en jij bent een droog Maria kaakje ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Kan ik me wel voorstellen hoor, zo'n gebruikte afgelebberde boterham zoals jij.
Ik heb een isolerende speklaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee. echt nauwelijks iemand loopt hier zonder handschoenen buiten!
hehe daar ligt het dus aan, ik ben vrij dunquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb een isolerende speklaag![]()
al is die vooral plaatselijk wat geconcentreerd
ja dat haalt je weer een heel eind weg bij de watjesstatusquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe daar ligt het dus aan, ik ben vrij dun![]()
Gisteren 's avonds tennissen met -2 was ook wel lekker koudbikkel he
Wie zijn hier de watjes dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat haalt je weer een heel eind weg bij de watjesstatus
Ja ja maar ik heb tenminste nog een goed uiterlijk en figuur en ook innerlijk ben ik niet zo verrot als jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Kan ik me wel voorstellen hoor, zo'n gebruikte afgelebberde boterham zoals jij.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef Nuno_G het volgende:
Ja ja maar ik heb tenminste nog een goed uiterlijk en figuur en ook innerlijk ben ik niet zo verrot als jij
En jij bent oud genoeg om te weten wat een kaakje is, en om maria hoogstpersoonlijk ontmoet te hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef Stroekie het volgende:
en jij bent een droog Maria kaakje ?
Hoe weet jij dat ik een tante heb met die naam ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
En jij bent oud genoeg om te weten wat een kaakje is, en om maria hoogstpersoonlijk ontmoet te hebben.
Hola! Hoe is het hier?quote:
Aangezien er hier altijd 14 verhaallijnen door elkaar heen lopen verschilt dat, denk ik. Maar met mij en mijn verhaallijn gaat het prima in ieder geval. Hoe gat het met jou en de jouwe?quote:
iedereen is nog zwaar overstuur van die buttcrack foto's van Caironquote:
Crack ain't whack!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God, zó schokkend was die foto toch ook niet?![]()
Yours is! Ken doesn't HAVE a crack!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |