Daarom moeten we ook de barricaden opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als iedereen ook in de kast blijft zijn er geen andere voorbeelden
Ik wil geen voorbeeld zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als iedereen ook in de kast blijft zijn er geen andere voorbeelden
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Stroekie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stonewall-rellen
en dit leidde uiteindelijk tot de oprichitng van Roze Zaterdag
Dan moet je ook niet klagen over diegene die wel in dat bladje staanquote:
Dat heb ik in mijn studententijd al gedaan, laat het nu aan andere over. Blijf wel actief op de achtergrondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook de barricaden op![]()
een snoepnicht?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Nuno_G het volgende:
Jij lijkt me een prima voorbeeld met zo'n leuke baan bij Jamin
dan wordt dit een beroepsmatige ME TVPquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook de barricaden op![]()
We hebben wel een heel geinige groepsfoto van een meet bij de Amsterdam Dungeonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef MisterO het volgende:
Er moet een groepsfoto van ons gemaakt worden en GB moet die als cover gaan gebruiken
You just love us, admit itquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan wordt dit een beroepsmatige ME TVP
owja, dat is leuk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef MisterO het volgende:
Er moet een groepsfoto van ons gemaakt worden en GB moet die als cover gaan gebruiken
Nee om een voorbeeld te zijn moet je bekend zijn. En nogmaals, ik wil geen voorbeeld zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen over diegene die wel in dat bladje staan![]()
Jij lijkt me een prima voorbeeld met zo'n leuke baan bij Jamin
Oh? welke foto?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben wel een heel geinige groepsfoto van een meet bij de Amsterdam Dungeon
Maar daar staan velen op die er niet meer zijn en andersom.
je moet eens zien wat ik met salmiakknotsen kan doen.quote:
Moet jij nu niet ook een adoratietopic openen dan?quote:
neuh, ze kunnen ook in mijn adoratietopic postenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet jij nu niet ook een adoratietopic openen dan?
Ik weet niet of ik hem nog heb na de grote pc crash, maar iemand anders vast nog welquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, ze kunnen ook in mijn adoratietopic posten
het zijn wel lieverdjes hoor
wie zegt datquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee om een voorbeeld te zijn moet je bekend zijn. En nogmaals, ik wil geen voorbeeld zijn.
Ik voel me NIET aangesprokenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon extreem schattig!
*duck*
quote:
jij bent de wat meer rebelse type?quote:
Ik ben ENORM rebels!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij bent de wat meer rebelse type?
Maar die jonkies/nieuwelingen moetne wel van iemand het goede voorbeeld krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn studententijd al gedaan, laat het nu aan andere over. Blijf wel actief op de achtergrond
dat gebeurt toch al bij elke meet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef MisterO het volgende:
Queen, without a course?quote:
ik hou wel van opstandige meidenquote:
Niet bij de vorige en die daarvoor gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gebeurt toch al bij elke meet ?
NIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEETTTT!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij bent super lief
Gewinkeld!quote:
Dat krijg je er nou van.. ga ik spontaan zingen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik hou wel van opstandige meiden
*duikt weg voor DR34M3R
Pardon?! *swaffelt de huppelaar*quote:
Erg verstandigquote:*duikt weg voor DR34M3R
ja en ook bij de efteling eentje waarop jij ontbreektquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben wel een heel geinige groepsfoto van een meet bij de Amsterdam Dungeon
Maar daar staan velen op die er niet meer zijn en andersom.
...........quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
* Jankt: "OOOOOOOHHH wat is ze mooi, wat staat de tijd haar goooeeeeeed"
Heb je de dungeon foto nog?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en ook bij de efteling eentje waarop jij ontbreekt![]()
alleen eindhoven is volgens mij niet fotografisch goed gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |