was het too much voor iedereen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sinds die 2 weg zijn druipt iedereen langzaam maar zeker terug.
Nee want er is love in the airquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was het too much voor iedereen?![]()
Ik heb jou ook al een tijdje niet meer voorbij zien komen
En nu is het voorbij? aangezien je weer hier bent?quote:
Nee, ben nu mijn engels aan het leren op de PC met hier en daar wat pauzes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En nu is het voorbij? aangezien je weer hier bent?
pardon!?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
oh hmm.. nou.. im sommige gevallen is "helemaal niet op komen dagen" wel gewenst hoor.
*steekt vinger omhoog*quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
oh hmm.. nou.. im sommige gevallen is "helemaal niet op komen dagen" wel gewenst hoor.
mwja, in een topicdeel waar mensen keihard bitchen en mensen te hard happen kan ik mijn lol niet op hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Beter te laat dan helemaal niet op komen dagen.
Klopt, maar dan wel graag van te voren melden svp.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
Jij kwam hier vroeger regelmatig? Das lang geleden dan. Ik heb jou nooit gezien hier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwja, in een topicdeel waar mensen keihard bitchen en mensen te hard happen kan ik mijn lol niet op hoor.
Vroeger was alles beter. De huidige generatie laat zich vergelijken met natte watjes. Y:)quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwja, in een topicdeel waar mensen keihard bitchen en mensen te hard happen kan ik mijn lol niet op hoor.
17 december 2002 was de eerste keer hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij kwam hier vroeger regelmatig? Das lang geleden dan. Ik heb jou nooit gezien hier.
natte watjes en met mannenpap doordrenkte tamponsquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. De huidige generatie laat zich vergelijken met natte watjes. Y:)
nou, ik schijn/scheen ook best gevaarlijke opmerkingen te maken... schijnbaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Xiance het volgende:
Jerruh shatz
dat was totaal niet op jou gericht, dat weet je zelf ook
juist ja, o wacht ffquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. De huidige generatie laat zich vergelijken met natte watjes. Y:)
Mijn Imago is toch heel anders hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zou ook slecht zijn voor je imago als je dat niet zou vinden.
ik ben nog nooit bang van je geworden, dus t zal wel meevallenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, ik schijn/scheen ook best gevaarlijke opmerkingen te maken... schijnbaar.
jow xi'wajijniexi!
Doe eens je best?...dat kan het topic wel gebruiken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, ik schijn/scheen ook best gevaarlijke opmerkingen te maken... schijnbaar.
jow xi'wajijniexi!
erg druk. laatste week stage, waarbij ik bezig ben met een reguliere bouwvraag, dj'en gaat ok, volgende week atlanta en alweer bijna 3 jaar met een lief menneke een goede, gezonde relatie. Ik heb niks te klagen! daar?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bang van je geworden, dus t zal wel meevallen
hows life?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |