Goed zo. Hoef ik niet te swiffelen...quote:
quote:![]()
[..]
Erg verstandig
quote:
*duikt wegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van.. ga ik spontaan zingen...
You can run, but you can't hide...quote:
Nou ja morgen, ik moet morgen naar de woningstichting en nog het een en ander regelen, kwam ik vandaag achter... Dus can i get a raincheck?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?! *swaffelt de huppelaar*
![]()
[..]
Erg verstandig
Rebelqueen?quote:
ik denk dat Vlarp hem nog wel heeft staanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem nog heb na de grote pc crash, maar iemand anders vast nog wel
wanna try?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
You can run, but you can't hide...
quote:Een Amerikaanse vrouw is bevallen van een achtling.
De zes jongens en twee meisjes maken het volgens Amerikaanse media goed. Ze wegen allemaal tussen de 900 en 1500 gram. De artsen die de zuigelingen ter wereld brachten, waren verrast dat er uiteindelijk acht baby's waren. Zij waren uitgegaan van een zevenling.
quote:
Ik ben niet lief! En ook niet schattig!quote:
Nee hoor engel, helemaal nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet lief! En ook niet schattig!
Uh, volgens mij moet je nog ff een lesje biologie volgen hoorquote:
Ik denk dat het meer is dat je het niet WIL zijn, maar helaas, je bent het wel. Wat is daar nou mis mee??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet lief! En ook niet schattig!
neuh, maar ik ben erg gevoeligquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, volgens mij moet je nog ff een lesje biologie volgen hoor
Heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Gaat allen Milk zien en besef de waarde van uit de kast zijn
Je maagdelijkheid schiet er uit als ik je tegen je hoofd sla met m'n pielemuisje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, maar ik ben erg gevoelig
huh, i'm touchy
Dat hoeft dus niet, je kunt ook een voorbeeld zijn voor je directe omgeving, voor je naasten, en naar gelang kun je die kring uitbreiden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee om een voorbeeld te zijn moet je bekend zijn. En nogmaals, ik wil geen voorbeeld zijn.
jah, zo gevoelig ben ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je maagdelijkheid schiet er uit als ik je tegen je hoofd sla met m'n pielemuisje?
denk okt 2007 bij Pannquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet bij de vorige en die daarvoor gelukkig
Darth Vibrator toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:31 schreef Cairon het volgende:
Later als ik groot ben word ik Darth Vader.
Die is dara door de Dungeon zelf gemaakt, en toen ingescand en naar iedereen gestuurd hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kom altijd zonder camera naar zulke bijeenkomsten
Vlarp wil hem vast wel mailen/posten en ander Wonderer vast welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is dara door de Dungeon zelf gemaakt, en toen ingescand en naar iedereen gestuurd hoor
gaat ze dood?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar huis en me mentaal voorbereiden op dreamers laatste dag hier morgen
jullie wegen gaan arbeidstechnisch een andere kant uit ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar huis en me mentaal voorbereiden op dreamers laatste dag hier morgen
welja...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou ja morgen, ik moet morgen naar de woningstichting en nog het een en ander regelen, kwam ik vandaag achter... Dus can i get a raincheck?
Ik ben al het voorbeeld voor velen geweestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar die jonkies/nieuwelingen moetne wel van iemand het goede voorbeeld krijgen
hou wel van je.quote:
Was het maar waarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze interviews kunnen regelen met mensen die echt beroemd zijn? Nee de enige interviews die daar in staan zijn van voorbeeld flikkers...
- Gerard Joling
- Gordon
- Jamai
- Ron-die-tarzan-speelt
- Carlo Boshard
- Wonderer
- Sasha Visser/De Boer
- Joop Braakhekke
die hebben de overtocht niet overleeft net als die van de efteling meet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was het maar waarZe hebben niet eens gereageerd op de persmap.
wat betreft die foto, dan zal ik erg moeten zoeken...
quote:
Er staan 11 fokkers op en 6 vreemdenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
ik herken maar 3 mensjes
oh wacht ik zie vlarp ook
Dat was een vreemde groep die met ons meeliep, voor de groepskorting of zo? Of om de tour vol te maken? Geen idee meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:42 schreef wonderer het volgende:
Oh, vast wel, maar ik heb geen idee waar ze staan.
Edit: oh, hoeft niet meer
Wie waren die vrouwen ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |