wie zegt datquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee om een voorbeeld te zijn moet je bekend zijn. En nogmaals, ik wil geen voorbeeld zijn.
Ik voel me NIET aangesprokenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon extreem schattig!
*duck*
quote:
jij bent de wat meer rebelse type?quote:
Ik ben ENORM rebels!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij bent de wat meer rebelse type?
Maar die jonkies/nieuwelingen moetne wel van iemand het goede voorbeeld krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn studententijd al gedaan, laat het nu aan andere over. Blijf wel actief op de achtergrond
dat gebeurt toch al bij elke meet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef MisterO het volgende:
Er moet een groepsfoto van ons gemaakt worden en GB moet die als cover gaan gebruiken
Queen, without a course?quote:
ik hou wel van opstandige meidenquote:
Niet bij de vorige en die daarvoor gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gebeurt toch al bij elke meet ?
NIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEETTTT!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij bent super lief
Gewinkeld!quote:
Dat krijg je er nou van.. ga ik spontaan zingen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik hou wel van opstandige meiden
*duikt weg voor DR34M3R
Pardon?! *swaffelt de huppelaar*quote:
Erg verstandigquote:*duikt weg voor DR34M3R
ja en ook bij de efteling eentje waarop jij ontbreektquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben wel een heel geinige groepsfoto van een meet bij de Amsterdam Dungeon
Maar daar staan velen op die er niet meer zijn en andersom.
...........quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
* Jankt: "OOOOOOOHHH wat is ze mooi, wat staat de tijd haar goooeeeeeed"
Heb je de dungeon foto nog?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en ook bij de efteling eentje waarop jij ontbreekt![]()
alleen eindhoven is volgens mij niet fotografisch goed gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |