heb nog nooit getennist dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
jammer. beetje jammer!
Roddickik hou van hem
Nuno is de dorpsfiets... iedereen heeft er al een ritje op gemaakt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
Heb je meer kilometers dan de city bus? of niet?
nothing much??? twee travestieten??quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nothing much. Ik heb vanavond een afspraak in de Queens Head met twee travestieten..
.
What's up with you?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vier het samen met m'n beste vriendin. Die is christelijk en hetero, dus om het in een homokroeg te doen was eigenlijk niet slim.Vandaar een toffe relaxte grote locatie
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nuno is de dorpsfiets... iedereen heeft er al een ritje op gemaakt.
okay onze agenda is nog leegquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nothing much??? twee travestieten??![]()
![]()
Hier druk, druk...vooruit werken voor lente en zomer... maar of ik daarna nog een baan heb![]()
![]()
Volgende week naar Nederland voor twee dagen.
Nou dan ga je dat maar proberen! altijd maar op je lazyassss op het frontpage!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb nog nooit getennist dus
Wat ik train de geestquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lazy bitch!![]()
![]()
Vond het al zo raar.
Autrialian Open zeker?
Ik durf niet, buiten is het engquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou dan ga je dat maar proberen! altijd maar op je lazyassss op het frontpage!
Ja, "Tina oent Letty" heten ze.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef mike_hunt het volgende:
nothing much??? twee travestieten??![]()
![]()
Wat is er aan de hand dan?quote:Hier druk, druk...vooruit werken voor lente en zomer... maar of ik daarna nog een baan heb![]()
![]()
Yaaaay! Da's cool.quote:Volgende week naar Nederland voor twee dagen.
wordt erg lachen...quote:
ja, i know my shit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat ik train de geest![]()
Morgen tweede halve finale
Daarom heb ik jou nog steeds nog nooit in Assen gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik durf niet, buiten is het eng
ja, veel ontslagen. Zelfs in de snoepbusiness. Wat ik heb is een veredelde vakantiebaantje hetgeen een erg goed belegde boterham opleverde. Doe het nu al een paar jaar. En was niet echt op zoek naar een echte baan. NY kwam ook maar toevallig op het pad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, "Tina oent Letty" heten ze..
.
Zijn super sympathiek en tof. Ik ga ze fotograferen.
[..]
Wat is er aan de hand dan?
[..]
Yaaaay! Da's cool..
Ben je ook net op tijd voor de Bear Pride, volgend weekend..
Van de week gaf je aan dat je nog naar de winkel bent geweest. Dus het zal wel loslopen met je agorafobie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is Assen een happening place?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daarom heb ik jou nog steeds nog nooit in Assen gezienhehehe en dat terwijl ik bijna alle homo fokkers nu al wel een keer gezien heb
K kom bijna nooit in de stad en ga ook niet al te vaak uit dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daarom heb ik jou nog steeds nog nooit in Assen gezienhehehe en dat terwijl ik bijna alle homo fokkers nu al wel een keer gezien heb
Wel al eens thuis geoefend met de Wii ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Echt the place to be mjongquote:
Heb geen wiiquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wel al eens thuis geoefend met de Wii ?
Twee dagen zitten vol, maar einde van de zomer o.i.d. ben ik weer daar voor een maand ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay onze agenda is nog leeg
zeg maar waar en wanneer we je de hand kunnen schudden
Ben vroeger weleens naar die schuurfeesten geweest, don't ask me where. in je oude kloffie op komen dagen en veel bier zuipen en hossen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echt the place to be mjongveel boer'n en geile trienen
Mjong echt lauwe shit is datquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben vroeger weleens naar die schuurfeesten geweest, don't ask me where. in je oude kloffie op komen dagen en veel bier zuipen en hossen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |