Hij lijkt wel een beetje op paulquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tyler Bachtel
Shouldn't you be... somewhere else?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je Cairon, in je strijd het niet te worden, wordt jij precies wat je niet wil zijn.
Een VALSE KUTNICHT
pot. ketel. zwart. *kuch*quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je Cairon, in je strijd het niet te worden, wordt jij precies wat je niet wil zijn.
Een VALSE KUTNICHT
Toch jammer dat ie verder weinig intelligentie uitstraalt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tyler Bachtel
op het moment dat je mij op valsheid kunt betrappen laat het me dan horen, ok?quote:
quote:
ok, bijzonder om jezelf zo voor te stellenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Nu je het zegt. Ik herkende m niet met z'n Bulma haircut. [/dragonball Z referentie]
ben jij dat echt op de foto?quote:
Ik weet hoe cairon er uit ziet, en hij mocht willen dat hij er zo uit zag, hij is ook dikkigquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef Cahir het volgende:
HET IS CAIRON, GOD LEER LEZEN
als jij denkt dat ik op ALLE jongere jongens val, sterker nog, als jij denkt dat pedofielen op ALLE jongere jongens vallen, dan vergis je je toch vreselijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:12 schreef Cahir het volgende:
Feit: Cairon is te oud voor pedofielen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik op ALLE jongere jongens val, sterker nog, als jij denkt dat pedofielen op ALLE jongere jongens vallen, dan vergis je je toch vreselijk
wat heb je toch leuke plaatjes vanavondquote:
Is het zo ver?quote:
Proficiat! Ik hoop dat ze het OK vindt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:38 schreef Cahir het volgende:
JaZaterdag gaan we naar omoe
He not want to
ik denk niet dat jij je druk hoeft te maken hoor..quote:
jezus, echt waar?! die waren naar mijn inziens heel onschuldig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die verhalen hebben hem, en een paar andere gebruikers weggejaagd
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Britney - Circus (Axwell Medley Remix)
Vond ze ook heel onschuldigquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, echt waar?! die waren naar mijn inziens heel onschuldig.
*ahum* preuts *ahum*
Het zou ook slecht zijn voor je imago als je dat niet zou vinden.quote:
thank god, d8 dat het aan mij lagquote:
Sinds die 2 weg zijn druipt iedereen langzaam maar zeker terug.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, echt waar?! die waren naar mijn inziens heel onschuldig.
*ahum* preuts *ahum*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |