelijke beweging op het gebied van mannelijke emancipatie "gay for pay" is.
Ja, er is zelfs een wiki over bromancequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Cairon het volgende:
Dat valt onder een speciaal soort bromance. Bromance is eigenlijk alleen tussen twee hetero's...
De wiki pagina over de term bromancequote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:19 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb even een mike momentje;
Zijn jullie homo's?
Mag je met je Bromance naar bed geweest zijn of is het dan een Crush? Maar als het nog steeds een van je beste vrienden is het dan nog een crush of wat is het dan ... Verwarrend hoor dit alllesquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ook wel ooit een bromance gehad dan. Of was het een mancrush? Duurde 1,5 jaar... da's bromance dan he? En het was een gaystraightbromance.
Bromance --> is no sexquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mag je met je Bromance naar bed geweest zijn of is het dan een Crush? Maar als het nog steeds een van je beste vrienden is het dan nog een crush of wat is het dan ... Verwarrend hoor dit allles
Volgens mij is beide sexloosquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mag je met je Bromance naar bed geweest zijn of is het dan een Crush? Maar als het nog steeds een van je beste vrienden is het dan nog een crush of wat is het dan ... Verwarrend hoor dit allles
Heej, gedraag je, volgens mij is dat wettelijk zelfs verboden, majesteitsschennisquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Transsexueeel dan?
Bromance dus...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ook wel ooit een bromance gehad dan. Of was het een mancrush? Duurde 1,5 jaar... da's bromance dan he? En het was een gaystraightbromance.
Ik denk dat we de reden gevonden hebben waarom Nuno geen bromance kent, en geen man-crush.quote:
quote:
hehe +1quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik denk dat we de reden gevonden hebben waarom Nuno geen bromance kent, en geen man-crush.
Nuno: "Hoe kun je met iemand een vriendschap hebben zonder met elkaar naar bed te zijn geweest?"
maar als ik het goed begrijp is een bromance 2 mannen die zeer goed bevriend zijn waarbij er 1 homo is en 1 niet en die homo is eigenlijk ook verliefd op die hetero?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik denk dat we de reden gevonden hebben waarom Nuno geen bromance kent, en geen man-crush.
Nuno: "Hoe kun je met iemand een vriendschap hebben zonder met elkaar naar bed te zijn geweest?"
jawel hoor ik heb hem met oud en nieuw nog gezienquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:55 schreef Cairon het volgende:
waar is The_Erik eigenlijk, hij is al niet meer sinds december ofzo gesignaleerd...
Vast wel. Heb m net ook weer meegehadquote:
Ted Heath toch zeker wel, al was ie geen president.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
Kom op je moet er wel meer weten, denk US presidents
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
NEE-HEE!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar als ik het goed begrijp is een bromance 2 mannen die zeer goed bevriend zijn waarbij er 1 homo is en 1 niet en die homo is eigenlijk ook verliefd op die hetero?
Is het dan ook zo dat die hetero daarvan weet?
Nee, twee hetero's maar non sexual.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar als ik het goed begrijp is een bromance 2 mannen die zeer goed bevriend zijn waarbij er 1 homo is en 1 niet en die homo is eigenlijk ook verliefd op die hetero?
Is het dan ook zo dat die hetero daarvan weet?
En dat vind ik wel zo'n bullshit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej, gedraag je, volgens mij is dat wettelijk zelfs verboden, majesteitsschennis
Hij heeft me onlangs nog op gay.nl aangesproken. Hij leeft nog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:55 schreef Cairon het volgende:
waar is The_Erik eigenlijk, hij is al niet meer sinds december ofzo gesignaleerd...
Kunnen we Erik niet vragen om terug te komen hier?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft me onlangs nog op gay.nl aangesproken. Hij leeft nog.
heeft ie daarom niet meer gepost hier?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kunnen we Erik niet vragen om terug te komen hier?
het explicite sex gebeuren is ondertussen wel weer tot reguliere proporties terug gebracht ?
ja die verhalen hebben hem, en een paar andere gebruikers weggejaagdquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeft ie daarom niet meer gepost hier?
Onzin, maar goed als jij dat gelooft dan mag datquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
Maar dat vond jij toch niet erg?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Stroekie het volgende:
ja die verhalen hebben hem, en een paar andere gebruikers weggejaagd
jawel, ik ben ervoor dat een ieder zich bij ons welkomt voelt en hang het principe aan van hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |