Ik had het tegen Yuri, maar thnx anywayquote:
Nee, de vrijdag erna wel. Feestje in The Tara met familie en way too many different groups of friends. Dat wordt leuk.quote:
I can't waitquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, de vrijdag erna wel. Feestje in The Tara met familie en way too many different groups of friends. Dat wordt leuk.
We hebben grote slaapkamer over, uitkijkend op Central Park. (nah, je moet wel ff uit het raam hangen en naar links kijken hahah)quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mike en de roommates schikken vast wel een beetje in zodat er ruimte voor je is
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had het tegen Yuri, maar thnx anyway
I think it's safe to say he's not a serial killer, mike.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
Straks ben je een serial killer....
he jongen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb gewoon NU pas lunchpauze. Sorry hoor, maar het is bijna HALF DRIE!.
Vier het samen met m'n beste vriendin. Die is christelijk en hetero, dus om het in een homokroeg te doen was eigenlijk niet slim.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef Gellarboy het volgende:
Die Ierse pub op het Rokin?? Wat moet je daaaaar nou?
Kwam vroeg uit bed voor tennis. dus moet de komende ochtenden weer vroeg opquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben altijd vroeg uit bed. Jij bent zeker nog koos werkeloos?![]()
heerlijk uitslapen.
dat ligt er maar aan wat je met kilometers bedoeltquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je meer kilometers dan de city bus? of niet?
your reputations proceeds u
Ted Bundy zag er ook wel aardig uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I think it's safe to say he's not a serial killer, mike..
oh hoi biatchquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had het tegen Yuri, maar thnx anyway
Ja eigenlijk ben ik gewoon Norman Batesquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
We hebben grote slaapkamer over, uitkijkend op Central Park. (nah, je moet wel ff uit het raam hangen en naar links kijken hahah)
Tevens soms is de een dan de ander weg, Maar zit vaak vol want dan zit hun familie/vrienden of die van mij. Dus ver van te voren aangeven...
Maar euh... i don't even know u... Straks ben je een serial killer....
Ik lijk niet eens op Al Bundy, laat staat op zijn broer Tedquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ted Bundy zag er ook wel aardig uit![]()
![]()
HUH waar tennis jij???quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kwam vroeg uit bed voor tennis. dus moet de komende ochtenden weer vroeg op
Nothing much. Ik heb vanavond een afspraak in de Queens Head met twee travestieten.quote:
quote:
lazy bitch!quote:
Ah, okay.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vier het samen met m'n beste vriendin. Die is christelijk en hetero, dus om het in een homokroeg te doen was eigenlijk niet slim.Vandaar een toffe relaxte grote locatie
Vond Married with Children wel grappig. Zag laatst weer herhalingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik lijk niet eens op Al Bundy, laat staat op zijn broer Ted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |