een parkeerplaats bezocht ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef hierissieweer het volgende:
Raad eens wat ik net gedaan heb...
gewinkeld! (een badmat dit keer gekocht)quote:
jesus wat een opwindden leven heb je tochquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gewinkeld! (een badmat dit keer gekocht)
Jap vind ik zelf ook, mijn leven is zoveel beter geworden. Eerst had ik alleen werk, school en slapen, nu doe ik er ook nog eens winkelen bij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jesus wat een opwindden leven heb je toch
Kan ik je ergens mee helpen? (volgens mij zijn Nuno en ang3l daar wel goed in...)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:40 schreef Xiance het volgende:
ik ben met de droge materie bezig van een bedrijfsplan...
Nee hoor. Ik ben nergens goed in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan ik je ergens mee helpen? (volgens mij zijn Nuno en ang3l daar wel goed in...)
nope, het gaat primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan ik je ergens mee helpen? (volgens mij zijn Nuno en ang3l daar wel goed in...)
Ik kan heel goed zeuren. En zwelgen. En pesten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou ja, je kan in ieder geval goed dansen... En er zijn vast zat andere dingen die je wèl kan
Anders ga je failliet aan het smsen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet zo echt mn telefoon gaan verstoppen.
Anders wij wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wordt er op dit moment een beetje moedeloos van...
had je een HIW momentje?quote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:40 schreef Xiance het volgende:
ik ben met de droge materie bezig van een bedrijfsplan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |