och zieltje...quote:
mijn budget voor 2009 bestaat niet, heb ik ook niet nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik heb net mijn budget 2009 in elkaar geklust.
En voor morgen moet ik nog ëven" mijn strategieplan maken. Korte en lange termijn, compleet met rollen en ambities.
Oh well, morgen weer een dag.
Voor nu ligt er een lekker ventje in bed op mij te wachten![]()
Ik wens u allen dus een welverdiende nachtrust!
Mja, dat heb je wel eens he.quote:
Maar is het nu allemaal wel weer goed dan?quote:
Ik heb ze de laatste tijd niet meer zoveel, scheelt wel weer! (its a all time high!)quote:
en ik zie er nog even jong uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:51 schreef Cairon het volgende:
hoe oud is die foto wel niet?
nee dat ligt niet bij mij schatje, ik stuur je de mailwisseling wel even doorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:51 schreef Ang3l het volgende:
En hoezo moet ik via gay.nl van iemand horen dat ik zaterdag bij TMM ga eten?!
Plannen mensen mijn toch al volle agenda's ineens zonder mijn medeweten zelf al vol?
OOOOHHHH gaat ie met jou wel naar Sanadome!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerlijk Engel, jij bent het enige wat ik echt ga missen daar... En dan bedoel ik ook echt missen![]()
Maar! We hebben altijd nog fok! en msn, en telefoon, en Sanadome () en Friso en zomaar op de koffie en en en... ik ga je toch missen...
een sanatoriumquote:
http://www.sanadome.nl/quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:18 schreef Xiance het volgende:
wtf is sanadome?
Je kunt er ook mammografieën laten doen en bloed prikken enzo...quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
http://www.sanadome.nl/
maar ik dacht dat het vooral sauna was, net zoals bij www.elysium.nl, maar dat is dus niet
Vandaar dus dat ik daar wel heen gaquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
http://www.sanadome.nl/
maar ik dacht dat het vooral sauna was, net zoals bij www.elysium.nl, maar dat is dus niet
Nou, dan kom je nog eens in de buurtquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:00 schreef Ang3l het volgende:
http://www.allemaalengelen.nl
Wil ik wil ik wil ik!
Ga ik
Wanneer ga je? Misschien wil ik wel met je meequote:Op woensdag 28 januari 2009 08:00 schreef Ang3l het volgende:
http://www.allemaalengelen.nl
Wil ik wil ik wil ik!
Ga ik
Is dat zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan ik je ergens mee helpen? (volgens mij zijn Nuno en ang3l daar wel goed in...)
He hallo het is morgens vroeg dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef Stroekie het volgende:
iedereen inspiratieloos zodat conversatie beperkt blijft tot het beleeft uitwisselen van begroetingen ?
had je mijn mail gezien en begrepen dat ik dus niet activitetien plan voor jou, buiten jou omquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar dus dat ik daar wel heen gaen niet naar elysium met jou.
quote:Na de eerste zwarte president in Amerika is er nu een wereldwijde primeur voor Johanna Sigurdardottir. Ze wordt vrijwel zeker het eerste homoseksuele regeringshoofd ooit. Sigurdardottir is door haar partij, de Sociaal-Democratische Alliantie, voorgedragen voor het premierschap van IJsland.
Kleine correctiequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef MisterO het volgende:
En in de andere H nieuws van vandaag:
[..]
Na de eerste zwarte president in Amerika is er nu een wereldwijde primeur voor Johanna Sigurdardottir. Ze wordt vrijwel zeker het eerste openlijke homoseksuele regeringshoofd ooit. Sigurdardottir is door haar partij, de Sociaal-Democratische Alliantie, voorgedragen voor het premierschap van IJsland.
kijk eens goed, heb ik een zwart pak aan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He hallo het is morgens vroeg dusNog 2 espresso
Een koffie zwart alstublieftquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk eens goed, heb ik een zwart pak aan?
heb ik een witte doek over mijn arm ?
heb ik een stoof omgebonden ?
driewerf neen, dus ik ben vandaag niet in dienst als ober
ik zet alleen maar s ochtens om 8.30 alle drankjes klaar
Ik ben niet a la Mien Dobbelsteen/Carry Tefsen bezig als koffiejuffrouw om te vragen wie zwart en wie met Nutroma belieft
onze taakverdeling was toch andersomquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een koffie zwart alstublieft
Jap en vervolgens alle stoppen door laten slaan...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onze taakverdeling was toch andersom
jij had toen koffie gemaakt voor mijn ontbijd![]()
![]()
Maar goed dat ik dan hier anderen heb die wel koffie brengenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk eens goed, heb ik een zwart pak aan?
heb ik een witte doek over mijn arm ?
heb ik een stoof omgebonden ?
driewerf neen, dus ik ben vandaag niet in dienst als ober
ik zet alleen maar s ochtens om 8.30 alle drankjes klaar
Ik ben niet a la Mien Dobbelsteen/Carry Tefsen bezig als koffiejuffrouw om te vragen wie zwart en wie met Nutroma belieft
Kom op een geschiedenisexpert als jij moet dit toch wetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij weet jij meer ?
please do tell/share
Nuno is een Meester en heeft vele slaven in dienst?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan hier anderen heb die wel koffie brengen
woutertje bos? maar dat is geen staatshoofd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom op een geschiedenisexpert als jij moet dit toch weten
Veel van de mannen op de parkeerplaats ook....quote:
Het is hoogverraad, een schande, het is gewoon niet te beschrijven!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Cairon het volgende:
Oh nee Alex en Luke zijn uit elkaar gehaald!
Brody Jenner! Wat ben je toch ook een klootzak! Dat was pas echt een bromance! Luke en Alex...
Nee, wij zijn maar goed in 1 ding samen... he lindo?quote:
ik denk dat ik de dames maar geen slaven noem, als ik tenminste langer wil levenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nuno is een Meester en heeft vele slaven in dienst?
ik zie hem al zwiepen met de zweep...
Ik wil het niet weten, bah bah bah, wat een onzedelijk gedoe!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, wij zijn maar goed in 1 ding samen... he lindo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |